قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته برگزاري رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا به فريدون زندي، آندرانيک تيموريان، مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده و علي حمودي تذکر داد.
 

فريدون زندي، آندرانيک تيموريان و علي حمودي به خاطر تکل خطرناک، حنيف عمران زاده به خاطر انداختن توپ به بيرون از زمين به جهت اعتراض به داور و تلف کردن وقت بازي و همچنين سيد مهدي رحمتي به خاطر تاخير در شروع مجدد بازي تذکر گرفتند.


 

اين کنفدراسيون ابراز اميدواري کرد با تذکر به موقع فدراسيون فوتبال و باشگاه استقلال ديگر شاهد چنين اعمالي از بازيکنان نباشد.


 

همچنين کميته برگزاري رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا اعلام کرده حنيف عمران زاده، آندرانيک تيموريان و علي حمودي به دليل دو اخطاره بودن ديدار بعدي استقلال تهران در ليگ قهرمانان آسيا را از دست مي دهند.


 

آندرانيک تيموريان و حنيف عمران زاده در دو ديدار الجزيره امارات و الريان قطر دو کارت زرد دريافت کرده اند و علي حمودي در دو ديدار رفت و برگشت مقابل الريان قطر دو کارت زرد دريافت کرده اند و ديدار نسف قارشي و استقلال تهران را در ازبکستان از دست مي دهند.


 

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:41 ] [ mahiar ]

بدون شک استرس و حساسيت ديدار مهم ترين نکته در نيمه اول ديدار دو تيم بود و اين موضوع را در چهره ي تک تک بازيکنان به وضوح مشاهده مي شد، حتي در ميان هواداران حاضر در ورزشگاه.
 

يوونتوسي ها هنوز بازي به شرايط طبيعي خود نرسيده بود که موفق شدند در 6 دقيقه ي بازي با فرار ديدني ميرکو ووچينيچ دروازه کالياري ميزبان را باز کنند و اين بهترين شروع براي يووه به شمار مي رفت.


 

بعد از گل همچنان استرس بر بازيکنان يووه حاکم بود و همين موضوع سبب شد تا پاس هاي اشتباه زيادي در ميان يوونتوسي ها رد و بدل شود و بازي کيفيت جالبي نداشته باشد.


 

پرس و دفاع منطقه اي بازيکنان کالياري باعث شده بود تا يوونتوسي ها تنها تا نزديکي محوطه ي جريمه ي حريف پيش روي کنند و بعد از آن با از دست دادن توپ به عقب بازگردند.


 

در اين نيمه ليختشتاينر در برخورد با مهاجم حريف به شدت مصدوم شد و کونته اولين تعويض خود را به اجبار انجام داد تا کاسرس در اين ديدار هم فرصت بازي پيدا کند.


 

در اواخر نيمه ي اول يوونتوسي ها بار ديگر توان واقعي خود را پيدا کرده بودند و موقعيت هاي مناسبي را توسط په په و کاسرس به دست آوردند اما موفق به افزايش گل هاي خود در اين نيمه نشدند.


 

نيمه دوم بدون هيچ تغييري در ترکيب دو تيم آغاز شد و در همان ابتدا پيرلو شانس خوبي را براي گلزني به دست آورد اما ضربه ي وي به بيرون از چارچوب رفت.


 

در ادامه بازي همان روند کسل کننده ي نيمه اول را به خود گرفت و بازيکنان يووه توانايي ايجاد موقعيت گلزني بر روي دروازه ي حريف ابي و اناري پوش را نداشتند.


 

کونته که شرايط بازي را نامناسب مي ديد دست به تعويض زد و جاکريني و بوريلو به ترتيب به جاي ويدال و متري به بازي آمدند و تنها چند دقيقه از تعويض بوريلو گذشته بود که يووه موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند.


 

در حالي که که به نظر مي رسد بوريلو گل دوم يووه را به ثمر رسانده اما در تصاوير تلويزيوني مشخص شد ميکله کانيني مدافع حريف دروازه ي خودي را باز کرده و در طرف مقابل اينتري ها گل سوم خود را وارد دروازه ي ميلان کردند.


