قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نمایش بارسا در این بازی فوق‌العاده بود و هرچند ختافه تلاش کرد به ویژه در نیمه دوم فضا را ببندد، اما نتوانست زیر بار فشار حملات بارسا دوام بیاورد.
 
پپ گواردیولا ترکیبی تهاجمی را به میدان فرستاده بود. آندرس اینیستا در دقیقه 12 با ضربه‌ای که زد میگل مویا را به واکنش واداشت، اما دروازه‌بان ختافه دو دقیقه بعد نتوانست مقابل ضربه الکسیس سانچس کاری بکند.
مسی توپ را به الکسیس سپرد، و او از گوشه محوطه جریمه توپ را به گوشه بالای دروازه زد.
 
بارسلونا به حملات پیاپی خود ادامه داد ولی نمی‌توانست به گل دوم برسد. پدرو، مسی و چابی در دقایق پس از گل سه موقعیت خوب داشتند اما آنها را از دست دادند.
 
در یکی از این حملات، مسی توپ را با پاسی دقیق به چابی سپرد و او هم توپ را تلاش کرد از بالای سر مویا وارد دروازه کند اما کاتا دیاس توپ را از روی خط برگرداند و مسی نتوانست در برگشت ضربه‌ای بزند.
 
سانچس در دقیقه 35 فرصتی عالی برای زدن گل دوم داشت. سانتر دیدنی ایساک کوئنکا تنها به یک ضربه نیاز داشت تا به گل تبدیل شود اما الکسیس توپ را به کنار دروازه زد.
 
سرانجام در دقیقه 44 بود که گل دوم از راه رسید. مسی با اینیستا یک و دویی دیدنی انجام داد و با پاس پشت پای اینیستا بود که مسی از فاصله 14 متری با شوتی ویرانگر توپ را به گوشه بالای دروازه کوبید.
 
بارسلونا در نیمه دوم هم فوق‌العاده ظاهر شد. البته ختافه در دقیقه 60 موقعیت خوبی یافت؛ ضربه سر بد سرخیو بوسکتس به دیاس رسید و ضربه جاه‌طلبانه او که شیب لازم را نداشت به تیر دروازه برخورد کرد.
 
بارسلونا در دقیقه 73 گل سوم را هم زد. کوئنکا که در سمت راست بازی می‌کرد گریخت و هرچند استپ توپ او خوب نبود، اما سانترش عالی بود و این توپ را سانچس با ضربه سر به گل دوم خود و گل سوم تیمش تبدیل کرد.
 
دو دقیقه بعد بود که بارسا باز هم به گل رسید؛ این بار هم با ضربه سر، که این اتفاقی نادر برای این تیم به شمار می‌رود. روی کوئنکا خطا شد، مسی از سمت راست توپ را ارسال کرد و پدرو در حالی که تقریبا پشت به دروازه بود سومین گل فصل خود را با ضربه سری زیبا به ثمر رساند.
 
اکنون بارسلونا با 78 امتیاز دوم است اما فاصله را با رئال مادرید به تنها یک امتیاز کاهش داده. مردان ژوزه مورینیو می‌توانند با پیروزی در ورزشگاه اتلتیکو مادرید فاصله را به چهار امتیاز برگردانند.
 
ختافه هم با 42 امتیاز فعلا دهم است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:9 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 378
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 506
بازدید ماه : 504
بازدید کل : 64410
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1