قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ديدار تيم‌هاي سپاهان و استقلال در چارچوب مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر و در حضور 12 هزار سيصد و پنجاه و يک نفر (طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه)اصفهان آغاز شد و با نتيجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد. سزار در دقيقه 8 و محسن بنگر در دقيقه 35 براي سپاهان گلزني کردند.

از اين بازي به عنوان سوپر جام هم ياد مي‌شد مسابقه‌اي که سپاهان قهرمان ليگ برتر به مصاف قهرمان جام حذفي رفت.

بازيکنان و مربيان دو تيم قبل از بازي با مصاحبه‌هايشان براي هم کري زيادي خواندند، حتي پرويز مظلومي سرمربي استقلال گفته بود در زمين بازي جواب توهين‌هاي سپاهاني‌ها را خواهد داد ولي در نهايت استقلال که در اين فصل لقب کهکشاني داشت در آسيا نتوانست توفيقي به دست بياورد و کهکشان آبي در آسيا خاموش شد و سپاهان به جمع  8 تيم برتر آسيا رسيد.

مرحله يک چهارم ليگ قهرمانان آسيا شهريور و مهر ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

کيم دونگ جي داور کره‌اي بازي به حنيف عمرا‌ن‌زاده، ساموئل و تيموريان از استقلال و محرم نويد‌کيا از سپاهان کارت زرد نشان داد.

در ديگر ديدار مرحله يک هشتم نهايي الجزيره امارات ميزبان تيم الاهلي عربستان است که آن بازي در 90 دقيقه با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد و بازي به وقت اضافه کشيده شد.
در وقت اضافه هم بازی3-3 شد و در ضربات پنالتی الاهلی از سد الجزیره گذشت


ترکيب سپاهان:

رحمان احمدي، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، مهدي جعفرپور، مهدي کريميان، اميد ابراهيمي، هاشم بيک‌زاده، محرم نويدکيا( از دقيقه 75 احمد جمشيديان، جانواريو، جواهير سوکاي( از دقيقه 61 سيد مهدي سيدصالحي) و سزار( از دقيقه 81 حسين پاپي)

سرمربي: زلاتکو کرانچار



ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، علي حمودي( از دقيقه 40 يرکوويچ)، ميثم حسيني( از دقيقه 69 محسن يوسفي)، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري، ساموئل، خسرو حيدري، فريدون زندي( از دقيقه 80 ميلاد ميداودي) و آرش برهاني

سرمربي: پرويز مظلومي

 



 

[ چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:54 ] [ mahiar ]

 

در مرحله حذفي اين مسابقات ايران، عربستان و ژاپن هر کدام با سه تيم بيشترين تعداد تيم ها را دارند و امارات و کره جنوبي هر کدام دو تيم ، چين، ازبکستان و استراليا نيز هرکدام با يک تيم در مرحله بعد قرار دارند.

برنامه مسابقات مرحله حذفي اين رقابتها به شرح زير از روز دوم خرداد ماه به شرح آغاز مي شود.



سه شنبه - 2خرداد

فولاد سپاهان با استقلال

الجزيره امارات با الاهلي عربستان


 

چهارشنبه - 3خرداد

الاتحاد عربستان با پرسپوليس

الهلال عربستان با بني ياس امارات



سه شنبه 9خرداد

آدلايد يونايتد استراليا با ناگويا گرامپوس ژاپن

سئونگنام ايلهووا کره جنوبي با بنيادکار ازبکستان



چهارشنبه 10خرداد

اولسان هيونداي کره جنوبي با کاشيوا ريسول ژاپن

گوانگژو چين با اف سي توکيو ژاپن



 

[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:17 ] [ mahiar ]

تيم استقلال از ساعت 19 در هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف ميزبان خود نسف‌قارشي ازبکستان رفت و با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد.
 

 يرکوويچ در دقيقه 10 و مجتبي جباري در دقيقه 50 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي استقلال را وارد دروازه ميزبان کردند. مهدي اميرآبادي از استقلال در دقيقه 70 با دريافت کارت زرد دوم از زمين اخراج شد.


 

 استقلال با اين پيروزي 11 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم گروه جواز صعود به مرحله يک هشتم نهايي را به دست آورد تا سه‌شنبه هفته آينده در اين مرحله در اصفهان به مصاف سپاهان برود. ديدارهاي مرحله يک هشتم تک حذفي است. 


 

 در اين گروه الجزيره امارات پيش از اين با 13 امتياز صعود خود را به عنوان تيم اول به مرحله بعد قطعي کرده بود. ديدار امشب اين تيم با الريان 6 امتيازي 4-3 به سود الجزیره به پایان رسید.


 

 نسف‌قارشي هم با يک امتيازي که در بازي رفت از استقلال گرفت، در رده آخر گروه ايستاد.


 

 پرسپوليس ديگر نماينده ايران نيز چهارشنبه هفته آينده در جده با الاتحاد عربستان ديدار خواهد کرد.


 

[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:10 ] [ mahiar ]

"فردريک کانوته" مهاجم اهل کشور مالي باشگاه سويا اسپانيا در آستانه عقد قرارداد با باشگاه مس کرمان قرار دارد.

 

 حسن واحدي عضو هيئت رئيسه و سخنگوي باشگاه مس کرمان، ضمن تاييد اين خبر گفت : ما مذاکرات خود را با اين مهاجم 35 ساله اهل کشور مالي انجام داده ايم و با وي به توافقات اوليه نيز رسيده ايم تا قراردادي يکساله با اين مهاجم باشگاه سويا ببنديم. قرار است که کانوته براي امضاء قرارداد به ايران بيايد. 

 


 

[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:9 ] [ mahiar ]

 

جواد نکونام ديروز زمان خوردن ناهار ملي پوشان در اردو حاضر شد و يکساعت با کي روش به صحبت پرداخت و در مورد وضعيت بدني ؛فصلي که گذشت و ميزان خستگي با کارلوس صحبت کرد و سپس صحبت آنها در مورد تيم و وضعيت امکانات فدراسيون به تيم ملي ادامه پيدا کرد .

نکونام با اجازه کي روش هتل را ترک کرد و قرارشد کاپيتان تيم ملي از روز شنبه در تمرينات و اردوي تيم ملي حضور پيدا کند .

نکونام اين چند روز را به استراحت مي پردازد و سپس تا پايان بازي با قطر در اختيار تيم ملي خواهد بود.


 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:36 ] [ mahiar ]

 

او در مصاحبه با رسانه ها از شجاع به عنوان پرنده آسماني ياد مي کرد و او را بهترين مدافع اين را مي دانست . او در مصاحبه مفصل خود با گل تاکيد داشت که از روابط خود با برلوسکوني مالک ميلان استفاده مي کند و شجاع را به ميلانلو مي فرستد! 

چيرو بارها عنوان کرد که اين بازيکن در آينده به راهي اروپا مي شود . بلاژويچ در مورد خليل زاده شخصا با کي روش صحبت کرد و او را در حضور کي روش هم بهترين مدافع ايران خواند .

چيرو در کرواسي هم تعريف خود از شجاع را ادامه داده است و در مصاحبه با روزنامه يوتارني ليست در کرواسي و شرح کار در باشگاه هاي ايران در قسمتي به تعريف از شجاع خليل زاده پرداخت و به مديران ديناموزاگرب توصيه کرد که براي آينده باشگاه خود اين مدافع ايران را جذب کنند .

او عنوان کرده است شخصا به مدير ديناموزاگرب تاکيد کرده است تا شجاع را در ليست خريد باشگاه خود قراردهد.



 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:34 ] [ mahiar ]

 

ماهيني در مورد وضعيتش مي‌گويد:« خدا را شکر امسال پيشنهادهاي خوبي دارم و همه آنها را سبک و سنگين کردم و در نهايت به اين نتيجه رسيدم که از بين پرسپوليس و سپاهان در نهايت يکي را انتخاب کنم. قبل از اردوي ترکيه قرارداد خواهم بست چون مي‌خواهم با خيال راحت و تمرکز بالا در تمرينات تيم ملي حاضر شوم.»



ماهيني ادامه مي‌دهد:«من شرايطم را به هر دو تيم اعلام کردم و آنها هم با خواسته‌هايم موافقت کردند. البته بحث مالي به صورت جدي و حضوري مطرح نشد و من بايد در اين زمينه با هر دو باشگاه صحبت کنم تا در نهايت همه چيز مشخص شده و تصميم نهايي را بگيرم.»



ماهيني در پاسخ به اين سوال که احتمال رفتنت به سپاهان بيشتر است يا پرسپوليس خاطرنشان مي‌کند:«‌ باور کنيد خودم هم نمي‌دانم ولي 51 درصد احتمال دارد به پرسپوليس بروم و 49 درصد احتمال سپاهاني شدنم وجود دارد. من از بازي کردن در ذوب آهن و زندگي در اصفهان راضي بودم ولي بازي کردن در پرسپوليس و حضور در اين تيم هم جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد. به هر حال تا دو، سه روز آينده وضعيتم مشخص خواهد شد.»



 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:31 ] [ mahiar ]

 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، آرا و احکام جديد فدراسيون به شرح زير است:



* جريمه کادرفني تراکتورسازي و مس سرچشمه

در جريان ديدار تيم هاي مس سرچشمه و تراکتورسازي تبريز در 17 ارديبهشت 91 و پس از پايان بازي درگيري هايي ميان کادرفني دو تيم رخ داد و آنها تخلفاتي مرتکب شدند که کميته انضباطي پس از رسيدگي به پرونده و بر اساس گزارش هاي ناظران داوري و انضباطي آراي زير را اعلام مي کند.

باشگاه مس سرچشمه در پايان بازي شش بازيکن اخطاري و اخراجي داشته که بر اساس آيين نامه به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

در پايان بازي کادر فني دو تخلفاتي مرتکب شدند که بر اين اساس امير قلعه نويي سرمربي تراکتورسازي دو جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم وبه پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

کريم بوستاني مربي تراکتورسازي دو جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم وبه پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

مهدي محرمي بدنساز تيم مس سرچشمه يک جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود. ستار همداني مربي تراکتورسازي هم تذکر کتبي دريافت مي کند.

مسلم فيروزآبادي بازيکن تيم مس سرچشمه يک جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

راي صادره قطعي و غيرقابل تغيير است.

همچنين کميته انضباطي از حسن آذرنيا و محمد رضا هاشمي که در آرام کردن اوضاع نقش داشتند تشکر مي کند.



* تباني در ديدار پرسپوليس برازجان و مهر کرج انجام نشده است

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، درباره شکايت هيات فوتبال استان خراسان رضوي مبني بر انجام تباني در ديدار تيم هاي پرسپوليس برازجان و مهرکرج مورخ 10 ارديبهشت 91 از سري رقابت هاي ليگ دسته دو کشور، کميته انضباطي با بررسي همه جانبه پرونده و اتفاقات اين بازي، اعلام مي دارد که موضوع تباني و يا ساير مصاديق نزديک به آن براي کميته انضباطي اثبات نشد و لذا اين کميته شکايت تيم پيام و هيئت فوتبال استان خراسان رضوي را مردود اعلام مي کند. اين راي يک هفته پس از صدور، قابل تجديد نظر با رعايت مقررات در کميته محترم استيناف است.



* استيل آذين بايد ماليات زندي را پرداخت کند

بر اساس دادنامه صادره در مورد فريدون زندي بازيکن سابق باشگاه استيل آذين که به کميته انضباطي و هيئت فوتبال استان سمنان هم ارسال شده،‌ بر اساس بندهاي انتهايي راي صادره در مورد زندي، در خصوص بدهي مالياتي ناشي از قرارداد و جرايم تاخير آن که حسب توافق بر عهده باشگاه بوده است، هيئت فوتبال استان سمنان بايد به باشگاه استيل آذين ابلاغ کند که اقدام لازم را در جهت پرداخت ماليات به شرح ذکر شده انجام دهد و نتيجه را در اسرع وقت به فدراسيون فوتبال اعلام کنند تا فعاليت هاي آن باشگاه جهت حضور در مسابقات فصل بعد با مشکل مواجه نشود.



