قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 به نقل از مارکا، ساندرو روسل گفت: دوست ندارم اکنون در مورد عملکرد داوران حرف بزنم. اما در یک جمع بندی می‌توانم بگویم که عملکردشان خوب نبوده است.

این مقام افزود: مشکلات داوری روز به روز بیشتر می‌شود که در این باره باید چاره‌اندیشی کرد.

او در مورد افتخارات احتمالی تیمش در فصل جاری نیز عنوان کرد: با توجه به موقعیت تیم فکر می‌کنم از شش جام ممکن اگر بتوانیم به سه مقام قهرمانی نیز برسیم. در حقیقت فصلی خوب را پشت سر‌گذاشته‌ایم. آنچه در این میان بیشتر از هرچیز اهمیتی دارد، داشتن کیفیت و عملکرد خوب در کل فصل است. بطور قطع بر پایه چنین کیفیتی می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

بارسلونا اکنون با ۴۵ امتیاز در فاصله ۷ امتیازی رئال مادرید در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد و در جام حذفی نیز حریف والنسیا در مرحله نیمه نهایی است. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز باید با بایرلورکوزن آلمان مصاف دهد.

روسل در مورد رئال مادرید و رفتار خوزه مورینیو مربی پرتغالی این تیم در بازی هفته گذشته جام حذفی نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم از نظردادن دراین باره باید اجتناب کنیم. به جای آن بهتر است دغدغه تیم خودرا داشته باشیم از حرف زدن در مورد مربی و بازیکن تیم رقیب اجتناب کنیم.

روسل در مورد خطای بی‌شمار په‌په بازیکن خشن خط دفاعی رئال علیه بازیکنان بارسا به‌خصوص لیونل مسی عنوان کرد: منتظر نقطه نظر اتحادیه باقی خواهیم ماند. اگر پاسخی کسب نکنیم، خود برای احقاق حق تلاش خواهیم کرد چون معتقدیم محیط فوتبال را به خاطر اخلاق ورزشی باید پاک نگه داشت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:58 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 64197
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1