قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اين مسابقات يکي از تورنمنت‌هاي باسابقه در فوتبال پايه است که از سال ‌٩٦ تاکنون هر سال برگزار شده و به جام رياست جمهوري قزاقستان شهرت دارد. اين رقابتها با حضور تيم‌هاي نوجوانان قزاقستان، مجارستان، ترکمنستان، ارمنستان، چين، آذربايجان، گرجستان و ايران از هشتم تا چهاردهم ارديبهشت برگزار مي‌شود. قرعه کشي اين رقابت‌ها هفته گذشته انجام شد.

 تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات در دو گروه به شرح زير قرعه کشي شدند: در گروه اول تيم‌هاي قزاقستان، مجارستان، ارمنستان و ترکمنستان قرار گرفتند و در گروه دوم ايران با تيم‌هاي گرجستان، چين و آذربايجان هم گروه شد.

 برنامه بازيها به شرح زير اعلام شد:


شنبه ‌٩ ارديبهشت ‌٩١

ايران – چين – ساعت ‌٧/٣٠ صبح به وقت تهران

آذربايجان – گرجستان

مجارستان – ارمنستان

قزاقستان - ترکمنستان

 مراسم افتتاحيه اين رقابتها ساعت ‌١٦ به وقت تهران در همين روز برگزار خواهد شد و ديدار افتتاحيه بين تيم‌هاي قزاقستان و ترکمنستان در ساعت ‌١٦/٣٠ برگزار خواهد شد.


يکشنبه ‌١٠ ارديبهشت ‌٩١

چين – آذربايجان

ايران – گرجستان – ساعت ‌١٠/٣٠ صبح به وقت تهران

ارمنستان – ترکمنستان

قزاقستان – مجارستان

سه شنبه ‌١٢ ارديبهشت ماه ‌٩١

گرجستان – چين

ايران – آذربايجان – ساعت ‌١٠/٣٠ صبح به وقت تهران

مجارستان – ترکمنستان

قزاقستان – ارمنستان


برنامه بازيهاي روز آخر به اين شرح است:


چهارشنبه ‌١٣ ارديبهشت ماه ‌٩١

بازي براي رده هفتم بين تيم‌هاي چهارم هر گروه ساعت ‌٧/٣٠ صبح به وقت تهران

بازي براي رده پنجم بين تيم‌هاي سوم هر گروه ساعت ‌٩/٣٠ صبح به وقت تهران

بازي براي رده سوم بين تيم‌هاي دوم هر گروه ساعت ‌١١/٣٠ صبح به وقت تهران

بازي فينال بين تيم‌هاي اول هر گروه ساعت ‌١٦:30به وقت تهران

 مراسم اهداي جوايز تيم‌ها ساعت ‌١٨/٢٠ به وقت تهران برگزار خواهد شد. تيم‌ها ‌١٤ ارديبهشت به کشورهاي خودشان باز خواهند گشت.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:18 ] [ mahiar ]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، در ديدار پيروزي و ذوب آهن که 9 بهمن ماه در تهران برگزار شد، تماشاگران پيروزي در دقيقه 45 بازي مرتکب تخلفاتي شدند. همچنين اين تيم نيمه دوم با دو دقيقه تاخير و تيم ذوب آهن با چهار دقيقه تاخير وارد زمين شد. برهمين اساس کميته انضباطي ضمن رسيدگي به اين اتفاقات، باشگاه پيروزي را به پرداخت مبلغ بيست ميليون ريال جريمه نقدي به خاطر تخلفات تماشاگران و به خاطر تاخير در ورود به زمين شش ميليون ريال محکوم کرد. باشگاه ذوب آهن هم به پرداخت 12 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


**جريمه باشگاه نفت تهران


براساس گزارش ناظر داوري و ناظر فدراسيون فوتبال، در ديدار تيم هاي سايپا و نفت تهران که 9 بهمن ماه در کرج برگزار شد، تيم نفت تهران در نيمه دوم با دو دقيقه تاخير وارد زمين شد. به همين دليل کميته انضباطي اين تيم را به پرداخت مبلغ شش ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين زمين ورزشگاه انقلاب کرج از سوي ناظران انضباطي و فدراسيون فوتبال داراي اشکالات خط کشي طولي و عرضي زمين اعلام شد. ضمن اينکه ايرادهايي در سيستم هاي صوتي و تصويري ورزشگاه انقلاب کرج مشاهده شده که مسبوق به سابقه هم بوده است. کميته انضباطي چنين اشکالاتي را براي رفع شدن به سازمان ليگ برتر گزارش داده است.