* احضار دوباره مديرعامل تراکتورسازي به کميته انضباطي

مديرعامل تراکتور سازي به دليل گفت و گو با يکي از رسانه ها عليه فدراسيون فوتبال به کميته انضباطي احضار شد اما به دليل اينکه وي در جلسه حاضر نشد جلسه ديگري در تاريخ 31 ارديبهشت مشخص شده که حضور ايشان ضروري است. عدم حضور مانع از رسيدگي نيست.


 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:27 ] [ mahiar ]

 

به نقل از سايت اخبار فوتبال جهان، «سامي هي‌پيا» که ابتداي آوريل جانشين «روبين دوت» شد، روز گذشته به همراه «ساشا لواندوسکي»، دستيارش قرارداد‌ 3 ساله‌اي را با لورکوزن منعقد کرد.



هي پيا که تابعيت فنلاندي دارد و سال‌ها به دليل بازي در تيم ليورپول انگليس، يکي از چهره‌هاي اسطوره‌اي آنفيلدها برشمرده مي شود، پس از اين اقدام گفت: تا قبل از حضور در لورکوزن، من و ساشا همديگر را از نزديک نمي شناختيم اما در مدتي کوتاهي که با هم اينجا همکاري مي کنيم، زمينه‌هاي شناختي خوبي از همديگر کسب کرده‌ايم. پس از دريافت پيشنهاد ادامه همکاري با لورکوزن، به اين نتيجه رسيديم مي توانيم تيم مربيگري موفقي براي آينده در کنار هم باشيم.



وي که در فصل خاتمه يافته ليگ آلمان مقام پنجمي را کسب کرد، ادامه داد:‌ اميدوارم اين همکاري موثر و مطلوب به موفقيت تيم در آينده‌اي نزديک منجر شود.



بازيکن سال‌‌هاي 1999 تا 2009 تيم انگليسي تصريح کرد: بر اين باوريم با استفاده از پتانسيل باشگاه و بازيکنان موجود مي توانيم نقش مهمي در آينده بوندس‌ليگا برعهده گيريم.



 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ mahiar ]

 

برترين تيم تاريخ ليگ برتر انگليس به انتخاب عموم و کارشناسان انگليسي شب گذشته اعلام شد و بازيکنان شياطين سرخ در اين ليست حکمراني مي کنند.

نام پل اسکولز و رايان گيگز در دو ليست (ليست منتخب از سوي عموم و کارشناسان) ديده مي شود و پيتر اشمايکل، کريستيانو رونالدو و گري نويل هم نامشان را در اين ليست مي بينند.

آلن شيرر و تيري آنري برترين گلزنان دو تيم شناخته شدند و نام اشلي کول و توني آدامز هم در ليست ها ديده مي شود.

تيم منتخب کارشناسان: پيتر اشمايکل، گري نويل، آدامز، فرديناند، اشلي کول، کريس رونالدو، روي کين، پل اسکولز، رايان گيگز، آلن شيرر و تيري آنري.

تيم منتخب عموم: پيتر اشمايکل، گري نويل، آدامز، ويديچ، اشلي کول، کريس رونالدو، استيون جررد، اسکولز، گيگز، آلن شيرر و تيري آنري.

300 هزار هوادار فوتبال از سرتاسر دنيا، يازده بازيکن منتخب تاريخ ليگ برتر را انتخاب کردند و کارشناسان هم نام يازده بازيکن ليگ برتر را اعلام کردند که اکثر اين بازيکنان از منچستريونايتد هستند.

نام 9 بازيکن در دو ليست تکرار شده است.البته هواداران استيون جرارد را در خط مياني ترجيح دده اند و نام نمانيا ويديچ را به عنوان مدافع منتخب برگزيده اند و کارشناسان به جاي اين دو گزينه روي کين و ريوفرديناند را انتخاب کرده اند.

هواداران شش بازيکن از يونايتد را برگزيده اند و کارشناسان نام 7 بازيکن از شاگردان سرالکس فرگوسن را در ليست برترين ها قرار داده اند.

رايان گيگز درجريان اين مراسم بهترين بازيکن تاريخ ليگ برتر لقب گرفت و بيشترين راي را مال خود کرد.



 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ mahiar ]
در اين نامه آمده است: براساس نامه اي که 13 مي 2012 برابر با يکشنبه 24 ارديبهشت 2012 از سوي فدراسيون فوتبال ايران به فدراسيون فوتبال کره شمالي ارسال شد، با برگزاري ديدار دوستانه ايران و کره شمالي به پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران در تاريخ 9 اکتبر 2012 برابر با 18 مهر 91 در تهران موافقت مي کنيم.

وي در پايان نامه اش نوشت: ما از دعوت شما تشکر مي کنيم و اميدواريم که تيم شما در راه آماده سازي براي رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل موفق باشد .
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:25 ] [ mahiar ]

سيفي دو سال در مس با مظلومي همکاري داشته است و فصل گذشته نيز مظلومي سعي زيادي براي جذب او کرد اما بدليل قرارداد با مس نتوانست وي را جذب کند. سيفي سال خوبي در مس نداشت و در تلاش براي جدايي از جمع نارنجي پوشان است. اين شاگرد سابق فيروز کريمي قطعا فصل آينده به تيم ديگري خواهد رفت. او قبل از مصدوميت در فهرست کي روش قرار داشت و در دو اردو با تيم ملي بود.

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:24 ] [ mahiar ]

ديدار تيم‌هاي سپاهان ايران و الاهلي عربستان در چارچوب هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور حدود 8 هزار تماشگر آغاز شد که سپاهان در پايان با نتيجه 2 بر يک به پيروزي رسيد.

گل‌هاي زردپوشان اصفهاني را در اين ديدار جواهر سوکاي در دقيقه 19 و محسن بنگر در دقيقه 86 وارد دروازه نماينده عربستان کردند. تک گل الاهلي را هم عماد علي الحسني در دقيقه 61 به ثمر رساند.

در حالي‌که پيش از اين ديدار صعود هر دو تيم به مرحله بعد قطعي شده بود اين بازي به نوعي جنگ صدرنشيني محسوب مي‌شد که سپاهاني‌ها با پيروزي مقابل الاهلي به عنوان تيم اول گروه خود راهي مرحله حذفي شدند.

بدين ترتيب سپاهان در مرحله يک‌هشتم نهايي که به صورت تک ديدار برگزار خواهد شد ميزبان خواهد بود و بايد با تيم دوم گروه اول که احتمال دارد استقلال باشد رو در رو شود. استقلال در صورت تساوي در ديدار فردا مقابل نسف قارسي به عنوان تيم دوم گروهش راهي مرحله حذفي خواهد شد.

در ديگر اين گروه النصر امارات با نتيجه 2 بر يک از سد لخويا قطر گذشت.

 


 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:23 ] [ mahiar ]

ديدار دو تيم پرسپوليس و الشباب امارات از ساعت 20:30 در ورزشگاه آل مکتوم دوبي و در حضور بيش از 2هزار تماشاگر که بيشتر آنها ايراني و حامي پرسپوليس بودند برگزار شد که پرسپوليس 3 بريک مقابل الشباب امارات به برتري رسيد.

عيسي محمد، در دقيقه 6 براي الشباب گلزني کرد و  ايمون زايد در دقيقه 43 و  مهرداد پولادي در دقيقه 54و حسين بادامکي در دقيقه 90 گل‌هاي پرسپوليس را به ثمر رساندند.

داور مسابقه به سامان آقازماني و محمد نوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

با اين پيروزي پرسپوليس 11امتيازي شد.

ديگر ديدار اين گروه بين الهلال عربستان و الغرافه قطر  در عربستان برگزار شد و الهلال با شکست الغرافه صدرنشین شد.
*ترکيب پرسپوليس:

آسمير آودوکيچ، شيث رضايي، عليرضا نورمحمدي، حميد علي‌عسگر، مهرداد پولادي( از دقيقه 83 حسين بادامکي)، سامان آقازماني( از دقيقه 33 ابراهيم‌ شکوري)، محمد نوري، علي کريمي، جواد کاظميان، غلامرضا رضايي( از دقيقه 90 مهدي مهدوي‌کيا) و ايمون زايد

 



 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:21 ] [ mahiar ]

به نقل از گل، انصاري فرد که لقب آقاي گلي ايران را هم در کارنامه خود دارد مورد توجه چند تيم بوندس ليگا قرار دارد که احتمال حضورش در اين ليگ براي فصل آينده بسيار زياد است .

او وکالت خود را به محمودرضا فاضلي مديربرنامه هاي معروف ايراني مقيم آلمان داده و به نظر مي رسد که فاضلي تيم خوبي را براي کريم انتخاب کرده است.فاضلي مديربرنامه هاي مسعود اوزيل است و ارتباطات گسترده اي در سطح آلمان و ساير کشورهاي ارپايي دارد.او باني انتقال عجيب علي کريمي به شالکه هم بوده است.انتقالي که در حوزه روابط ديپلماتيک پيش رفت

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:20 ] [ mahiar ]


 

علي دايي بعد از آخرين بازي‌اش در ليگ برتر اعلام کرد که ديگر حتي به ماندن در راه آهن هم فکر نمي‌کند و تقريبا به صورت رسمي جدايي‌اش از اين تيم را اعلام کرد. بعد از اين که خبر انتقال راه اهن به مشهد و تمام مشکلات اين تيم براي حضور در ليگ برتر مطرح شد احتمال جدايي دايي قوت بيشتري گرفت.



بعد از جدايي علي دايي اولين سوالي که پيش مي‌آيد اين است که مقصد آينده او کجا خواهد بود؟ جواب دادن به اين سوال اصلا کار راحتي نيست. دايي کارنامه عجيب و غريبي در مربي گري دارد و به همين دليل است پيدا کردن اين که کدام مدير حاضر است به او و کارنامه اش اعتماد کند کار بسيار سختي است.



در روزهايي که زمزمه‌هايي از تبريز به گوش مي‌رسد که او يکي از گزينه هاي جانشيني اميرقلعه نويي است اما خبرهاي ديگري هم از خارج کشور شنيده مي‌شود.



يکي از سايت هاي عربي از حضور علي دايي در ليست گزينه هاي فدراسيون فوتبال سوريه خبر داد. اين سايت نوشت که سه مربي در ليست فدراسيون فوتبال سوريه قرار دارند که يکي از آنها علي دايي است و سوريه‌اي ها خواهان به خدمت گرفتن او هستند.



با اين که اطلاعات بيشتري در اين مورد منتشر نشده اما در صورت جدي شدن مذاکرات و به نتيجه رسيدن آن، اين موقعيت مي‌تواند يک فرصت بسيار عالي براي سرمربي راه آهن باشد. سوريه تيمي است که بازي‌هاي زيادي ندارد و تا جام ملت هاي آسيا روزهاي بسيار آرامي را مي‌گذراند. تيمي که تجربه اي متفاوت براي دايي به حساب مي آيد.



[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:17 ] [ mahiar ]

به گزارش خبرگزاري فارس برنامه 90 شب گذشته به مسائل رخ داده در فوتبال در هفته گذشته پرداخت.
 

با توجه به تعطيلي مسابقه ليگ برتر اين برنامه تا دو ماه آينده تعطيل خواهد بود اما شب گذشته برنامه مفصلي به روي آنتن رفت.


 

نظرسنجي اين هفته برنامه 90 به مهمترين اتفاق فوتبالي در سال 90-91 اختصاص داشت که در نهايت بيش از 45 درصد مردم به مکان دوازدهمي پرسپوليس در جدول رده‌بندي راي دادند. نتايج ضعيف استقلال در نيم فصل دوم، قهرماني سپاهان براي سومين بار متوالي، نايب قهرماني تراکتورسازي و نتايج خوب صبا و نفت از ديگر گزينه‌هاي نظرسنجي برنامه 90 بود.


 

در ابتداي برنامه کرانچار سرمربي سپاهان در اصفهان به صورت تصويري با برنامه 90 ارتباط برقرار کرد.


