قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





استقلال در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا موفق شد با سه گل الاتفاق عربستان را شکست دهد تا در مرحله گروهي با تيم‌هاي الريان قطر، الجزيره امارات ونسف قرشي ازبکستان هم گروه شود.

روزنامه‌هاي سعودي واکنش متفاوتي نسبت به اين شکست سنگين و تحقير آميز داشتند، در اين ميان بعضي ديگر هم فقط به خبر کوتاه شکست اکتفا کردند و هيچ تحليلي را ارائه ندادند.

** روزنامه‌ الإقتصادية:

اين روزنامه‌ عربستاني بعد از شکست الاتفاق مقابل استقلال از اين دو تيتر استفاده کرد.

استقلال، الاتفاق را به AFC کاپ فرستاد

الاتفاق؛ مرحله گروهي ممنوع

** روزنامه‌ عکاظ

اين روزنامه‌ عربستاني بر عکس روزنامه‌ الاقتصاديه که بيشتر به بهانه تراشي روي آورد، بازي هوشمندانه استقلال را عامل شکست الاتفاق در اين ديدار دانست به طوري که تحليل خود را از اين ديدار با اين تيتر آغاز کرد: "هوش استقلال پيروزي را براي اين تيم به ارمغان آورد".

اين روزنامه‌ نوشت که در فوتبال احترام گذاشتن به رقيب از اهميت بالايي برخوردار است. استقلال به خوبي در اين ديدار ابتدا از لحاظ دفاعي خود را تقويت کرد و بعد رفته رفته به کارهاي تاکتيکي و هجومي روي آورد و توانست در نهايت با سه گل به پيروزي برسد. البته نبود لازاروني برزيلي و سباستيان تيگالي آرژانتيني که به خوبي در عمق حرکت مي‌کند، همچنين عدم حضور برانکو سرمربي تيم سهم بسزايي در رقم خوردن اين نتيجه‌ داشت. اما با اين وجود بازيکنان الاتفاق در اين ديدار در خط دفاعي و حمله ناهماهنگ کار کردند و در طول جريان مسابقه تنها دو بار آن هم توسط اشتباه بازيکنان حريف خطر گلزني ايجاد کردند. برعکس آن‌ها استقلال در خط حمله و از هر دو جناح خود نمايش خوبي داشت و توانست سه گل به ثمر رساند و چندين فرصت مسلم گلزني را هم از دست بدهد. در فوتبال وقتي يک تيم گل مساوي را دريافت مي‌کند، بازيکنان از لحاظ روحي دچار مشکل مي‌شوند، اما بازيکنان استقلال به خوبي از تجربه خود استفاده کردند و با وجود دريافت گل تساوي به بازي برگشتند و دو گل ديگر را هم به ثمر رساندند.

اين روزنامه‌ عربستاني در ادامه نوشت: به طور کلي در فوتبال اشتباه مدافعان و مهارت مهاجمان تاثير بسزايي در رقم خوردن نتايج دارد که اين در بازي الاتفاق مقابل استقلال به خوبي رخ داد، به طوري که گل سوم با پاس مستقيم رحمتي و اشتباه مدافعان در اختيار برهاني قرار گرفت و او به راحتي توپ را وارد دروازه‌ کرد. در دو گل ديگر هم جناح‌هاي استقلال به خوبي کار کردند، اما بر عکس مدافعان الاتفاق به راحتي تسليم شدند. بازيکنان استقلال در کنترل توپ و همچنين حرکات بدون توپ و ايجاد فضا براي هم تيمي‌هايشان نمايش خوبي داشتند و توانستند با بازي هوشمندانه به پيروزي برسند، مساله‌اي که براي غلبه براي تيم‌هاي ايراني بايد از آن استفاده کنيم.

**‌روزنامه‌ الرياضيه

سه گل استقلال، الاتفاق را به AFC کاپ فرستاد

اين روزنامه‌ عربستاني بر خلاف ديگر روزنامه‌ واکنش چنداني نيست به اين مسابقه نداشت و فقط با ذکر نتيجه‌ و اسامي گلزنان اکتفا کرد.

** روزنامه‌ الرياض

استقلال سهميه چهارم عربستان را سوزاند

روزنامه‌ الرياض هم همچون ديگر روزنامه‌هاي سعودي به جاي تحليل اين شکست تحقير آميز بيشتر مساله غيبت تيگالي و لازاروني و همچنين برانکو سرمربي تيم را مطرح کرد و نوشت که کم تجربگي بازيکنان الاتفاق آن‌ها را ناکام گذاشت.

 
 

[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:15 ] [ mahiar ]

مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از روز ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۰ آغاز خواهد شد که براساس برنامه در هفته اول این مسابقات سپاهان پذیرای النصر امارات است و پرسپولیس در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف الهلال عربستان می رود .استقلال ايران هم در اولين هفته ميهمان الريان قطر خواهد بود.

از نکات جالب رقابتهاي امسال بازي نمایندگان فوتبال ایران در روزهای ۱ و ۲ فروردین ماه  ۱۳۹۱ است که با این شرایط فوتبال ایران نوروزی فوتبالی را پيش رو خواهد داشت.استقلال روز اول فروردين در ورزشگاه آزادي ميزبان نسف ازبکستان و يک روز بعد پرسپوليس در ورزشگاه آزادي ميزبان الشباب امارات خواهد بود.

برنامه کامل دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا 2012 به شرح زیر اعلام مي شود :

گروه A

16 اسفندماه ۱۳۹۰

 الریان قطر –استقلال ايران-ساعت 18:50 به وقت ايران

 نسف قارشی ازبکستان – الجزیره امارات

۱  فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 الجزیره امارات – الریان قطر

 استقلال ايران – نسف قارشی ازبکستان-ساعت 20 به وقت ايران

۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 الریان قطر – نسف قارشی ازبکستان

 استقلال ايران – الجزیره امارات-ساعت 20 به وقت ايران

۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 الجزیره امارات - استقلال ايران-ساعت 20:15 به وقت ايران

 نسف قارشی ازبکستان – الریان قطر

۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

 الجزیره امارات – نسف قارشی ازبکستان

 استقلال ايران – الریان قطر-ساعت 20:20 به وقت ايران

۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

 الریان قطر – الجزیره امارات

 نسف قارشی ازبکستان – استقلال ايران-ساعت 19 به وقت ايران

گروه B

16 اسفندماه ۱۳۹۰

 الاتحاد عربستان – پاختاکور ازبکستان

 بنی یاس امارات – العربی قطر

۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 العربی قطر – الاتحاد عربستان

 پاختاکور ازبکستان – بنی یاس امارات

۱۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 الاتحاد عربستان – بنی یاس امارات

 پاختاکور ازبکستان – العربی قطر

۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 العربی قطر – پاختاکور ازبکستان

 بنی یاس امارات – الاتحاد عربستان

۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

 العربی قطر – بنی یاس امارات

* پاختاکور ازبکستان – الاتحاد عربستان

۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

* الاتحاد عربستان – العربی قطر

* بنی یاس امارات – پاختاکور ازبکستان

گروه C

۱۷ اسفندماه ۱۳۹۰

 سپاهان ایران – النصر امارات- ساعت 18:30 به وقت ايران

 لخویا قطر – الاهلی عربستان

۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 الاهلی عربستان – سپاهان ایران-ساعت 22 به وقت ايران

 النصر امارات – لخویا قطر

۱۵  فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 سپاهان ایران – لخویا قطر-ساعت 21 به وقت ايران

 النصر امارات – الاهلی عربستان

۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 الاهلی عربستان – النصر امارات

 لخویا قطر – سپاهان ایران- ساعت 20:30 به وقت ايران

۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

 الاهلی عربستان – لخویا قطر

 النصر امارات – سپاهان ایران- ساعت 20:30 به وقت ايران

۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

 سپاهان ایران – الاهلی عربستان- ساعت 21:30 به وقت ايران

 لخویا قطر – النصر امارات

گروه D

۱۷ اسفندماه ۱۳۹۰

 الشباب امارات – الغرافه قطر

 الهلال عربستان – پرسپولیس ایران-ساعت 21 به وقت ايران

۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 پرسپولیس – الشباب امارات-ساعت 18 به وقت ايران

 الغرافه قطر – الهلال عربستان

۱۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 الشباب امارات – الهلال عربستان

 الغرافه قطر – پرسپولیس ایران-ساعت  20:05 به وقت ايران

۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

 الهلال عربستان – الشباب امارات

 پرسپولیس ایران – الغرافه قطر-ساعت 18 به وقت ايران

۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

 پرسپولیس ایران – الهلال عربستان- ساعت 18 به وقت ايران

 الغرافه قطر – الشباب امارات

۲۶  اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

 الشباب امارات – پرسپولیس ایران- ساعت 20:30 به وقت ايران

 الهلال عربستان – الغرافه قطر

 

[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:14 ] [ mahiar ]

تیم پرسپولیس "ب" با سرمربیگری اسماعیل حلالی با غلبه بر تیم المپیک چهار دانگه به مقام قهرمانی جام حذفی باشگاه های تهران دست یافت.