 

بعد از گل دوم، يوونتوسي ها سعي در کنترل بازي داشتند و در واقع تمامي حواس بازيکنان يووه به ورزشگاه سن سيرو و جدال دو تيم ميلاني بود که اينتري ها پيروز ميدان بودند.


 

در نهايت با سوت داور ديدار بازي دو تيم کالياري و يوونتوس با برتري 2 - 0 بانوي پير به پايان رسيد و شاگردان آنتونيو کونته در نهايت شايستگي مقام قهرماني سري آ را به دست اوردند.

 



 

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:38 ] [ mahiar ]

پس از مسي پنجاه گله،کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد، با چهل و پنج گل زده در جايگاه دوم قرار دارد. فالکائو از اتلتيکو مادريد نيز با بيست و سه گل زده در جايگاه بعدي است. هيگواين از رئال مادريد نيز با بيست و دو گل زده در جايگاه چهارم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، کريم بنزما از رئال مادريد نيز تاکنون بيست گل در رقابت هاي فصل جاري لاليگا به ثمر رسانده است. لورنته از اتلتيک بيلبائو و سولدادو از والنسيا نيز با هفده گل زده در جايگاه بعدي برترين گلزنان اين رقابت ها قرار دارند.

کونه از لوانته و ميچو از رايووالکانو با پانزده گل زده در رده هفتم برترين گلزنان لاليگا هستند. روبن کاسترو از رئال بتيس نيز بازيکن چهارده گله اين رقابت هاست.نگردو از سويا نيز سيزده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده است.

ميکو از ختافه و ولا از رئال سوسيه داد دوازده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده اند. سانچز از بارسلونا نيز بازيکن يازده گله اين رقابت هاست.

اگيرتکس از رئال سوسيداد،ديه گو کوستا از رايووالکانو، يوناس از والنسيا، ژاوي از بارسلونا، مانو از سويا، رائول گارسيا از اوساسونا و روندون از مالاگا نيز هر يک، ده گل در رقابت هاي اين فصل لاليگا به ثمر رسانده اند.


 پس از ابراهيموويچ بیست و شش گله،کاواني از ناپولي با بيست و سه گل زده در جايگاه دوم است. دي ناتاله مهاجم اودينزه با بيست و يک گل جايگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

دي ميليتو از اينتر ميلان با بيست گل زده در جايگاه بعدي است. پالاسيو از تيم فوتبال جنوا نيز تا کنون نوزده گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده است. دنيس از تيم فوتبال آتالانتا نيز شانزده گل در رقابت هاي فصل جاري سري آ به ثمر رسانده و در جايگاه ششم برترين گلزنان سري آ ايتاليا قرار دارد.

جيووينکو از پارما و جووتيچ از فيورنتينا نيز با چهارده گل در جايگاه بعدي هستند.ميکولي از پالرمو سيزده گل به ثمر رسانده و در جايگاه بعدي است. کلوزه از لاتزيو نيز دوازده گله است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رم، کالايو و دسترو از سيه‌نا، اوسوالدو از آ اس ميلان و دي ميکله از لچه نيز با يازده گل زده در اين رقابت ها، جايگاه بعدي را به خود اختصاص داده اند.

دي وايو از بلونيا، ماتري از يونتوس ، نوسرينو از آث ميلان و پنيلا از کالياري نيز بازيکان ده گله اين رقابت ها هستند.


 بر اساس جدول نهايي برترين گلزنان اين جام پس از هونتلار، گومز مهاجم تيم بايرن مونيخ با بيست و شش گل زده در رده دوم قرار دارد. لواندوفسکي از تيم فوتبال دورتموند نيز با بيست و دو گل زده سوم است.

پودولسکي از کلن، ريوس از مونشن گلادباخ و پيزارو از وردربرمن نيز هر يک هجده گل در رقابت هاي اين فصل بوندس ليگا به ثمر رسانده اند. هارنيک از تيم فوتبال اشتوتگارت نيز با هفده گل در جايگاه بعدي قرار دارد. کسيلينگ نيز شانزده گل در رقابت هاي اين فصل بوندس ليگا وارد دروازه حريفان کرد.

