قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

کریستیانو رونالدو ستاره میدان بود و هت‌تریک تماشایی او و پاس گلی که به خوسه کایخون داد برد این تیم را رقم زد.
 
میزبان بازی را عالی آغاز کرد و با سرعت بالای گردش توپ رقیب را زیر فشار گذاشت.
 
رادامل فالکائو در دقیقه 8 از سمت راست گریخت ولی ضربه او که به بازیکنان دیگر برخورد را ایکر کاسیاس توانست دفع کند.
 
این دربی هم بی‌جنجال نبود و در دقیقه 20 بود که رونالدو به سمت دروازه حریف گریخت و بین گابی و خوان‌فران گیر کرد و به زمین افتاد، اما داور دستور به ادامه بازی داد.
 
مردان ژوزه مورینیو توانستند توفان دقایق ابتدایی اتلتیکو را مهار کنند و در دقیقه 25 با گل تماشایی رونالدو پیش بیفتند. کریم بنزما روی خطای لوییس پریا در فاصله 23 متری دروازه متوقف شد و رونالدو پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای مهارنشدنی و دیدنی گل اول را زد. تیبو کورتوا، دروازه‌بان اتلتیکو هیچ واکنشی نتوانست روی این ضربه نشان دهد.
 
رئال هشت دقیقه بعد فرصتی عالی داشت و آنخل دی‌ماریا توپ را به کریم بنزما سپرد که آزادانه در محوطه جریمه قرار داشت اما او موقعیت را از دست داد.
 


اتلتیکو نیمه دوم را هم مانند نیمه اول توفانی آغاز کرد و در دقیقه 55 بود که به گل رسید. آدرین در کنار خط صاحب توپ شد و سانتر او پس از این که از سرخیو راموس گذشت، با ضربه سر محکم رادامل فالکائو به گل تبدیل شد.
 
اتلتیکو از تساوی خوشحال بود اما در دقیقه 68 بود که گل دوم را خورد. این بار هم رونالدو با شوتی بسیار دیدنی که چرخشی جالب داشت توپ را از روی سر کورتوا رد کرد و وارد دروازه اتلتیکو کرد.
 
رئال مادرید در دقیقه 83 کار را تمام کرد. دیه‌گو گودین تنه محکمی به گونسالو ایگواین در محوطه جریمه زد و رونالدو با گل کردن پنالتی حاصل پنجاه و دومین گل خود را در طول کل رقابت‌های این فصل به ثمر رساند. این چهل‌امین گل رونالدو در این فصل لالیگا به شمار می‌رفت و هفتمین هت‌تریک او در این فصل بود. البته کورتوا جهت توپ را به درستی تشخیص داد اما توپ در آخرین لحظه به زمین خورد و از دستان او دور شد.
 
سپس په‌په می‌توانست از فاصله‌ای نزدیک گل بزند اما او که در شرایطی عالی صاحب توپ شده بود به شکلی عجیب توپ را به بیرون زد. سپس رونالدو با کورتوا تک به تک شد اما ضربه او را دروازه‌بان 19 ساله بلژیکی برگرداند.
 
رئال در دقیقه 87 به گل چهارم رسید. خوسه کایخون تازه‌وارد با پاس عالی رونالدو توپ را گرفت و آن را از بین پاهای کورتوا به گل تبدیل کرد. البته در تصاویر آهسته به نظر می‌رسید او اندکی در موقعیت آفساید قرار داشته.
 
اتلتیکو در دقیقه 89 موقعیتی عالی یافت اما ضربه دیه‌گو روی پاس فیلیپه لوییس در حالی که کاسیاس هم تسلیم شده بود به تیر دروازه برخورد کرد.
 
رئال مادرید با 82 امتیاز صدرنشین ماند و اتلتیکو با 42 امتیاز نهم است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:44 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 609
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 737
بازدید ماه : 735
بازدید کل : 64641
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1