قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باکو - تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان پیکارهای جام جهانی سال 2012 کشتی آزاد در شهر باکوی جمهوری آذربایجان، با شکست تیم کشور میزبان، به مقام قهرمانی دست یافت.
دیدار نهایی این مسابقه ها، بعدازظهر امروز (یکشنبه) و لحظاتی پیش بین تیم های ملی کشتی آزاد ایران و جمهوری آذربایجان در ورزشگاه 'سرحدچی' شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد که تیم ایران با شکست تیم جمهوری آذربایجان به مقام قهرمانی مسابقه های جام جهانی رسید.

مسابقه تیم های ایران و جمهوری آذربایجان در شرایطی بسیار نابرابر و جوی ملتهب و کاملا یک طرفه به سود تیم کشور میزبان برگزار شد و تیم جمهوری آذربایجان برای رسیدن به مقام قهرمانی از همه عوامل از جمله تماشاگران و داوران کمک گرفته بود.

 
این قهرمانی در حالی به دست آمد که تیم ایران برای اولین بار خارج از خانه به این مقام دست یافته است.

 

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: حسن رحیمی – محمود ماگومدوف (1- 1 * 1- صفر * 1- صفر * برنده رحیمی)
60 کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور- حاجی علی‌یف (صفر- 1 * 1- 1 * برنده آذربایجان)
66 کیلوگرم: مهدی تقوی – جبرئیل حسن‌اف (صفر- 1 * 2- صفر * 5- صفر * برنده تقوی)
74 کیلوگرم: صادق گودرزی- اشرف علی‌یف (صفر- 3 * 1- صفر * 1- صفر * برنده گودرزی)
84 کیلوگرم: احسان لشگری- شریف شریف‌اف (صفر- 2 *  صفر – 1 * برنده آذربایجان)
96 کیلوگرم: رضا یزدانی – ختاگ گازیموف (1- صفر * صفر- 2 * 1- صفر * برنده یزدانی)
120 کیلوگرم: کمیل قاسمی- جمال‌الدین ماگومدوف (صفر- 1 * 1- 1*‌ برنده آذربایجان)

 

در دیدار رده‌بندی نیز تیم آمریکا با شکست 5 بر 2 روسیه به مقام سوم رسید.
 


 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:7 ] [ mahiar ]

در چارچوب هفته سي و هشتم و پاياني رقابت‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي اسپانيا بامداد امروز (يکشنبه) بارسلونا در زمين بتيس به ميدان رفت و با تساوي 2 بر 2 متوقف شد.
 

سرخيو بوسکتس در دقيقه 9 بارسا را پيش انداخت. اين نتيجه تا دقيقه 71 پابرجا بود تا اينکه روبن کاسترو در اين دقيقه کار را به تساوي کشاند. همين بازيکن در دقيقه 74 گل دوم بتيس را زد تا بارسا که از دقيقه 53 به دنبال اخراج دني آلوز 10 نفره شده بود، در آستانه شکست قرار گيرد اما سيدو کيتا در دقيقه 2+90 گل دوم و تساوي بارسلونا را به ثمر رساند تا آبي و اناري‌ها با يک امتياز اين ديدار، فصل را با 91 امتياز و ايستادن در رده دوم پس از رئال مادريد به پايان برسانند.


 

اين آخرين بازي بارسا با هدايت پپ گوادريولا بود. فصل آينده تيتو ويلانووا دستيار گوارديولا روي نيمکت مربيگري اين تيم به عنوان سرمربي خواهد نشست.


 

امشب با انجام بازي‌هاي زير پرونده لاليگا بسته مي‌شود:



 



يکشنبه:


 



ساعت 22:30:


 



ختافه – ساراگوسا


 



لوانته – اتلتيک بيلبائو


 



رئال مادريد – رئال مايورکا


 



رايووالکانو – گرانادا


 



اسپانيول – سويا


 



مالاگا – خيخون


 



ويارئال – اتلتيکو مادريد


 



ريسينگ - اوساسونا


 

 


 

 



 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:4 ] [ mahiar ]