رائول گونزالس از شالکه نيز با پانزده گل زده در جايگاه هفتم برترين گلزنان اين جام جاي گرفت.

وداد ايبيسويچ از اشتوتگارت و شين جي کاگاوا از دورتموند با سيزده گل زده در جايگاه بعدي قرار دارند. ماريو ماندزوکيچ از ولفسبورگ ، ريبري و روبن از بايرن مونيخ و پاتريک هلمس از ولفسبورگ نيز بازيکنان دوازده گله اين رقابت ها هستند.

به گزارش خبرگزاري فرانيه از برلين، عبدلاهو از هانوفر نيز با يازده گل زده و چوپو موتينگ از ماينس و روزنبرگ از وردربرمن نيز با ده گل زده در جايگاه هاي بعدي قرار دارند.

 

 

 

 
 

[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:31 ] [ mahiar ]

ديدار تدارکاتي تيم ملي فوتبال ايران برابر عراق که قرار بود 27 ماه مي 2012 (7 خردادماه 1391) در اردوي آماده‌سازي تيم ملي در شهر استانبول ترکيه برگزار شود، به دليل مخالفت "زيکو"، سرمربي تيم ملي عراق لغو شد.
 

"کارلوس کي‌روش"، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در نشست خبري روز دهم ارديبهشت‌ماه ضمن تاکيد بر برگزاري ديدار با عراق، اعلام کرده بود ملي پوشان فوتبال ايران بعد از برگزاري اين بازي از ترکيه به ازبکستان سفر خواهند کرد.


 

پس از لغو اين مسابقه، مسئولان فدراسيون فوتبال کشورمان رايزني‌هاي خود را براي انتخاب تيمي ديگر به جاي تيم عراق آغاز کرده‌اند.
مهدي محمد نبي در مورد دليل لغو بازي تدارکاتي تيم ملي با عراق که قرار بود هفتم خرداد در اردوي ترکيه برگزار شود، گفت: عراق مي خواست در تاريخ سوم خرداد اين بازي برگزار شود اما کي‌روش تاريخ هفتم خرداد را مد نظر داشت. به همين دليل سرمربي تيم ملي قبول نکرد که اين بازي زودتر برگزار شود. به دنبال يک تيم خوب اروپايي براي جايگزيني هستيم اما تا قطعي نشود نام تيم اعلام نمي شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي شود تيم هاي کويت و يا توگو مورد توجه فدراسيون فوتبال هستند، گفت: تيم هاي مورد نظر ما کويت و توگو نيستند.

[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:27 ] [ mahiar ]

هفته سي و هفتم رقابتهاي لاليگا امشب به صورت همزمان برگزار مي شود.



اين درحالي است که با پايان يافتن رقابتهاي هفته سي و ششم اين رقابتها، رئالي ها به عنوان قهرمان زودهنگام اين فصل شناخته و قهرماني شان را درميدان سيبلس جشن گرفتند



درپايان هفته سي و ششم اين رقابتها،رئال مادريد با 94 امتياز در صدر جدول قرار دارد. بارسلوناي 87 امتيازي دوم است و والنسيا با 58 امتياز رده سوم جدول را دراختيار دارد. مالاگا با 55 امتياز تيم چهارم جدول است و تيمهاي لوانته، اتلتيکومادريد، مايورکا، اتلتيک بيلبائو، اوساسونا و سويا در رده هاي پنجم تا دهم جدول هستند.



ديدارهاي هفته سي و هفتم، همگي امشب و راس ساعت 21.30 به وقت ايران اغاز مي شود.



برنامه بازيهاي اين هفته لاليگا بدين ترتيب است:





اتلتيک بيلبائو – ختافه



اتلتيکومادريد-مالاگا



بارسلونا- اسپانيول



مايورکا- لوانته



اوساسونا- رئال سوسيداد



سويا- رايو وايه کانو



والنسيا- ويارئال



رئال ساراگوسا- راسينگ سانتاندر



اسپورتينگ خيخون- رئال بتيس



گرانادا- رئال مادريد

 

هفته سي و هفتم رقابتهاي سري آ امشب با برگزاري دو ديدار آغاز مي شود و ساير بازيها در روز يکشنبه دنبال خواهد شد.