 

وي با اشاره به جدايي‌اش از پرسپوليس گفت: 15 روز قبل از شروع ليگ تيم را تحويل گرفتم و نتايج خوبي که کسب کرديم. احساسم اين بود که اگر در آن سال قهرمان نمي‌شديم مي‌توانستم تيمي بسازم که سال آينده قهرمان شود اما تاکيد مي‌کنم که جدايي من از پرسپوليس مهربانانه بود و آرزو مي‌کردم اين تيم با دايي موفق شود. من راه خودم را رفتم و دايي نيز راه خود را رفت.


 

کرانچار حضورش در تيم ملي کرواسي را تکذيب کرد و گفت: رياست فدراسيون فوتبال کرواسي دچار مشکل است و من به اين کشور نمي‌روم و به فکر سپاهان و قراردادم با اين تيم هستم.


 

در ادامه محرم نويدکيا کاپيتان تيم سپاهان مثل کرانچار به صورت مستقيم روي آنتن آمد و اظهار نظرهاي جالبي کرد.


 

وي در خصوص اختلاف نظر در هيئت مديره سپاهان در ابتداي مسابقات ليگ برتر گفت: هنگامي که براي تمديد قرارداد به باشگاه رفتم حسيني گفت بيشتر از 350 ميليون به کسي نمي‌دهيم و من هم گفتم هيچ کس در تيم نمي‌ماند. حتي هادي عقيلي مي‌خواست نصف مبلغ پيشنهادي تيم قطري را از سپاهان بگيرد و بماند اما آنها قبول نکردند و گفتند اگر تو به عنوان کاپيتان با اين رقم تمديد کني بقيه هم مي‌مانند.


 

نويدکيا عنوان کرد: نمي‌دانم چرا همان کساني که من مي‌گفتند سپاهان بهترين تيم و امکاناتش خوب است به يکباره مشکل خانوادگي پيدا کردند و يکي مي‌گفت همسرش نمي‌تواند در اصفهان زندگي کند و اينجا را ترک کرد.


 

نويدکيا در خصوص اينکه گفته مي‌شود سقف قرارداد رعايت نشده گفت: شک نکنيد که هيچ کس سقف را رعايت نکرده و به نظرم اين قانون باعث شد هر بازيکن معمولي در مورد سقف قرارداد صحبت کند.


 

وي در خصوص اختلافاتش با امير قلعه‌نويي گفت: اصلا با قلعه‌نويي اختلاف نداشتم فقط چند بار براي منافع تيم با هم در يک اتاق صحبت کرديم و به جمع‌بندي مي‌رسيديم. او يکي از مربيان فني ايران است که در مدت حضورش خيلي به من کمک کرد چون در زمان فوتبالي‌اش خيلي مصدوم شده بود و به همين خاطر من را درک مي‌کرد. من فقط يک بار گفتم قلعه نويي به جاي اينکه در نيم فصل پايش را جراحي کند بهتر است در پايان فصل اين کار را انجام مي‌داد چون تمرينات ما در غياب او انجام مي‌شد.


 

کاپيتان سپاهان در مورد اينکه آيا بازيکنان تيمش عليه بوناچيچ کودتا کرده بودند گفت: کودتايي در کار نبود اما لوکا نسبت به همه چيز بدبين شده بود و حتي يک روز در محل تمرين گفت اگر تماشاگران جانواريو را تشويق کنند او به آنها پول داده است. مديرعامل هم در تمرين حضور داشت و خطاب به او گفت حق نداري به بازيکنان توهين کني. محسن بنگر و رحمان احمدي فقط در خصوص لوکا نظرشان را به هيئت مديره گفتند و بحثي به نام کودتا نبود.


 

در ادامه برنامه حواشي بازي داماش دورود و ايرانجوان بوشهر به تصوير کشيده شد که چگونه مردم پس از صعود داماش به خيابان‌ها ريخته و به شادي پرداختند.


 

 


 

يکي ديگر از آيتم‌هاي برنامه 90 به اتفاقات پيرامون مجتبي جباري و باشگاه استقلال اختصاص داشت. در اين بين مديرعامل باشگاه استقلال که قبلا اعلام کرده بود بازيکني که اغتشاش مي‌کند احتمال محروميتش توسط فدراسيون وجود دارد حرف‌‌هايش را به گونه‌اي ديگر عنوان کرد و گفت از کلمه اغتشاش استفاده نکرده است. اين در حالي است که فايل صوتي مصاحبه فتح‌‌الله‌زاده‌در خبرگزاري فارس موجود است. مديرعامل استقلال پيش از اين نيز در چرخشي 180 درجه‌اي درباره اين موضوع صحبت کرده بود و اين بار نيز زير حرفش زد در حالي که در صورت لزوم فايل صوتي مصاحبه فتح الله زاده روي خروجي خبرگزاري فارس قرار خواهد گرفت.


 

 بخش پاياني برنامه 90 به صحبت‌هاي بهروان در مورد منع حضور دروازه‌بان خارجي اختصاص داشت و البته رئيس کميته انضباطي و منصوري نيز روي خط آمدند که در اين بين حسن‌زاده توضيحاتي را در مورد راي صادره اعلام کرد.


 

 


 

همچنين فردوسي‌پور اعلام کرد به دليل تعطيلي ليگ برنامه نود حدود 2 ماه تعطيل خواهد بود و برنامه آينده نود اواخر تيرماه روي آنتن مي‌رود.


 

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:5 ] [ mahiar ]

اين بازيکن که در بيشتر بازي هاي فصل گذشته دورتموند روي نيمکت ذخيره ها نشست، در رقابت هاي اين فصل درخشش خيره کننده اي داشت و در 47 بازي در بوندس ليگا و جام حذفي آلمان، 30 گل براي تيمش به ثمر رساند.

 

 قرارداد فعلي لواندوفسکي با دورتموند تا سال 2014 اعتبار دارد و اين بازيکن به دنبال تمديد قراردادش است اما مدير برنامه هاي او اعلام کرد شرايط پيشنهاد اين باشگاه چندان جالب توجه نيست.

 

 مايک بارتل در گفتگو با نشريه بيلد گفت:" پيشنهاد باشگاه دورتموند قابل قبول نيست. مي توانم تاييد کنم که منچستريونايتد به دنبال روبرت است."

 

 سرالکس فرگوسن در ديدار فينال جام حذفي آلمان بين دورتموند و بايرن حضور پيدا کرد تا بازي شينجي کاگاوا را از نزديک ببيند اما به نظر مي رسد بازي خوب لواندوفسکي، توجه سرمربي اسکاتلندي را جلب کرد.

 

 اين در حالي است که هانس يواخيم واتسکه در مورد فروش بازيکنان دورتموند گفت:" به جز کاگاوا، ساير بازيکنان را حتي در ازاي همه پول هاي دنيا نمي فروشيم."


 

 



 

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:56 ] [ mahiar ]

 

 درحالي که در چند روز گذشته اعلام شده بود حسين فرکي قرارداد خود را با نفت تهران تمديد کرده است اما او امروز به باشگاه فولاد خوزستان رفت و براي يک سال با اين تيم براي همکاري به توافق رسيد و قرارداد داخلي امضا کرد.



 هيئت مديره باشگاه فولاد خوزستان تصميم گرفت پس از جدايي مجيد جلالي هدايت اين تيم بر عهده مربي ايراني باشد.

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:54 ] [ mahiar ]

در هفته سي ام و پاياني فصل جاري رقابتهاي فوتبال ليگ پرتغال تيم فوتبال ژيل ويسنته سه بر يک از سد فيرنزه گذشت،ناسيونال سه بر دو يونيائو ديليرا را برد،بنفيکا سه بر يک ويتوريا ستوبال را مغلوب کرد،آکادميکا دو بر يک ويتوريا گيمارش را شکست داد،پورتو در ديداري پرگل پنج بر دو ريو آو را برد،ماريتيمو و پاکو ديفريرا به تساوي يک بر يک رسيدند،الهاننزه دو بر يک بيرمار را از پيش رو برداشت و اسپورتينگ ليسبون سه بر دو اسپورتينگ براگا را برد.

در جدول رده بندي اين رقابتها تيم فوتبال پورتو با هفتاد و پنج امتياز قهرمان شد و تيم هاي بنفيکا با شصت و نه و براگا با شصت و دو امتياز دوم و سوم شدند.

پورتو و بنفيکا جواز حضور در فصل آتي رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههاي اروپا را کسب کردند و تيم براگا جواز حضور در دور مقدماتي و انتخابي اين رقابتها را به دست آورد.

تيم هاي اسپورتيگ ليسبون وماريتيمو هم راهي دور گروهي رقابتهاي ليگ اروپا شدند.

تيم هاي فيرنزه و يونيائو ليرا به دسته پايين تر سقوط کردند و تيم هاي استوريل و مورينزه راهي دسته برتر شدند.

در جدول گلزنان برتر اين رقابتها هم کاردوسو از تيم بنفيکا و ليما از تيم براگا هرکدام با بيست گل زده به طور مشترک آقاي گل اين رقابتها شدند و هوک از پورتو با شانزده گل زده دوم و ولفسوينکل از اسپورتينگ ليسبون با چهارده گل سوم شد.

در دور برگشت از مرحله نهايي رقابتهاي فوتبال باشگاههاي برزيل موسوم به جام پائوليستا که در ورزشگاه مورومبي در شهر سائوپائولو در برزيل برگزار شد تيم فوتبال سانتوز با حساب چهار بردو تيم گواراني را شکست داد و عنوان قهرماني اين رقابتها را کسب کرد.

سالزبورگ با پيروزي پنج بر يک در زمين واينر نوشتاد رده نهمي در يک هفته به پايان مسابقات اين فصل قهرماني خود را قطعي کرد.

سالزبورگ در هفته سي و پنجم با راپيدوين، نزديک ترين رقيب خود شش امتياز فاصله دارد و جايگاه اين تيم تهديد نخواهد شد.

اشتروم گراتس، قهرمان فصل گذشته با فاصله هفده امتيازي با سالزبورگ در رده پنجم جاي دارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از وين، سالزبورگ بعد از اين موفقيت بيستم مه در فينال جام حذفي اتريش تلاش خواهد کرد دومين قهرماني خود را در اين فصل کسب کند.
ديدارهاي هفته سي و هشتم ليگ برتر امشب به طور همزمان برگزار شد و منچسرسيتي با پيروزي مقابل کوئينزپارک رنجرز به عنوان قهرماني رسيد.
 



  نتايج کامل ديدارهاي امشب:

 

اورتون 3-1 نيوکاسل

 

گل ها: پيه نار 16، يلاويچ 27، هيتينگا 65 (اورتون) هيبرت (گل به خودي) 73 (نيوکاسل)

 

سوانسي 1-0 ليورپول

 

گل: دني گراهام 86

 

چلسي 2-1 بلکبرن

 

گل ها: تري 31، ميرلس 34 (چلسي) آئيگبني 60 (بلکبرن)

 

منچسترسيتي 3-2 کوئينزپارک رنجرز

 

گل ها: سابالتا 39 ، ژکو 90+2، آگوئرو 90+4(سيتي) سيسه 48، مک کي 66 (کوئينزپرک رنجرز)

 

نوريچ 2-0 استون ويلا

 

گل ها: هالت 9، جکسون 22

 

استوک سيتي 2-2 بولتون

 

گل ها: واترز 13 و 77 (پنالتي) (استوک) مارک ديويس 39، کوين ديويس 45 (بولتون)

 

ساندرلند 0-1 منچستريونايتد

 

گل: روني 20

 

تاتنهام 2-0 فولام

 

گل ها: آدبايور 2، دفو 63

 

وست بروم 2-3 آرسنال

 

گل ها: شين لانگ 12، گراهام دورانس 15 (وست بروم)  بنايون 4، آندره سانتوس 30، لورن کوشيلني 55 (آرسنال)

 

ويگان 3-2 وولوز
سیتی با 89 امتیاز و تفاضل بهتر قهرمان شد.یونایتد دوم و آرسنال سوم و به لیگ قهرمانان رفتند و تاتنهام در صورت شکست چلسی برابر بایرن به این رقابتها صعود می کند.