به گزارش سايت گل مسوولان باشگاه مس قصد دارند تيمي در حد قهرماني تشکيل بدهند و نکته مهم اين است که از طريق شرکت مس بودجه قابل توجهي در اختيار کرماني‌ها قرار گرفته است. در روزهاي اخير برخي از مسوولان بلندپايه شرکت مس مذاکراتي با امير قلعه‌نويي داشته‌اند و حتي به اين مربي گفته‌اند که از لحاظ مالي هيچ مشکلي وجود ندارد و او مي‌تواند هر بازيکني که دلش مي‌خواهد را به کرمان بياورد. از طرفي مسوولان مس مبلغ يک ميليارد تومان هم براي استخدام قلعه‌نويي کنار گذاشتند و حتي نيمي از اين پول را قبل از شروع فصل به او خواهند داد.
 

از طرفي قلعه‌نويي به دليل مشکلات مالي با باشگاه تراکتور دچار اختلاف شده و مي‌خواهد در تيمي مربيگري کند که مشکل مالي نداشته باشد. امير حتي در مصاحبه با يکي از روزنامه‌هاي ورزشي گفته که اگر با تراکتور به توافق نرسد بلافاصله با مس وارد مذاکره خواهد شد. يک منبع آگاه به سايت گل خبر داد که در 2 روز اخير قلعه‌نويي به کرمان نزديک‌تر شده و در آستانه عقد قرارداد با مس قرار دارد.

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:0 ] [ mahiar ]

مراسم قرعه کشي مرحله نهايي مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا 2012 امارات که انتخابي مسابقات جام جهاني جوانان 2013 ترکيه است پيش از ظهر امروز يکشنبه در امارات برگزار شد.
 

در اين مراسم که اکبر محمدي سرمربي تيم جوانان کشورمان در آن حضور داشت تيم ايران در گروه A با تيم‌هاي امارات، ژاپن و کويت همگروه شد.


 

بر اساس قرعه‌کشي انجام شده، گروه‌ بندي مرحله مقدماتي اين مسابقات به شرح زير است:

گروه A: ايران، امارات، ژاپن و کويت

گروه B: کره‌ شمالي ، چين، تايلند و عراق

گروه C: کره‌ جنوبي، ازبکستان، ويتنام و اردن

گروه D: استراليا، عربستان، سوريه و قطر


 

تيم فوتبال جوانان ايران در روز سوم نوامبر(سيزدهم آبانماه) به مصاف ژاپن مي‌رود، روز پنجم نوامبر(پانزدهم آبانماه) با امارات ميزبان مسابقات روبرو خواهد شد و روز هفتم نوامبر(هفدهم آبانماه) آخرين ديدارش در مرحله گروهي را برابر کويت انجام خواهد داد.

 

 



 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:59 ] [ mahiar ]

به گزارش رويترز، در هفته سي ام و پاياني ليگ فوتبال کرواسي تيم دينامو زاگرب مقابل ان کا اشپليت بدون گل مساوي کرد و با 75 امتياز قهرمان شد.هايدوک اشپليت نيز با وجود شکست يک بر صفر از لوکوموتيوا زاگرب با 54 امتياز در رده دوم قرار گرفت و تيم اسلاون بلوپو پس از تساوي 2 - 2 مقابل ايسترا با 52 امتياز در رده سوم قرار گرفت.

---

در هفته سي ام و پاياني ليگ فوتبال چک تيم اسلووان ليبرچ مقابل ويکتوريا پلژن بدون گل مساوي شد و با 66 امتياز عنوان قهرماني را کسب کرد.تيم اسپارتاپراگ نيز با 3 گل تيم چسکي را شکست داد و با 64 امتياز دوم شد.ويکتوريا پلژن نيز با 63 امتياز سوم شد.

---

در ليگ فوتبال مجارستان نيز در هفته بيست و هشتم تيم دبرسن 4 - 0 پکس را شکست داد و براي ششمين بار قهرمان شد.در فاصله دو هفته تا پايان فصل دبرسن 11 امتياز از تيم دوم يعني ويدئوتون فاصله دارد.
 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:57 ] [ mahiar ]

فينال جام حذفي فوتبال آلمان، در حالي شنبه شب بين تيم هاي بايرن مونيخ و بروسيا دورتموند به عنوان دو قطب اصلي فوتبال اين کشور در ورزشگاه المپيک شهر برلين برگزار شد که فدراسيون فوتبال از اين ديدار با نام ''بزرگترين فينال جام حذفي تاريخ آلمان'' ياد کرده است.

