قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در اين نامه آمده است: براساس نامه اي که 13 مي 2012 برابر با يکشنبه 24 ارديبهشت 2012 از سوي فدراسيون فوتبال ايران به فدراسيون فوتبال کره شمالي ارسال شد، با برگزاري ديدار دوستانه ايران و کره شمالي به پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران در تاريخ 9 اکتبر 2012 برابر با 18 مهر 91 در تهران موافقت مي کنيم.

وي در پايان نامه اش نوشت: ما از دعوت شما تشکر مي کنيم و اميدواريم که تيم شما در راه آماده سازي براي رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل موفق باشد .
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:25 ] [ mahiar ]

سيفي دو سال در مس با مظلومي همکاري داشته است و فصل گذشته نيز مظلومي سعي زيادي براي جذب او کرد اما بدليل قرارداد با مس نتوانست وي را جذب کند. سيفي سال خوبي در مس نداشت و در تلاش براي جدايي از جمع نارنجي پوشان است. اين شاگرد سابق فيروز کريمي قطعا فصل آينده به تيم ديگري خواهد رفت. او قبل از مصدوميت در فهرست کي روش قرار داشت و در دو اردو با تيم ملي بود.

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:24 ] [ mahiar ]

ديدار تيم‌هاي سپاهان ايران و الاهلي عربستان در چارچوب هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور حدود 8 هزار تماشگر آغاز شد که سپاهان در پايان با نتيجه 2 بر يک به پيروزي رسيد.

گل‌هاي زردپوشان اصفهاني را در اين ديدار جواهر سوکاي در دقيقه 19 و محسن بنگر در دقيقه 86 وارد دروازه نماينده عربستان کردند. تک گل الاهلي را هم عماد علي الحسني در دقيقه 61 به ثمر رساند.

در حالي‌که پيش از اين ديدار صعود هر دو تيم به مرحله بعد قطعي شده بود اين بازي به نوعي جنگ صدرنشيني محسوب مي‌شد که سپاهاني‌ها با پيروزي مقابل الاهلي به عنوان تيم اول گروه خود راهي مرحله حذفي شدند.

بدين ترتيب سپاهان در مرحله يک‌هشتم نهايي که به صورت تک ديدار برگزار خواهد شد ميزبان خواهد بود و بايد با تيم دوم گروه اول که احتمال دارد استقلال باشد رو در رو شود. استقلال در صورت تساوي در ديدار فردا مقابل نسف قارسي به عنوان تيم دوم گروهش راهي مرحله حذفي خواهد شد.

در ديگر اين گروه النصر امارات با نتيجه 2 بر يک از سد لخويا قطر گذشت.

 


 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:23 ] [ mahiar ]

ديدار دو تيم پرسپوليس و الشباب امارات از ساعت 20:30 در ورزشگاه آل مکتوم دوبي و در حضور بيش از 2هزار تماشاگر که بيشتر آنها ايراني و حامي پرسپوليس بودند برگزار شد که پرسپوليس 3 بريک مقابل الشباب امارات به برتري رسيد.

عيسي محمد، در دقيقه 6 براي الشباب گلزني کرد و  ايمون زايد در دقيقه 43 و  مهرداد پولادي در دقيقه 54و حسين بادامکي در دقيقه 90 گل‌هاي پرسپوليس را به ثمر رساندند.

داور مسابقه به سامان آقازماني و محمد نوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

با اين پيروزي پرسپوليس 11امتيازي شد.

ديگر ديدار اين گروه بين الهلال عربستان و الغرافه قطر  در عربستان برگزار شد و الهلال با شکست الغرافه صدرنشین شد.
*ترکيب پرسپوليس:

آسمير آودوکيچ، شيث رضايي، عليرضا نورمحمدي، حميد علي‌عسگر، مهرداد پولادي( از دقيقه 83 حسين بادامکي)، سامان آقازماني( از دقيقه 33 ابراهيم‌ شکوري)، محمد نوري، علي کريمي، جواد کاظميان، غلامرضا رضايي( از دقيقه 90 مهدي مهدوي‌کيا) و ايمون زايد

 



 

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:21 ] [ mahiar ]

به نقل از گل، انصاري فرد که لقب آقاي گلي ايران را هم در کارنامه خود دارد مورد توجه چند تيم بوندس ليگا قرار دارد که احتمال حضورش در اين ليگ براي فصل آينده بسيار زياد است .