درپايان هفته سي و ششم اين رقابتها ، يوونتوس با 78 امتياز صدرنشين اين رقابتهاست. ميلان با 77 امتياز دوم است و ناپولي و اودينزه هر دو با 58 امتياز تيمهاي سوم و چهارم جدول هستند. لاتزيو با 56 امتياز رده پنجم جدول را مال خود کرده و تيمهاي اينتر، رم، پارما، بولونيا و کاتانيا در رده هاي ششم تا دهم هستند.



برنامه بازيهاي اين هفته سري آ بدين ترتيب است:



شنبه 16 ارديبهشت (5مي)



لچه- فيورنتينا



رم- کاتانيا



يکشنبه 17 ارديبهشت (6 مي)



سيه نا- پارما



آتالانتا- لاتزيو



بولونيا- ناپولي



اودينزه – جنوا



پالرمو- کيه وو



نووارا- چزنا



اينتر- ميلان



کالياري- يوونتوس


 

 

در ادامه هفته سي و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس فردا (يکشنبه) 7 ديدار انجام مي‌شود. در مهمترين پيکارهاي اين هفته نمايندگان شهر منچستر برابر رقبايي قرار مي‌گيرند که در راه قهرماني اين تيم‌ها مي‌توانند نقش بسزايي را ايفا کنند.



بر همين اساس منچسترسيتي که هفته گذشته با غلبه بر همشهري يونايتدي‌‌، جهش قابل توجهي از رده دوم به پله اول داشت، در ديدار دشوار خارج از خانه با نيوکاسل يونايتد حضور خواهد يافت. تيم تحت هدايت روبرتو مانچيني که هم اکنون مانند من‌يونايتد 83 امتيازي است ،به لطف برتري در «تفاضل گل»(8 گل زده بيشتر) خود را در صدر مي‌بيند و تا دو هفته ديگر که فصل 2012-2011 به پايان خواهد رسيد، 180 دقيقه تا قهرماني فاصله دارد.



البته «آبي‌هاي آسماني‌» در دقايق باقيمانده موظف هستند روند رو به پيشرفت و صعودي چند هفته گذشته خود را با کسب امتيازات لازم تکميل کنند. در صورتي که «آبي‌هاي آسماني» بتوانند مقابل نيوکاسل و هفته آينده برابر کوئينز‌پارک‌رنجرز به برتري برسند، قهرماني را از آن خود خواهند کرد.



در مقابل منچستريونايتد در اين تاريخ ميزبان سوانسي است. تيم تحت امر «سرآلکس فرگوسن» هفته قبل يک بر صفر از من‌سيتي شکست خورد و به رده دوم سقوط کرد.



سقوطي که شانس فتح مجدد ليگ توسط شياطين سرخ اولدترافورد را بسيار کاهش داد. با اين حال مردان «فرگي »‌نااميد نيستند. يونايتدها که همواره تا دقيقه آخر مسابقات خود و نيز آخرين ثانيه‌هاي هر فصل فوتبال، براي کسب نتيجه سعي و کوشش مي‌کنند، براي رويارويي خانگي با تيم ولزي کسب برد را در دستور کار دارند.



در واقع مربي 70 ساله در کنار سفارش مردانش به کسب پيروزي در جدال با سوانسي، چشم به ديداري که در سنت‌‌جيمز‌پارک انجام خواهد شد، دارد تا بلکه پاپيس سيسه، بازيکن سنگالي خط حمله راه ‌راه‌ پوشان نيوکاسلي همچون هفته‌هاي گذشته در کنار هم‌تيمي‌هايش بدرخشد، گلزني کند و با کسب پيروزي مقابل «مردان مانچو»‌ شگفتي ديگري را رقم بزند.



*برنامه ساير ديدارها به اين شرح است:



کوئينز‌پارک‌رنجرز – استوک‌سيتي



آستون‌ويلا – تاتنهام



ولورهامپتون – اورتون



فولام- ساندرلند



بولتون – وست‌برومويچ‌آلبيون



در شرايط کنوني پس از منچسترسيتي و منچستريونايتد که در رده‌هاي اول و دوم جاي دارند، آرسنال با 66 امتياز صاحب پله سوم است.



