قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در ادامه مسابقات تیمی قهرمانی جهان در دورتمند آلمان تیم ملی مردان ایران با نتیجه 3 بر صفر از سد اسکاتلند گذشت.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ دیشب در رقابت های دسته دو جهان ملی پوشان کشورمان موفق شدند اسکاتلند را از پیش روی بردارند.
در اولین بازی این مسابقه نوشاد عالمیان مقابل گاوین رومگای با رده جهانی 230 به میدان رفت و در یک بازی نزدیک عالمیان موفق شد حریف خود را 3 بر 2 مغلوب کند. عالمیان در گیم های دوم ( 11 – 6 ) چهارم ( 11 – 7 ) و پنجم ( 11 – 5 ) پیروز شد.

در بازی دوم افشین نوروزی برابر سئان دوهارتی با رنکینگ جهانی 996 قرار گرفت. در این بازی نوروزی در سه گیم حریف خود را شکست داد تا ایران 2 بر صفر از اسکاتلند پیشی بگیرد. نوروزی با امتیازات 5 ، 8 و 6 دوهارتی را مغلوب کرد.

در بازی سوم محمدرضا اخلاق پسند ملی پوش کشورمان کرایگ هورسون با رنکینگ جهانی 581 در پیش رو داشت. اخلاق پسند ابتدا در دو گیم نخست با امتیازهای 9 و 6 به پیروزی دست یافت و لی گیم سوم و چهارم را 12 – 10 و 11 – 8 باخت تا هر دو بازیکن در عدد دو مساوی شوند. در گیم پنجم این اخلاق پسند بود که با حملات فورهند و دفاع راه دور باعث برد 11 – 7 در گیم پایانی شد تا در نهایت 3 بر 2 به پیروزی برسد و ایران را 3 بر صفر به پیروزی برساند.

گفتنی است مرحله گروهی این رقابت ها امروز به پایان می رسد.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در ادامه رقابت های جهانی دورتموند از سد ارمنستان گذشت و صعود خود را به دور بعدی رقابتها مسجل کرد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران دیروز به مصاف تیم ارمنستان که در رنکینگ جهانی تیمی جایگاه بالاتری در مقایسه با تیم ایران دارد، رفت و این تیم را شکست داد.
در نخستین دیدار ندا شهسواری بانوی المپیکی ایران 3 بر 1 حریف خود را مغلوب کرد.
در بازی دوم محجوبه عمرانی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود گذشت و در آخرین دیدار پریسا صمدی 3 بر 1 حریف خود را از پیش رو برداشت تا تیم ملی ایران با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر تیم ارمنستان را شکست دهد.

سیما لیمو چی سر مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با سایت فدراسیون گفت : عملکرد بانوان ایرانی در این رقابت ها تا کنون فوق العاده بوده است.

لیمو چی تصریح کرد: تیم ما هر سه دیدار خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و توانست تمامی تیم هایی که دارای رنکینگ بالاتری از تیم ایران در جهان بودند را از پیش رو بر دارد.

سر مربی تیم ملی بانوان در ادامه افزود: تیم ایران در رقابت های تیمی 2010 مسکو از ارمنستان شکست خورده بود که با بازی دیدنی بچه ها توانستیم آنها را شکست دهیم و صعود خود را مسجل کنیم.

لیمو چی در پایان تاکید کرد: هدف کادر فنی و بازیکنان تیم این بوده است که تیم ایران در مقایسه با تمامی رقابت های جهانی گذشته در رقابت های 2012 آلمان متفاوت ظاهر شود که به لطف خدا تا کنون به این هدفمان رسیده ایم و با تمام توان در مقابل تیم ایرلند نیز به میدان خواهیم رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:28 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 64101
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1