او وکالت خود را به محمودرضا فاضلي مديربرنامه هاي معروف ايراني مقيم آلمان داده و به نظر مي رسد که فاضلي تيم خوبي را براي کريم انتخاب کرده است.فاضلي مديربرنامه هاي مسعود اوزيل است و ارتباطات گسترده اي در سطح آلمان و ساير کشورهاي ارپايي دارد.او باني انتقال عجيب علي کريمي به شالکه هم بوده است.انتقالي که در حوزه روابط ديپلماتيک پيش رفت

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:20 ] [ mahiar ]


 

علي دايي بعد از آخرين بازي‌اش در ليگ برتر اعلام کرد که ديگر حتي به ماندن در راه آهن هم فکر نمي‌کند و تقريبا به صورت رسمي جدايي‌اش از اين تيم را اعلام کرد. بعد از اين که خبر انتقال راه اهن به مشهد و تمام مشکلات اين تيم براي حضور در ليگ برتر مطرح شد احتمال جدايي دايي قوت بيشتري گرفت.



بعد از جدايي علي دايي اولين سوالي که پيش مي‌آيد اين است که مقصد آينده او کجا خواهد بود؟ جواب دادن به اين سوال اصلا کار راحتي نيست. دايي کارنامه عجيب و غريبي در مربي گري دارد و به همين دليل است پيدا کردن اين که کدام مدير حاضر است به او و کارنامه اش اعتماد کند کار بسيار سختي است.



در روزهايي که زمزمه‌هايي از تبريز به گوش مي‌رسد که او يکي از گزينه هاي جانشيني اميرقلعه نويي است اما خبرهاي ديگري هم از خارج کشور شنيده مي‌شود.



يکي از سايت هاي عربي از حضور علي دايي در ليست گزينه هاي فدراسيون فوتبال سوريه خبر داد. اين سايت نوشت که سه مربي در ليست فدراسيون فوتبال سوريه قرار دارند که يکي از آنها علي دايي است و سوريه‌اي ها خواهان به خدمت گرفتن او هستند.



با اين که اطلاعات بيشتري در اين مورد منتشر نشده اما در صورت جدي شدن مذاکرات و به نتيجه رسيدن آن، اين موقعيت مي‌تواند يک فرصت بسيار عالي براي سرمربي راه آهن باشد. سوريه تيمي است که بازي‌هاي زيادي ندارد و تا جام ملت هاي آسيا روزهاي بسيار آرامي را مي‌گذراند. تيمي که تجربه اي متفاوت براي دايي به حساب مي آيد.



[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:17 ] [ mahiar ]

به گزارش خبرگزاري فارس برنامه 90 شب گذشته به مسائل رخ داده در فوتبال در هفته گذشته پرداخت.
 

با توجه به تعطيلي مسابقه ليگ برتر اين برنامه تا دو ماه آينده تعطيل خواهد بود اما شب گذشته برنامه مفصلي به روي آنتن رفت.


 

نظرسنجي اين هفته برنامه 90 به مهمترين اتفاق فوتبالي در سال 90-91 اختصاص داشت که در نهايت بيش از 45 درصد مردم به مکان دوازدهمي پرسپوليس در جدول رده‌بندي راي دادند. نتايج ضعيف استقلال در نيم فصل دوم، قهرماني سپاهان براي سومين بار متوالي، نايب قهرماني تراکتورسازي و نتايج خوب صبا و نفت از ديگر گزينه‌هاي نظرسنجي برنامه 90 بود.


 

در ابتداي برنامه کرانچار سرمربي سپاهان در اصفهان به صورت تصويري با برنامه 90 ارتباط برقرار کرد.