**جريمه نقدي مربي نفت آبادان


بر اساس گزارش ناظر داوري و ناظر بازي در ديدار تيم هاي فولاد خوزستان و نفت آبادان در اهواز، کاظم فراهاني مربي دروازه بانهاي تيم صنعت نفت آبادان در پايان بازي به داور اهانت کرد که از سوي کميته انضباطي سه جلسه از همراهي نفت آبادان محروم و به پرداخت مبلغ 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


** جريمه نقدي حنيف عمران زاده


بر اساس گزارش هاي رسيده به کميته انضباطي و بررسي مصاحبه هاي حنيف عمران زاده بازيکن تيم استقلال تهران، وي پس از بازي استقلال برابر مس کرمان عليه داور بازي مصاحبه هايي را انجام داده که پس از احضار وي به کميته انضباطي در 11 بهمن، اظهارات و دفاعيات وي شنيده شد. بر همين اساس اين بازيکن به توبيخ کتبي با درج درپرونده و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


** احضار مديرعامل و مربي راه ساري


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با بررسي گزارشات رسيده درباره مسابقه فوتسال ليگ برتر بين تيم هاي راه ساري و شهيد منصوري که در تاريخ هفتم بهمن 90 برگزار شد تخلفاتي صورت گرفت که بر اساس گزارش ناظران بازي جابر کيان نژاد مربي تيم راه ساري، مرتکب تخلفاتي شد. نامبرده بر اساس آيين نامه انضباطي و با صدور قرار موقت تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم در تمامي مسابقات محروم و معلق شده است. جابر کيان نژاد براي اداي توضيحات درباره اتفاقات آن بازي، روز سه شنبه دوم اسفند 90 بايد به همراه مديرعامل باشگاه راه ساري جهت پاسخگويي در کميته انضباطي حاضر شوند.

 
 
 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت فوتبال بلغارستان، دیمیتار برباتف اظهار داشت: بازیکنی هستم که با منچستریونایتد قرارداد دارد. درست است در فصل جاری تعداد بازی‌هایی که برای تیم انجام داده‌ام کم بوده، اما این به معنای اتخاذ تصمیمی به‌منظور ترک اولدترافورد نیست.

وی ادامه داد: همه بازیکنان در سراسر دنیا دوست دارند برای تیم‌شان بازی کنند. همه از نشستن روی نیمکت، خرسند نمی‌شوند. این موضوع در مورد من هم صدق می‌کند. اما همین مساله نیز نمی‌تواند دلیلی باشد تا از مسئولان منچستر انتقاد و به حضور در تیمی دیگر فکر کنم.

گلزن بلغاری در سال ۲۰۰۶ پس از درخشش بسیار برای بایرلورکوزن آلمان به لیگ برتر وارد شد. او ابتدا با پیراهن تاتنهام  به میدان رفت و بعد در سال ۲۰۰۸ به جمع «یونایتد‌ها» پیوست.


برباتف افزود: اگر در این زمینه حرفی داشته باشم، مقابل رسانه‌ها بر زبان نخواهم آورد. بلکه می‌روم و با مدیران منچستر در این‌باره صحبت می‌کنم. آن‌وقت می‌توان با رسیدن به یک جمع‌بندی بهترین تصمیم را گرفت.