این دیدار در حضور جمشید زارع قائم مقام و محمد حسن عالمی معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس انجام شد و در پایان مراسمی برگزار شد و کاپ قهرمانی در دستان سرخپوشان قرار گرفت.

محمد رویانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به این موضوع گفت: این پیروزی و قهرمانی را به کلیه اعضای کادرفنی، بازیکنان تیم تبریک می گویم. این افتخار بزرگی برای باشگاه پرسپولیس است.

[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ mahiar ]

مرحله دوم پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ظهر امروز شنبه با دیدار تیم‌های پوهانگ استیلرز کره جنوبی و چونبوری تایلند آغاز شد. این بازی که به میزبانی تیم پوهانگ در ورزشگاه "استیل یارد" برگزار شد در پایان به برتری 2 بر صفر نماینده کره جنوبی انجامید.
 
 در این بازی خانگی برای تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی هوانگ جین سونگ (28) و پارک سونگ هو (70) گل زدند و زمینه ساز صعود این تیم به مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شدند.
 
 بدین ترتیب تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی در گروه E مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم‌های آدلاید یونایتد استرالیا، بنیادکار ازبکستان و گامبااوزاکای ژاپن رقابت خواهد کرد.
 
 با قطعی شدن حضور پوهانگ استیلرز در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تعداد تیم‌های کره جنوبی در فصل 2012 این رقابت‌ها به چهار تیم رسید. به غیر از پوهانگ، تیم‌های اولسان هیوندای، سئونگنام ایلهواچونما و جئونبوک موتورز از کره جنوبی نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.
 
 - در چارچوب مرحله دوم پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا امروز و امشب دو بازی طبق برنامه زیر برگزار خواهد شد:
 شنبه - 29/11/90
 * استقلال ایران - الاتفاق عربستان
 * الشباب امارات - نفتچی ازبکستان
 
 

[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:18 ] [ mahiar ]

رضا نوروزی که باید روز گذشته همراه سایر بازیکنان تیم ملی به امارات می رفت به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست به دوبی برود.

او از زمان قرارداد با باشگاه استیل‌‌آذین مالیات خود را پرداخت نکرده و ظاهرا قرار بوده این مالیات را باشگاه استیل‌آذین پرداخت کند که این اتفاق رخ نداده است.

نوروزی که به دلیل عدم پرداخت مالیات ممنوع الخروج شده، برای حضور در اردوی تیم ملی از چک شخصی خودش استفاده کرد و قرار است فردا همراه سه بازیکن ملی پوش استقلال راهی امارات شود.

رحمتی، منتظری و حیدری به دلیل بازی امروز استقلال با الاتفاق فردا به امارات می روند.
 

[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mahiar ]

مسعود اسماعیل پور کشتی ‌گیر وزن 60 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل نماینده هند به نشان نقره رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا بسنده کرد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، اسماعیل‌پور نماینده پس از استراحت در دور نخست، حریفانی از مغولستان و تاجیکستان را مغلوب کرد و به دیدار پایانی مسابقات راه پیدا کرد.
اسماعیل‌پور در دیدار فینال به مصاف یوگیشوار دات از هند رفت که در 3 تایم و با نتایج 2 بر صفر، یک بر 3 و 3 بر 3 مقابل این حریف شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.
حسن رحیمی نماینده 55 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریف ژاپنی نشان طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، رحیمی در دور نخست فاریس العلی الرفاعی از سوریه را در 2 تایم و با نتایج 6 بر صفر و 4 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز در 2 تایم و با نتایج 5 بر صفر و 2 بر صفر لانگ‌بایک وو از چین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. نماینده 55 کیلوگرم کشورمان در نیمه‌ نهایی نیز در 2 تایم و با نتایج 3 بر صفر و یک بر صفر مقابل جین چئول کیم از کره‌جنوبی پیروز شد و فینالیست شد.
رحیمی برای کسب نشان طلا به مصاف یاسوهیرو اینابا از ژاپن رفت و در 3 تایم و با نتایج 2 بر صفر، 2 بر 3 و 4 بر 2 از سد این حریف نیز گذشت و نخستین نشان طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:14 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی گفت: بازیکنان دعوت شده  ساعت 21 روز پنجشنبه 27 بهمن ماه با در دست داشتن گذرنامه خود را در محل هتل اوین به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند.

 همچنین یعقوب کریمی بازیکن تیم نفت تهران که در فهرست تیم زیر 22 سال اعلام شده بود، به فهرست 37 نفره تیم ملی اضافه شده و در جمع 27 بازیکن اعزامی به دوبی قرار گرفت.

 وی اسامی 27 بازیکن دعوت شده را به این شرح اعلام کرد:

 سید مهدی رحمتی، علیرضا حقیقی، محسن فروزان، سوشا مکانی، محمدباقر صادقی، خسرو حیدری، حسین ماهینی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، امیرحسین فشنگچی، جواد نکونام، مازیار زارع، رضا حقیقی، علی کریمی، محمد نوری، پژمان نوری، اشکان دژاگه، غلامرضا رضایی، محمد قاضی، کریم انصاری فرد، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی فر، یعقوب کریمی.

  والی زاده افزود: بازیکنان حاضر در اردوی دوبی 24 بازیکن خواهند بود زیرا نکونام، حقیقی و دژاگه در این اردو حضور نخواهند داشت و در بازگشت تیم ملی به تهران روز هفتم اسفندماه به اردو ملحق خواهند شد. ضمنا در آن زمان فهرست تیم ملی با اضافه شده این سه نفر، به 23 نفر برای دیدار با قطر کاهش خواهد یافت.

 تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز جمعه 28 بهمن عازم دوبی شد و تا 5 اسفند در این شهر اردو و یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت. این دیدار روز چهارم اسفند ماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد شد. تیم ملی شامگاه پنجم اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعدازظهر روز 6 اسفند تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار دهم اسفند برابر قطر آماده کند.

 مهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری سه بازیکن استقلال بعد از دیدار این تیم برابر الاتفاق به اردوی تیم‌ملی در امارات ملحق خواهند شد.

 

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:45 ] [ mahiar ]

مراسم وزن کشی اوزان 55 و 60 کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا عصر امروز (جمعه ۲۸ بهمن ماه) به وقت محلی در شهر گومی کره جنوبی برگزار شد و رحیمی و اسماعیل پور حریفان خود را شناختند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی
فدراسیون کشتی، در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی در دور نخست به مصاف فاریس علی العلی از سوریه می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران ویتنام و چین روبرو می شود. در گروه رحیمی کشتی گیران کره جنوبی و مغولستان حضور دارند. در این وزن 14 کشتی گیر وزن کشی کردند.
همچنین در وزن 60 کیلوگرم 15 کشتی گیر به روی باسکول رفتند که بر اساس قرعه، مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران مغولستان و ترکمنستان می رود. نمایندگان کره جنوبی و قرقیزستان دیگر کشتی گیران حاضر در گروه اسماعیل پور هستند.
رحمی و اسماعیل پور پیکارهای خود را فرا آغاز می کنند.
مسابقات وزنهای 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم نیز یکشنبه برگزار خواهد شد که مهدی تقوی، صادق گودرزی، احسان لشکری، عرفان امیری و پرویز هادی به مصاف حریفان خود می روند.

 

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:43 ] [ mahiar ]

برترین پینگ‌پنگ ایران به دیدار پایانی رده سنی امید تور جهانی کویت راه یافت.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی
فدراسیون تنیس روی میز، در مرحله نیمه پایانی رقابت‌های زیر 21 سال تور جهانی کویت، صبح امروز(جمعه 28 بهمن ماه) نوشاد عالمیان، نفر اول ایران به مصاف سیمون از فرانسه رفت و با پیروزی 4 بر 3 بر این حریف قدرتمند، راهی مسابقه فینال شد.
در دیگر دیدار این مرحله نیز احمت لی از ترکیه برابر لاوریس از بلژیک به برتری دست یافت تا حریف نوشاد در مسابقه پایانی باشد.
رقابت‌های تور جهانی پینگ ‌پنگ کویت از 25 بهمن آغاز شده و 29 بهمن به پایان می‌رسد

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:43 ] [ mahiar ]

سمیر حلال دستیار اول برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال با اشاره به بازی فردا اظهار داشت: بازی راحتی را پیش رو نداریم ولی می‌دانیم که هر دو تیم برای ارائه بهترین مسابقه به زمین خواهند آمد.
وی ادامه داد: ما استقلال را خوب می‌شناسیم و آنالیز دقیقی نسبت به آنها داشته‌ایم و می‌دانیم آنها چند ملی‌پوش دارند و تصمیمات لازم را برای مهار آنها گرفته‌ایم. باید اشاره کنم که بازی‌های قبلی ما در لیگ عربستان باعث شده تا برای این دیدار آماده‌تر باشیم.