رئال مادريد 4 – مايورکا 1



گل‌ها: رونالدو (19)، بنزما (23)، اوزيل (49 و 58) براي رئال، کاسترو (52) براي مايورکا



 



اسپانيول 1 – سويا 1



گل‌ها: کوتينيو (77) براي اسپانيول، نگردو (45) براي سويا



 



ختافه صفر – ساراگوسا 2



گل‌ها: آپونو (56، پنالتي) و پوستيگا (90)



اخراج: سارابيا (26)، تورس (56) و ميکو (85) از ختافه، دويموويچ (80) از ساراگوسا



 



لوانته 3 – اتلتيک بيلبائو صفر



گل‌ها: غزال (45 و 67)، فارينوس (87، پنالتي)



 



مالاگا 1 – اسپورتينگ گيخون صفر



گل: روندون (49)



اخراج: ايسکو (88) از مالاگا



 



راسينگ سانتاندر 2 – اوساسونا 4



گل‌ها: استواني (1)، بوستارا (81) براي راسينگ، بالده (54)، سخودو (67)، گارسيا (71، پنالتي) و روورسيو (90) براي اوساسونا



 



رايو وايکانو 1 – گرانادا صفر



گل: تامودو (91)



 



ويارئال صفر – اتلتيکو مادريد 1



گل: فالکائو (88)



 

اتلتيکو مادريد و لوانته پنجم و ششم شدند و به مرحله گروهي، و دور سوم حذفي ليگ اروپا راه يافتند. اوساسونا با اختلاف يک امتياز رسيدن به اروپا را از دست داد. اتلتيک بيلبائو هم به دليل راه يافتن به فينال جام حذفي به ليگ اروپا مي‌رسد.



در انتهاي جدول، سقوط راسينگ سانتاندر قطعي شده بود و اسپورتينگ خيخون هم بخت بسيار اندکي داشت که با باخت در هفته پاياني از دست رفت. اما ويارئال به شکلي باورنکردني سقوط کرد. آنها در حالي در خانه خود مغلوب گل دقيقه 88 اتلتيکو مادريد شدند که رايو وايکانو هم با گل دقيقه 91 رائول تامودو گرانادا را برد. اگر از اين دو گل تنها يکي به ثمر نمي‌رسيد، رايو وايکانو تيم سقوط‌کننده لقب مي‌گرفت، اما در نهايت ويارئال، تيمي که چند فصل بسيار درخشان را در اروپا گذرانده بود و همين امسال هم در ليگ قهرمانان حضور داشت، به دسته پايين‌تر سقوط کرد. آنها اميدوارند مانند دپورتيوو لاکرونيا شوند که در همان فصل پس از سقوط در حال رسيدن دوباره به لاليگا است.
در ديدارهاي امشب سري آ نتايج زير به دست آمد:



 



کاتانيا صفر – اودينزه 2



گل‌ها: دي‌ناتاله (19)، فابريني (58)



پنالتي ازدست‌رفته: گومز (39)



 



لاتزيو 3 – اينتر 1



گل‌ها: کوزاک (59)، کاندروا (63) و مائوري (90) براي لاتزيو، ميليتو (45، پنالتي) براي اينتر



 



ناپولي 2 - سيه‌نا 1



گل‌ها: دوسنا (4 و 34) براي ناپولي، دسترو (6) براي سيه‌نا



 



چزنا 2 – رم 3



گل‌ها: دل‌نرو (9)، سانتانا (90) براي چزنا، کرکيچ (27)، لاملا (32) و دروسي (49) براي رم



 



پارما 1 – بولونيا صفر



گل: بيابياني (37)



 



کيه‌وو 1 – لچه صفر



گل: واچک (78)



اخراج: کاروتزيري (81) از لچه



 



جنوا 2 – پالرمو صفر



گل‌ها: جيلاردينو (52)، اسکولي (70)



 





لچه هم که اميد اندکي براي بقا داشت با شکست به سري ب سقوط کرد و سرسه کوزمي هم نتوانست اين تيم را نجات دهد. نوارا و چزنا هم ديگر تيم‌هاي سقوط‌کرده بودند.

[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:17 ] [ mahiar ]

باکو - تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان پیکارهای جام جهانی سال 2012 کشتی آزاد در شهر باکوی جمهوری آذربایجان، با شکست تیم کشور میزبان، به مقام قهرمانی دست یافت.
دیدار نهایی این مسابقه ها، بعدازظهر امروز (یکشنبه) و لحظاتی پیش بین تیم های ملی کشتی آزاد ایران و جمهوری آذربایجان در ورزشگاه 'سرحدچی' شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد که تیم ایران با شکست تیم جمهوری آذربایجان به مقام قهرمانی مسابقه های جام جهانی رسید.

مسابقه تیم های ایران و جمهوری آذربایجان در شرایطی بسیار نابرابر و جوی ملتهب و کاملا یک طرفه به سود تیم کشور میزبان برگزار شد و تیم جمهوری آذربایجان برای رسیدن به مقام قهرمانی از همه عوامل از جمله تماشاگران و داوران کمک گرفته بود.

 
این قهرمانی در حالی به دست آمد که تیم ایران برای اولین بار خارج از خانه به این مقام دست یافته است.

 

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: حسن رحیمی – محمود ماگومدوف (1- 1 * 1- صفر * 1- صفر * برنده رحیمی)
60 کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور- حاجی علی‌یف (صفر- 1 * 1- 1 * برنده آذربایجان)
66 کیلوگرم: مهدی تقوی – جبرئیل حسن‌اف (صفر- 1 * 2- صفر * 5- صفر * برنده تقوی)
74 کیلوگرم: صادق گودرزی- اشرف علی‌یف (صفر- 3 * 1- صفر * 1- صفر * برنده گودرزی)
84 کیلوگرم: احسان لشگری- شریف شریف‌اف (صفر- 2 *  صفر – 1 * برنده آذربایجان)
96 کیلوگرم: رضا یزدانی – ختاگ گازیموف (1- صفر * صفر- 2 * 1- صفر * برنده یزدانی)
120 کیلوگرم: کمیل قاسمی- جمال‌الدین ماگومدوف (صفر- 1 * 1- 1*‌ برنده آذربایجان)

 

در دیدار رده‌بندی نیز تیم آمریکا با شکست 5 بر 2 روسیه به مقام سوم رسید.
 


 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:7 ] [ mahiar ]

در چارچوب هفته سي و هشتم و پاياني رقابت‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي اسپانيا بامداد امروز (يکشنبه) بارسلونا در زمين بتيس به ميدان رفت و با تساوي 2 بر 2 متوقف شد.
 

سرخيو بوسکتس در دقيقه 9 بارسا را پيش انداخت. اين نتيجه تا دقيقه 71 پابرجا بود تا اينکه روبن کاسترو در اين دقيقه کار را به تساوي کشاند. همين بازيکن در دقيقه 74 گل دوم بتيس را زد تا بارسا که از دقيقه 53 به دنبال اخراج دني آلوز 10 نفره شده بود، در آستانه شکست قرار گيرد اما سيدو کيتا در دقيقه 2+90 گل دوم و تساوي بارسلونا را به ثمر رساند تا آبي و اناري‌ها با يک امتياز اين ديدار، فصل را با 91 امتياز و ايستادن در رده دوم پس از رئال مادريد به پايان برسانند.


 

اين آخرين بازي بارسا با هدايت پپ گوادريولا بود. فصل آينده تيتو ويلانووا دستيار گوارديولا روي نيمکت مربيگري اين تيم به عنوان سرمربي خواهد نشست.


 

امشب با انجام بازي‌هاي زير پرونده لاليگا بسته مي‌شود:



 



يکشنبه:


 



ساعت 22:30:


 



ختافه – ساراگوسا


 



لوانته – اتلتيک بيلبائو


 



رئال مادريد – رئال مايورکا


 



رايووالکانو – گرانادا


 



اسپانيول – سويا


 



مالاگا – خيخون


 



ويارئال – اتلتيکو مادريد


 



ريسينگ - اوساسونا


 

 


 

 



 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:4 ] [ mahiar ]

به گزارش سايت گل مسوولان باشگاه مس قصد دارند تيمي در حد قهرماني تشکيل بدهند و نکته مهم اين است که از طريق شرکت مس بودجه قابل توجهي در اختيار کرماني‌ها قرار گرفته است. در روزهاي اخير برخي از مسوولان بلندپايه شرکت مس مذاکراتي با امير قلعه‌نويي داشته‌اند و حتي به اين مربي گفته‌اند که از لحاظ مالي هيچ مشکلي وجود ندارد و او مي‌تواند هر بازيکني که دلش مي‌خواهد را به کرمان بياورد. از طرفي مسوولان مس مبلغ يک ميليارد تومان هم براي استخدام قلعه‌نويي کنار گذاشتند و حتي نيمي از اين پول را قبل از شروع فصل به او خواهند داد.
 

از طرفي قلعه‌نويي به دليل مشکلات مالي با باشگاه تراکتور دچار اختلاف شده و مي‌خواهد در تيمي مربيگري کند که مشکل مالي نداشته باشد. امير حتي در مصاحبه با يکي از روزنامه‌هاي ورزشي گفته که اگر با تراکتور به توافق نرسد بلافاصله با مس وارد مذاکره خواهد شد. يک منبع آگاه به سايت گل خبر داد که در 2 روز اخير قلعه‌نويي به کرمان نزديک‌تر شده و در آستانه عقد قرارداد با مس قرار دارد.

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:0 ] [ mahiar ]

مراسم قرعه کشي مرحله نهايي مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا 2012 امارات که انتخابي مسابقات جام جهاني جوانان 2013 ترکيه است پيش از ظهر امروز يکشنبه در امارات برگزار شد.
 

در اين مراسم که اکبر محمدي سرمربي تيم جوانان کشورمان در آن حضور داشت تيم ايران در گروه A با تيم‌هاي امارات، ژاپن و کويت همگروه شد.


 

بر اساس قرعه‌کشي انجام شده، گروه‌ بندي مرحله مقدماتي اين مسابقات به شرح زير است:

گروه A: ايران، امارات، ژاپن و کويت

گروه B: کره‌ شمالي ، چين، تايلند و عراق

گروه C: کره‌ جنوبي، ازبکستان، ويتنام و اردن

گروه D: استراليا، عربستان، سوريه و قطر


 

تيم فوتبال جوانان ايران در روز سوم نوامبر(سيزدهم آبانماه) به مصاف ژاپن مي‌رود، روز پنجم نوامبر(پانزدهم آبانماه) با امارات ميزبان مسابقات روبرو خواهد شد و روز هفتم نوامبر(هفدهم آبانماه) آخرين ديدارش در مرحله گروهي را برابر کويت انجام خواهد داد.

 

 



 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:59 ] [ mahiar ]

به گزارش رويترز، در هفته سي ام و پاياني ليگ فوتبال کرواسي تيم دينامو زاگرب مقابل ان کا اشپليت بدون گل مساوي کرد و با 75 امتياز قهرمان شد.هايدوک اشپليت نيز با وجود شکست يک بر صفر از لوکوموتيوا زاگرب با 54 امتياز در رده دوم قرار گرفت و تيم اسلاون بلوپو پس از تساوي 2 - 2 مقابل ايسترا با 52 امتياز در رده سوم قرار گرفت.

---

در هفته سي ام و پاياني ليگ فوتبال چک تيم اسلووان ليبرچ مقابل ويکتوريا پلژن بدون گل مساوي شد و با 66 امتياز عنوان قهرماني را کسب کرد.تيم اسپارتاپراگ نيز با 3 گل تيم چسکي را شکست داد و با 64 امتياز دوم شد.ويکتوريا پلژن نيز با 63 امتياز سوم شد.

---

در ليگ فوتبال مجارستان نيز در هفته بيست و هشتم تيم دبرسن 4 - 0 پکس را شکست داد و براي ششمين بار قهرمان شد.در فاصله دو هفته تا پايان فصل دبرسن 11 امتياز از تيم دوم يعني ويدئوتون فاصله دارد.
 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:57 ] [ mahiar ]

فينال جام حذفي فوتبال آلمان، در حالي شنبه شب بين تيم هاي بايرن مونيخ و بروسيا دورتموند به عنوان دو قطب اصلي فوتبال اين کشور در ورزشگاه المپيک شهر برلين برگزار شد که فدراسيون فوتبال از اين ديدار با نام ''بزرگترين فينال جام حذفي تاريخ آلمان'' ياد کرده است.