لاواندوسکي سه بار ، شين جي کاگاوا و هالمز زننده گلهاي دورتموند بودند و روبن و ريبري گلهاي بايرن را به ثمر رساندند . بروسيا دورتموند يک قهرماني در باشگاه هاي جهان، يک قهرماني در باشگاه هاي اروپا، يک قهرماني در جام حذفي اروپا، 8 عنوان قهرماني در بوندس ليگا و همچنين دو مقام قهرماني جام حذفي آلمان را در کارنامه داشت و با اين قهرماني سومين قهرماني خود را جشن گرفت .

علاقمندان به فوتبال شنبه شب در حالي شاهد رقابت دو تيم مطرح فوتبال آلمان براي تصاحب جام حذفي اين کشور بودند که تحليلگران و مفسران ورزشي، اين مسابقه را نه فقط يک فينال حذفي، بلکه فراتر از آن، 90 دقيقه نفس گير براي معرفي قدرت اول فوتبال باشگاهي آلمان معرفي کرده بودند.

با نگاهي به تاريخچه دو تيم حاضر در فينال، شاهد اين هستيم که هر چند بايرن مونيخ به مراتب موفق تر از رقيب خود ، در صحنه فوتبال باشگاهي آلمان و اروپا حضور داشته است، اما اين زرد و مشکي پوشان دورتموند هستند که در دو سال گذشته، با فاصله اي به نسبت زياد با تيم دوم، جام قهرماني در بوندس ليگا را بالاي سر برده اند.

بازيکنان دورتموند درحالي در فينال حذفي قرمزپوشان مونيخي را بردند که هفته گذشته با اقتدار قهرماني در ليگ دسته اول آلمان را جشن گرفتند و اين در شرايطي است که تيم حريف هفته آينده بايد در ديداري حساس و نفس گير، ميزبان چلسي انگليس در فينال رقابت هاي جام باشگاه هاي اروپا باشد.

موفقيت هاي دو تيم

- بروسيا دورتموند يک قهرماني در باشگاه هاي جهان، يک قهرماني در باشگاه هاي اروپا، يک قهرماني در جام حذفي اروپا، 8 عنوان قهرماني در بوندس ليگا و همچنين دو مقام قهرماني جام حذفي آلمان را در کارنامه داشت و با اين قهرماني سومين قهرماني خود را جشن گرفت .

- بايرن مونيخ يک قهرماني در باشگاه هاي جهان، چهار قهرماني در باشگاه هاي اروپا، يک قهرماني در جام حذفي اروپا، يک قهرماني در جام يوفا، 22 مقام قهرماني در بوندس ليگا و 15 قهرماني جام حذفي آلمان را تاکنون به نام خود ثبت کرده است.

 



 

[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:56 ] [ mahiar ]

برنامه 90 شب گذشته مانند هميشه ديدني بود؛ محمد فنايي به عنوان کارشناس داوري ، مهمان حضوري اين برنامه بود. البته در ادامه مسعود نظرزاده مدافع بوشهري شاهين در اين برنامه حضور يافت



به گزارش تابناک ،فردوسي‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجي که آيا با ممنوعيت استفاده از دروازه‌بان خارجي موافقيد يا خير، آغاز کرد. وي برنامه را با پخش بازيهاي ليگ قهرمانان آغاز کرد .



محمد فنايي کارشناس داوري



محمد فنايي به عنوان کارشناس داوري عنوان کرد که در بازي پرسپوليس و راه اهن داور يک پنالتي به سود پرسپوليس را ناديده گرفت و يک بازيکن راه اهن مي بايست در نيمه اول اخراج مي شد ، ضمنا گل دوم استقلال به نفت ابادان صحيح نبود . و يک پنالتي به سود نفت تهران گرفته نشد . در ضمن پنالتي هاي شاهين مقابل سايپا صحيح نبود .



فردوسي پور خطاب به مدير سپاهان: شما هم بايد 10 نفره مي شديد!



در ادامه ، برنامه 90 با به تصوير کشيدن حرکت جواهير سوکاي در بازي سپاهان با حريف اماراتي داغ شد.