مربی الاتفاق در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا برانکو به ایران نیامد گفت: برانکو با توجه به سابقه حضور در ایران تمایل نداشت که به اینجا بیاید و دلایلش شخصی بود اما اگر بگوییم که حضور او تأثیری ندارد اشتباه است. به همراه کمک دوم آمادگی کامل داریم و روش‌های مقابله با استقلال را می‌دانیم و تصمیم گرفته‌ایم عدم حضور برانکو را جبران کنیم.

وی در خصوص شکست این تیم مقابل الهلال در فینال جام حذفی عربستان گفت: ما بازی قابل قبولی را ارائه کرده بودیم و تمام تحلیل‌های کارشناسی حق برنده شدن را به ما داده بود ولی در آن بازی شانس نداشتیم اما فردا تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد.
سمیر حلال در خصوص مصدومان این تیم گفت: یک هافبک و یک مهاجم را در اختیار نداریم که هافبکمان برزیلی است و مهاجم تیم آرژانتینی است و در بازی فردا نمی‌‌توانیم از آنها استفاده کنیم اما مصدومیت آنها جدی نیست و می‌توانیم در بازی‌های آتی از آنها بهره ببریم.

مربی تیم الاتفاق در خصوص حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه آزادی گفت: حضور تماشاگران ایرانی  و تشویق‌های آنها همیشه یک ضرب‌المثل برای ما بوده اما این را بدانید که بازی فردا برای استقلال هم راحت نیست. الاتفاق یکی از بهترین تیم‌‌های عربستانی است که به ایران آمده و بازیکنان بین‌المللی زیادی دارد.
وی افزود: ما به تماشاگران ایرانی احترام می‌گذاریم اما بازیکنان من عادت دارند که مقابل تماشاگران زیاد بازی کنند اما قبول دارم که این مسئله برای استقلال یک پوئن محسوب می‌شود.

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:42 ] [ mahiar ]

نخستین دیدار دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2012 عصر امروز به میزبانی ورزشگاه هیندمارش استرالیا و بین تیم‌های آدلاید یونایتد استرالیا و پرسیپورا جایاپورا اندونزی برگزار شد که در نهایت پس از برتری 3 بر صفر تیم میزبان، نماینده استرالیا به عنوان نخستین تیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

نیجل بوگراد در دقیقه 12، ایون لوچنکو در دقیقه 57 و سرگئی وان‌دیک در دقیقه 84 برای آدلاید یونایتد گلزنی کردند تا این تیم در گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در شرق این قاره با تیم‌های بنیادکار ازبکستان، گامبا اوزاکا ژاپن و برنده دیدار دوم پلی‌‌آف شرق آسیا که شنبه میان تیم‌های پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی و چونبوری تایلند برگزار می‌شود، همگروه شود.

سایر دیدارهای دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شنبه به شرح زیر برگزار می‌شود:

پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی - چونبوری تایلند

الشباب امارات - نفتچی ازبکستان

استقلال ایران - الاتفاق عربستان
 

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:40 ] [ mahiar ]

به نقل از روزنامه دی‌ولت‌، روز پنج‌شنبه ساعاتی پس از انتقال «دانیل داوری» دروازه‌بان ۲۲ ساله و دورگه ایرانی و آلمانی به بیمارستان، مارک آرنولد، مدیر ورزشی اینتراختی‌ها گفت: دانیل باید برای ادامه معالجات به مدت دو روز در بیمارستان بستری باشد. وی دچار آسیب‌دیدگی شدیدی از ناحیه سر شده اما خوشبختانه خطری او را تهدید نمی‌کند.

 این اظهارات پس از ضربه مهلکی که به سر این سنگربان بلندقامت در جلسه تمرینی وارد آمد، بیان شد. به همین خاطر به سرعت به بیمارستانی در مرکز شهر برانشوایگ جهت مداوا انتقال یافت.

 اینتراخت برانشوایگ از جمله تیم‌های قدیمی ژرمن‌ها است که اکنون در دسته دوم بوندس‌لیگا حضور دارد.

 این تیم از ۳ فصل قبل دانیل داوری را در خدمت دارد.

 

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:39 ] [ mahiar ]

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با الاتفاق با اشاره به مسابقه فردا اظهار داشت: بازی بسیار حساسی در پیش داریم و بحث، بحث ملی است. حالا نماینده ایران مقابل عربستان قرار می‌گیرد و رنگ‌ها معنی ندارد.
وی افزود: شرایط تیم ما خوب است و از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که بازی ما مقابل ملوان را لغو کرد و فرصت شد تا خوب تمرین کنیم که خوشبختانه بازیکنانم به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند و این را مقابل ذوب آهن نشان دادیم. امیدوارم فردا بهتر ظاهر شویم و با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران که اسلحه پنهان ما هستند به برتری برسیم.

سرمربی استقلال در خصوص مصدومان این تیم گفت: شرایط زندی مشخص نیست. تیموریان را نداریم. میداودی نمی‌رسد و تلاش می‌کنیم جباری را به بازی برسانیم.

وی در خصوص عدم حضور برانکو در ایران و شرایط الاتفاق عربستان گفت: آنها تیم بسیار خوبی هستند. 5 روز پیش در فینال جام حذفی به الهلال عربستان باختند و خوشبختانه گروه آنالیز ما با تهیه سی دی شناخت کافی را در اختیارمان قرار داد و حالا می‌دانیم آنها با چه سبکی بازی می‌کنند و اعتقادم این است که نام حریف مهم نیست و مهم نام استقلال است و امیدوارم بازیکنانم فردا احساسی بازی نکنند و با پشتیبانی هواداران حریف را شکست دهیم.

وی گفت: نمی دانم چرا برانکو به ایران نمی‌آید. ما دوست داشتیم که او در ایران بود چون خیلی‌ها می‌خواستند او را ببیند و در طول هفته گذشته برخی رسانه‌ها محبت خود را به او نشان دادند و ما را به حاشیه بردند که در این خصوص بعد از بازی صحبت می‌کنم.
سرمربی استقلال ضمن تشکر از علی پروین و محمد رویانیان گفت: چون مسئله ملی است آنها از ما حمایت کرده‌اند و این را بدانید که اگر ما الاتفاق را ببریم از نظر روحی به نفع تیم ملی است چون آنها حریف ما در مرحله مقدماتی جام جهانی هستند. ای کاش که بازی امروز بود چون هوا شرایط خوبی دارد و شنیده‌ام که فردا باران می‌بارد و امیدوارم مثل بازی با ذوب آهن باران بعد از پایان مسابقه شروع به بارش کند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: خوشحالم که تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده است و اگر مصدومانی مثل میداودی، تیموریان،‌ زندی و دیگران برسند دست ما بازتر خواهد شد و چون حالا قدرت داریم، قدرت ما هم بیشتر می‌شد. اگر مصدومان برگردند حتی می‌توانند به تیم ملی هم کمک کنند.
خبرنگاری پرسید الاتفاق سه مصدوم دارد که مظلومی در پاسخ به او گفت: اگر آنها مصدوم بودند پس چرا به ایران آمدند. ممکن است آنها ترفند داشته باشند و  با این روش ما را گمراه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی بعد از پایان نشست مطبوعاتی در پاسخ به سؤال در خصوص اینکه شایعه شده که یکی از 5 بازیکن دوپینگی بازیکن استقلال است، گفت: اگر بحث دوپینگی بودن باشد پس امسال تمام فوتبالیست‌های ما دوپینگی هستند چون پودرهایی که امسال به ایران آمده قبلا شامل قانون دوپینگ نبود اما حالا به عنوان داروی ممنوعه معرفی شده است.

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:38 ] [ mahiar ]

فریدون زندی که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت است شب گذشته در اردوی استقلال در هتل المپیک حضور پیدا کرد.

این بازیکن در شرایطی که شانس بازی اش مقابل الاتفاق کم است به احتمال زیاد نامش فردا در فهرست ۱۸ نفره استقلال قرار می گیرد.

دیدار تیم های استقلال و الاتفاق فردا ساعت ۱۷:۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

* طبق تصمیم کادرفنی استقلال تمرینات این تیم بعد از بازی با الاتفاق به مدت سه روز تعطیل خواهد بود. این تعطیلی در راستای تعطیلی بازی ها به دلیل اردوی تیم ملی در امارات است.

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:36 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت باشگاه سپاهان، این تیم برای برگزاری اردوی تدارکاتی هشت روزه راهی ترکیه می شود.

رسول خوروش در سفری که چندی پیش به ترکیه داشت تمهیدات برگزاری ایده آل این اردو را فراهم کرد. ضمن اینکه در مذاکره اخیر  مدیر تیم فوتبال سپاهان با نماینده ارشد باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان قرار شد تا سپاهان در اردوی ترکیه دیداری تدارکاتی را با این قطب فوتبال اروپای شرقی برگزار کند.