برباتف در مورد دورنمای کاری‌اش نزد شیاطین سرخ نیز بیان کرد: هنوز پیشنهادی برای رایزنی در مورد ادامه همکاری با تیم به من نشده است. در این‌مورد فقط مطالب در روزنامه‌ها را خواندم. نشریات هم که فقط شایعه به خوانندگان ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: از نظر من برای ادامه همکاری مانعی نیست. اما باید دید خواسته منچستر چیست و تا چه زمانی علاقمند به همکاری مشترک است. فقط همین را می‌دانم حتی اگر باشگاه اقدامی نکند، در متن قراردادم تبصره‌ای است که خود به خود شرایط ادامه همکاری را تا تابستان سال ۲۰۱۳ استمرار می‌بخشد.

 

 

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، با گناهکار شناخته شدن عراق در استفاده از بازیکن 3 کارته و محروم در جریان دیدار مقابل امارات در گروه B مرحله سوم مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک لندن 2012 ( ششم آذر) از سوی فیفا، امارات به نتیجه 3 بر صفر برنده اعلام شد.

بازی بین دو تیم از گروه B مسابقات در ورزشگاه شیخ خلیفه دوبی با تنیجه 2 بر صفر به سود عراق به پایان یافت اما 3 امتیاز این بازی به امارات داده شد، زیرا عراق از جسیم فیصل، بازیکن محروم خود در ترکیب تیم استفاده کرد.

این بازیکن در دور دوم مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک مقابل ایران دومین کارت و در بازی بعد مقابل استرالیا در مرحله سوم در 22 نوامبر (اول آذر) سومین اخطار خود را دریافت کرد و بر طبق قوانین نباید در بازی مقابل امارات به میدان می‌رفت.

بر اساس ماده 55 قوانین انضباطی فیفا، عراق به پرداخت 7 هزار فرانک سوئیس (تقریبا معادل 7600 دلار آمریکا) محکوم شد. همچنین تیم المپیک این کشور با این شکست و تنها با یک امتیاز، پایین‌تر از استرالیا به قعر جدول گروه B مسابقات سقوط کرد. امارات با این 3 امتیاز، 8 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در مکان دوم قرار گرفت.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:15 ] [ mahiar ]

فرداشب (چهارشنبه ) سه دیدار از مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها، در شهرهای هوفن‌هایم، برلین و اشتوتگارت انجام خواهد شد تا سرنوشت سه تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی این جام مشخص شود. 


از این رو در اولین بازی هوفن‌هایم در ورزشگاه خانگی‌اش« راین نکار» پذیرای تیم دسته دومی گرویترفورت است.

در ورزشگاه المپیک برلین نیز هرتابرلین با بورسیامونشن‌گلادباخ مصاف خواهد داد. در این بازی رویارویی میشائیل اسکیبه، مربی نام‌آشنای هرتا با ستارگان جوانی همچون مارکو رویس ازتیم میهمان و مربی‌اش لوسین فابرو نکته تماشایی خواهد بود.


در آخرین مصاف نیز اشتوتگارت در ورزشگاه دایملربنز‌اشتادیون میزبان بایرن‌مونیخ خواهد بود. اشتوتگارتی‌ها که در بوندس‌لیگا حال و روز چندان خوشی ندارند، مقابل ستارگان باوارایی خواهند ایستاد تا بلکه با کسب پیروزی و راهیابی به دور نیمه نهایی، بخت خود را برای کسب قهرمانی در این جام و در نتیجه سامان بخشیدن به اوضاع آشفته خود افزایش دهند.


در مقابل باوارایی‌ها که همین هفته در جریان مسابقات هفته بیستم بوندس‌لیگا پس از چند هفته صدرنشینی بوندس‌لیگا، از رده اول به پله دوم تنزل مقام یافتند،  برای حفظ امید‌های خود برای دست‌یابی به مقام نخست جام حذفی، با انگیزه‌ای مضاعف به اشتوتگارت می‌روند تا با راهیابی به مرحله نیمه نهایی در فاصله کمی با عنوان نخست قرار گیرند.

 

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ mahiar ]

عزیز محمدی در خصوص فشردگی مسابقات و همچنین انتقاد به ساعت برگزاری دیدارهای لیگ صحبت‌های زیر را انجام داد.