 

وي با اشاره به جدايي‌اش از پرسپوليس گفت: 15 روز قبل از شروع ليگ تيم را تحويل گرفتم و نتايج خوبي که کسب کرديم. احساسم اين بود که اگر در آن سال قهرمان نمي‌شديم مي‌توانستم تيمي بسازم که سال آينده قهرمان شود اما تاکيد مي‌کنم که جدايي من از پرسپوليس مهربانانه بود و آرزو مي‌کردم اين تيم با دايي موفق شود. من راه خودم را رفتم و دايي نيز راه خود را رفت.


 

کرانچار حضورش در تيم ملي کرواسي را تکذيب کرد و گفت: رياست فدراسيون فوتبال کرواسي دچار مشکل است و من به اين کشور نمي‌روم و به فکر سپاهان و قراردادم با اين تيم هستم.


 

در ادامه محرم نويدکيا کاپيتان تيم سپاهان مثل کرانچار به صورت مستقيم روي آنتن آمد و اظهار نظرهاي جالبي کرد.


 

وي در خصوص اختلاف نظر در هيئت مديره سپاهان در ابتداي مسابقات ليگ برتر گفت: هنگامي که براي تمديد قرارداد به باشگاه رفتم حسيني گفت بيشتر از 350 ميليون به کسي نمي‌دهيم و من هم گفتم هيچ کس در تيم نمي‌ماند. حتي هادي عقيلي مي‌خواست نصف مبلغ پيشنهادي تيم قطري را از سپاهان بگيرد و بماند اما آنها قبول نکردند و گفتند اگر تو به عنوان کاپيتان با اين رقم تمديد کني بقيه هم مي‌مانند.


 

نويدکيا عنوان کرد: نمي‌دانم چرا همان کساني که من مي‌گفتند سپاهان بهترين تيم و امکاناتش خوب است به يکباره مشکل خانوادگي پيدا کردند و يکي مي‌گفت همسرش نمي‌تواند در اصفهان زندگي کند و اينجا را ترک کرد.


 

نويدکيا در خصوص اينکه گفته مي‌شود سقف قرارداد رعايت نشده گفت: شک نکنيد که هيچ کس سقف را رعايت نکرده و به نظرم اين قانون باعث شد هر بازيکن معمولي در مورد سقف قرارداد صحبت کند.


 

وي در خصوص اختلافاتش با امير قلعه‌نويي گفت: اصلا با قلعه‌نويي اختلاف نداشتم فقط چند بار براي منافع تيم با هم در يک اتاق صحبت کرديم و به جمع‌بندي مي‌رسيديم. او يکي از مربيان فني ايران است که در مدت حضورش خيلي به من کمک کرد چون در زمان فوتبالي‌اش خيلي مصدوم شده بود و به همين خاطر من را درک مي‌کرد. من فقط يک بار گفتم قلعه نويي به جاي اينکه در نيم فصل پايش را جراحي کند بهتر است در پايان فصل اين کار را انجام مي‌داد چون تمرينات ما در غياب او انجام مي‌شد.


 

کاپيتان سپاهان در مورد اينکه آيا بازيکنان تيمش عليه بوناچيچ کودتا کرده بودند گفت: کودتايي در کار نبود اما لوکا نسبت به همه چيز بدبين شده بود و حتي يک روز در محل تمرين گفت اگر تماشاگران جانواريو را تشويق کنند او به آنها پول داده است. مديرعامل هم در تمرين حضور داشت و خطاب به او گفت حق نداري به بازيکنان توهين کني. محسن بنگر و رحمان احمدي فقط در خصوص لوکا نظرشان را به هيئت مديره گفتند و بحثي به نام کودتا نبود.


 

در ادامه برنامه حواشي بازي داماش دورود و ايرانجوان بوشهر به تصوير کشيده شد که چگونه مردم پس از صعود داماش به خيابان‌ها ريخته و به شادي پرداختند.