تیم پارتیزان بلگراد در حال حاضر صدرنشین رقابت های لیگ صربستان است

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:35 ] [ mahiar ]

ابراهیم آفلای، مهاجم هلندی بارسا، که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، در چند ماه نتوانست برای آبی و ناری ها به میدان برود، بار دیگر به تمرینات تیمش بازگشت.

این مهاجم سرعتی که توانایی بازی در میانه میدان را دارد، در تمرینات ماه سپتامبر از ناحیه لیگامنت زانوی چپ دچار آسیب دیدگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

او در 5 ماه اخیر برای بهبود مصدومیتش تلاش می کرد و اکنون شرایط بازگشت به تمرینات را پیدا کرده است.

سایت اختصاصی باشگاه بارسا اعلام کرد بازگشت آفلای به تمرینات با استقبال گرم هم تیمی هایش همراه شد.

آفلای در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کند و هنوز مشخص نیست چه زمانی به تمرینات گروهی بازخواهد گشت. او اگر بخواهد فرصت حضور در رقابت های یورو 2012 را پیدا کند، باید هر چه زود به ترکیب تیمش برگردد.

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:34 ] [ mahiar ]

آژاکس صفر – منچستریونایتد 2
گل‌ها: یانگ (60)، چیچاریتو (85)

لوکوموتیو مسکو 2 – اتلتیک بیلبائو 1
گل‌ها: گلوشاکوف (61، پنالتی) و کایسدو (71) برای لوکوموتیو، مونیان (36) برای بیلبائو

آلکمار 1 – اندرلشت صفر
گل: ماهر (35)

 لاتزیو 1 – اتلتیکو مادرید 3
گل‌ها: کلوزه (19) برای لاتزیو، آدرین (25) و فالکائو (37 و 63) برای اتلتیکو

 لژیا ورشو 2 – اسپورتینگ لیسبون 2
گل‌ها: وارژینیاک (37) و گل (79) برای لژیا، کاریکو (60) و سانتوس (88) برای اسپورتینگ

ردبول سالزبورگ صفر – متالیست خارکیف 4
گل‌ها: تایسون (1)، کریستالدو (37 و 41)، دویچ (90)

 ویکتوریا پلژن 1 – شالکه 1
گل‌ها: داریدا (22) برای ویکتوریا، هونتلار (75) برای شالکه

پورتو 1 – منچسترسیتی 2
گل‌ها: وارلا (28) برای پورتو، پریرا (55، گل به خودی) و آگوئرو (84) برای سیتی

هانوفر 2 – بروژ 1
گل ها: سوبیش (73)، شلادراف (80، پنالتی) برای هانوفر، لستین (51) برای بروژ استه‌آوا

بخارست صفر – توئنته 1
گل: جان (53)

 

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:33 ] [ mahiar ]

 مسئولان فدراسیون فوتبال با شرکت پوما به توافق نهایی رسیدند و این شرکت حامی مالی تیم ملی ایران شد.

تیم ملی در بازی دوستانه‌ای که با عمان دارد نیز با لباس‌های پوما به میدان خواهد رفت.

پیش از این پوما در جام جهانی ۲۰۰۶ و زمان ریاست فدراسیون دادکان نیز حامی تیم ملی ایران بود.

[ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:56 ] [ mahiar ]

تمرین استقلال امروز از ساعت 13 در زمین دستگردی درحالی آغاز شد که فریدون زندی بازیکن مصدوم آبی‌پوشان تنها غایب این تمرین بود.

* بازیکنان در ابتدای تمرین در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

*جواد زرینچه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز حضور داشت.

*آندرانیک تیموریان که به دلیل مصدومیت با عصا سرتمرین آمده بود با بازیکنان صحبت و دقایقی با هواداران شوخی کرد.

*پژمان منتظری کمی دیرتر از سایر بازیکنان به محل تمرین رسید و مظلومی گفت که باید جریمه شود.

*هنکه که روز گذشته بازیکنان را تمرین نداده بود و تنها نظاره‌گر تمرین بود، امروز بازیکنان را تمرین داد.

* 5 هوادار از نزدیک شاهد تمرین آبی‌پوشان بودند. شاهرخ بیانی هم تمرین بازیکنان را نظاره کرد.

*آتیلا حجازی دقایقی با تیموریان صحبت کرد، جباری‌ هم خوش و بشی با تیموریان داشت و سپس به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

*تیموریان، مظلومی و جباری در کنار هم عکس یادگاری گرفتند، پس از آن سرمربی استقلال خطاب به تیموریان گفت: به ما که رسیدی مصدوم شدی که تیموریان گفت از دو هفته دیگر شرایطم بهتر خواهد شد.

*فیلم‌های بازی الاتفاق به دست کادر فنی استقلال رسید.

*آرش برهانی 20 دقیقه پس از شروع تمرین آمد و اعلام کرد به دلیل مشکلات مالیاتی تاخیر داشته پس از آن هم 10 دقیقه جداگانه دوید و سپس به جمع بازیکنان اضافه شد.

 

[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:5 ] [ mahiar ]
تيم ملي انگليس ازسال 1946به طور رسمي در رقابت هاي بين المللي کار خود را شروع کرد و تاکنون 16سرمربي طي 66سال يعني تقريبا هر 4سال يک سرمربي عوض کرده است.

1. والتر وينترباتوم طي سالهاي 1946تا1966يعني به مدت 16سال سرمربيگري تيم ملي انگليس را پذيرفت و درطي 139بازي 78پيروزي، 33 تساوي و 28 باخت را تجربه کرد که در حقيقت آمار 56.1 درصد پيروزي را براي فوتبال ملي بريتانيا برجا گذاشته است.

2. سرالف رمزي موفقترين سرمربي تاريخ فوتبال انگليس مي باشد که تجربه سرمربيگري منچستريونايتد را نيز داشته است ؛ یک مربی تاریخی که تنها قهرماني بريتانيايي ها درجام جهاني به او بازمی گردد که تیم تهاجمی اش قهرمان جام جهانی 1966شد . سر الف طي 11 سال حضور وي ازسال 1963تا1974طي 113 بازي 69 پيروزي 27 شکست و 17باخت را در کارنامه اش ثبت کرد و اين يعني 61.1درصد پيروزي براي وي.

3. سرمربيگري جو مرسر تنها يک سال نيز دوام نياورد و درسال 1974 طي 7بازي 3 پيروزي، 3 شکست و يک تساوي را به دست آورد و اين يعني 42.9 درصد پيروزي براي وي.

4. دان ری وي ازسال 1974تا1977 طي 3 سال 29 بازي را سرمربي تيم ملي انگليس بود و 14 پيروزي، 8 تساوي و 7باخت را ثبت کرد و اين يعني 48.3 درصد پيروزي.ری وی که از لیدز به تیم ملی آمد هرگز آن قریحه درخشان مربیگری را تکرار نکرد.

5. راین گرينوود ازسال 1977تا 1982سرمربي تيم ملي انگليس بود و طي 55 بازي 33 پيروزي، 12 تساوي و 10 شکست را ثبت کرد و اين يعني 60 درصد پيروزي براي وي.

6. سربابي رابسون ازسالهاي 1982تا1990 در سمت سرمربي تيم ملي انگليس باقي ماند و طي 95بازي 47پيروزي، 30 تساوي و 18 شکست را خلق کرده و اين يعني 49.5 درصد پيروزي . او به یادماندنی ترین تیم 20 سال اخیر انگلیس را ساخته است و بعد از او فوتبال ملی این کشور دچار بحران بزرگی شد. .

7. گراهام تيلور ازسال 1990 تا1993طي 38 بازي، 18پيروزي، 13 تساوي و 7 شکست را خلق کرد و اين يعني 47.4ردصد پيروزي براي وي.او دراوج حقارت از کارش اخراج شد.

8. تري ونبلز که به دليل بازي ايران و استراليا براي ما ايراني ها نام آشنا مي باشد قبل از سرمربيگري زردپوشان سرزمين کانگوروها 2سال از 1994تا1996طي 23 بازي، 11 برد، 11تساوي و يک باخت را خلق کرد و اين يعني 47.8درصد پيروزي.تیم او می توانست قهرمان جام ملتهای 1996 باشد اما با بد اقبالی در نیمه نهایی مغلوب آلمان شد.

9. بعد از ونه بلز نو بت به گلن هادل رسید که از سالهاي 1996تا 99سرمربی تیم ملی بود و به دلیل احمقانه ای کنار رفت . این هافبک سابق تیم ملی طي 28بازي 17برد، 6تساوي و 5 شکست را براي انگليسي ها خلق کرد و اين يعني 60.7درصد پيروزي براي وي.

10. هووارد ويلکينسن مدیر فنی اتحادیه طي فصل 1999تا2000درتنها 2 بازي سرمربي تيم ملي انگليس بود و يک تساوي و يک شکست را خلق کرد و اين يعني هيچ درصد پيروزي براي وي.