در پايين جدول 20 تيمي ليگ برتر ولورهامپتون با کسب 24 امتياز سقوطش به دسته اي پايين‌تر محرز است. اما تيم‌‌هاي بلکبرن، بولتون، کوئينز‌پارک‌رنجرز و ويگان نامزد سقوط به حساب مي‌آيند و تلاش براي گريز از مهلکه سقوط دارند.



 

اين هفته، هفته پاياني رقابتهاست و در پايان هفته سي و سوم رقابتهاي بوندس ليگا، دورتموند با 78 امتياز در صدر جدول است. بايرن مونيخ با 70 امتياز دوم است و شالکه 61 امتيازي تيم سوم جدول است . بوروسيا مونشن گلادباخ، با 57 امتياز تيم چهارم جدول است. بايرلورکوزن، اشتوتگارت، هانوفر، وولسفبورگ، وردربرمن و نوربرنگ در رده هاي پنجم تا دهم جدول هستند.



برنامه آخرين هفته رقابتهاي بوندس ليگا بدين ترتيب است:



بوروسيا دورتموند- فرايبورگ



هانوفر- کايزرسلاترن



هرتابرلين- هوفنهايم



نورنبرگ- بايرلورکوزن



اشتوتگارت- وولفسبورگ



وردربرمن- شالکه



کلن- بايرن مونيخ



ماينتس- بوروسيا مونشن گلادباخ



آگزبورگ- هامبورگ

[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:55 ] [ mahiar ]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال،سايت رسمي فيفا ساعت 10 ديدار از رقابت هاي گروه اول و دوم مقدماتي جام جهاني برزيل در ‌آسيا را اعلام کرد.
 

 ساعت ديدارهاي اعلام شده توسط فيفا به شرح زير است:


 

 14 خرداد 91


 

ازبکستان-ايران –ساعت 18:30 به وقت ايران


 

لبنان-قطر ساعت  22 به وقت ايران


 

اردن-عراق ساعت  20:30 به وقت ايران


 

ژاپن-عمان ساعت 15 به وقت ايران


 

19  خرداد 91


 

ژاپن-اردن ساعت 15 به وقت ايران


 

قطر –کره جنوبي 20:45 به وقت ايران


 

لبنان-ازبکستان 17:30 به وقت ايران


 

 23 خرداد 91


 

استراليا-ژاپن 14:30 به وقت ايران


 

ايران-قطر ساعت 20 به وقت ايران


 

کره جنوبي –لبنان 15:30 به وقت ايران

[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:54 ] [ mahiar ]

طبق سال‌هاي گذشته دو هفته پاياني ليگ برتر به صورت همزمان برگزار مي‌شود تا شائبه‌اي ايجاد نشود.



هفته سي‌وسوم ليگ فردا (يکشنبه) در حالي برگزار مي‌شود که در صدر جدول سپاهان بيش از تراکتورسازي و استقلال شانس قهرماني دارد مگر آنکه در دربي اصفهان نتيجه‌اي رقم بخورد که تراکتورسازي و استقلال را اميدوار نگه دارد.



در انتهاي جدول هم شاهين، ملوان، راه آهن، شهرداري تبريز بيش از ديگر تيم‌ها در خطر سقوط قرار دارند، اگر چه پرسپوليس هم هر چند اندک اما خطر سقوط را احساس مي‌کند. نتايج اين هفته شايد دو تيم ديگر سقوط کننده را مشخص کند. مس سرچشمه اولين تيم سقوط کرده به ليگ يک بود.



نگاهي به بازي‌هاي هفته سي‌وسوم ليگ برتر مي‌اندازيم.



پرسپوليس - راه آهن؛ جدال براي بقا و جلب رضايت هوادار دلشکسته!