برنامه اين هفته عادل فروسي پور با بررسي حرکت مهاجم سپاهان در بازي آسيايي تيمش حالت رسمي پيدا کرد. صحنه اي که سوکاي حرکت جوانمردانه را اجرا نکرد و توپ را از اماراتي ها گرفت ، باعث اخراج دروازه بان حريف و به هم ريختن روند بازي شد. عادل اين حرکت را با فيرپلي بازيکنان آژاکس مقايسه کرد و به مدير سپاهان براي تقسيم کردن پاداش 50 ميليوني بين بازيکنانش که بعد از اين صحنه ، پنالتي را بيرون زده بودند ، گلايه کرد و گفت:« بهتر نبود يکي از بازيکنان تان را بيرون مي کشيديد تا نشان دهيد فيرپلي واقعي را رعايت کرديد؟



رحيمي هم در پاسخ گفت:« البته جواهير سوکاي وقتي ديد بازيکن حريف توپ را نگرفت ، دنبالش دويد. اما من هم الان قبول دارم که ما بايد يک يارمان را بيرون مي کشيديم.



کفاشيان: هنوز تصميم قطعي نگرفتيم! 78 درصد پرسپوليسي هستن ؟



کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال که روي خط برنامه 90 رفته بود ، درباره قانون منع حضور دروازه بانان خارجي در ليگ برتر گفت:« ما هنوز تصميمي در اين باره نگرفتيم و از سازمان ليگ خواستيم در دوره جديد ، قوانين مربوط به ليگ را بررسي مجدد کنيم. بحث اينکه حضور بازيکنان خارجي را بازتر کنيم يا محدودتر ، اينکه ليگ 16 تيمي شود يا نه . به هر حال در اين سال ها بازيکنان خارجي زيادي آمده اند به ليگ ما که کيفيت نداشتند و کلي پول در دلالي سوخته است. به هر حال ما 4 سال اين قانون را اجرا کرديم و ماحصلش اين است که يک گلر لژيونر داريم ولي بايد نظرات کارشناسان را در اين زمينه بگيريم . هفته بعد دو جلسه داريم و از ميان نظرات همه ف يک تصميم نهايي مي گيريم.



او در پاسخ به اين سئوال فردوسي پور که مگر قبل از اين قانون لژيونر نداشتيم و تازه حقيقي که در تيمش بازي نمي کند گفت:« به هر حال ما بايد بهترين تصميم را بگيريم. يکسري از مديران ، قيمت بازيکنان را بالا بردند . ما بايد يک فکري براي اين قصه بکنيم. من هم معتقدم که بايد اين قانون را در دسته اول اجرا کنيم.



عادل فردوسي پور به نظرسنجي برنامه اش اشاره کرد و گفت:« 78 درصد مردم مي گويند اين قانون به ضرر فوتبال است.» و کفاشيان در پاسخ گفت:« اين 78 درصد که رنگش هم قرمز است ، پرسپوليسي ها هستند ديگر؟ » و اين جمله را با خنده گفت و تاکيد کرد سعي مي کند نظر مردم در اين باره لحاظ شود.



کنايه دوباره عادل به رسولي نژاد !



در بخشي ديگر از اين برنامه يک مخاطب نامه اي را خطاب به رسولي نژاد مغاون وزير ورزش نوشته و از او خواسته بود تا شرايطي را فراهم کند تا بتواند مثل حسين علوي مقدم به استقلال بپيوندد!



درد نامه حيدري به 90



مهدي حيدري کاپيتان سابق تيم هاي بوتان و اکباتان که به دليل بازي در فيلم هاي سينمايي و سريال هاي تلويزيوني ، چهره اي شناخته شده است براي علاقمندان کمتر حرفه اي فوتبال ، در نامه اي به برنامه 90 نوشته بود:« چند سال قبل وامي 5 ميليون توماني گرفتم که به دليل مشکلات مالي ، اين وام با سودش الان بيش از 30 ميليون تومان شده و الان شرايط سختي دارم. نامه اي که سبب شد تا محمد فنايي درباره اش بگويد:« مهدي حيدري خودش يکي از چهره هاي سرشناس فوتبال ايران بوده ، هميشه تلاشش کمک به پيشکسوتان بوده و الان خيلي شرايط تلخي است که سبب شده او چنين نامه اي را بنويسد.