11. کوين کيگان مهاجم بزرگ تیم ملی در دهه 1970 و 80 درسال 2000سرمربي تيم ملي انگليس بود و در 18بازي 7 پيروزي، 7تساوي و 4شکست را خلق کرد و اين يعني 37.9 درصد پيروزي براي وي.

12. در روزهاي پاياني سال 2000 که وضعيت تيم ملي انگليس بحراني بود پيتر تيلور عهده دار هدايت فوتبال بريتانيايي ها شد و در تنها بازي خود يک شکست را خلق کرد و اين يعني صفر درصد پيروزي ..

13. اسون گوران اريکسون به عنوان يک سرمربي سوئدي از سمت سرمربيگري يکي از غول هاي فوتبال باشگاهي آن زمان لاتزيو استعفا کرد تا در روزهاي ابتدايي سال 2001 لقب اولين سرمربي خارجي تيم ملي انگليس را به عهده بگيرد و تاسال 2006 طي 67بازي، 40 پيروزي، 17تساوي و 10 شکست را خلق کرد و آمار 59.7درصد پيروزي در هر بازي را برجا گذاشت.

14. استيو مک لارن بعد از اریکسون سرمربی سه شیرها شد . او طي سال 2006تا2007 طي 18 بازي، 9 پيروزي، 4 تساوي و 5شکست را برجا گذاشت و اين يعني آمار 50 درصد پيروزي در هر بازي براي وي.

15. فابيو کاپلو ازسال 2008 تا 2012 هرچند طي 42 بازي، 28 پيروزي، 8تساوي و 6 شکست را خلق کرد وآمار 66.7درصد پيروزي درهر بازي را برجا گذاشت . دن فابیو در انگلیس هرگز خوشی ندید. او و اتحادیه از این استعفا راضی به نطر می رسند!.

16. هم اکنون استوارت پيرس عهده دار هدايت تيم ملي انگليس مي باشد و به زودي گزينه مورد نظر انتخاب مي شود.
[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:46 ] [ mahiar ]

از سوی کارلوس کی روش 37 بازیکن مورد نظر جهت حضور در اردوی تیم ملی فوتبال معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر و از بین نفرات معرفی شده، اسامی 27 بازیکن جهت همراهی تیم ملی در اردوی دوبی معرفی خواهد شد. ضمن اینکه در بازگشت به تهران از میان 27 بازیکن مذکور، 23 نفر برای دیدار روز دهم اسفند با قطر برگزیده خواهند شد.
اسامی 37 بازیکن معرفی شده از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، فریدون زندی، آرش برهانی، پژمان منتظری، علی حمودی، علی کریمی، مازیار زارع، محمد نوری، غلامرضا رضایی، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، مهرداد پولادی، محسن فروزان، احسان حاج صفی، قاسم حدادی فر، محمد ابراهیمی، محمد غلامی، محمدباقر صادقی، حسین ماهینی، محمد قاضی، کریم انصاریفر، جلال حسینی، محسن بنگر، سیدمهدی سیدصالحی، مهدی رجب زاده، رضا حقیقی، رضا نوروزی، شجاع خلیل زاده، محسن مسلمان، سوشا مکانی، جواد نکونام، علیرضا حقیقی، هادی عقیلی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، اشکان دژآگه.
 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:28 ] [ mahiar ]

ماریو گومس که چندین هفته است با زدن بیشترین تعداد گل زده در صدر فهرست بهترین گلزنان لیگ ژرمن‌ها قرار دارد، اکنون با گلی که به تیم کایزرس لاترن در بازی شنبه شب به ثمر رساند، به رکورد 18 گل زده رسید.

وی اکنون جدی‌ترین مدعی عنوان آقای گلی لیگ کشورش محسوب می‌شود، پس از او کلاس یان هونتلار، مهاجم هلندی شالکه با 16 گل زده در رده دوم جای گرفته است. همین‌طور کلودیو پیزارو، گلزن اهل پرو وردربرمن با 15 گل زده در رده سوم قرار دارد.

*فهرست برترین گلزنان بوندس لیگا به این شرح است:

18 گل زده :

ماریو گومس، بایرن مونیخ

16 گل زده :

کلاس یان هونتلار ، شالکه

15 گل زده :

کلادیو پیزارو، وردربرمن- لوکاس پودولوسکی، اف.ث.کلن

14 گل زده:

روبرت لواندسکی، بورسیادورتموند

13 گل زده:

مارکو رویس، بورسیامونشن گلادباخ

11 گل زده:

محمد عبدالوایه، هانوفر

10 گل زده :

مارتین هارنیک، اشتوتگارت- رائول گونزالس، شالکه

 روبین فان پرسی که در فصل جاری درخشش زیادی داشته، با خاتمه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر با 22 گل زده بیشترین تعداد گل زده را در میان بازیکنان لیگ برتری دارد و از این رو صاحب رده نخست فهرست بهترین گلزنان لیگ است.

پس از او وین رونی، مهاجم ملی پوش منچستر یونایتد با 17 گل زده، صاحب رده دوم است. رونی در بازی روز شنبه با لیورپول زننده هر دوگل تیمش در پیروزی 2 بر یک بود و به رقیب هلندی خود نزدیک شد.

پس از وی دمبابا، گلزن سنگالی نیوکاسل با 16 گل زده صاحب پله سوم است.

*فهرست بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:


22 گل زده :

روبین فان پرسی، آرسنال

17 گل زده:

وین رونی، منچستریونایتد

16 گل زده :

دمبابا، نیوکاسل یونایتد


15 گل زده :

سرخیوآخرو، منچسترسیتی

13 گل زده :

یاکوبو آگبینی، بلکبرن

12 گل زده :

ادین ژکو، منچسترسیتی

10 گل زده:

دنی گراهام، سوانسی- امانوئل آده بایور، تاتنهام

 

 

 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:13 ] [ mahiar ]

در ادامه پیکارهای کالچو، شب گذشته تیم فوتبال اینتر میزبان تیم قعرنشین نووارا بود که در نهایت متحمل شکست یک بر صفر شد.

تک گل این دیدار را کاراسیه‌لو در دقیقه 56 به ثمر رساند.

نووارا در این دیدار در دقیقه 80 با اخراج رادووانوویچ 10 نفره به ادامه بازی پرداخت اما شاگردان رانیری نتوانستند از این فرصت هم استفاده کنند و دومین شکست متوالی خود را پذیرا شدند.

نراتزوری پس از کسب نتایج درخشان هفته‌های گذشته در 4 دیدار متوالی کالچو نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و متحمل 3 باخت و یک تساوی شده است.

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ mahiar ]

پیکارهای این مرحله از رقابت‌هایی که در گذشته با عنوان «جام یوفا» برگزار می‌شد ، از فرداشب ( سه شنبه ) همزمان با آغاز دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد.

در نخستین بازی لیگ اروپا روبین‌کازان که در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکنانی تازه وارد همچون علیرضا حقیقی، سنگربان سابق پرسپولیس تهران را استخدام کرد، در ورزشگاه زنترالی منتظر رویارویی با تیم المپیاکوس، نماینده مطرح یونان است.

همچنین براگا پرتغال در خانه با بشیکتاش ترکیه دیدار خواهد داشت.

 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ mahiar ]

به نقل از سان، منچستری‌ها به خواست روبرتو مانچینی در فاصله 4 ماه تا پایان فصل جاری سرگرم تکمیل فهرست بازیکنان مورد علاقه خویش در تابستان سال آینده هستند. آن‌ها به همین منظور نام آنخل دی ماریا، بازیکن 24 ساله رئال مادرید را در فهرست خود گنجانده‌اند.

ستاره آرژانتینی که نزد کهکشانی‌ها هفته‌ای 80 هزار پوند دستمزد می‌گیرد، بدیهی است برای حضور در منچستر و همکاری با تیم تحت امر مانچینی، رقم بیشتری را برای همکاری مطالبه خواهد کرد.

این بازیکن به تازگی از مصدومیتی کهنه رهایی یافته و در مصاحبه‌های اخیر خود احتمال داده راهی تیمی دیگر شود.

 به نقل از روزنامه دیلی استار، سرآلکس فرگوسن پس از پیروزی 2 بر یک ابتدای هفته مقابل لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی از رفتار لوئیس سوارز ، مهاجم لیورپول انتقاد کرد.

وی روز گذشته در مواجه با خبرنگاران در مورد شایعه جذب کریستیان اریکسن هم اظهار داشت: باید عنوان کنیم از مدت‌ها قبل منچستریونایتد وضعیت این هافبک تکنیکی را زیر نظر گرفته و علاقه زیادی برای همکاری با وی دارد.


فرگی افزود: با کمک همکاران‌مان تمام حرکات اریکسن را زیر نظر داریم. او می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ورود به اولدترافورد باشد و در خط میانی و در بخش تهاجمی به یونایتد کمک شایانی کند.