* حتما صحبت‌های مهدی رحمتی را شنیده‌اید که از برگزاری فشرده لیگ گلایه داشت؟

اصلا فکر ‌کنید عزیز محمدی همه زمان بندی‌اش اشتباه است و خودتان به فکر برنامه ریزی باشید. من یک سؤالی دارم اگر دیروز بازی سایپا و استقلال برگزار نمی‌شد پس چه زمانی باید آن را برگزار می‌کردیم؟ من نمی‌توانم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهم. دیروز فقط به استقلال ظلم نشد ذوب آهن هم با مس سرچشمه بازی داشت، این تیم باید به اصفهان بازگردد و دوباره به تهران بیاید اما استقلال در تهران بازی داشت و باید در تهران با ذوب آهن بازی کند.


خودتان را جای من بگذارید. هفته بعد هم اگر هر کدام از این دو تیم به مرحله بعد صعود کند بازی هفته بیست و ششم را باید برای آنها لغو کنم. مگر در تعطیلات عید چند بازی می‌توانم برگزار کنم. از سوی دیگر هفته آخر لیگ هم باید همزمان برگزار شود.

* صحبت رحمتی این بود که به خاطر جام حذفی برنامه مسابقات را فشرده کرده‌اید؟

من نمی‌خواهم جواب رحمتی را بدهم ولی می‌خواهم به همه آنهایی که انتقاد دارند بگویم قرار بود از ابتدا فینال جام حذفی 9 اسفند برگزار شود اما همین رسانه‌ها و باشگاه پرسپولیس انتقاد کردند که چرا باید قبل از دربی استقلال در جام حذفی بازی کند ولی پرسپولیس مسابقه هفته قبل خودش را انجام دهد. ما هم با توجه به اینکه باید برای برگزاری دربی شرایط دو تیم را یکسان برنامه ریزی کنیم این انتقاد را منطقی دیدیم و پس از بررسی شرایط تصمیم گرفتیم به جای برگزاری فینال در 9 اسفند این مسابقه 25 اسفند برگزار شود.

* اما گفته می‌شود دلیل تغییر فینال جام حذفی شرایط نامساعد زمین حافظیه است؟

اصلا به این موضوع ربطی ندارد. باشگاه پرسپولیس خواسته بود استقلال قبل از بازی با این تیم در لیگ برتر بازی کند که این حق باشگاه پرسپولیس بود. یکی به من بگوید من چه کنم؟ همه فقط انتقاد می‌کنند ولی زمانی که از آنها می‌خواهم نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح کنند کسی صحبت نمی‌کند. همه فقط زورشان به عزیز محمدی می‌رسد.

* بدنساز استقلال معتقد است 90 درصد آسیب دیدگی بازیکنان این تیم به دلیل فشردگی مسابقات است. همچنین این انتقاد مطرح شده که زمین‌های نامناسب این آسیب‌ دیدگی‌ها را بیشتر کرده است...

 آندو تیموریان در کدام زمین مصدوم شد؟ آیا من مقصر هستم که بازیکن دیگری به انگشت پای تیموریان ضربه زده است؟ جباری در تبریز مصدوم شد و خسرو حیدری در آزادی. این فشردگی مسابقات برای همه تیم‌ها است و شرایط این تیم با ذوب آهن یکسان برنامه ریزی شده است. اگر این تیم خوب بدنسازی و خوب استراحت نکرده ربطی به من ندارد. برگزاری مسابقات ربطی به من ندارد. برگزاری مسابقات هر 4 روز یکبار کاملا طبیعی است. تیم‌ها در اروپا هم هر 3،4 روز یکبار مقابل هم قرار می‌گیرند. بازیکنان تیم های اروپایی هر بازی 13 و 14 کیلومتر می‌دویدند اما بازیکنان ایرانی به زحمت 5 کیلومتر می‌دونند