لاواندوسکي سه بار ، شين جي کاگاوا و هالمز زننده گلهاي دورتموند بودند و روبن و ريبري گلهاي بايرن را به ثمر رساندند . بروسيا دورتموند يک قهرماني در باشگاه هاي جهان، يک قهرماني در باشگاه هاي اروپا، يک قهرماني در جام حذفي اروپا، 8 عنوان قهرماني در بوندس ليگا و همچنين دو مقام قهرماني جام حذفي آلمان را در کارنامه داشت و با اين قهرماني سومين قهرماني خود را جشن گرفت .

علاقمندان به فوتبال شنبه شب در حالي شاهد رقابت دو تيم مطرح فوتبال آلمان براي تصاحب جام حذفي اين کشور بودند که تحليلگران و مفسران ورزشي، اين مسابقه را نه فقط يک فينال حذفي، بلکه فراتر از آن، 90 دقيقه نفس گير براي معرفي قدرت اول فوتبال باشگاهي آلمان معرفي کرده بودند.

با نگاهي به تاريخچه دو تيم حاضر در فينال، شاهد اين هستيم که هر چند بايرن مونيخ به مراتب موفق تر از رقيب خود ، در صحنه فوتبال باشگاهي آلمان و اروپا حضور داشته است، اما اين زرد و مشکي پوشان دورتموند هستند که در دو سال گذشته، با فاصله اي به نسبت زياد با تيم دوم، جام قهرماني در بوندس ليگا را بالاي سر برده اند.

بازيکنان دورتموند درحالي در فينال حذفي قرمزپوشان مونيخي را بردند که هفته گذشته با اقتدار قهرماني در ليگ دسته اول آلمان را جشن گرفتند و اين در شرايطي است که تيم حريف هفته آينده بايد در ديداري حساس و نفس گير، ميزبان چلسي انگليس در فينال رقابت هاي جام باشگاه هاي اروپا باشد.

موفقيت هاي دو تيم

- بروسيا دورتموند يک قهرماني در باشگاه هاي جهان، يک قهرماني در باشگاه هاي اروپا، يک قهرماني در جام حذفي اروپا، 8 عنوان قهرماني در بوندس ليگا و همچنين دو مقام قهرماني جام حذفي آلمان را در کارنامه داشت و با اين قهرماني سومين قهرماني خود را جشن گرفت .

- بايرن مونيخ يک قهرماني در باشگاه هاي جهان، چهار قهرماني در باشگاه هاي اروپا، يک قهرماني در جام حذفي اروپا، يک قهرماني در جام يوفا، 22 مقام قهرماني در بوندس ليگا و 15 قهرماني جام حذفي آلمان را تاکنون به نام خود ثبت کرده است.

 



 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:56 ] [ mahiar ]

برنامه 90 شب گذشته مانند هميشه ديدني بود؛ محمد فنايي به عنوان کارشناس داوري ، مهمان حضوري اين برنامه بود. البته در ادامه مسعود نظرزاده مدافع بوشهري شاهين در اين برنامه حضور يافت



به گزارش تابناک ،فردوسي‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجي که آيا با ممنوعيت استفاده از دروازه‌بان خارجي موافقيد يا خير، آغاز کرد. وي برنامه را با پخش بازيهاي ليگ قهرمانان آغاز کرد .



محمد فنايي کارشناس داوري



محمد فنايي به عنوان کارشناس داوري عنوان کرد که در بازي پرسپوليس و راه اهن داور يک پنالتي به سود پرسپوليس را ناديده گرفت و يک بازيکن راه اهن مي بايست در نيمه اول اخراج مي شد ، ضمنا گل دوم استقلال به نفت ابادان صحيح نبود . و يک پنالتي به سود نفت تهران گرفته نشد . در ضمن پنالتي هاي شاهين مقابل سايپا صحيح نبود .



فردوسي پور خطاب به مدير سپاهان: شما هم بايد 10 نفره مي شديد!



در ادامه ، برنامه 90 با به تصوير کشيدن حرکت جواهير سوکاي در بازي سپاهان با حريف اماراتي داغ شد.



برنامه اين هفته عادل فروسي پور با بررسي حرکت مهاجم سپاهان در بازي آسيايي تيمش حالت رسمي پيدا کرد. صحنه اي که سوکاي حرکت جوانمردانه را اجرا نکرد و توپ را از اماراتي ها گرفت ، باعث اخراج دروازه بان حريف و به هم ريختن روند بازي شد. عادل اين حرکت را با فيرپلي بازيکنان آژاکس مقايسه کرد و به مدير سپاهان براي تقسيم کردن پاداش 50 ميليوني بين بازيکنانش که بعد از اين صحنه ، پنالتي را بيرون زده بودند ، گلايه کرد و گفت:« بهتر نبود يکي از بازيکنان تان را بيرون مي کشيديد تا نشان دهيد فيرپلي واقعي را رعايت کرديد؟



رحيمي هم در پاسخ گفت:« البته جواهير سوکاي وقتي ديد بازيکن حريف توپ را نگرفت ، دنبالش دويد. اما من هم الان قبول دارم که ما بايد يک يارمان را بيرون مي کشيديم.



کفاشيان: هنوز تصميم قطعي نگرفتيم! 78 درصد پرسپوليسي هستن ؟



کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال که روي خط برنامه 90 رفته بود ، درباره قانون منع حضور دروازه بانان خارجي در ليگ برتر گفت:« ما هنوز تصميمي در اين باره نگرفتيم و از سازمان ليگ خواستيم در دوره جديد ، قوانين مربوط به ليگ را بررسي مجدد کنيم. بحث اينکه حضور بازيکنان خارجي را بازتر کنيم يا محدودتر ، اينکه ليگ 16 تيمي شود يا نه . به هر حال در اين سال ها بازيکنان خارجي زيادي آمده اند به ليگ ما که کيفيت نداشتند و کلي پول در دلالي سوخته است. به هر حال ما 4 سال اين قانون را اجرا کرديم و ماحصلش اين است که يک گلر لژيونر داريم ولي بايد نظرات کارشناسان را در اين زمينه بگيريم . هفته بعد دو جلسه داريم و از ميان نظرات همه ف يک تصميم نهايي مي گيريم.



او در پاسخ به اين سئوال فردوسي پور که مگر قبل از اين قانون لژيونر نداشتيم و تازه حقيقي که در تيمش بازي نمي کند گفت:« به هر حال ما بايد بهترين تصميم را بگيريم. يکسري از مديران ، قيمت بازيکنان را بالا بردند . ما بايد يک فکري براي اين قصه بکنيم. من هم معتقدم که بايد اين قانون را در دسته اول اجرا کنيم.



عادل فردوسي پور به نظرسنجي برنامه اش اشاره کرد و گفت:« 78 درصد مردم مي گويند اين قانون به ضرر فوتبال است.» و کفاشيان در پاسخ گفت:« اين 78 درصد که رنگش هم قرمز است ، پرسپوليسي ها هستند ديگر؟ » و اين جمله را با خنده گفت و تاکيد کرد سعي مي کند نظر مردم در اين باره لحاظ شود.



کنايه دوباره عادل به رسولي نژاد !



در بخشي ديگر از اين برنامه يک مخاطب نامه اي را خطاب به رسولي نژاد مغاون وزير ورزش نوشته و از او خواسته بود تا شرايطي را فراهم کند تا بتواند مثل حسين علوي مقدم به استقلال بپيوندد!



درد نامه حيدري به 90



مهدي حيدري کاپيتان سابق تيم هاي بوتان و اکباتان که به دليل بازي در فيلم هاي سينمايي و سريال هاي تلويزيوني ، چهره اي شناخته شده است براي علاقمندان کمتر حرفه اي فوتبال ، در نامه اي به برنامه 90 نوشته بود:« چند سال قبل وامي 5 ميليون توماني گرفتم که به دليل مشکلات مالي ، اين وام با سودش الان بيش از 30 ميليون تومان شده و الان شرايط سختي دارم. نامه اي که سبب شد تا محمد فنايي درباره اش بگويد:« مهدي حيدري خودش يکي از چهره هاي سرشناس فوتبال ايران بوده ، هميشه تلاشش کمک به پيشکسوتان بوده و الان خيلي شرايط تلخي است که سبب شده او چنين نامه اي را بنويسد.



يک قانوني بگذاريد که داوران کتک نخورند!



علي کفاشيان در برنامه 90 گفت:« من به کميته استيناف فقط توصيه کردم . البته آنها تصميم شان را مستقل از توصيه من گرفتند تازه من هم اينقدر زير فشار آقاي رويانيان بودم که تصميم گرفتم به کميته استيناف يک توصيه اي بکنم.



بعد از حرف هاي کفاشيان بود که محمد فنايي کارشناس داوري اين هفته برنامه شروع به صحبت کرد و گفت:« آقاي کفاشيان کاش شما که قرار است توصيه کنيد و قوانين را اصلاح کنيد ، يک کاري هم کنيد که اين قدر داوران را در شهرهاي مختلف کتک نزنند.»

اين درحالي بود که قبل از اين عادل فردوسي پور گفته بود در آبادان و تالش دو داور را تا سرحد مرگ کتک زده اند. کفاشيان هم در پاسخ گفت:« حالا تلاش مي کنيم که اين اتفاق بيفند.»



دايي : ليدرهاي پرسپوليس حاشيه سازند



در ادامه برنامه علي دايي با اشاره به ديدار با پرسپوليس گفت: ما در ديدار برابر پرسپوليس به ويژه در نيمه نخست فوتبال خيلي خوبي را به نمايش گذاشتيم و بر‌تر از حريف بوديم. از‌‌ همان دقيقه اول ‌مي‌دانستيم بايد هافبک‌هاي پرسپوليس را از بازي خارج کنيم که خوشبختانه در اين کار موفق بوديم اما در عدم آفسايدگيري مناسب گل‌هايي را دريافت کرديم اما در کل توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم. .



وي ادامه داد: پرسپوليس در اين ديدار تمام سعي خودش را کرد و حتي اگر در دقايق آخر آن توپ را فرشيد کريمي نمي‌گرفت چه بسا بازي مساوي ‌مي‌شد. در کل معتقدم مشکل اساسي پرسپوليس ليدرهاي آنها هستند که تعدادشان به 10 نفر نمي‌رسد اما آنها حاشيه‌هاي بسياري براي تيم ايجاد کردند و اجازه ندادند اين تيم روي آرامش را ببيند.



درگيري شديد درخشان و مدير کل ورزش و جوانان استان بوشهر



مدير کل ورزش و جوانان استان بوشهر با درخشان سرمربي سابق تيم فوتبال شاهين بوشهردرگيري لفظي پيدا کرد.



در اين گفتگوي تلفني صحبت هايي ردوو بدل شد که هيچ کمکي به بازگشت تيم فوتبال شاهين بوشهر نخواهد کردو به نوعي نوش دارويي پس از مرگ سهراب محسوب مي شود.



پرسش نظرسنجي نود، اين بود که آيا با ممنوعيت استفاده از دروازه‌بان خارجي موافقيد يا خير؟ که حدود 80 درصد مخالفت خود را اعلام نمودند و حدود 20 درصد موافق طرح ممنوعيت استفاده از دروازه‌بان خارجي بودند .