 

 


 

يکي ديگر از آيتم‌هاي برنامه 90 به اتفاقات پيرامون مجتبي جباري و باشگاه استقلال اختصاص داشت. در اين بين مديرعامل باشگاه استقلال که قبلا اعلام کرده بود بازيکني که اغتشاش مي‌کند احتمال محروميتش توسط فدراسيون وجود دارد حرف‌‌هايش را به گونه‌اي ديگر عنوان کرد و گفت از کلمه اغتشاش استفاده نکرده است. اين در حالي است که فايل صوتي مصاحبه فتح‌‌الله‌زاده‌در خبرگزاري فارس موجود است. مديرعامل استقلال پيش از اين نيز در چرخشي 180 درجه‌اي درباره اين موضوع صحبت کرده بود و اين بار نيز زير حرفش زد در حالي که در صورت لزوم فايل صوتي مصاحبه فتح الله زاده روي خروجي خبرگزاري فارس قرار خواهد گرفت.


 

 بخش پاياني برنامه 90 به صحبت‌هاي بهروان در مورد منع حضور دروازه‌بان خارجي اختصاص داشت و البته رئيس کميته انضباطي و منصوري نيز روي خط آمدند که در اين بين حسن‌زاده توضيحاتي را در مورد راي صادره اعلام کرد.


 

 


 

همچنين فردوسي‌پور اعلام کرد به دليل تعطيلي ليگ برنامه نود حدود 2 ماه تعطيل خواهد بود و برنامه آينده نود اواخر تيرماه روي آنتن مي‌رود.


 

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:5 ] [ mahiar ]

اين بازيکن که در بيشتر بازي هاي فصل گذشته دورتموند روي نيمکت ذخيره ها نشست، در رقابت هاي اين فصل درخشش خيره کننده اي داشت و در 47 بازي در بوندس ليگا و جام حذفي آلمان، 30 گل براي تيمش به ثمر رساند.

 

 قرارداد فعلي لواندوفسکي با دورتموند تا سال 2014 اعتبار دارد و اين بازيکن به دنبال تمديد قراردادش است اما مدير برنامه هاي او اعلام کرد شرايط پيشنهاد اين باشگاه چندان جالب توجه نيست.

 

 مايک بارتل در گفتگو با نشريه بيلد گفت:" پيشنهاد باشگاه دورتموند قابل قبول نيست. مي توانم تاييد کنم که منچستريونايتد به دنبال روبرت است."

 

 سرالکس فرگوسن در ديدار فينال جام حذفي آلمان بين دورتموند و بايرن حضور پيدا کرد تا بازي شينجي کاگاوا را از نزديک ببيند اما به نظر مي رسد بازي خوب لواندوفسکي، توجه سرمربي اسکاتلندي را جلب کرد.

 

 اين در حالي است که هانس يواخيم واتسکه در مورد فروش بازيکنان دورتموند گفت:" به جز کاگاوا، ساير بازيکنان را حتي در ازاي همه پول هاي دنيا نمي فروشيم."


 

 



 

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:56 ] [ mahiar ]

 

 درحالي که در چند روز گذشته اعلام شده بود حسين فرکي قرارداد خود را با نفت تهران تمديد کرده است اما او امروز به باشگاه فولاد خوزستان رفت و براي يک سال با اين تيم براي همکاري به توافق رسيد و قرارداد داخلي امضا کرد.



 هيئت مديره باشگاه فولاد خوزستان تصميم گرفت پس از جدايي مجيد جلالي هدايت اين تيم بر عهده مربي ايراني باشد.

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:54 ] [ mahiar ]

در هفته سي ام و پاياني فصل جاري رقابتهاي فوتبال ليگ پرتغال تيم فوتبال ژيل ويسنته سه بر يک از سد فيرنزه گذشت،ناسيونال سه بر دو يونيائو ديليرا را برد،بنفيکا سه بر يک ويتوريا ستوبال را مغلوب کرد،آکادميکا دو بر يک ويتوريا گيمارش را شکست داد،پورتو در ديداري پرگل پنج بر دو ريو آو را برد،ماريتيمو و پاکو ديفريرا به تساوي يک بر يک رسيدند،الهاننزه دو بر يک بيرمار را از پيش رو برداشت و اسپورتينگ ليسبون سه بر دو اسپورتينگ براگا را برد.

در جدول رده بندي اين رقابتها تيم فوتبال پورتو با هفتاد و پنج امتياز قهرمان شد و تيم هاي بنفيکا با شصت و نه و براگا با شصت و دو امتياز دوم و سوم شدند.

