قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  خسرو والی زاده در مورد اینکه گفته می شود انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی زیر ۲۲ ساله ها به کی‌روش تحمیل شده، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست. فدراسیون پیشنهاد خود را مطرح و کی‌روش آن را تایید کرد. کی‌روش شخصیتی ندارد که تحمیل را بپذیرد. منصوریان برای کی‌روش شناخته شده بود.

وی در مورد وضعیت مارکار آقاجانیان عنوان کرد: آقاجانیان به طور حتم در کادرفنی بزرگسالان به عنوان استعدادیاب می ماند و در کادر فنی زیر ۲۲ ساله ها هم خواهد بود.

والی زاده در ارتباط با اینکه کی‌روش در تمرینات تیم های نوجوانان و جوانان هم حضور پیدا می کند یا خیر گفت: اینکه دو تیم نوجوانان و جوانان هم زیر نظر کی‌روش فعالیت کنند یا خیر هنوز مشخص نیست اما به زودی این مسئله هم مشخص می شود.

مدیر رسانه ای تیم ملی در مورد زمان بازگشت کی‌روش به ایران گفت: کی‌روش ۱۸ یا ۱۹ فروردین به ایران باز می گردد. او در اروپا است تا بازی بازیکنان ایرانی را زیر نظر بگیرد. هنوز او نام این بازیکنان را اعلام نکرده است. قرار است از ۲۵ فروردین مینی کمپ ۴ روزه ای داشته باشیم و اگر قرارداد بین دو فدراسیون ایران و امارات بسته شد ۲۹ فروردین با امارات یک بازی دوستانه برگزار می کنیم.

وی در باره اینکه گفته می شود قرار است با تیم ملی نیجریه هم بازی دوستانه داشته باشیم، گفت: این طور نیست و این بازی را در برنامه نداریم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:58 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 310
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 64214
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1