يک قانوني بگذاريد که داوران کتک نخورند!



علي کفاشيان در برنامه 90 گفت:« من به کميته استيناف فقط توصيه کردم . البته آنها تصميم شان را مستقل از توصيه من گرفتند تازه من هم اينقدر زير فشار آقاي رويانيان بودم که تصميم گرفتم به کميته استيناف يک توصيه اي بکنم.



بعد از حرف هاي کفاشيان بود که محمد فنايي کارشناس داوري اين هفته برنامه شروع به صحبت کرد و گفت:« آقاي کفاشيان کاش شما که قرار است توصيه کنيد و قوانين را اصلاح کنيد ، يک کاري هم کنيد که اين قدر داوران را در شهرهاي مختلف کتک نزنند.»

اين درحالي بود که قبل از اين عادل فردوسي پور گفته بود در آبادان و تالش دو داور را تا سرحد مرگ کتک زده اند. کفاشيان هم در پاسخ گفت:« حالا تلاش مي کنيم که اين اتفاق بيفند.»



دايي : ليدرهاي پرسپوليس حاشيه سازند



در ادامه برنامه علي دايي با اشاره به ديدار با پرسپوليس گفت: ما در ديدار برابر پرسپوليس به ويژه در نيمه نخست فوتبال خيلي خوبي را به نمايش گذاشتيم و بر‌تر از حريف بوديم. از‌‌ همان دقيقه اول ‌مي‌دانستيم بايد هافبک‌هاي پرسپوليس را از بازي خارج کنيم که خوشبختانه در اين کار موفق بوديم اما در عدم آفسايدگيري مناسب گل‌هايي را دريافت کرديم اما در کل توانستيم 3 امتياز را کسب کنيم. .



وي ادامه داد: پرسپوليس در اين ديدار تمام سعي خودش را کرد و حتي اگر در دقايق آخر آن توپ را فرشيد کريمي نمي‌گرفت چه بسا بازي مساوي ‌مي‌شد. در کل معتقدم مشکل اساسي پرسپوليس ليدرهاي آنها هستند که تعدادشان به 10 نفر نمي‌رسد اما آنها حاشيه‌هاي بسياري براي تيم ايجاد کردند و اجازه ندادند اين تيم روي آرامش را ببيند.



درگيري شديد درخشان و مدير کل ورزش و جوانان استان بوشهر



مدير کل ورزش و جوانان استان بوشهر با درخشان سرمربي سابق تيم فوتبال شاهين بوشهردرگيري لفظي پيدا کرد.



در اين گفتگوي تلفني صحبت هايي ردوو بدل شد که هيچ کمکي به بازگشت تيم فوتبال شاهين بوشهر نخواهد کردو به نوعي نوش دارويي پس از مرگ سهراب محسوب مي شود.



پرسش نظرسنجي نود، اين بود که آيا با ممنوعيت استفاده از دروازه‌بان خارجي موافقيد يا خير؟ که حدود 80 درصد مخالفت خود را اعلام نمودند و حدود 20 درصد موافق طرح ممنوعيت استفاده از دروازه‌بان خارجي بودند .

 



 

[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:30 ] [ mahiar ]

به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، برنامه زماني جديد اين رقابتها به شرح زير است:
 

*جمعه 22 ارديبهشت 91


 

فولاد خوزستان – پرسپوليس ،ورزشگاه الغدير اهواز، ساعت 18


 

داماش گيلان – شهرداري تبريز، ورزشگاه شهيد عضدي رشت، ساعت 17


 

تراکتورسازي تبريز- ملوان انزلي، ورزشگاه يادگار امام(ره)، ساعت 19:20


 

مقاومت سپاسي – صباي قم، ورزشگاه حافظيه شيراز، ساعت 19:20


 

راه آهن – شاهين، ورزشگاه اکباتان، ساعت 17


 

مس کرمان – ذوب آهن، ورزشگاه باهنر کرمان، ساعت 17


 

فولادمبارکه سپاهان- مس سرچشمه، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 19:20


 

سايپا – نفت آبادان، ورزشگاه انقلاب کرج، ساعت 17


 

استقلال- نفت تهران، ورزشگاه آزادي، ساعت 19:20



 



