قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر عربستان شب گذشته الاهلی، حریف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا میزبان الفتح بود و به تساوی پرگل 3 بر 3 دست یافت.

عماد علی، جاسم و مارسلو کاماچو گل‌های الاهلی را به ثمر رساندند.

حریف سپاهان با این تساوی 46 امتیازی شد و صدرجدول را از دست داد و به رده دوم سقوط کرد.

الشباب با پیروزی پرگل 4 بر صفر مقابل نجران و با توجه به تساوی الاهلی توانست به صدرجدول رده بندی برسد.

دوشنبه شب نیز در آغاز مسابقات این هفته الهلال، حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر القادسیه 3 بر صفر پیروز شد.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:30 ] [ mahiar ]

در ادامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان، تیم فوتبال دورتموند قهرمان فصل گذشته و صدرنشین فعلی بوندس‌لیگا در خانه تیم هولستن کیل میهمان بود و در پایان موفق شد با 4 گل این تیم را در هم شکند.

گل‌های این بازی را لواندوسکی در دقیقه 11، کاگاوا 18، باریوس 80 و پرسیچ 87 برای زردپوشان به ثمر رساندند.

دیگر بازی‌های این مرحله امشب برگزار می‌‌شود و هوفن‌هایم میزبان گرتر فورت است، هرتابرلین از بورسیا مونشن‌گلادباخ پذیرایی می‌کند و بایرن مونیخ میهمان اشتوتگارت است.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:29 ] [ mahiar ]

در ادامه پیکارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس تیم فوتبال بلک‌پول در خانه شفیلدونزدی به میدان رفت که به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

گل‌های این دیدار را فیلیپس در دقیقه 7، لوا لوا در دقیقه 14 و سیلوستره در دقیقه 54 به ثمر رساندند.

 در دیگر دیدار برگزار شده شب گذشته، ساوتهمتون با نتیجه 3 بر 2بازی را به میلوال واگذار کرد.

تروتر در دقیقه 17، گوئسان در دقیقه 79 و فینی 90 برای ساوتهمتون گلزنی کردند و لالانا در دقیقه 35 و لامبرت 77 گل‌های میلوال را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این مرحله دو تیم میدلزبورو و ساندرلند در ورزشگاه ریورساید دیدار تکراری برگزار خواهند کرد.

دیدار گذشته این دو تیم در ورزشگاه آف‌لایت ساندرلند با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:26 ] [ mahiar ]

به نقل از آس اسپانیا، رودریگو مورنو ماچادو مهاجم پرورش یافته در آکادمی باشگاه رئال مادرید که از تیم دوم مادرید به بنفیکا پرتغال نقل مکان کرده است، سابقه بازی قرضی در بولتون انگلیس را نیز یدک می‌کشد.

وی در تیم‌های ملی پایه اسپانیا نیز عضویت داشته و ملیتی اسپانیایی – برزیلی دارد.

با توجه به این که بنفیکا ۲ سال پیش با ۶ میلیون یورو وی را از رئال مادرید خریداری کرده اکنون او را با رقم بیشتری به مادریدی‌ها خواهد فروخت.

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:26 ] [ mahiar ]

به نقل از اخبار فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال آنژی روسیه برای جذب وسلی اسنایدر هافبک هلندی اینترمیلان پیشنهاد 10 میلیون یورویی در سال را ارائه کرده و با توجه به باقی ماندن مهلت نقل و انتقالات زمستانی در کشور روسیه در صدد جذب این هافبک طراح هلندی است.

این تیم روسی پیش از این ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی نراتزوری را با قرارداد 27 میلیون یورویی برای مدت 3 سال جذب کرده و این‌بار برای تقویت کمربند خط میانی میدان تیم خود اسنایدر را می‌خواهد.

وسلی اسنایدر در این‌باره اظهار داشت: امکان رخ دادن هر چیزی وجود دارد، اما در حال حاضر شرایط خوبی در اینتر دارم و راضی هستم. امکان دارد پیشنهاد خوبی مطرح شود نراتزوری را ترک کنم.