* اما امکاناتی که باشگاه‌های اروپایی دارند باشگاه‌های ایرانی ندارند؟

حرفه‌ای بودن یعنی فقط به بازیکنان پول خوب بدهند؟ اینکه باشگاه‌های ما امکانات حرفه‌ای ندارند و زمین خوب ندارند تقصیر ما است؟ باید 22 اردیبهشت به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر را تمام کنیم. اصلا عزیز محمدی عقلش نرسیده و بازی‌ها را فشرده برگزار می‌کند، آسیا و فیفا هم عقل‌ نرسیده که بازی‌های تیم ملی را پشت سر هم و بدون در نظر گرفتن جغرافیای آسیا در نظر گرفته است؟ من در سازمان لیگ برنامه مسابقات را مقابل مظلومی گذاشتم و گفتم اگر پیشنهاد بهتری دارد به من بدهد و او هم گفت نمی‌توانیم بهتر از این برنامه ای که شما نوشته‌ایم برنامه ریزی کنیم.

* اگر سرمربی استقلال متوجه این شرایط شده پس هم خودش و هم عوامل این تیم از فشردگی مسابقات گلایه دارند؟

تا دیروز که نمی‌باختند این صحبت‌ها را نمی‌کردند اما حالا به فکر انتقاد افتادند.

* چرا جام حذفی را به صورت فشرده برگزار کردید. در این شرایط برخی تیم‌ها مثل مس، استقلال و شاهین در نیم فصل استراحت نداشتند؟

در همه جای دنیا وقتی مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود بازی‌های لیگ تعطیل است و مسلم است آنهایی که به مراحل بالاتر رفته‌اند باید به میدان بروند و سایر تیم‌ها استراحت ‌کنند. نمی‌شود با یک دست دو تا هندوانه برداشت. تیمی که به مرحله بالاتر جام حذفی می‌رود مسلما برنامه‌های بازی بیشتری دارد. هر که بامش بیش، برفش بیشتر.

* قبل از شروع لیگ برنامه جام حذفی را به باشگاه‌ها داده بودید؟

ما از همان اول برنامه مسابقات را اعلام کردیم حتی بار دیگر از باشگاه‌ها خواستیم اگر نظری در خصوص برنامه ریزی دارند بدهند اما هیچ کس نظری نداشت.

* انتقاد دیگری که به سازمان لیگ وارد شده در خصوص ساعت برگزاری مسابقات است. فکر نمی‌کنید برگزاری بازی‌ها در ساعت 18 یا 17 در این هوای سرد کاهش تماشاگران را به دنبال داشته باشد؟

برای برنامه ریزی مسابقات فقط نباید به آن دسته از تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند توجه کرد. خیلی از علاقمندان به فوتبال هستند که می‌خواهند از منزل و تلویزیون در یک ساعت مناسب مسابقات را ببینند. باید طوری برنامه ریزی کنیم که همه هواداران بتوانند از فوتبال استفاده کنند. ساعت 14 هم برنامه ریزی داشته‌ایم اما رسانه‌ها انتقاد کردند که چرا بلافاصله بعد از ناهار مسابقه برگزار می‌شود و حالا که بازی ها ساعت 17 برگزار می‌شود می‌گویند هوا سرد است. در اروپا هم بازی‌ها ساعت 8 شب برگزار می‌شود. هوای اروپا سردتر از اینجا است. آنها با ما چه فرقی دارند. ما برای مردم کار می‌کنیم و باید در خدمت مردم باشیم.

* پرونده خشایار محسنی به کجا رسید؟

من در این مورد اطلاعی ندارم. یک جلسه ای برگزار شد و علیپور به زودی حکم آن را اعلام می کند.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:9 ] [ mahiar ]

شب گذشته و در تک بازی باقی‌مانده از هفته بیست و دوم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال گرانادا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد مالاگا بگذرد.

نیمه اول این دیدار بدون گل زده به پایان رسید و دو تیم دل به نیمه مربیان بستند. پیگرینی که سابقه مربی‌گری در رئال مادرید و نیمه‌های دوم بسیار تلخی را دارد در این بازی نیز خوب کار نکرد و تیمش در نهایت متحمل شکست شد.