 


 

 



 

[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:26 ] [ mahiar ]

ديدار برگشت پلي‌آف ليگ دسته اول فوتبال که قرار بود عصر فردا بين دو تيم گهر زاگرس و ايران‌جوان بوشهر در دورود برگزار شود، به علت درخواست مسئولان استان لرستان و موافقت مسئولان فدراسيون فوتبال روز چهارشنبه 20 ارديبهشت‌ماه از ساعت 16:30 در خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
 

ديدار رفت اين دو تيم با تساوي يک بر يک به پايان رسيد و حال بايد ديد در بازي برگشت شاگردان داود مهابادي مي‌توانند به ليگ برتر راه يابند يا شاگردان عبدالرحيم خرمزي در ايران‌جوان راهي ليگ برتر مي‌شوند.


 

گهر در صورت پيروزي در اين ديدار اولين نماينده استان لرستان در ليگ برتر نام خواهد گرفت و در طرف ديگر ايران‌جوان مي‌تواند با راه‌يابي به ليگ برتر تسکين دردي باشد بر دل هواداران بوشهري که روز گذشته با حضور شاهين در ليگ برتر وداع کردند

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:52 ] [ mahiar ]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته برگزاري رقابت هاي مقدماتي جام جهاني در نامه اي به همه فدراسيون هاي کشورهايي که در رقابت هاي مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني حضور دارند اسامي بازيکنان اخطاري و دليل گرفتن اخطارهايشان را اعلام کرد.
 

فيفا از فدراسيون هاي عضو خواسته به اين بازيکنان تذکر دهند که از تکرار تخلفاتي که منجر به دريافت کارت هاي زرد و قرمز مي شود جلوگيري کنند و دلايل گرفتن کارت زرد و قرمز را بر اساس ماده هاي 46 و 47 قوانين بازي را با حروف اختصاري لاتين به اين شرح اعلام کرد:


 

A رفتار غيرورزشي


 

B توهين کلامي و عملي به افراد داخل زمين


 

C نقض مکرر قوانين بازي


 

D تاخير در شروع مجدد بازي


 

E عدم رعايت فاصله قانوني در هنگام ضربات کرنر، آزاد و پرتاب اوت


 

F ورود يا ورود مجدد به زمين بازي بدون اجازه داور


 

G ترک عمدي زمين بازي بدون اجازه داور


 

H خطاي شديد


 

I انجام اعمال و رفتار خشونت آميز


 

J پرتاب آب دهان به بازيکنان يا کادر فني سرپرستي تيم حريف يا هر شخصي در زمين بازي و يا تماشاگران


 

K انجام حرکت عمدي با دست که موقعيت آشکار گلزني را از حريف بگيرد -به غير از دروازه بانها که حرکاتشان بر اساس تشخيص داور عمدي نباشد


 

L  جلوگيري آشکار از گلزني حريفي که به سمت دروازه در حرکت است با خطايي که منجر به پنالتي يا ضربه آزاد مي شود که در صورت تشخيص داور به صددرصد بودن موقعيت گل و بودن يا نبودن مدافعان، رنگ کارت فرق خواهد کرد.


 

M گرفتن ژست توهين يا توهين کلامي به زبانهاي مختلف به داور، بازيکنان و مربيان و تماشاگران


 

N دريافت کارت زرد دوم در يک بازي که منجر به گرفتن کارت قرمز و اخراج از بازي شود


 

به اين ترتيب اسامي بازيکنان اخطاري تيم ملي ايران و علت تخلف منجر به گرفتن کارت زرد، به شرح زير است:


 

قطر – ايران


 

خسرو حيدري: رفتار غير ورزشي A


 

مازيار زارع: رفتار غير ورزشي A


 

ايران – بحرين


 

ميلاد ميداودي: رفتار غير ورزشي A


 

آندرانيک تيموريان: رفتار غيرورزشي A


 

بحرين – ايران


 

حسين ماهيني: رفتار غير ورزشي A


 

اندونزي – ايران


 

جواد کاظميان: رفتار غيرورزشي A


 

غلامرضا رضايي: رفتار غير ورزشي A


 

ايران – قطر


 

سيد جلال حسيني: رفتار غيرورزشي  A


 

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:43 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 220
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 64252
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1