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: آن‌گونه که شنیده‌ایم، چند تیم بزرگ دیگر اروپایی نیز علاقمند به همکاری با اریکسون هستند. اما ما تلاش می‌کنیم او را به منچستر بیاوریم و این بازیکن راهی تیم دیگری نشود.

اریکسن با ۱۹ سال سن نزد هلندی‌ها بازی‌های درخشانی ارائه کرده است.

وی سابقه بازی برای تیم ملی دانمارک را نیز دارد.

 

 

 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:9 ] [ mahiar ]

سازمان لیگ برتر اسامی محرومان هفته بيست و ششم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را اعلام کرد:
- محمد ابراهیمی از تراکتور سازی تبریز
- مگنو باتيستا داسيلوا از داماش گیلان
- علی غلام از راه آهن
- لک چیرا از شاهین بوشهر
- سامان سعید از فولاد خوزستان
- قاسم دهنوی و مصطفی سیفی از مس کرمان
- مهدی جعفرپور از فولاد مبارکه سپاهان
- حمید طاهری فرد از نفت تهران
- مرتضی ابراهیمی و علی لطیفی از سایپا البرز
- رامین رضائیان و میلاد نوری از صبای قم
- حسن هوری و علی رضا حیدری از مس سرچشمه کرمان
- کاظم فراهانی از نفت آبادان
 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:6 ] [ mahiar ]

  این پیروزی در حالی به دست آمد که شاگردان ژوزه مورینیو از حریف خود عقب افتاده بودند. ولی سه گل کریستیانو رونالدو باعث شد تا تیمش بتواند یک پیروزی دیگر را تجربه کند. این ششمین هت تریک رونالدو طی فصل جاری بود.

پس از گل شگفت آور زودهنگام '''''''' گوستاوو کابرال '''''''' برای لوانته، رونالدو از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

این ستاره پرتغالی در دقیقه 49 بازی با یک ضربه سر یک پاس عرضی گونزالو هیگواین را تبدیل به گل دوم کرد و سپس با یک شوت سرکش از فاصله دور هت تریک خود را تکمیل کرد.

گل چهارم رئال توسط کریم بنزما و پس از آن به ثمر رسید که گل دوم لوانته اندک امیدی به این تیم برای کسب امتیاز بازی داد.

بارسلونا بر خلاف رئال در دیدار شنبه شب خود مقابل اوساسونا سه بر دو از یاران جواد نکونام ملی پوش ایرانی شکست خورده و هر سه امتیاز بازی را از دست داده بود.

رئال اکنون در هفته بیست دوم لالیگا 58 امتیازی است و 10 امتیاز با مدافع قهرمانی فاصله گرفته است .

 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:6 ] [ mahiar ]

هفته بیست و ششم لیگ برتر در غیاب استقلال در دو روز متوالی برگزار می‌شود. آبی‌پوشان به دلیل دیدار روز شنبه با الاتفاق عربستان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر به میدان نمی‌‌روند و بازی معوقه این تیم با ملوان انزلی ۹ فروردین ۹۱ برگزار می‌شود.

نگاهی به سه دیدار اول هفته بیست و ششم می‌اندازیم.

*شهرداری تبریز - مس سرچشمه؛ نبرد ته جدولی‌ها

نبرد دو تیم انتهای جدولی حساسیت‌ها فراوانی دارد. این تیم‌ها که در خطر سقوط قرار دارند کاملا انتحاری بازی می‌کنند. مس سرچشمه هفته گذشته یک مساوی از ذوب آهن در خانه گرفته و شهرداری هم شاهین را در بوشهر متوقف کرده است. مس سرچشمه اگر می‌خواهد همچنان کورسوی امیدی به بقا در لیگ برتر داشته باشد باید در تبریز حداقل یک امتیاز بگیرد در مقابل شهرداری دوست ندارد که در این مسابقه خانگی سه امتیاز را از دست بدهد. نبرد این دو تیم برای دیگر تیم‌های در خطر سقوط مثل شاهین، مس کرمان، فجر و راه آهن نیز اهمیت دارد.

*سپاهان اصفهان - سایپا؛ قطب زرد به دنبال تثبیت صدرنشینی

سپاهان صدرنشین جدید لیگ برتر قصد دارد صدرنشینی‌اش را تثبیت کند و برای رسیدن به این هدف باید سایپا را شکست بدهد. سایپا تیمی یکدست است که در خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد. این تیم اگرچه در رده نهم جدول است اما از تیم دوازدهم جدول فقط یک امتیاز بیشتر دارد بنابراین نارنجی‌پوشان که در هفته گذشته به شدت علیه داوری موضع گرفتند حریف آسانی برای سپاهان نخواهند بود. سایپا با تساوی که برابر استقلال گرفت زمینه‌ساز تغییر صدرنشین لیگ شد.

سایپا شاید در این هفته دومین صدرنشین را هم ناکام بگذارد اتفاقی که بیش از همه استقلال و تراکتورسازی را خوشحال می‌کند. کرانچار مربی باهوشی است و می‌داند چگونه باید از حریف امتیاز بگیرد مگر اینکه نیروی جوانی سایپا مانع از اجرای تاکتیک‌های این مربی شود.

*نفت آبادان - راه‌آهن؛ آقای گل لیگ مقابل آقای گل جهان

نفت آبادان با حضور کاستا مربی پرتغالی‌اش، شکست‌های سنگینی را تجربه کرده و هفته گذشته نیز ۴ بر یک برابر تراکتورسازی شکست خورد تا روز سه‌شنبه کار سختی را برابر راه آهن داشته باشد. نفتی‌ها در این فصل در آبادان بد نتیجه گرفته‌اند با این حال فونیکه سی‌ همچنان برای این تیم گل می‌ز‌ند. آقای گل لیگ در این بازی مقابل آقای گل جهان؛ علی دایی قرار می‌گیرد و می‌خواهد خودنمایی کند.


علی دایی دوست ندارد دومین شکست متوالی را بپذیرد بنابراین با تمام توان تیمش را به میدان می‌فرستد هرچند از اردوی راه آهن خبر می‌رسد امید عالیشاه بازیکن گلزن این تیم مصدوم شده و دست دایی خالی‌تر از قبل است. نبرد تیم‌های دوازدهم و سیزدهم جدول دیدنی خواهد بود. دایی اگر در آبادان پیروز شود تیمش را از منطقه خطر نجات می‌دهد و نفت به منطقه فانوس به دستان نزدیک‌تر می‌شود.

گفتنی است، برنامه هفته بیست و ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه25/11/90

شهرداری تبریز – مس سرچشمه – ساعت 15:00 – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

سپاهان– سایپا – ساعت 15:30 -ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

نفت آبادان – راه آهن - ساعت 16 – ورزشگاه تختی آبادان

چهارشنبه 26/11/90

صبای قم – پرسپولیس– ساعت 14:45 – ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

داماش گیلان – شاهین – ساعت 15:30 – ورزشگاه عضدی رشت

فجر شهید سپاسی – فولاد خوزستان – ساعت 15:30 – ورزشگاه حافظیه شیراز

مس کرمان – تراکتورسازی – ساعت 15:30 – ورزشگاه باهنر کرمان

نفت تهران – ذوب آهن – ساعت 15:30- ورزشگاه دستگردی تهران

9/1/91

استقلال -ملوان-ساعت 17 ورزشگاه آزادی

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:4 ] [ mahiar ]

زامبیا در طول دیدار تیم برتر بود. با این حال ساحل عاج فرصتی عالی در دقیقه 69 به دست آورد، زمانی که آیزاک چانسا، ژروینیو را در گوشه محوطه جریمه سرنگون کرد. دیدیه دروگبا پشت پنالتی ایستاد و برای دومین بار در این تورنمنت آن را از دست داد. ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت در ضربات پنالتی در حالی که دو تیم هفت ضربه خود را به گل تبدیل کرده بودند، ژروینیو ضربه‌اش را از دست داد و با گلی که استوفیرا سونزو زد، زامبیا توانست قهرمان شود و خاطره تلخ فینال‌های 1974 و 1994 را پاک کند.

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:0 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت باشگاه استقلال، اکبر رضایی، پزشک تیم استقلال در خصوص وضعیت فریدون زندی که در بازی مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: زندی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی نوع درجه یک شده که خوشبختانه شدت این آسیب کم و خفیف است و با توجه به اینکه تیم استقلال تا روز دوشنبه استراحت دارد، وی بعد از این دو روز می‌تواند تمرین کند و مشکل جدی نخواهد داشت.

رضایی همچنین درخصوص آخرین وضعیت میلاد میداودی و مجتبی جباری نیز بیان کرد: میداودی تحت درمان فیزیوتراپی است و وضعیتش بهتر است. اصول پزشکی می‌گوید او دو هفته پس از مصدومیت می‌تواند در تمرینات شرکت کند البته به شرطی که سلامتی‌اش مشکلی نداشته باشد.