 



 

[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:30 ] [ mahiar ]

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، برنامه زماني جديد اين رقابتها به شرح زير است:
 

*جمعه 22 ارديبهشت 91


 

فولاد خوزستان – پرسپوليس ،ورزشگاه الغدير اهواز، ساعت 18


 

داماش گيلان – شهرداري تبريز، ورزشگاه شهيد عضدي رشت، ساعت 17


 

تراکتورسازي تبريز- ملوان انزلي، ورزشگاه يادگار امام(ره)، ساعت 19:20


 

مقاومت سپاسي – صباي قم، ورزشگاه حافظيه شيراز، ساعت 19:20


 

راه آهن – شاهين، ورزشگاه اکباتان، ساعت 17


 

مس کرمان – ذوب آهن، ورزشگاه باهنر کرمان، ساعت 17


 

فولادمبارکه سپاهان- مس سرچشمه، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 19:20


 

سايپا – نفت آبادان، ورزشگاه انقلاب کرج، ساعت 17


 

استقلال- نفت تهران، ورزشگاه آزادي، ساعت 19:20



 



 


 

 



 

[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ mahiar ]

ديدار برگشت پلي‌آف ليگ دسته اول فوتبال که قرار بود عصر فردا بين دو تيم گهر زاگرس و ايران‌جوان بوشهر در دورود برگزار شود، به علت درخواست مسئولان استان لرستان و موافقت مسئولان فدراسيون فوتبال روز چهارشنبه 20 ارديبهشت‌ماه از ساعت 16:30 در خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
 

ديدار رفت اين دو تيم با تساوي يک بر يک به پايان رسيد و حال بايد ديد در بازي برگشت شاگردان داود مهابادي مي‌توانند به ليگ برتر راه يابند يا شاگردان عبدالرحيم خرمزي در ايران‌جوان راهي ليگ برتر مي‌شوند.


 

گهر در صورت پيروزي در اين ديدار اولين نماينده استان لرستان در ليگ برتر نام خواهد گرفت و در طرف ديگر ايران‌جوان مي‌تواند با راه‌يابي به ليگ برتر تسکين دردي باشد بر دل هواداران بوشهري که روز گذشته با حضور شاهين در ليگ برتر وداع کردند

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:52 ] [ mahiar ]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته برگزاري رقابت هاي مقدماتي جام جهاني در نامه اي به همه فدراسيون هاي کشورهايي که در رقابت هاي مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني حضور دارند اسامي بازيکنان اخطاري و دليل گرفتن اخطارهايشان را اعلام کرد.
 

فيفا از فدراسيون هاي عضو خواسته به اين بازيکنان تذکر دهند که از تکرار تخلفاتي که منجر به دريافت کارت هاي زرد و قرمز مي شود جلوگيري کنند و دلايل گرفتن کارت زرد و قرمز را بر اساس ماده هاي 46 و 47 قوانين بازي را با حروف اختصاري لاتين به اين شرح اعلام کرد:


 

A رفتار غيرورزشي


 

B توهين کلامي و عملي به افراد داخل زمين


 

C نقض مکرر قوانين بازي


 

D تاخير در شروع مجدد بازي


 

E عدم رعايت فاصله قانوني در هنگام ضربات کرنر، آزاد و پرتاب اوت


 

F ورود يا ورود مجدد به زمين بازي بدون اجازه داور


 

G ترک عمدي زمين بازي بدون اجازه داور


 

H خطاي شديد


 

I انجام اعمال و رفتار خشونت آميز


 

J پرتاب آب دهان به بازيکنان يا کادر فني سرپرستي تيم حريف يا هر شخصي در زمين بازي و يا تماشاگران


 

K انجام حرکت عمدي با دست که موقعيت آشکار گلزني را از حريف بگيرد -به غير از دروازه بانها که حرکاتشان بر اساس تشخيص داور عمدي نباشد


 

L  جلوگيري آشکار از گلزني حريفي که به سمت دروازه در حرکت است با خطايي که منجر به پنالتي يا ضربه آزاد مي شود که در صورت تشخيص داور به صددرصد بودن موقعيت گل و بودن يا نبودن مدافعان، رنگ کارت فرق خواهد کرد.


 

M گرفتن ژست توهين يا توهين کلامي به زبانهاي مختلف به داور، بازيکنان و مربيان و تماشاگران


 

N دريافت کارت زرد دوم در يک بازي که منجر به گرفتن کارت قرمز و اخراج از بازي شود


 

به اين ترتيب اسامي بازيکنان اخطاري تيم ملي ايران و علت تخلف منجر به گرفتن کارت زرد، به شرح زير است:


 

قطر – ايران


 

خسرو حيدري: رفتار غير ورزشي A


 

مازيار زارع: رفتار غير ورزشي A


 

ايران – بحرين


 

ميلاد ميداودي: رفتار غير ورزشي A


 

آندرانيک تيموريان: رفتار غيرورزشي A


 

بحرين – ايران


 

حسين ماهيني: رفتار غير ورزشي A


 

اندونزي – ايران


 

جواد کاظميان: رفتار غيرورزشي A


 

غلامرضا رضايي: رفتار غير ورزشي A


 

ايران – قطر


 

سيد جلال حسيني: رفتار غيرورزشي  A


 

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:43 ] [ mahiar ]

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته برگزاري رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا به فريدون زندي، آندرانيک تيموريان، مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده و علي حمودي تذکر داد.
 

فريدون زندي، آندرانيک تيموريان و علي حمودي به خاطر تکل خطرناک، حنيف عمران زاده به خاطر انداختن توپ به بيرون از زمين به جهت اعتراض به داور و تلف کردن وقت بازي و همچنين سيد مهدي رحمتي به خاطر تاخير در شروع مجدد بازي تذکر گرفتند.


 

اين کنفدراسيون ابراز اميدواري کرد با تذکر به موقع فدراسيون فوتبال و باشگاه استقلال ديگر شاهد چنين اعمالي از بازيکنان نباشد.


 

همچنين کميته برگزاري رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا اعلام کرده حنيف عمران زاده، آندرانيک تيموريان و علي حمودي به دليل دو اخطاره بودن ديدار بعدي استقلال تهران در ليگ قهرمانان آسيا را از دست مي دهند.


 

آندرانيک تيموريان و حنيف عمران زاده در دو ديدار الجزيره امارات و الريان قطر دو کارت زرد دريافت کرده اند و علي حمودي در دو ديدار رفت و برگشت مقابل الريان قطر دو کارت زرد دريافت کرده اند و ديدار نسف قارشي و استقلال تهران را در ازبکستان از دست مي دهند.


 

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:41 ] [ mahiar ]

بدون شک استرس و حساسيت ديدار مهم ترين نکته در نيمه اول ديدار دو تيم بود و اين موضوع را در چهره ي تک تک بازيکنان به وضوح مشاهده مي شد، حتي در ميان هواداران حاضر در ورزشگاه.
 

يوونتوسي ها هنوز بازي به شرايط طبيعي خود نرسيده بود که موفق شدند در 6 دقيقه ي بازي با فرار ديدني ميرکو ووچينيچ دروازه کالياري ميزبان را باز کنند و اين بهترين شروع براي يووه به شمار مي رفت.


 

بعد از گل همچنان استرس بر بازيکنان يووه حاکم بود و همين موضوع سبب شد تا پاس هاي اشتباه زيادي در ميان يوونتوسي ها رد و بدل شود و بازي کيفيت جالبي نداشته باشد.


 

پرس و دفاع منطقه اي بازيکنان کالياري باعث شده بود تا يوونتوسي ها تنها تا نزديکي محوطه ي جريمه ي حريف پيش روي کنند و بعد از آن با از دست دادن توپ به عقب بازگردند.


 

در اين نيمه ليختشتاينر در برخورد با مهاجم حريف به شدت مصدوم شد و کونته اولين تعويض خود را به اجبار انجام داد تا کاسرس در اين ديدار هم فرصت بازي پيدا کند.


 

در اواخر نيمه ي اول يوونتوسي ها بار ديگر توان واقعي خود را پيدا کرده بودند و موقعيت هاي مناسبي را توسط په په و کاسرس به دست آوردند اما موفق به افزايش گل هاي خود در اين نيمه نشدند.


 

نيمه دوم بدون هيچ تغييري در ترکيب دو تيم آغاز شد و در همان ابتدا پيرلو شانس خوبي را براي گلزني به دست آورد اما ضربه ي وي به بيرون از چارچوب رفت.


 

در ادامه بازي همان روند کسل کننده ي نيمه اول را به خود گرفت و بازيکنان يووه توانايي ايجاد موقعيت گلزني بر روي دروازه ي حريف ابي و اناري پوش را نداشتند.


 

کونته که شرايط بازي را نامناسب مي ديد دست به تعويض زد و جاکريني و بوريلو به ترتيب به جاي ويدال و متري به بازي آمدند و تنها چند دقيقه از تعويض بوريلو گذشته بود که يووه موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند.


 

در حالي که که به نظر مي رسد بوريلو گل دوم يووه را به ثمر رسانده اما در تصاوير تلويزيوني مشخص شد ميکله کانيني مدافع حريف دروازه ي خودي را باز کرده و در طرف مقابل اينتري ها گل سوم خود را وارد دروازه ي ميلان کردند.


 

بعد از گل دوم، يوونتوسي ها سعي در کنترل بازي داشتند و در واقع تمامي حواس بازيکنان يووه به ورزشگاه سن سيرو و جدال دو تيم ميلاني بود که اينتري ها پيروز ميدان بودند.


 

در نهايت با سوت داور ديدار بازي دو تيم کالياري و يوونتوس با برتري 2 - 0 بانوي پير به پايان رسيد و شاگردان آنتونيو کونته در نهايت شايستگي مقام قهرماني سري آ را به دست اوردند.

 



 

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:38 ] [ mahiar ]

پس از مسي پنجاه گله،کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد، با چهل و پنج گل زده در جايگاه دوم قرار دارد. فالکائو از اتلتيکو مادريد نيز با بيست و سه گل زده در جايگاه بعدي است. هيگواين از رئال مادريد نيز با بيست و دو گل زده در جايگاه چهارم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، کريم بنزما از رئال مادريد نيز تاکنون بيست گل در رقابت هاي فصل جاري لاليگا به ثمر رسانده است. لورنته از اتلتيک بيلبائو و سولدادو از والنسيا نيز با هفده گل زده در جايگاه بعدي برترين گلزنان اين رقابت ها قرار دارند.

کونه از لوانته و ميچو از رايووالکانو با پانزده گل زده در رده هفتم برترين گلزنان لاليگا هستند. روبن کاسترو از رئال بتيس نيز بازيکن چهارده گله اين رقابت هاست.نگردو از سويا نيز سيزده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده است.

ميکو از ختافه و ولا از رئال سوسيه داد دوازده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده اند. سانچز از بارسلونا نيز بازيکن يازده گله اين رقابت هاست.

اگيرتکس از رئال سوسيداد،ديه گو کوستا از رايووالکانو، يوناس از والنسيا، ژاوي از بارسلونا، مانو از سويا، رائول گارسيا از اوساسونا و روندون از مالاگا نيز هر يک، ده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده اند.


 پس از ابراهيموويچ بیست و شش گله،کاواني از ناپولي با بيست و سه گل زده در جايگاه دوم است. دي ناتاله مهاجم اودينزه با بيست و يک گل جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

دي ميليتو از اينتر ميلان با بيست گل زده در جايگاه بعدي است. پالاسيو از تيم فوتبال جنوا نيز تا کنون نوزده گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده است. دنيس از تيم فوتبال آتالانتا نيز شانزده گل در رقابت هاي فصل جاري سري آ به ثمر رسانده و در جايگاه ششم برترين گلزنان سري آ ايتاليا قرار دارد.

جيووينکو از پارما و جووتيچ از فيورنتينا نيز با چهارده گل در جايگاه بعدي هستند.ميکولي از پالرمو سيزده گل به ثمر رسانده و در جايگاه بعدي است. کلوزه از لاتزيو نيز دوازده گله است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم، کالايو و دسترو از سيه‌نا، اوسوالدو از آ اس ميلان و دي ميکله از لچه نيز با يازده گل زده در اين رقابت ها، جايگاه بعدي را به خود اختصاص داده اند.

دي وايو از بلونيا، ماتري از يونتوس ، نوسرينو از آث ميلان و پنيلا از کالياري نيز بازيکان ده گله اين رقابت ها هستند.


 بر اساس جدول نهايي برترين گلزنان اين جام پس از هونتلار، گومز مهاجم تيم بايرن مونيخ با بيست و شش گل زده در رده دوم قرار دارد. لواندوفسکي از تيم فوتبال دورتموند نيز با بيست و دو گل زده سوم است.