وی افزود: حتی پیش از این به فکر بازی در آمریکا هم بوده‌ام ولی به‌نظرم هنوز زود است. پیش از این قصد حضور در منچستر را داشتم اما چنین اتفاقی رخ نداد.

با توجه به رهایی اسنایدر از بند مصدومیت به‌نظر می‌رسد سران اینتر حاضر به راضی‌شدن برای انتقال این هافبک تکنیکی و خلاق نخواهند شد.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ mahiar ]

دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در حضور 5 هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه 3 بر 2 به سود فجرسپاسی به پایان رسید.

 محمد نوری در دقیقه ۲۷ دروازه فجرسپاسی را باز کرد. در نیمه دوم شاگردان محمود یاوری برای جبران نتیجه به میدان آمدند و در نهایت در دقایق ۵۴ و ۵۵ توسط مهرداد کریمیان و مهدی رجب زاده دروازه پرسپولیس را باز کردند.

 در ادامه پرسپولیس برای شکست خانگی دست به حمله زد و در دقیقه ۷۰ محمد نوری برای دومین بار دروازه فجر را گشود. در دقیقه ۸۶ ایوب کلانتری گل سوم فجر را به ثمر رساند تا پرسپولیس 3 بر 2 بازنده شود.

 قضاوت این مسابقه بر عهده سعید بخشی زاده بود. وی به سیروس سنگچولی از فجر کارت زرد نشان داد.

 بازیکنان پرسپولیس:

حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری(۶۷- علی کریمی، حمید علی عسگر، محمد نوری، مازیار زارع، حسین بادامکی( ۶۶- جواد کاظمیان)، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی کیا( ۶۵- غلامرضا رضایی)، ایمون زاید

 سرمربی: دنیزلی

 بازیکنان فجرسپاسی:

سیروس سنگچولی، امید خلیلی، علیرضا جلیلی(۹۰+۴ وحید نعمتی)، عباس کاظمیان، سعید قزل گچلی، مهدی رجب زاده، مهرداد کریمیان، رضا حقیقی، ایوب کلانتری، یونس شاکری(۷۰ سید محمدرضا حسینی)، محمد مهدی نظری(۸۱- محمدرضا پور محمد)

 سرمربی: محمود یاوری

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:24 ] [ mahiar ]

  در چارچوب دور برگشت مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا يک ديدار برگزار شد که در آن اتلتيک بيلبائو موفق شد با نتيجه‌ قاطع 6 بر 2 ميراندس را شکست دهد و با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.

اتلتيک بيلبائو در ديدار رفت هم که در زمين ميراندس برگزار شد، با نتيجه‌ 2 بر يک به پيروزي رسيد تا در مجموع با نتيجه‌ هشت بر سه به فينال صعود کند و منتظر برنده ديدار دو تيم بارسلونا و والنسيا باشد.


ديدار برگشت بارسلونا و والنسيا چهارشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد.


ديدار رفت دو تيم با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

 
 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:23 ] [ mahiar ]

فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا براي باشگاه‌هاي ايراني کمي متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته شروع مي‌شود، چرا که دو نماينده ايران براي صعود به مرحله گروهي بايد با يکديگر رقابت‌ کنند.

پس از آن که کنفدراسيون فوتبال آسيا به دلايل مختلف سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا را از چهار تيم به دو سهميه قطعي و دو سهميه مشروط (پلي‌آف) کاهش داد، تيم‌هاي دوم و سوم ليگ برتر در فصل گذشته مجبور شدند براي صعود به دور گروهي ابتدا در بازي‌هاي پلي‌آف شرکت کنند و از بدشانسي محض فوتبال ايران استقلال و ذوب آهن در نخستين گام به يکديگر خوردند تا ايران امسال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا حداکثر سه نماينده داشته باشد.