 

وی افزود: جباری هم چند روزی است که به صورت اختصاصی تمرین می‌کند اما چون مصدومیت او از ناحیه مینیسک بوده در موردش ریسک نمی‌توان کرد و وی باید 4 هفته از مصدومیتش بگذرد تا بتواند دوباره تمرین کند و به تیم اضافه شود.

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:29 ] [ mahiar ]

دیدار نهایی هشتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی اروپا شنبه شب در سالن "اشپالادیوم" شهر اشپلیت کرواسی برگزار شد که طی آن تیم ملی فوتسال اسپانیا با نتیجه 3 بر یک از سد روسیه گذشت و قهرمان اروپا شد.

 اسپانیا که از جمله بهترین‌های فوتسال دنیاست در این بازی توسط لوزانو (2 گل) و بورخا به گل رسید و تنها گل تیم روسیه نیز توسط پولا وارد دروازه ماتادورها شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که جدال دو تیم در پایان 40 دقیقه وقت معمول مسابقه به نتیجه تساوی یک بریک انجامیده بود.

 این ششمین قهرمانی تیم ملی فوتسال اسپانیا در مسابقات فوتسال جام ملت‌های اروپا بود. تیم‌های ایتالیا و روسیه نیز یکبار به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرده‌اند.

 تیم‌های ملی فوتسال ایتالیا و کرواسی نیز عصر شنبه برگزارکننده دیدار رده بندی مسابقات فوتسال جام ملت‌های 2012 اروپا بودند. در این بازی تیم ملی فوتسال ایتالیا با نتیجه 3 بر یک مقابل میزبان مسابقات به برتری رسید و به عنوان سوم دست یافت.
 

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:27 ] [ mahiar ]

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری فدراسیون فوتبال،این رقابتها از 25 بهمن ماه تا یازدهم اسفند ماه ادامه خواهد یافت. برنامه این رقابتها به شرح زیر است : (اسامی تیم های میزبان اول نوشته شده است )

*سه شنبه -25 بهمن ماه - ساعت 14:15-معوقه هفته دوازدهم

ذوب آهن اصفهان-سپاهان اصفهان-ورزشگاه آبفا اصفهان

فجر شهید سپاسی-فولاد خوزستان-ورزشگاه دستغیب شیراز

شنبه - 29 بهمن ماه -ساعت 14:15-هفته پانزدهم

ملوان بندرانزلی-مس کرمان- ورزشگاه کلوپرانزلی

تراکتورسازی تبریز-مقاومت سپاسی-ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز

*یکشنبه-30 بهمن ماه - ساعت 14:15-هفته پانزدهم

نفت اهواز-فولاد خوزستان- ورزشگاه اختصاصی نفت اهواز

سپاهان اصفهان-نفت آبادان-ورزشگاه صفائیه اصفهان

استقلال اهواز-ذوب آهن اصفهان- ورزشگاه تختی اهواز

*جمعه- پنجم اسفند ماه -ساعت 14:15-هفته شانزدهم

فولادخوزستان-سپاهان اصفهان- ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز

ذوب آهن اصفهان-گسترش فولاد تبریز ورزشگاه آبفااصفهان

نفت آبادان-ملوان بندرانزلی- ورزشگاه پیروزآبادان

مقاومت سپاسی-استقلال اهواز-ورزشگاه دستغیب شیراز

مس کرمان-تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه سلیمی کیاکرمان

*شنبه - یازدهم بهمن ماه - ساعت 14:15-هفته هفدهم

نفت اهواز-سپاهان اصفهان- ورزشگاه اختصاصی نفت اهواز

ملوان بندر انزلی-فولاد خوزستان-ورزشگاه کلوپرانزلی

گسترش فولاد تبریز-مقاومت سپاسی- ورزشگاه پارک صنعت تبریز

تراکتورسازی تبریز-نفت آبادان- ورزشگاه اختصاصی تراکتور سازی تبریز

استقلال اهواز-مس کرمان- ورزشگاه تختی اهواز

 

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:26 ] [ mahiar ]

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 16:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه اولدترافورد و در حضور بیش از 74 هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان فرگوسن در پایان به برتری 2 بر یک رسیدند.

وین رونی در دقایق 47 و 50 برای منچستر و سوارز در دقیقه 80 برای لیورپول گلزنی کردند.

 

منچستریونایتد با این پیروزی 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و یک امتیاز بالاتر از منچسترسیتی در صدر جدول ایستاد.  منچسترسیتی فردا به مصاف آستون‌ویلا می‌رود و در صورت برتری بار دیگر به صدر جدول بازخواهد گشت.

تیم فوتبال چلسی که در ورزشگاه گودیسون پارک میهمان اورتون بود در پایان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میزبان خود شد. "استیون پینار" و "دنیس استراکوالورسی" گل های شاگردان "دیوید مویس" را در این دیدار به ثمر رساند.

 آرسنال در حالی که یک بر صفر از ساندرلند عقب بود با گل های "رمزی" و "آنری" موفق شد 2 بر یک به پیروزی برسد. آنری که روزهای پایانی حضور قرضی خود در جمع توپچی ها را پشت سر می گذارد باز هم برای تیمش موثر بود و گل پیروزی شاگردان ونگر را در دقیقه 90 به ثمر رساند.

 تاتنهام در "وایت هارت لین" و در حضور بیش از 36 هزار تماشاگر خود با نتیجه 5 بر صفر نیوکاسل را در هم کوبید. "لوئیز ساها" مهاجم فرانسوی جدید تاتنهام دو گل در این دیدار به ثمر رساند. به این ترتیب و با توجه به شکست نیوکاسل و چلسی، آرسنال موفق شد تا رده چهارم صعود کند. نتایج کامل دیدارهای دیشب  به شرح زیر است:

 * بلکبرن 3 – کوئینزپارک رنجرز 2
گل‌ها: یاکوبو آیگبنی (15)، استیون انزونزی (23)، ندوم اونوها (گل به خودی، 45) برای بلکبرن و جیمی مکی (71، 90) برای رنجرز

 * بولتون یک – ویگان 2
گل‌ها: کوین دیویس (67) برای بولتون و گری کالدول (43)، جیمز آرتور (76) برای ویگان

 * اورتون 2 – چلسی صفر
گل‌ها: استیون پینار (5)، دنیس استراکوالورسی (71)

 * فولهام 2 – استوک سیتی یک
گل‌ها: پاول پوگربنیاک (16)، توماس سورنسن (28، گل به خودی) برای فولهام و رایان شاکراس (78) برای استوک

  * ساندرلند یک – آرسنال 2
گل‌ها: جیمز مک کلین (70) برای ساندرلند و آرون رمزی (75)، تیری آنری (90) برای آرسنال

 * سوانسی 2 – نورویچ سیتی 3
گل‌‌ها: دنی گراهام (23، 87، پنالتی) برای سوانسی و گرانت هولت (47، 63)، آنتونی پیلینگتون (51) برای نورویچ

 * تاتنهام 5 – نیوکاسل صفر
گل‌ها: بنوا اسو اکوتو (4)، لوئیز ساها (6، 20)، نیکو کرانچار (33) و امانوئل آدبایور (65)

 امشب در ادامه رقابتها دو دیدار برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

 * ولورهمپتون – وست بروم
 * استون ویلا - منچسترسیتی

 جدول رده بندی:
1- منچستریونایتد 58 امتیاز
2- منچسترسیتی 57 امتیاز (یک بازی کمتر)
3- تاتنهام 53 امتیاز
4- آرسنال 43 امتیاز
----------------------------------------------
18- بلکبرن 21 امتیاز
19- بولتون 20 امتیاز
20- ویگان 19 امتیاز
 

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:23 ] [ mahiar ]

برنامه جدید هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد که طی آن دیدار تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان روز چهارشنبه 26/11/90 در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

برنامه جدید هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
هفته بیست و ششم:
سه‌شنبه - 25/11/90
* شهرداری تبریز - مس سرچشمه کرمان، ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* سپاهان اصفهان - سایپا البرز، ساعت 15:30، ورزشگاه فولاد شهر
* صنعت نفت آبادان - راه‌آهن، ساعت 16، ورزشگاه تختی آبادان

چهارشنبه 26/11/90
* صبای قم - پرسپولیس، ساعت 14:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* داماش گیلان - شاهین بوشهر، ساعت 15:30، ورزشگاه عضدی رشت
* فجرسپاسی شیراز - فولاد خوزستان، ساعت 15:30، ورزشگاه حافظیه شیراز
* مس کرمان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه باهنر کرمان
* نفت تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه دستگردی تهران

پنجشنبه - 9/1/91* استقلال - ملوان بندرانزلی، ساعت 17، ورزشگاه

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ mahiar ]

 در چارچوب هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الغرافه مقابل حریف قعر جدولی خود، الخریتیات به برتری 3 بر 2 رسید.