پودولسکي از کلن، ريوس از مونشن گلادباخ و پيزارو از وردربرمن نيز هر يک هجده گل در رقابت هاي اين فصل بوندس ليگا به ثمر رسانده اند. هارنيک از تيم فوتبال اشتوتگارت نيز با هفده گل در جايگاه بعدي قرار دارد. کسيلينگ نيز شانزده گل در رقابت هاي اين فصل بوندس ليگا وارد دروازه حريفان کرد.

رائول گونزالس از شالکه نيز با پانزده گل زده در جايگاه هفتم برترين گلزنان اين جام جاي گرفت.

وداد ايبيسويچ از اشتوتگارت و شين جي کاگاوا از دورتموند با سيزده گل زده در جايگاه بعدي قرار دارند. ماريو ماندزوکيچ از ولفسبورگ ، ريبري و روبن از بايرن مونيخ و پاتريک هلمس از ولفسبورگ نيز بازيکنان دوازده گله اين رقابت ها هستند.

به گزارش خبرگزاري فرانيه از برلين، عبدلاهو از هانوفر نيز با يازده گل زده و چوپو موتينگ از ماينس و روزنبرگ از وردربرمن نيز با ده گل زده در جايگاه هاي بعدي قرار دارند.

 

 

 

 
 

[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:31 ] [ mahiar ]

ديدار تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران برابر عراق که قرار بود 27 ماه مي 2012 (7 خردادماه 1391) در اردوي آماده‌سازي تيم ملي در شهر استانبول ترکيه برگزار شود، به دليل مخالفت "زيکو"، سرمربي تيم ملي عراق لغو شد.
 

"کارلوس کي‌روش"، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در نشست خبري روز دهم ارديبهشت‌ماه ضمن تاکيد بر برگزاري ديدار با عراق، اعلام کرده بود ملي پوشان فوتبال ايران بعد از برگزاري اين بازي از ترکيه به ازبکستان سفر خواهند کرد.


 

پس از لغو اين مسابقه، مسئولان فدراسيون فوتبال کشورمان رايزني‌هاي خود را براي انتخاب تيمي ديگر به جاي تيم عراق آغاز کرده‌اند.
مهدي محمد نبي در مورد دليل لغو بازي تدارکاتي تيم ملي با عراق که قرار بود هفتم خرداد در اردوي ترکيه برگزار شود، گفت: عراق مي خواست در تاريخ سوم خرداد اين بازي برگزار شود اما کي‌روش تاريخ هفتم خرداد را مد نظر داشت. به همين دليل سرمربي تيم ملي قبول نکرد که اين بازي زودتر برگزار شود. به دنبال يک تيم خوب اروپايي براي جايگزيني هستيم اما تا قطعي نشود نام تيم اعلام نمي شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي شود تيم هاي کويت و يا توگو مورد توجه فدراسيون فوتبال هستند، گفت: تيم هاي مورد نظر ما کويت و توگو نيستند.

[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:27 ] [ mahiar ]

هفته سي و هفتم رقابتهاي لاليگا امشب به صورت همزمان برگزار مي شود.



اين درحالي است که با پايان يافتن رقابتهاي هفته سي و ششم اين رقابتها، رئالي ها به عنوان قهرمان زودهنگام اين فصل شناخته و قهرماني شان را درميدان سيبلس جشن گرفتند



درپايان هفته سي و ششم اين رقابتها،رئال مادريد با 94 امتياز در صدر جدول قرار دارد. بارسلوناي 87 امتيازي دوم است و والنسيا با 58 امتياز رده سوم جدول را دراختيار دارد. مالاگا با 55 امتياز تيم چهارم جدول است و تيمهاي لوانته، اتلتيکومادريد، مايورکا، اتلتيک بيلبائو، اوساسونا و سويا در رده هاي پنجم تا دهم جدول هستند.



ديدارهاي هفته سي و هفتم، همگي امشب و راس ساعت 21.30 به وقت ايران اغاز مي شود.



برنامه بازيهاي اين هفته لاليگا بدين ترتيب است:





اتلتيک بيلبائو – ختافه



اتلتيکومادريد-مالاگا



بارسلونا- اسپانيول



مايورکا- لوانته



اوساسونا- رئال سوسيداد



سويا- رايو وايه کانو



والنسيا- ويارئال



رئال ساراگوسا- راسينگ سانتاندر



اسپورتينگ خيخون- رئال بتيس



گرانادا- رئال مادريد

 

هفته سي و هفتم رقابتهاي سري آ امشب با برگزاري دو ديدار آغاز مي شود و ساير بازيها در روز يکشنبه دنبال خواهد شد.



درپايان هفته سي و ششم اين رقابتها ، يوونتوس با 78 امتياز صدرنشين اين رقابتهاست. ميلان با 77 امتياز دوم است و ناپولي و اودينزه هر دو با 58 امتياز تيمهاي سوم و چهارم جدول هستند. لاتزيو با 56 امتياز رده پنجم جدول را مال خود کرده و تيمهاي اينتر، رم، پارما، بولونيا و کاتانيا در رده هاي ششم تا دهم هستند.



برنامه بازيهاي اين هفته سري آ بدين ترتيب است:



شنبه 16 ارديبهشت (5مي)



لچه- فيورنتينا



رم- کاتانيا



يکشنبه 17 ارديبهشت (6 مي)



سيه نا- پارما



آتالانتا- لاتزيو



بولونيا- ناپولي



اودينزه – جنوا



پالرمو- کيه وو



نووارا- چزنا



اينتر- ميلان



کالياري- يوونتوس


 

 

در ادامه هفته سي و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس فردا (يکشنبه) 7 ديدار انجام مي‌شود. در مهمترين پيکارهاي اين هفته نمايندگان شهر منچستر برابر رقبايي قرار مي‌گيرند که در راه قهرماني اين تيم‌ها مي‌توانند نقش بسزايي را ايفا کنند.



بر همين اساس منچسترسيتي که هفته گذشته با غلبه بر همشهري يونايتدي‌‌، جهش قابل توجهي از رده دوم به پله اول داشت، در ديدار دشوار خارج از خانه با نيوکاسل يونايتد حضور خواهد يافت. تيم تحت هدايت روبرتو مانچيني که هم اکنون مانند من‌يونايتد 83 امتيازي است ،به لطف برتري در «تفاضل گل»(8 گل زده بيشتر) خود را در صدر مي‌بيند و تا دو هفته ديگر که فصل 2012-2011 به پايان خواهد رسيد، 180 دقيقه تا قهرماني فاصله دارد.



البته «آبي‌هاي آسماني‌» در دقايق باقيمانده موظف هستند روند رو به پيشرفت و صعودي چند هفته گذشته خود را با کسب امتيازات لازم تکميل کنند. در صورتي که «آبي‌هاي آسماني» بتوانند مقابل نيوکاسل و هفته آينده برابر کوئينز‌پارک‌رنجرز به برتري برسند، قهرماني را از آن خود خواهند کرد.



در مقابل منچستريونايتد در اين تاريخ ميزبان سوانسي است. تيم تحت امر «سرآلکس فرگوسن» هفته قبل يک بر صفر از من‌سيتي شکست خورد و به رده دوم سقوط کرد.



سقوطي که شانس فتح مجدد ليگ توسط شياطين سرخ اولدترافورد را بسيار کاهش داد. با اين حال مردان «فرگي »‌نااميد نيستند. يونايتدها که همواره تا دقيقه آخر مسابقات خود و نيز آخرين ثانيه‌هاي هر فصل فوتبال، براي کسب نتيجه سعي و کوشش مي‌کنند، براي رويارويي خانگي با تيم ولزي کسب برد را در دستور کار دارند.



در واقع مربي 70 ساله در کنار سفارش مردانش به کسب پيروزي در جدال با سوانسي، چشم به ديداري که در سنت‌‌جيمز‌پارک انجام خواهد شد، دارد تا بلکه پاپيس سيسه، بازيکن سنگالي خط حمله راه ‌راه‌ پوشان نيوکاسلي همچون هفته‌هاي گذشته در کنار هم‌تيمي‌هايش بدرخشد، گلزني کند و با کسب پيروزي مقابل «مردان مانچو»‌ شگفتي ديگري را رقم بزند.



*برنامه ساير ديدارها به اين شرح است:



کوئينز‌پارک‌رنجرز – استوک‌سيتي



آستون‌ويلا – تاتنهام



ولورهامپتون – اورتون



فولام- ساندرلند



بولتون – وست‌برومويچ‌آلبيون



در شرايط کنوني پس از منچسترسيتي و منچستريونايتد که در رده‌هاي اول و دوم جاي دارند، آرسنال با 66 امتياز صاحب پله سوم است.



در پايين جدول 20 تيمي ليگ برتر ولورهامپتون با کسب 24 امتياز سقوطش به دسته اي پايين‌تر محرز است. اما تيم‌‌هاي بلکبرن، بولتون، کوئينز‌پارک‌رنجرز و ويگان نامزد سقوط به حساب مي‌آيند و تلاش براي گريز از مهلکه سقوط دارند.



 

اين هفته، هفته پاياني رقابتهاست و در پايان هفته سي و سوم رقابتهاي بوندس ليگا، دورتموند با 78 امتياز در صدر جدول است. بايرن مونيخ با 70 امتياز دوم است و شالکه 61 امتيازي تيم سوم جدول است . بوروسيا مونشن گلادباخ، با 57 امتياز تيم چهارم جدول است. بايرلورکوزن، اشتوتگارت، هانوفر، وولسفبورگ، وردربرمن و نوربرنگ در رده هاي پنجم تا دهم جدول هستند.



برنامه آخرين هفته رقابتهاي بوندس ليگا بدين ترتيب است:



بوروسيا دورتموند- فرايبورگ



هانوفر- کايزرسلاترن



هرتابرلين- هوفنهايم



نورنبرگ- بايرلورکوزن



اشتوتگارت- وولفسبورگ



وردربرمن- شالکه



کلن- بايرن مونيخ



ماينتس- بوروسيا مونشن گلادباخ



آگزبورگ- هامبورگ

[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:55 ] [ mahiar ]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال،سايت رسمي فيفا ساعت 10 ديدار از رقابت هاي گروه اول و دوم مقدماتي جام جهاني برزيل در ‌آسيا را اعلام کرد.
 

 ساعت ديدارهاي اعلام شده توسط فيفا به شرح زير است:


 

 14 خرداد 91


 

ازبکستان-ايران –ساعت 18:30 به وقت ايران


 

لبنان-قطر ساعت  22 به وقت ايران


 

اردن-عراق ساعت  20:30 به وقت ايران


 

ژاپن-عمان ساعت 15 به وقت ايران


 

19  خرداد 91


 

ژاپن-اردن ساعت 15 به وقت ايران


 

قطر –کره جنوبي 20:45 به وقت ايران


 

لبنان-ازبکستان 17:30 به وقت ايران


 

 23 خرداد 91


 

استراليا-ژاپن 14:30 به وقت ايران


 

ايران-قطر ساعت 20 به وقت ايران


 

کره جنوبي –لبنان 15:30 به وقت ايران

[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:54 ] [ mahiar ]

طبق سال‌هاي گذشته دو هفته پاياني ليگ برتر به صورت همزمان برگزار مي‌شود تا شائبه‌اي ايجاد نشود.



هفته سي‌وسوم ليگ فردا (يکشنبه) در حالي برگزار مي‌شود که در صدر جدول سپاهان بيش از تراکتورسازي و استقلال شانس قهرماني دارد مگر آنکه در دربي اصفهان نتيجه‌اي رقم بخورد که تراکتورسازي و استقلال را اميدوار نگه دارد.



در انتهاي جدول هم شاهين، ملوان، راه آهن، شهرداري تبريز بيش از ديگر تيم‌ها در خطر سقوط قرار دارند، اگر چه پرسپوليس هم هر چند اندک اما خطر سقوط را احساس مي‌کند. نتايج اين هفته شايد دو تيم ديگر سقوط کننده را مشخص کند. مس سرچشمه اولين تيم سقوط کرده به ليگ يک بود.



نگاهي به بازي‌هاي هفته سي‌وسوم ليگ برتر مي‌اندازيم.



پرسپوليس - راه آهن؛ جدال براي بقا و جلب رضايت هوادار دلشکسته!