آبي‌هاي تهران که داربي هفتاد و چهار را با يک شکست تراژيک پشت سر گذاشتند، در ديدار بعدي خود مقابل سايپا هم موفق به پيروزي نشدند تا نگراني‌هاي هوادارانشان براي صعود به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا بيشتر از قبل شود. استقلالي‌ها که هنوز آندرانيک تيموريان و مجتبي جباري را به دليل مصدوميت در اختيار ندارند، بايد به اميد حمايت هوادارانشان و بازي در ورزشگاه آزادي به مصاف ذوب آهن بروند. پرويز مظلومي سرمربي استقلال که در تازه‌ترين صحبت‌هايش به يک مربي ديگر با کنايه‌هاي زياد حمله کرده، شايد اين روزها تمرکز هميشگي را در تيمش نداشته باشد.

در آن سوي ميدان ذوب آهني قرار دارد که يکي از بدترين فصل‌هاي خود را در چند سال گذشته تجربه کرده است. البته شاگردان ابراهيم زاده در دو، سه هفته‌ اخير کمي وضعيت خود را بهتر کرده‌اند، اما باز هم به نقطه‌اي نرسيده‌اند که مورد انتظار هوادارانشان است. نايب قهرمان دو فصل پيش ليگ قهرمانان آسيا بايد مقابل هواداران استقلال به تجربه بازيکنانش اتکا کند. روز جمعه شاهد يک نبرد تمام ايراني براي صعود به مرحله دوم پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا خواهيم بود که پيروز آن بايد به مصاف الاتفاق عربستان برود.

شايد استقلالي‌ها آرزو مي‌کردند در يکي از هفته‌هاي نيم فصل نخست که هم فرهاد مجيدي و هم جباري و تيموريان را در اختيار داشتند، گام به اين بازي مهم مي‌گذاشتند، اما در حال حاضر آبي‌هاي پايتخت نه تنها اين بازيکنان را در اختيار ندارند، بلکه داربي را هم واگذار کرده‌اند و در تهران هم برابر سايپا متوقف شده‌اند.

گفتنی است، برنده اين ديدار 29 بهمن ميزبان الاتفاق عربستان خواهد بود.

 
 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:22 ] [ mahiar ]

در تازه‌ترین فهرست انتشاریافته در زمینه بهترین داوران قرن جاری، این قاضی بازنشسته آلمانی با ۱۳۵ امتیاز به عنوان بهترین داور برگزیده شد.

در رای‌گیری انجام گرفته خورخه لوئیس لائوریندا، داور مطرح اروگوئه با ۱۰۸ امتیاز در رده دوم جای گرفت. در حالی‌که اسکار روئیز از کلمبیا با ۱۰۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

از نکات قابل تامل این فهرست حضور پیرلوییجی کولینا، داور معروف اسبق ایتالیا است که با ۹۴ امتیاز در رده نوزدهم جای گرفته است.

روبرتو روزتی، دیگر داور مطرح ایتالیا نیز با ۹۱ امتیاز در پله هشتم جای گرفته است.

نکته قابل توجه دیگر فهرست مذکور که بالغ بر ۷۱ داور مطرح است، حضور چند داور مطرح قاره آسیا در غیاب داوران ایرانی است. برهمین اساس رشوان ایرماتوف، داور معروف ازبکستان با ۴۸ امتیاز توانست در جمع ۲۰ قاضی برتر جای گیرد.

همچنین یونیشی نیشی‌مورا با ۱۵ امتیاز در رده ۳۸ جای گرفته است.

علی محمد بوجسیم، داور معروف پیشین امارات نیز با ۱۳ امتیاز در رده چهل و دوم حاضر است. سعد کمیل داور کویتی با یک امتیاز کمتر چهل و سوم شده است. همچنین تورو کامیکا اهل ژاپن نیز در رده چهل و هفتم حاضر است.

*فهرست ۲۰ داور مطرح و برتر از ابتدای قرن کنونی (از سال ۲۰۰۱ تا پایان ۲۰۱۱) به شرح زیر است:

۱- دکتر مارکوس مرک،‌ آلمانی، ۱۳۵ امتیاز

۲-خورخه لوئیس لائوریندا، اروگوئه، ۱۰۸ امتیاز

۳-اسکار روییز، کلمبیا، ۱۰۴ امتیاز

۴-فرانک دبلکر،‌بلژیکی، ۹۸ امتیاز

۵-ماسیمو بوساکا، سوئیس، ۹۶ امتیاز

۶-لوبوس میشل ، اسلوونی، ۹۶ امتیاز

۷-دکتر پیرلوییجی کولینا، ایتالیا، ۹۴ امتیاز

۸-روبرتو روزتی،‌ایتالیا،‌۹۱ امتیاز

۹-کیم میلتون نیلسن، دانمارک، ۹۴ امتیاز

۱۰-هاوارد وب، انگلیس، ۸۰ امتیاز

۱۱- مانوئل گونزالس،‌اسپانیا، ۷۳ امتیاز

۱۲-آندرس فریسک، سوئد، ۷۳ امتیاز

۱۳-گراهام پل، انگلیس ، ۷۰ امتیاز

۱۴-هکتور والتر بالداسی، آرژانتین، ۶۸ امتیاز

۱۵-اورس مایر، سوئیسف ۶۵ امتیاز

۱۶-هوراسیو مارچلو الیزانو، آرژانتین، ۶۸ امتیاز

۱۷-والنتین ایوانف،‌ روسیه، ۵۱ امتیاز

۱۸-لوئیس مدینا،‌ کانتلخو، اسپانیا،‌۴۹ امتیاز

۱۹-رشوان ایرماتوف ،‌ازبکستان ، ۴۸ امتیاز

۲۰- هربرت فاندل،‌آلمان ، ۴۷ امتیاز

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ mahiar ]

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر داماش گيلان با بيان اينکه اين بازي يکي از فينال‌هاي پيش روي تيمش است، گفت: متاسفانه بازي رفت را برابر اين تيم شکست خورديم ولي تمام تلاش‌مان اين است که در بازي برگشت کار خوبي ارائه دهيم و به 3 امتياز برسيم. ما به نتايج قبلي داماش کاري نداريم چرا که اين تيم بسيار خوب است و يکي از دوستان بسيار نزديک من هدايتش را بر عهده دارد. من براي داماش و مهدي تارتار آرزوي موفقيت مي‌کنم اما نه در بازي فردا.

 وي ادامه داد: شناخت خوبي از داماش داريم ولي متاسفانه به دليل فشردگي بالاي مسابقه‌ها، نتوانستيم خيلي تمرين‌هاي تاکتيکي داشته باشيم اما بازيکنان ما انگيزه بالايي دارند که با تکيه بر آن مي‌توانيم به نتيجه دلخواه برسيم. البته ما مصدومان زيادي هم داريم که به دليل فشردگي بازي‌ها و خرابي زمين‌هاست ولي مطمئن هستم که مانند بازي با فجر، بازيکنان جانشين مي‌توانند جاي غايبين را پر کنند.

 دايي افزود: تا پيش از اردوي تيم ملي، دو بازي مهم پيش رو داريم که مي‌توانند سکوي پرتاب ما براي جدا شدن از قعر جدول باشند. ما مي‌توانيم با کسب پيروزي در اين دو بازي، ادامه فصل را با اعتماد به نفس بيشتري کار کنيم و مطمئن هستم که تيم ما مي‌تواند تا پايان فصل بسيار بهتر از اين باشد. هدف ما و علاقه شخصي من اين است که ما در پايان فصل در جايگاه پنجم تا هشتم جدول قرار بگيريم.

 در ادامه خبرنگاري از دايي درباره حضور دروازه‌بانان خارجي در ليگ برتر پرسيد که او گفت: به جز امارات، ساير کشورها از دروازه‌بانان خارجي استفاده مي‌کنند. آمدن دروازه‌بان خوب خارجي به ايران، مي‌تواند به پيشرفت دروازه‌بانان خودمان کمک زيادي کند و حفظ پيشرفت را بالا ببرد. نمي‌دانم چرا در کشور ما قانون برعکس است و به جاي ليگ دسته يک، حضور خارجي‌ها در ليگ برتر ممنوع شده است. دروازه‌بانان جوان ما بايد ابتدا در ليگ‌هاي پايين‌تر بازي کنند تا کار ياد بگيرند و پله پله به مراحل بالاتر برسند.