پورتو و بنفيکا جواز حضور در فصل آتي رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههاي اروپا را کسب کردند و تيم براگا جواز حضور در دور مقدماتي و انتخابي اين رقابتها را به دست آورد.

تيم هاي اسپورتيگ ليسبون وماريتيمو هم راهي دور گروهي رقابتهاي ليگ اروپا شدند.

تيم هاي فيرنزه و يونيائو ليرا به دسته پايين تر سقوط کردند و تيم هاي استوريل و مورينزه راهي دسته برتر شدند.

در جدول گلزنان برتر اين رقابتها هم کاردوسو از تيم بنفيکا و ليما از تيم براگا هرکدام با بيست گل زده به طور مشترک آقاي گل اين رقابتها شدند و هوک از پورتو با شانزده گل زده دوم و ولفسوينکل از اسپورتينگ ليسبون با چهارده گل سوم شد.

در دور برگشت از مرحله نهايي رقابتهاي فوتبال باشگاههاي برزيل موسوم به جام پائوليستا که در ورزشگاه مورومبي در شهر سائوپائولو در برزيل برگزار شد تيم فوتبال سانتوز با حساب چهار بردو تيم گواراني را شکست داد و عنوان قهرماني اين رقابتها را کسب کرد.

سالزبورگ با پيروزي پنج بر يک در زمين واينر نوشتاد رده نهمي در يک هفته به پايان مسابقات اين فصل قهرماني خود را قطعي کرد.

سالزبورگ در هفته سي و پنجم با راپيدوين، نزديک ترين رقيب خود شش امتياز فاصله دارد و جايگاه اين تيم تهديد نخواهد شد.

اشتروم گراتس، قهرمان فصل گذشته با فاصله هفده امتيازي با سالزبورگ در رده پنجم جاي دارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از وين، سالزبورگ بعد از اين موفقيت بيستم مه در فينال جام حذفي اتريش تلاش خواهد کرد دومين قهرماني خود را در اين فصل کسب کند.
ديدارهاي هفته سي و هشتم ليگ برتر امشب به طور همزمان برگزار شد و منچسرسيتي با پيروزي مقابل کوئينزپارک رنجرز به عنوان قهرماني رسيد.
 



  نتايج کامل ديدارهاي امشب:

 

اورتون 3-1 نيوکاسل

 

گل ها: پيه نار 16، يلاويچ 27، هيتينگا 65 (اورتون) هيبرت (گل به خودي) 73 (نيوکاسل)

 

سوانسي 1-0 ليورپول

 

گل: دني گراهام 86

 

چلسي 2-1 بلکبرن

 

گل ها: تري 31، ميرلس 34 (چلسي) آئيگبني 60 (بلکبرن)

 

منچسترسيتي 3-2 کوئينزپارک رنجرز

 

گل ها: سابالتا 39 ، ژکو 90+2، آگوئرو 90+4(سيتي) سيسه 48، مک کي 66 (کوئينزپرک رنجرز)

 

نوريچ 2-0 استون ويلا

 

گل ها: هالت 9، جکسون 22

 

استوک سيتي 2-2 بولتون

 

گل ها: واترز 13 و 77 (پنالتي) (استوک) مارک ديويس 39، کوين ديويس 45 (بولتون)

 

ساندرلند 0-1 منچستريونايتد

 

گل: روني 20

 

تاتنهام 2-0 فولام

 

گل ها: آدبايور 2، دفو 63

 

وست بروم 2-3 آرسنال

 

گل ها: شين لانگ 12، گراهام دورانس 15 (وست بروم)  بنايون 4، آندره سانتوس 30، لورن کوشيلني 55 (آرسنال)

 

ويگان 3-2 وولوز
سیتی با 89 امتیاز و تفاضل بهتر قهرمان شد.یونایتد دوم و آرسنال سوم و به لیگ قهرمانان رفتند و تاتنهام در صورت شکست چلسی برابر بایرن به این رقابتها صعود می کند.