سياه‌ترين روزهاي تاريخ پرسپوليس در اين فصل رقم خورد و سرخپوشان تهراني فصل کابوس‌واري را در ليگ برتر پشت سر گذاشتند هرچند اين کابوس هنوز به طور کامل تمام نشده و اگر کميته استيناف شنبه(امروز) دو امتياز کسر شده از پرسپوليس را برنگرداند در آن‌صورت پرطرفدارترين تيم ايران براي رهايي از سقوط بايد يکي از دو ديدار پاياني خود را با پيروزي پشت سر بگذارد.



پرسپوليس هفته گذشته بيش از 75 هزار تماشاگرش را دلشکسته به خانه فرستاد و بيش از گذشته دچار حاشيه‌ شد. هواداران ناراضي و عصباني حتي علي کريمي را هم از شعارهايشان در امان نگذاشتند و خواستار جدايي او شدند.



مصطفي دنيزلي هم بعد از اين شکست دوباره راهي ترکيه شد تا به خانواده‌اش برسد و مشکلات خانوادگي‌اش را حل و فصل کند، کاري که پيش‌تر نيز در آستانه بازي‌هاي ليگ انجام داده بود! در چنين شرايطي نبايد خيلي انتظار داشت پرسپوليس از سه‌شنبه گذشته تا امروز متحول شده باشد.



اين در حالي است که راه آهن هم مشکلات فراواني دارد. از اعتصاب دو روزه بازيکنان گرفته تا خطر سقوط از جمله مشکلات اين باشگاه است. علي دايي هم تهديد کرده بود اگر مشکلات حل نشود مقابل پرسپوليس روي نيمکت نمي‌نشيند که ظاهرا اين مشکلات به طور موقت رفع شده است.



نبرد دنيزلي و دايي ديدني خواهد بود. دايي اگر پرسپوليس را شکست بدهد تيمش را تا حدي از انتهاي جدول و منطقه خطر دور مي‌کند اما پرسپوليس را به قعر نزديک‌تر مي‌کند و اگر پرسپوليس در اين بازي پيروز شود ضمن فرار از سقوط تا حدي رضايت طرفداران دلشکسته‌اش را جلب مي‌کند. پرسپوليس در 6 بازي گذشته 4 بار شکست خورده و بايد ديد دنيزلي براي فرار تيمش از بحران چه راهکاري را در نظر گرفته است.



* نفت تهران - داماش گيلان؛ ناکام‌ها مقابل اوج گرفته‌ها



نفت تهران در 5 هفته گذشته نتوانسته به پيروزي برسد و همين مسئله شانس اين تيم را براي کسب سهميه آسيايي کم کرده است. نفتي‌ها که در سه هفته گذشته فقط دو امتياز گرفته‌اند در بازي با داماش اوج گرفته به دنبال هر سه امتياز هستند تا شايد کورسويي از اميد براي قرار گرفتن در رده چهارم جدول داشته باشند. داماش با تارتار ديگر دغدغه سقوط ندارد و فقط مي‌خواهد در پايان فصل آنطور که سرمربي‌اش گفته در جمع 6 تيم اول باشد. بنابراين دو تيم براي برد به ميدان مي‌آيند.



*ملوان انزلي - فولاد خوزستان؛ ملوان پرمشکل مقابل بازيکنان بي‌انگيزه



سه امتياز اين بازي براي ملواني‌ها ارزش حياتي دارد و ملوان اگر مي‌خواهد همچنان در ليگ برتر بماند بايد در اين بازي خانگي پيروز شود. فولاد خوزستان اما حريف آساني نيست. مجيد جلالي با تيم جوانش مي‌خواهد رتبه آبرومندي در جدول به دست بياورد و حداقل در نيمه بالايي جدول باشد. شايد بزرگترين مشکل جلالي بي‌انگيزگي بازيکناني است که نه دغدغه سقوط دارند نه روياي حضور در آسيا. بازيکنان ملوان شايد به دليل مسايل مالي از نظر رواني تمرکز کافي نداشته باشند اما براي بقا در 90 دقيقه بايد همه چيز را فراموش کنند و براي بقا بجنگند.