سياه‌ترين روزهاي تاريخ پرسپوليس در اين فصل رقم خورد و سرخپوشان تهراني فصل کابوس‌واري را در ليگ برتر پشت سر گذاشتند هرچند اين کابوس هنوز به طور کامل تمام نشده و اگر کميته استيناف شنبه(امروز) دو امتياز کسر شده از پرسپوليس را برنگرداند در آن‌صورت پرطرفدارترين تيم ايران براي رهايي از سقوط بايد يکي از دو ديدار پاياني خود را با پيروزي پشت سر بگذارد.



پرسپوليس هفته گذشته بيش از 75 هزار تماشاگرش را دلشکسته به خانه فرستاد و بيش از گذشته دچار حاشيه‌ شد. هواداران ناراضي و عصباني حتي علي کريمي را هم از شعارهايشان در امان نگذاشتند و خواستار جدايي او شدند.



مصطفي دنيزلي هم بعد از اين شکست دوباره راهي ترکيه شد تا به خانواده‌اش برسد و مشکلات خانوادگي‌اش را حل و فصل کند، کاري که پيش‌تر نيز در آستانه بازي‌هاي ليگ انجام داده بود! در چنين شرايطي نبايد خيلي انتظار داشت پرسپوليس از سه‌شنبه گذشته تا امروز متحول شده باشد.



اين در حالي است که راه آهن هم مشکلات فراواني دارد. از اعتصاب دو روزه بازيکنان گرفته تا خطر سقوط از جمله مشکلات اين باشگاه است. علي دايي هم تهديد کرده بود اگر مشکلات حل نشود مقابل پرسپوليس روي نيمکت نمي‌نشيند که ظاهرا اين مشکلات به طور موقت رفع شده است.



نبرد دنيزلي و دايي ديدني خواهد بود. دايي اگر پرسپوليس را شکست بدهد تيمش را تا حدي از انتهاي جدول و منطقه خطر دور مي‌کند اما پرسپوليس را به قعر نزديک‌تر مي‌کند و اگر پرسپوليس در اين بازي پيروز شود ضمن فرار از سقوط تا حدي رضايت طرفداران دلشکسته‌اش را جلب مي‌کند. پرسپوليس در 6 بازي گذشته 4 بار شکست خورده و بايد ديد دنيزلي براي فرار تيمش از بحران چه راهکاري را در نظر گرفته است.



* نفت تهران - داماش گيلان؛ ناکام‌ها مقابل اوج گرفته‌ها



نفت تهران در 5 هفته گذشته نتوانسته به پيروزي برسد و همين مسئله شانس اين تيم را براي کسب سهميه آسيايي کم کرده است. نفتي‌ها که در سه هفته گذشته فقط دو امتياز گرفته‌اند در بازي با داماش اوج گرفته به دنبال هر سه امتياز هستند تا شايد کورسويي از اميد براي قرار گرفتن در رده چهارم جدول داشته باشند. داماش با تارتار ديگر دغدغه سقوط ندارد و فقط مي‌خواهد در پايان فصل آنطور که سرمربي‌اش گفته در جمع 6 تيم اول باشد. بنابراين دو تيم براي برد به ميدان مي‌آيند.



*ملوان انزلي - فولاد خوزستان؛ ملوان پرمشکل مقابل بازيکنان بي‌انگيزه



سه امتياز اين بازي براي ملواني‌ها ارزش حياتي دارد و ملوان اگر مي‌خواهد همچنان در ليگ برتر بماند بايد در اين بازي خانگي پيروز شود. فولاد خوزستان اما حريف آساني نيست. مجيد جلالي با تيم جوانش مي‌خواهد رتبه آبرومندي در جدول به دست بياورد و حداقل در نيمه بالايي جدول باشد. شايد بزرگترين مشکل جلالي بي‌انگيزگي بازيکناني است که نه دغدغه سقوط دارند نه روياي حضور در آسيا. بازيکنان ملوان شايد به دليل مسايل مالي از نظر رواني تمرکز کافي نداشته باشند اما براي بقا در 90 دقيقه بايد همه چيز را فراموش کنند و براي بقا بجنگند.



* شهرداري تبريز - فجرسپاسي؛ آخرين شانس بقا



شهرداري تبريز در ورزشگاه آزادي يک امتياز از استقلال گرفت و بيژن عزيزي نشان داد که توانسته از نظر روحي و رواني تاثيرات مثبتي در اين تيم ايجاد کند. شهرداري اگر بتواند در اين بازي خانگي سه امتياز را از فجر بگيرد در آن‌صورت فشردگي و حساسيت در انتهاي جدول به اوج مي‌رسد. شهرداري اگر متوقف شود سقوطش به ليگ يک قطعي خواهد بود اما فجر با يک مساوي خيالش از بقا در ليگ برتر راحت خواهد شد.



*شاهين بوشهر - سايپا؛ پايان غم‌انگيز شاهين؟



شاهين با وجود داشتن هواداران بي‌شمار و دو آتشه ساختار منظم و مناسبي ندارد و فقط در اين فصل چندين و چند مديرعامل عوض کرده است. نتيجه چنين ساختاري اين شد که شاهين اکنون در انتهاي جدول براي بقا مي‌جنگد. شاهين اگر نتواند سايپا را شکست دهد سقوطش به ليگ يک تقريبا قطعي مي‌شود. مجتبي تقوي هم که در يک سوم پاياني ليگ جانشين صالح شد اگر مي‌خواهد بماند بايد توانايي‌هاي فني‌اش را به رخ مديران جديد باشگاه سايپا بکشاند در غير اين‌صورت ممکن است فصل آينده در ليگ برتر نباشد.



*صباي قم - مس کرمان؛ صباي آسيايي؟



صباي قم شگفتي ساز ليگ يازدهم اگر بتواند در خانه مس کرمان را شکست بدهد آسيايي شدنش تقريبا قطعي مي‌شود. مس هم براي اينکه رتبه بهتري در جدول به دست بياورد و به طور قطع از منطقه خطر دور شود براي پيروزي بازي مي‌کند. شايد در قم جايي که تماشاگران زيادي معمولا به ورزشگاه نمي‌آيند شاهد يک بازي زيبا باشيم.



*مس سرچشمه - تراکتورسازي؛ يک برد آسان در انتظار تراکتور



مس سرچشمه از هفته‌هاي پيش سقوطش قطعي شده و بازيکنان اين تيم ديگر دغدغه‌اي ندارند جز مسايل مالي که البته آن هم تبديل به مشکل بزرگي براي اين تيم شده است. مسئولان باشگاه وعده داده‌اند يک روز بعد از بازي با تراکتورسازي مشکلات مالي را برطرف کنند.



اصغر شرفي رابطه خوبي با قلعه‌نويي ندارد و به طور تلويحي گفته اگر او واقعا مربي است بيايد در تيمي که هيچ ملي‌پوشي ندارد مربيگري کند وگرنه هدايت تيمي با 18 ملي پوش هنر نيست. شايد تنها جاذبه اين بازي مصاحبه مربيان بعد از بازي باشد. روي کاغذ خوش‌بين‌ترين کارشناس هم شانسي براي پيروزي مس سرچشمه قايل نيست. تراکتورسازي مي‌خواهد اين بازي را ببرد و اميدوار باشد که ذوب آهن در اصفهان از سپاهان امتياز بگيرد تا شايد تکليف قهرماني به روز آخر کشيده شود.



* ذوب آهن - سپاهان؛ دربي آسيايي



نتيجه دربي اصفهان اين بار براي تمام ايران مهم است. اگر منصور ابراهيم‌زاده بتواند سپاهان را متوقف کند يا اين تيم را شکست دهد ممکن است سرنوشت قهرماني عوض شود و سپاهان نتواند سومين قهرماني متوالي‌اش را در ليگ برتر جشن بگيرد. سپاهان اين روزها در اوج آمادگي است و در ليگ قهرمانان آسيا هم از گروهش صعود کرده و مي‌خواهد دربي اصفهان را هم را به سود خود تمام کند.



شاگردان ابراهيم‌زاده شانس کمي براي گرفتن سهميه آسيايي دارند و در صورتي که در دو بازي آينده پيروز شوند و نفت و صبا نتيجه نگيرند ممکن است دوباره به آسيا برسند. دربي اصفهان در واقع نبرد بين دو نايب قهرمان پيشين آسيا هم هست. ابراهيم‌زاده پيش از اين مربياني مثل اسکولاري را شکست داده و بايد ديد مي‌تواند کرانچار را هم با يک تيم اصفهاني مغلوب کند يا نه؟



* نفت آبادان - استقلال؛ آبي‌هاي در انتظار شانس و معجزه



استقلال 5 امتياز با صدر جدول اختلاف دارد و شانس بسيار کمي براي قهرمان شدن دارد. با اين حال شايد نتايج آن‌طور که دلخواه استقلال است رقم بخورد. البته به شرطي که آبي‌هاي تهراني بتوانند در آبادان به پيروزي برسند. نفت در آبادان در اکثر مواقع بد نتيجه گرفته است. رويارويي فونيکه سي گلزن‌ترين مهاجم ليگ با مهدي رحمتي دروازه‌بان ملي پوش استقلال هم ديدني خواهد بود به شرطي که کاستا سرمربي نفت آبادان به اين مهاجم بازي بدهد.

[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:53 ] [ mahiar ]

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن ، در مرحله پلي آف صعود و سقوط دسته چمپيونشيپ انگليس ، ديشب وستهام در زمين کارديف سيتي با 2 گل پيروز شد.ديدار برگشت دو تيم هفتم مه برگزار مي شود.

 در ديگر مصاف اين مرحله امشب بلکپول به مصاف بيرمنگام مي رود.

 ديدار فينال پلي آف ليگ چمپيونشيپ روز 19 مه در ورزشگاه ومبلي لندن برگزار مي شود.

 پيش از اين تيمهاي ردينگ و ساوتهمپتون جواز حضور در فصل آينده ليگ برتر انگليس را کسب کرده اند.تا کنون سقوط وولوورهمپتون به دسته چمپيونشيپ نيز مسجل شده است

[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:30 ] [ mahiar ]

در 14 آپريل در هنگام ديدار تيم هاي "ليورنو و بيسکارا" در اواسط بازي اين فوتباليست ايتاليايي به روي زمين افتاد و تلاش پزشکان بي نتيجه ماند و موريسيني جان باخت.

پزشکان پس از معاينه بدن ورزشکار اعلام کردند تنها علتي که تاکنون تشخيص داده اند ورم ماهيچه قلب است.

معمولا پس از ورم ماهيچه قلب، ماهيچه هاي قلب ضعيف مي شوند و قدرت سابق خود را از دست مي دهد و مي تواند پيامد هاي ناگواري در پي داشته باشد. اين نوع بيماري ها معمولا ريشه خانوادگي دارند و به طور ناگهاني ظاهر نمي شوند.

پزشکان پس از کسب اطلاعات از خانواده او دريافتند که سابقه اين نوع بيماري در خانواده " موريسيني" وجود داشته است.

همچنين پزشکان اعلام کردند که پيامد بيماري ورم قلب معمولا اين قدر شديد هم نيست اما در بازي هاي حساسي مانند فوتبال استرس همراه با فشار خون به شدت افزايش پيدا مي کند و مرگ اين فوتباليست جوان خيلي هم دور از انتظار نبوده است.

[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:8 ] [ mahiar ]

توگو تمايل دارد اين بازي در تهران برگزار شود و حضور آدبايور به همراه اين تيم در تهران مي تواند سوژه خوبي براي اين بازي باشد . رسانه هاي توگو از پيشنهاد فدراسيون اين کشور براي بازي با ايران خبر دادند اما اين رسانه ها عنوان کرده اند هنوز ايران جوابي به اين پيشنهاد نداده است .

 گويا کي روش هنوز در جريان اين بازي نيست و تا زماني که او جواب مثبت خود را براي بازي با توگو ندهد فدراسيون نمي تواند به اين پيشنها پاسخي دهد .

 در صورت نظر مثبت کي روش قرارداد اين بازي بين دو فدراسيون بسته مي شود و ايران هزينه حضور تيم توگو را براي سفر به ايران مي دهد.
 

[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:3 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 334
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 462
بازدید ماه : 460
بازدید کل : 64366
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1