قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نقل از روابط عمومي باشگاه سپاهان، شاگردان زلاتکو کرانچار امروز(چهارشنبه) در دومين ديدار دوستانه خود در اردوي تدارکاتي ترکيه به مصاف تيم اسلاويا بلاروس مي روند.

اين ديدار ساعت 18:30 به وقت محلي در زمين کمپ آنتاليا برگزار مي شود.

طلايي پوشان در اولين ديدار تدارکاتي خود با نتيجه پرگل 5 بر1 کايرات قزاقستان را مغلوب کرده بودند.

گفتنی است، تمرين ديروز صبح سپاهاني‌ها به علت بارش شديد باران و رعد و برق در سالن برگزار شد.

 
به نقل از سایت باشگاه سپاهان، قائم مقام شرکت فولاد پوسکو کره جنوبی اسپانسر باشگاه پوهانگ استیلرز به همراه هیئت همراه در باشگاه سپاهان حاضر شد و با مدیران ارشد باشگاه به دیدار و گفت‌وگو پرداخت.

در این دیدار مهندس ترابیان رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با ابراز خشنودی از حضور مقامات شرکت پوسکو و باشگاه پوهانگ در اصفهان، با اشاره به فعالیت ها و افتخارات سپاهان در ورزش  پیشنهاد سمیعی نژاد مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان را مبنی بر دیدار دوستانه دو تیم مطرح کرد که با این دیدار دو باشگاه بزرگ آسیایی  همکاری های مشترک و راه جدیدی را می توانند آغاز می کنند.

وی تاکید کرد: براساس این پیشنهاد دیدار دوستانه تیم های فوتبال دو باشگاه به صورت رفت و برگشت در ایران و کره جنوبی می تواند آغاز و نقطه عطف این همکاری ها باشد و در آمد حاصل از آن هم می تواند به بیماران سرطانی اختصاص یابد.

دکتر چو قائم مقام شرکت پوسکو(اسپانسر باشگاه پوهانگ) هم در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در باشگاه سپاهان ایران گفت: همکاری های دو باشگاه بزرگ سپاهان و پوهانگ استیلرز که از سوی دو قطب بزرگ صنعتی آسیا حمایت و پشتیبانی می شوند می تواند تاثیرات مثبت و مطلوبی برای دو مجموعه در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیدار دوستانه رفت و برگشت دو تیم پوهانگ استیلرز و سپاهان که هر دو از بزرگان ایران و کره هستند و سابقه حضور در جام باشگاه های جهان را در کارنامه خود دارند می تواند شروع خوبی برای این همکاری ها باشد.

چو تصریح کرد: برپایی این دیدار در ایامی که دو تیم در لیگ های خود رقابت نداشته باشند می تواند دیداری جذاب و دیدنی برای هواداران دو باشگاه باشد.

ترانسفر بازیکن، برگزاری برنامه های آموزشی مشترک و تبادل اطلاعات و عقد قرارداد رسمی همکاری از دیگر محور سخنان مقامات دو باشگاه بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:35 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 352
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 480
بازدید ماه : 478
بازدید کل : 64384
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1