 در ادامه همچنين خبرنگاري به دايي گفت آيا فشردگي مسابقه‌هاي ليگ به تيمش لطمه‌اي نزده است، سرمربي راه آهن در پاسخ گفت: اين فشردگي براي همه تيم‌هاست اما بايد بگويم که اصلا حرفه‌اي نيست. به جز ورزشگاه آزادي که 80 درصد استاندارد است، ساير ورزشگاه‌ها امکانات اوليه را هم ندارند و ما فقط مسابقه‌ها را برگزار مي‌کنيم. اگر ظلمي هست براي همه به صورت مساوي است ولي بايد به سازمان ليگ هم کمي حق بدهيم. به نظر من اگر ليگ ما از بهار آغاز شود و اوج فشردگي‌اش در تابستان باشد، خيلي بهتر است چون در تابستان هم کيفيت زمين‌ها بهتر است و دانش‌آموزان و دانشجويان تعطيل هستند و مي‌توانند به تماشاي بازي‌ها بيايند.

 خبرنگار ديگري درباره تئاتري که يک گروه فرانسوي در جشنواره تئاتر فجر به روي صحنه برده بود و باعث ناراحتي دايي شده بود پرسيد. دايي در اين باره گفت: من پيش از اين هم گفته‌ام که کسي جرات ندارد از آدم‌هاي سياسي انتقاد کند. متاسفم براي کساني که در ايام دهه فجر اين گونه برنامه‌ها را اجرا مي‌کنند در حالي که خودشان اصلا نمي‌دانند دهه فجر و انقلاب چيست و مردم براي چه انقلاب کرده‌اند و ظاهرشان را طوري درست مي‌کنند که عوامفريبي کنند. اين مسئله بي‌کفايت بودن و بي‌مسئوليت بودن بعضي‌ها را نشان مي‌دهد که مي‌خواهند به هر قيمتي که شده، ميز خود را حفظ کنند. در همه جاي دنيا اگر کسي فقط يک روز به کشورش خدمت کرده باشد، او را روي سرش مي‌گذارند و به او احترام مي‌کنند ولي اينجا فقط دنبال خراب کردن انسان هستند. البته اعتباري که خدا به بنده‌اش داده است را کسي نمي‌تواند خراب کند. من روز به روز دلم بيشتر از اين آدم‌ها مي‌گيرد ولي مسئله‌ اين است که اين‌ها کف رودخانه هستند و مي‌روند و سنگ‌هاي درشت باقي مي‌مانند. اين مسائل هيچ بر روي من تاثير نمي‌گذارند چون خودم را مديون مردم مي‌دانم و عاشق آن‌ها هستم.

 دايي ادامه داد: وقتي برخورد مردم را با خودم مي‌بينم که در بدترين شرايط پشتيبان من بوده‌اند، مي‌فهمم که آن‌ها خيلي بهتر از مسئولان قدر اسطوره‌ها و قهرمانان‌شان را مي‌دانند. متاسفانه برخي مسئولان فقط به ميزشان چسبيده‌اند و نمي‌خواهند به هيچ عنوان از پايش بلند شوند. وقتي اين گونه آدم‌ها دور مي‌گيرند، اين مي‌شود که يک گروه فرانسوي چنين تئاتري را اجرا مي‌کنند و من براي مسئولاني متاسف هستم که اجازه اجراي آن را دادند. متاسفانه وقتي در تلويزيون و در برنامه‌اي که به اسم نمي‌دانم، "فلان بازار" به قهرمان‌ها توهين مي‌کنند، ديگر چه کار مي‌شود؟ خيلي حرف‌ها را نمي‌شود گفت و بهتر است در دل‌مان باقي بمانند تا تعبير‌هاي غلطي از آن‌ها نشود.

 سرمربي راه آهن در پايان گفت: من هرگز آدم سياسي نبوده و نيستم و به هيچ حزب و گروهي هم وابسته نيستم. من فقط به خدا و مردم وابستگي دارم اما نمي‌دانم چرا آدم‌هايي که براي همه چيز و در هر موضوعي مصاحبه مي‌کنند، چرا اين طور موقع‌ها چيزي نمي‌گويند.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:19 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 ... 31 32 33 34 35 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 1634
بازدید کل : 65540
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1