ایگالو ۵۷ برای گرانادا گلزنی کرد و روندون ۶۸ گل تساوی بخش مالاگا را به ثمر رساند اما حملات همه جانبه تیم میزبان باعث شد تا لوپس ۸۱ دومین گل گرانادا را ثبت کرد.

مالاگا در دقیقه ۸۳ دمیکیلیس را به خاطر دریافت کارت قرمز و اخراج از دست داد.

در پایان هفته بیست و دوم لالیگا فاصله ۷ امتیازی رئال مادرید و بارسلونا حفظ شد و والنسیا نتوانست آن طور که می خواست به دو غول لالیگایی نزدیک شود.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:8 ] [ mahiar ]

 به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا برای بازی مهم فردا شب تیمش مقابل والنسیا به زعم نویسندگان رسانه‌های معتبر اروپایی ۲ مشکل اساسی دارد.

سرمای شدید در اروپا که لغو بسیاری از بازی‌های را در کشورهای مختلف به همراه داشته چمن نیوکمپ را تا مرز ۵۵ درصد تخریب کرده و یخ‌زدگی کامل چمن این استادیوم بزرگ و مجهز انتقاد مقامات باشگاه بارسلونا از مسئولین نیوکمپ را سبب شده است.

مسئولین وعده داده‌اند که تا پیش از آغاز بازی کیفیت چمن نیوکمپ را به مرز قابل قبولی برسانند.

این در حالی است که بازی تیکی‌تاکای بارسلونا در زمین غیر استاندارد هرگز پیاده شدنی نیست و تیمی که در بازی هوایی قابلیت بیشتری داشته باشد در چنین شرایطی موفق است.

مشکل بزرگ دیگر گواردیولا برای بازی فردا شب مقابل والنسیا، مصدومین بارسلونا است.

داوید ویا، آفلای، آلکسیس، اینیستا و پدرو در فهرست رسمی پزشکی بارسلونا حضور دارند و بوسکتس به خاطر زخم عمیق زانوی خود در تلاش برای رسیدن به این بازی است.

از طرفی بازیکنانی نظیر پویول، ژاوی و حتی مسی تحت تاثیر ویروس سرماخوردگی جدیدی هستند که به تازگی در اروپا منتشر  شده است.

دو تیم بارسلونا و والنسیا در بازی رفت از نیمه نهایی جام پادشاهی اسپانیا به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:59 ] [ mahiar ]

تیم فوتبال روبین کازان روسیه که به تازگی علیرضا حقیقی دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان را به خدمت گرفته در دومین مرحله اردوی تدارکاتی خود بعد از اردوی ترکیه در ماربلای اسپانیا اردو زد.

در میان این اردو تیم روبین کازان در مسابقاتی ۶ جانبه شرکت کردند که در این مسابقات تیم‌های از باشگاه‌های روسیه، بلغارستان، رومانی و اسپانیا حضور دارند.

شب گذشته روبین کازان اولین بازی خود را در این تورنمنت انجام داد و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم لخ‌پوزنان را شکست دهد.

 در این دیدار علیرضا حقیقی در بین بازیکنان اصلی ۹۰ دقیقه برای روبین کازان به میدان رفت.

گل‌های روبین کازان را مارتینز و والدز به ثمر رساندند.

تیم فوتبال روبین کازان تا ۱۲ فوریه یعنی ۶ روز دیگر در ماربلای اسپانیا اردوی خود را دنبال می‌کنند و سپس ۱۶ فوریه برای دیدار مقابل المپیاکوس راهی روسیه می‌شود.

گفتنی است پس از بازی، کادر فنی و بازیکنان روبین کازان از عملکرد حقیقی قدردانی و تشکر کردند.

نکته جالب این است که علی‌رغم خبرهای منتشره در رسانه‌ها هیچ تغییر در رأس کادر فنی روبین‌کازان روسیه صورت نگرفته است و همان سرمربی سابق هدایت تیم حقیقی را برعهده دارد.