* شهرداري تبريز - فجرسپاسي؛ آخرين شانس بقا



شهرداري تبريز در ورزشگاه آزادي يک امتياز از استقلال گرفت و بيژن عزيزي نشان داد که توانسته از نظر روحي و رواني تاثيرات مثبتي در اين تيم ايجاد کند. شهرداري اگر بتواند در اين بازي خانگي سه امتياز را از فجر بگيرد در آن‌صورت فشردگي و حساسيت در انتهاي جدول به اوج مي‌رسد. شهرداري اگر متوقف شود سقوطش به ليگ يک قطعي خواهد بود اما فجر با يک مساوي خيالش از بقا در ليگ برتر راحت خواهد شد.



*شاهين بوشهر - سايپا؛ پايان غم‌انگيز شاهين؟



شاهين با وجود داشتن هواداران بي‌شمار و دو آتشه ساختار منظم و مناسبي ندارد و فقط در اين فصل چندين و چند مديرعامل عوض کرده است. نتيجه چنين ساختاري اين شد که شاهين اکنون در انتهاي جدول براي بقا مي‌جنگد. شاهين اگر نتواند سايپا را شکست دهد سقوطش به ليگ يک تقريبا قطعي مي‌شود. مجتبي تقوي هم که در يک سوم پاياني ليگ جانشين صالح شد اگر مي‌خواهد بماند بايد توانايي‌هاي فني‌اش را به رخ مديران جديد باشگاه سايپا بکشاند در غير اين‌صورت ممکن است فصل آينده در ليگ برتر نباشد.



*صباي قم - مس کرمان؛ صباي آسيايي؟



صباي قم شگفتي ساز ليگ يازدهم اگر بتواند در خانه مس کرمان را شکست بدهد آسيايي شدنش تقريبا قطعي مي‌شود. مس هم براي اينکه رتبه بهتري در جدول به دست بياورد و به طور قطع از منطقه خطر دور شود براي پيروزي بازي مي‌کند. شايد در قم جايي که تماشاگران زيادي معمولا به ورزشگاه نمي‌آيند شاهد يک بازي زيبا باشيم.



*مس سرچشمه - تراکتورسازي؛ يک برد آسان در انتظار تراکتور



مس سرچشمه از هفته‌هاي پيش سقوطش قطعي شده و بازيکنان اين تيم ديگر دغدغه‌اي ندارند جز مسايل مالي که البته آن هم تبديل به مشکل بزرگي براي اين تيم شده است. مسئولان باشگاه وعده داده‌اند يک روز بعد از بازي با تراکتورسازي مشکلات مالي را برطرف کنند.



اصغر شرفي رابطه خوبي با قلعه‌نويي ندارد و به طور تلويحي گفته اگر او واقعا مربي است بيايد در تيمي که هيچ ملي‌پوشي ندارد مربيگري کند وگرنه هدايت تيمي با 18 ملي پوش هنر نيست. شايد تنها جاذبه اين بازي مصاحبه مربيان بعد از بازي باشد. روي کاغذ خوش‌بين‌ترين کارشناس هم شانسي براي پيروزي مس سرچشمه قايل نيست. تراکتورسازي مي‌خواهد اين بازي را ببرد و اميدوار باشد که ذوب آهن در اصفهان از سپاهان امتياز بگيرد تا شايد تکليف قهرماني به روز آخر کشيده شود.



* ذوب آهن - سپاهان؛ دربي آسيايي



نتيجه دربي اصفهان اين بار براي تمام ايران مهم است. اگر منصور ابراهيم‌زاده بتواند سپاهان را متوقف کند يا اين تيم را شکست دهد ممکن است سرنوشت قهرماني عوض شود و سپاهان نتواند سومين قهرماني متوالي‌اش را در ليگ برتر جشن بگيرد. سپاهان اين روزها در اوج آمادگي است و در ليگ قهرمانان آسيا هم از گروهش صعود کرده و مي‌خواهد دربي اصفهان را هم را به سود خود تمام کند.