رئال مادريد 4 – مايورکا 1



گل‌ها: رونالدو (19)، بنزما (23)، اوزيل (49 و 58) براي رئال، کاسترو (52) براي مايورکا



 



اسپانيول 1 – سويا 1



گل‌ها: کوتينيو (77) براي اسپانيول، نگردو (45) براي سويا



 



ختافه صفر – ساراگوسا 2



گل‌ها: آپونو (56، پنالتي) و پوستيگا (90)



اخراج: سارابيا (26)، تورس (56) و ميکو (85) از ختافه، دويموويچ (80) از ساراگوسا



 



لوانته 3 – اتلتيک بيلبائو صفر



گل‌ها: غزال (45 و 67)، فارينوس (87، پنالتي)



 



مالاگا 1 – اسپورتينگ گيخون صفر



گل: روندون (49)



اخراج: ايسکو (88) از مالاگا



 



راسينگ سانتاندر 2 – اوساسونا 4



گل‌ها: استواني (1)، بوستارا (81) براي راسينگ، بالده (54)، سخودو (67)، گارسيا (71، پنالتي) و روورسيو (90) براي اوساسونا



 



رايو وايکانو 1 – گرانادا صفر



گل: تامودو (91)



 



ويارئال صفر – اتلتيکو مادريد 1



گل: فالکائو (88)



 

اتلتيکو مادريد و لوانته پنجم و ششم شدند و به مرحله گروهي، و دور سوم حذفي ليگ اروپا راه يافتند. اوساسونا با اختلاف يک امتياز رسيدن به اروپا را از دست داد. اتلتيک بيلبائو هم به دليل راه يافتن به فينال جام حذفي به ليگ اروپا مي‌رسد.



در انتهاي جدول، سقوط راسينگ سانتاندر قطعي شده بود و اسپورتينگ خيخون هم بخت بسيار اندکي داشت که با باخت در هفته پاياني از دست رفت. اما ويارئال به شکلي باورنکردني سقوط کرد. آنها در حالي در خانه خود مغلوب گل دقيقه 88 اتلتيکو مادريد شدند که رايو وايکانو هم با گل دقيقه 91 رائول تامودو گرانادا را برد. اگر از اين دو گل تنها يکي به ثمر نمي‌رسيد، رايو وايکانو تيم سقوط‌کننده لقب مي‌گرفت، اما در نهايت ويارئال، تيمي که چند فصل بسيار درخشان را در اروپا گذرانده بود و همين امسال هم در ليگ قهرمانان حضور داشت، به دسته پايين‌تر سقوط کرد. آنها اميدوارند مانند دپورتيوو لاکرونيا شوند که در همان فصل پس از سقوط در حال رسيدن دوباره به لاليگا است.
در ديدارهاي امشب سري آ نتايج زير به دست آمد:



 



کاتانيا صفر – اودينزه 2



گل‌ها: دي‌ناتاله (19)، فابريني (58)



پنالتي ازدست‌رفته: گومز (39)



 



لاتزيو 3 – اينتر 1



گل‌ها: کوزاک (59)، کاندروا (63) و مائوري (90) براي لاتزيو، ميليتو (45، پنالتي) براي اينتر



 



ناپولي 2 - سيه‌نا 1



گل‌ها: دوسنا (4 و 34) براي ناپولي، دسترو (6) براي سيه‌نا



 



چزنا 2 – رم 3



گل‌ها: دل‌نرو (9)، سانتانا (90) براي چزنا، کرکيچ (27)، لاملا (32) و دروسي (49) براي رم



 



پارما 1 – بولونيا صفر



گل: بيابياني (37)



 



کيه‌وو 1 – لچه صفر



گل: واچک (78)



اخراج: کاروتزيري (81) از لچه



 



جنوا 2 – پالرمو صفر



گل‌ها: جيلاردينو (52)، اسکولي (70)



 





لچه هم که اميد اندکي براي بقا داشت با شکست به سري ب سقوط کرد و سرسه کوزمي هم نتوانست اين تيم را نجات دهد. نوارا و چزنا هم ديگر تيم‌هاي سقوط‌کرده بودند.

[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:17 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 555
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 683
بازدید ماه : 681
بازدید کل : 64587
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1