روبین کازان در اسپانیا روزانه ۲ جلسه تمرین و ۲ جلسه کلاس آنالیز برای بازیکنان در نظر گرفته است.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:53 ] [ mahiar ]

 

   هفته بیست و پنجم لیگ که روز چهارشنبه با انجام سه بازی دیگر پیگیری می‌شود. در این روز تیم‌های بالای جدول بازی‌های حساسی دارند. نگاهی به بازی‌های این روز می‌اندازیم.

*ملوان - نفت تهران؛ در انتظار یک بازی زیبا

ملوان که هفته گذشته نفت را در آبادان شکست داده این بار در انزلی باید به مصاف دومین تیم نفتی لیگ برود. ملوان در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند در جدول لیگ صعود کند. از سوی دیگر حسین فرکی نمی‌خواهد نفت تهران از جمع ۵ تیم بالای جدول دور شود به همین دلیل دو تیم برای برد به میدان می‌روند. در صورتی که وضعیت جوی و زمین مسابقه مساعد باشد می‌توان یک بازی زیبا و تهاجمی را از هر دو تیم شاهد بود.

*سپاهان اصفهان - مس کرمان؛ قربانی کردن چیرو برای بازگشت به صدر

استقلال روز گذشته با تساوی برابر سایپا به صدر جدول بازگشت و حالا سپاهان به دنبال بازپس گیری صدر جدول از آبی‌هاست. یاران کرانچار برای رسیدن به این هدف باید از سد مس کرمان عبور و بلاژویچ را قربانی کنند. کرانچار که نشان داده مربی بادانش و کارکشته‌ای است قطعا راه پیروزی بر حریف پرحاشیه خود را به خوبی می‌داند. زردپوشان اصفهانی در صورت برد در این بازی با دو امتیاز بیشتر از استقلال صدرنشین خواهند شد. آنها در صورت تساوی هم می‌توانند به لطف تفاضل گل بهتر به صدر جدول برگردند.

نبرد کرانچار و بلاژویچ یا همان چیرو دو مربی خارجی لیگ می‌تواند تماشایی از کار دربیاید. تمام استقلالی‌ها طرفدار مس کرمان هستند تا شاید بلاژویچ با شکست سپاهان استقلال را در صدر نگه‌ دارد.

* تراکتورسازی تبریز - نفت آبادان؛ تراکتور در اندیشه نفت سوزی

تراکتورسازی برای اینکه رده سوم جدول را در این هفته از دست ندهد باید برابر نفت آبادان پیروز شود. کاستا که دستیار کی‌روش بوده تاکنون بهتر از پیروانی نتیجه نگرفته است. با این حال نفت آبادان تیمی بوده که در این فصل بیرون از خانه پیروزی‌های بیشتری داشته و یاران قلعه‌نویی اگر نتوانند نفت را مهار کنند کارشان دشوار می‌شود. تراکتورسازی در صورت پیروزی برابر نفت فاصله یک امتیازی استقلال می‌رسد و قطعا این آرزوی قلعه‌نویی و تمام طرفداران تراکتورسازی است. سه امتیاز این بازی از نان شب برای قلعه‌نویی واجب‌تر است.

گفتنی است، برنامه ادامه بازی‌های هفته بیست و پنجم به شرح زیر است:

**سه شنبه 17/11/90

*پرسپولیس– فجر شهید سپاسی شیراز – ساعت 17 – ورزشگاه آزادی

داوران: سعید بخشی زاده – مسعود فرح نیا – آرمان اسعدی – پیروز سیف الله پور – ناظر: حسین عسگری

*شاهین بوشهر – شهرداری تبریز – ساعت 17 – ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

داوران: محمدرضا اکبریان – محمدرضا منصوری – بهروز برون – جمشید محمدی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی۷

**چهارشنبه 19 بهمن

 *ملوان - نفت تهران ساعت ۱۵:۳۰

*سپاهان - مس کرمان ساعت ۱۵:۳۰

*تراکتورسازی - نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰

**پنج‌شنبه  20 بهمن

*راه آهن - داماش گیلان ساعت ۱۵:۳۰

*فولاد خوزستان - صبای قم ساعت ۱۶

 

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:52 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 ... 32 33 34 35 36 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1598
بازدید کل : 65504
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1