شاگردان ابراهيم‌زاده شانس کمي براي گرفتن سهميه آسيايي دارند و در صورتي که در دو بازي آينده پيروز شوند و نفت و صبا نتيجه نگيرند ممکن است دوباره به آسيا برسند. دربي اصفهان در واقع نبرد بين دو نايب قهرمان پيشين آسيا هم هست. ابراهيم‌زاده پيش از اين مربياني مثل اسکولاري را شکست داده و بايد ديد مي‌تواند کرانچار را هم با يک تيم اصفهاني مغلوب کند يا نه؟



* نفت آبادان - استقلال؛ آبي‌هاي در انتظار شانس و معجزه



استقلال 5 امتياز با صدر جدول اختلاف دارد و شانس بسيار کمي براي قهرمان شدن دارد. با اين حال شايد نتايج آن‌طور که دلخواه استقلال است رقم بخورد. البته به شرطي که آبي‌هاي تهراني بتوانند در آبادان به پيروزي برسند. نفت در آبادان در اکثر مواقع بد نتيجه گرفته است. رويارويي فونيکه سي گلزن‌ترين مهاجم ليگ با مهدي رحمتي دروازه‌بان ملي پوش استقلال هم ديدني خواهد بود به شرطي که کاستا سرمربي نفت آبادان به اين مهاجم بازي بدهد.

[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:53 ] [ mahiar ]

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن ، در مرحله پلي آف صعود و سقوط دسته چمپيونشيپ انگليس ، ديشب وستهام در زمين کارديف سيتي با 2 گل پيروز شد.ديدار برگشت دو تيم هفتم مه برگزار مي شود.

 در ديگر مصاف اين مرحله امشب بلکپول به مصاف بيرمنگام مي رود.

 ديدار فينال پلي آف ليگ چمپيونشيپ روز 19 مه در ورزشگاه ومبلي لندن برگزار مي شود.

 پيش از اين تيمهاي ردينگ و ساوتهمپتون جواز حضور در فصل آينده ليگ برتر انگليس را کسب کرده اند.تا کنون سقوط وولوورهمپتون به دسته چمپيونشيپ نيز مسجل شده است

[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:30 ] [ mahiar ]

در 14 آپريل در هنگام ديدار تيم هاي "ليورنو و بيسکارا" در اواسط بازي اين فوتباليست ايتاليايي به روي زمين افتاد و تلاش پزشکان بي نتيجه ماند و موريسيني جان باخت.

پزشکان پس از معاينه بدن ورزشکار اعلام کردند تنها علتي که تاکنون تشخيص داده اند ورم ماهيچه قلب است.

معمولا پس از ورم ماهيچه قلب، ماهيچه هاي قلب ضعيف مي شوند و قدرت سابق خود را از دست مي دهد و مي تواند پيامد هاي ناگواري در پي داشته باشد. اين نوع بيماري ها معمولا ريشه خانوادگي دارند و به طور ناگهاني ظاهر نمي شوند.

پزشکان پس از کسب اطلاعات از خانواده او دريافتند که سابقه اين نوع بيماري در خانواده " موريسيني" وجود داشته است.

همچنين پزشکان اعلام کردند که پيامد بيماري ورم قلب معمولا اين قدر شديد هم نيست اما در بازي هاي حساسي مانند فوتبال استرس همراه با فشار خون به شدت افزايش پيدا مي کند و مرگ اين فوتباليست جوان خيلي هم دور از انتظار نبوده است.

[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:8 ] [ mahiar ]

توگو تمايل دارد اين بازي در تهران برگزار شود و حضور آدبايور به همراه اين تيم در تهران مي تواند سوژه خوبي براي اين بازي باشد . رسانه هاي توگو از پيشنهاد فدراسيون اين کشور براي بازي با ايران خبر دادند اما اين رسانه ها عنوان کرده اند هنوز ايران جوابي به اين پيشنهاد نداده است .

 گويا کي روش هنوز در جريان اين بازي نيست و تا زماني که او جواب مثبت خود را براي بازي با توگو ندهد فدراسيون نمي تواند به اين پيشنها پاسخي دهد .

 در صورت نظر مثبت کي روش قرارداد اين بازي بين دو فدراسيون بسته مي شود و ايران هزينه حضور تيم توگو را براي سفر به ايران مي دهد.
 

[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:3 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 302
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 430
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 64334
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1