در این دیدار که عصر امروز به میزبانی آبی و زرد پوشان الغرافه و در حضور 90 دقیقه‌ای فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی این تیم برگزار شد الغرافه پس از چند هفته‌ که نتایج ضعیفی کسب می‌کرد 3 بر 2 حریفش را برد.

فرهاد مجیدی در دقایق 56 از روی نقطه پنالتی و 71 و ماریو تاردلی در دقیقه 78 گل‌های الغرافه را به ثمر رساندند.

مجیدی در 7 بازی قبلی (6 دیدار رسمی و یک مسابقه دوستانه) با پیراهن الغرافه موفق به گلزنی نشده بود.

 در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر شب گذشته دو دیدار برگزار شد که با برتری تیم‌‌های العربی و ام‌صلال به پایان رسید.
در حساس‌ترین بازی شب دوم هفته شانزدهم لیگ قطر تیم فوتبال العربی که باید کمتر از یک ماه دیگر در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانش برود با مربی موقت خود عبدالله سعد به مصاف السدی رفت که آخرین دوره لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمانی پشت سر گذاشت.

این دیدار به میزبانی العربی و در ورزشگاه حمدالکبیر و با قضاوت داوران ایتالیایی برگزار شد که در نهایت با گل عبدالعزیز حاتم در دقیقه 85 به سود العربی به پایان رسید تا این تیم بحران زده در آستانه رقابت‌های آسیایی با 21 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کند.

هادی عقیلی، مدافع ملی پوش العربی که چند هفته‌ای را به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده از دست داده بود شب گذشته در ترکیب ثابت العربی به عنوان کاپیتان این تیم سرخپوش 90 دقیقه تیمش را همراهی کرد.
در دیگر دیدار شب گذشته ام‌صلال در خانه با یک گل الجیش را شکست داد

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:15 ] [ mahiar ]
به نقل از اوج نیوز، یک باشگاه قطری با ارائه پیشنهادی خواهان به خدمت گرفتن مجتبی جباری هافبک تیم استقلال شده است. این پیشنهاد هفته گذشته به بازیکن استقلال ارائه شده است.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر اظهار داشت: «این پیشنهاد توسط یکی از باشگاه های متمول قطری و برای فصل آینده است.»
وی درباره موضع باشگاه استقلال در خصوص این پیشنهاد گفت: «تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است و پس از بررسی جمیع جهات و با توجه به نظر خود جباری بهترین تصمیم را می گیریم.»
گفته می شود مبلغ پیشنهادی به جباری برای یک سال حدود 1.5 میلیارد است.
در حال حاضر هادی عقیلی و فرهاد مجیدی دو بازیکن ایرانی لیگ ستارگان قطر هستند.
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:13 ] [ mahiar ]

میلان که در زمین اودینزه به میدان رفته بود در حالی که تا دقیقه 76 بازی با نتیجه یک بر صفر از میزبان خود عقب بود در نهایت 2 بر یک به پیروزی دست یافت.

 آنتونیو دی ناتاله در دقیقه 19 اودینزه را یک بر صفر پیش انداخت اما در نیمه دوم و در دقیقه 77 بازی میلان بعد از حملات متعدد بالاخره توسط ماکسی لوپز مهاجم آرژانتینی خود به گل رسید. این نخستین گل لوپز بود در مهلت نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی و تا پایان فصل از کاتانیا به جمع روسونری اضافه شده است.

 اما این پایان کار نبود و استفان الشراوی مهاجم جوان میلان در دقیقه 85 دومین گل این تیم را به ثمر رساند تا شاگردان ماسیمیلیانو الگری با پیروزی زمین بازی را ترک کنند. میلان با این پیروزی و با دو بازی بیشتر نسبت به یوونتوس 47 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

 در دیگر دیدار کالیاری موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل پالرمو به برتری دست پیدا کند. نتایج کامل دو بازی دیشب به شرح زیر است:

 * اودینزه یک – میلان 2
گل‌ها: آنتونیو دی ناتاله (19) برای اودینزه و ماکسی لوپز (77)، استفان الشراوی (85) برای میلان

 * کالیاری 2 – پالرمو یک
گل‌ها: پینیلا فررا (56)، دانیله دسنا (81) برای کالیاری و ماتیاس هرناندز (83) برای پالرمو

 برنامه ادامه دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

 یکشنبه 23/11/90
آتالانتا – لچه
اینتر – نوارا
پارما – فیورنتینا
کاتانیا – جنوا
بولونیا – یوونتوس

 دوشنبه 24/11/90
سیه نا – رم
ناپولی – کیه وو

 جدول رده بندی:
1- میلان47 امتیاز
2- یوونتوس 45 امتیاز (دو بازی کمتر)
3-لاتزیو 42 امتیاز
4-اودینزه 41 امتیاز
-----------------------------------------
18- لچه 17 امتیاز
19- چزه‌نا 16 امتیاز
20- نوارا 13 امتیاز
 

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:12 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حریف استقلال در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا الاتفاق عربستان است که برنده این دیدار به گروه اول لیگ قهرمانان آسیا که در آن تیم های الجزیره امارات، الریان قطر و نسف ازبکستان حضور دارند راه پیدا می کند.

دیدار تیم های استقلال و الاتفاق عربستان در تاریخ شنبه 29 بهمن ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ mahiar ]

جلسه نهایی انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر ظهر امروز یکشنبه بین رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر و حمید درخشان در تهران برگزار شد. در این  نشست ضمن توافق نهایی با شروط حمید درخشان، مفاد مورد نظر تا درخشان با بازگشت مجدد خود هدایت تیم شاهین را در ادامه رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد.

احمد گزی رئیس هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر با تایید این خبر گفت: استقلال نظر کامل در امور فنی تیم و پرداخت بخشی از مطالبات مالی بازیکنان شاهین تا پیش از بازی این تیم با داماش در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر جزو شروط اصلی درخشان برای پذیرش هدایت تیم شاهین بود.

قرارداد حمید درخشان با شاهین بوشهر تا پایان فصل است و در صورتی که وی بتواند با این تیم نتایج قابل قبولی بگیرد، قراردادش برای فصل آینده هم تمدید خواهد شد.

شاهین بوشهر لیگ یازدهم را با حمید درخشان آغاز کرد و پس از آن سکان هدایت این تیم به دست فیروز کریمی افتاد اما این مربی به دلیل بیماری قادر به ادامه همکاری با تیم بوشهری نبود. پس از آن مسئولان باشگاه شاهین با قاسمپور مذاکرت جدی را انجام داد، اما وی از امضای قرارداد با باشگاه شاهین خودداری کرد تا مسئولان شاهین دوباره سرمربی اول فصل خود را برای هدایت این تیم برگزینند.
 

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ mahiar ]
بارسلونا دومین شکست خود در 47 دیدار اخیر در لیگ را متحمل شد. مردان پپ گواردیولا به دلیل ترکیب عجیب، زمین یخ‌زده و البته رقیب پرانگیزه تن به شکست سه بر دو دادند.

برای بارسلونا سرجی روبرتو، پدرو و تیاگو آلکانتارا به جای چابی، آندرس اینیستا و سسک فابرگاس در ترکیب اصلی قرار گرفته بودند. اوساسونا شروعی رویایی داشت و در دقیقه 4 به گل رسید. رائول گارسیا توپ را در گوشه محوطه جریمه گرفت و با پاس او بود که دژان لکیچ گل اول را زد.

مردان بارسلونا نمی‌توانستند بازی روان همیشگی خود را روی زمین نامطلوب پامپلونا انجام دهند. در دقیقه 22 بود که لکیچ گل دوم را زد. سانتر آلوارو سخودو با ضربه لکیچ وارد دروازه ویکتور والدس شد.

بارسلونا نمی‌توانست موقعیت ایجاد کند و در بین دو نیمه گواردیولا دست به تعویض زد. او به جای اینیستا، چابی و فابرگاس، ایساک کوئنکا و کریستین تلو را به بازی فراخواند.

کوئنکا در دقیقه 51 پایه گل اول را ساخت و با سانتر او بود که الکسیس سانچس دروازه آندرس فرناندس را گشود.

اوساسونا دست به حمله زد و سانتر عالی نینیو با ضربه گارسیا در دقیقه 56 به گل سوم تبدیل شد. روی این گل ویکتور والدس مقصر بود که توپ را لو داد.

بارسا در دقیقه 73 یک گل دیگر زد. تلو از یار مستقیم خود گریخت و با پاس فابرگاس تازه‌وارد – که جانشین جرارد پیکه شده بود – گل دوم را به ثمر رساند.

الکسیس روی یک ضربه کرنر گل دیگری زد اما داور آن را به دلیل آفساید بودن نپذیرفت.

اکنون اگر رئال مادرید یکشنبه پیروز شود فاصله دو تیم به 10 امتیاز افزایش خواهد یافت.

اوساسونا هم به رده هفتم جدول رسید.
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:9 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 64107
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1