قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پس از مسي پنجاه گله،کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد، با چهل و پنج گل زده در جايگاه دوم قرار دارد. فالکائو از اتلتيکو مادريد نيز با بيست و سه گل زده در جايگاه بعدي است. هيگواين از رئال مادريد نيز با بيست و دو گل زده در جايگاه چهارم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، کريم بنزما از رئال مادريد نيز تاکنون بيست گل در رقابت هاي فصل جاري لاليگا به ثمر رسانده است. لورنته از اتلتيک بيلبائو و سولدادو از والنسيا نيز با هفده گل زده در جايگاه بعدي برترين گلزنان اين رقابت ها قرار دارند.

کونه از لوانته و ميچو از رايووالکانو با پانزده گل زده در رده هفتم برترين گلزنان لاليگا هستند. روبن کاسترو از رئال بتيس نيز بازيکن چهارده گله اين رقابت هاست.نگردو از سويا نيز سيزده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده است.

ميکو از ختافه و ولا از رئال سوسيه داد دوازده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده اند. سانچز از بارسلونا نيز بازيکن يازده گله اين رقابت هاست.

اگيرتکس از رئال سوسيداد،ديه گو کوستا از رايووالکانو، يوناس از والنسيا، ژاوي از بارسلونا، مانو از سويا، رائول گارسيا از اوساسونا و روندون از مالاگا نيز هر يک، ده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده اند.


 پس از ابراهيموويچ بیست و شش گله،کاواني از ناپولي با بيست و سه گل زده در جايگاه دوم است. دي ناتاله مهاجم اودينزه با بيست و يک گل جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

دي ميليتو از اينتر ميلان با بيست گل زده در جايگاه بعدي است. پالاسيو از تيم فوتبال جنوا نيز تا کنون نوزده گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده است. دنيس از تيم فوتبال آتالانتا نيز شانزده گل در رقابت هاي فصل جاري سري آ به ثمر رسانده و در جايگاه ششم برترين گلزنان سري آ ايتاليا قرار دارد.

جيووينکو از پارما و جووتيچ از فيورنتينا نيز با چهارده گل در جايگاه بعدي هستند.ميکولي از پالرمو سيزده گل به ثمر رسانده و در جايگاه بعدي است. کلوزه از لاتزيو نيز دوازده گله است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم، کالايو و دسترو از سيه‌نا، اوسوالدو از آ اس ميلان و دي ميکله از لچه نيز با يازده گل زده در اين رقابت ها، جايگاه بعدي را به خود اختصاص داده اند.

دي وايو از بلونيا، ماتري از يونتوس ، نوسرينو از آث ميلان و پنيلا از کالياري نيز بازيکان ده گله اين رقابت ها هستند.


 بر اساس جدول نهايي برترين گلزنان اين جام پس از هونتلار، گومز مهاجم تيم بايرن مونيخ با بيست و شش گل زده در رده دوم قرار دارد. لواندوفسکي از تيم فوتبال دورتموند نيز با بيست و دو گل زده سوم است.

پودولسکي از کلن، ريوس از مونشن گلادباخ و پيزارو از وردربرمن نيز هر يک هجده گل در رقابت هاي اين فصل بوندس ليگا به ثمر رسانده اند. هارنيک از تيم فوتبال اشتوتگارت نيز با هفده گل در جايگاه بعدي قرار دارد. کسيلينگ نيز شانزده گل در رقابت هاي اين فصل بوندس ليگا وارد دروازه حريفان کرد.

رائول گونزالس از شالکه نيز با پانزده گل زده در جايگاه هفتم برترين گلزنان اين جام جاي گرفت.

وداد ايبيسويچ از اشتوتگارت و شين جي کاگاوا از دورتموند با سيزده گل زده در جايگاه بعدي قرار دارند. ماريو ماندزوکيچ از ولفسبورگ ، ريبري و روبن از بايرن مونيخ و پاتريک هلمس از ولفسبورگ نيز بازيکنان دوازده گله اين رقابت ها هستند.

به گزارش خبرگزاري فرانيه از برلين، عبدلاهو از هانوفر نيز با يازده گل زده و چوپو موتينگ از ماينس و روزنبرگ از وردربرمن نيز با ده گل زده در جايگاه هاي بعدي قرار دارند.

 

 

 

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:31 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 531
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 659
بازدید ماه : 657
بازدید کل : 64563
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1