قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اکبر رضایی در مورد وضعیت میلاد میداوودی که روز گذشته در بازی با سایپا مصدوم شد، اظهار داشت:  زانوی راست میلاد دچار مصدومیت و شب گذشته از زانوی او MRI گرفته شد. قرار است امروز جواب این آزمایش آماده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که میداوودی به بازی روز جمعه مقابل ذوب‌آهن می رسد یا خیر گفت: تا زمانی که جواب آزمایش نیاید و از میزان مصدومیت او مطلع نشوم نمی توانم نظری بدهم اما فعلا زانوی میداوودی درد دارد.

  گفتنی است، استقلال در شرایطی جمعه هفته جاری در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ذوب‌آهن برود که آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری را به طور قطع به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و احتمال دارد میداوودی هم به این مسابقه نرسد.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:50 ] [ mahiar ]

فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان فهرست بهترین مربیان جهان در یک دهه گذشته ( از سال ۲۰۰۱ تا پایان ۲۰۱۱ ) را اعلام کرد که مطابق آن منصور ابراهیم‌زاده، مربی تیم ذوب آهن اصفهان در رده ۱۵۸ جای گرفت. وی البته در این رده‌بندی با ویسنته آخیره اروگوئه‌ای، اونال اکستوسین اسپانیایی،  استفان کشی نیجریه‌ای، براتراند مارچان فرانسوی، کلود پوئل فرانسوی، تائه یونگ شین کره جنوبی و خوزه لوئیس تره خو مکزیکی با کسب ۵ امتیاز شریک شد.

همچنین میروسلاو بلاژویچ، مربی بوسنیایی تیم مس کرمان با ۴ امتیاز در رده ۱۶۶ جای گرفت. وی دراین رده با دوسارت بلژیکی، مونچارنکو بیلاروس، پاول یاناس لهستانی، تیموری کتسبایا گرجستانی و ویکتور هارولدو پوا اروگوئه‌ای با ۴ امتیاز شریک شد.

 همچنین زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم سپاهان اصفهان با ۱۲ امتیاز در رده ۹۹ بالاتر از ابراهیم‌زاده و بلاژویچ جای گرفت. وی برای این منظور با پیاسیانا پرتغالی، دوچکویچ یوگسلاوی، هاینکس آلمانی، کومان هلندی، هانری میشل فرانسوی، اولیورا پرتغالی، روسو آرژانتینی و لوئیس سوارز کلمبیایی شریک شد.

در فهرست مذکور عنوان بهترین مربی جهان از آن سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد شد. او برای این منظور صاحب ۱۶۶ امتیاز شد.

پس از او آرسن ونگر، مربی فرانسوی آرسنال با ۱۶۵ امتیاز و خوزه مورینیو ، مربی پرتغالی ۱۵۴ امتیاز ، دوم و سوم شدند.

*فهرست ۲۰ مربی برتر جهان به این شرح است:

۱- سرآلکس فرگوسن، اسکاتلندی، ۱۶۶ امتیاز

۲-آرسن ونگر، فرانسوی، ۱۶۵ امتیاز

۳- خوزه مورینیو، پرتغالی، ۱۵۴ امتیاز

۴-فابیو کاپلو، ایتالیایی، ۱۳۵ امتیاز

۵-گاس هیدینک، هلندی، ۱۱۲ امتیاز

۶-کارلو آنجلوتی، ایتالیایی، ۱۰۸ امتیاز

۷-ویسنته دل بوسکه، اسپانیایی، ۱۰۴ امتیاز

۸-مارچلو بیلسا ، آرژانتینی، ۱۰۱ امتیاز

۹- لوئیس فلیپه اسکولاری، برزیلی، ۱۰۱ امتیاز

۱۰- رافائل بنیتس، اسپانیایی، ۹۷ امتیاز

۱۱-مارچلو لیپی، ایتالیایی، ۸۸ امتیاز

۱۲-فرانک ریکارد، هلندی، ۸۰ امتیاز

۱۳-اسوون گوران اریکسون، سوئدی، ۷۹ امتیاز

۱۴-کارل بروکنر، چکی، ۷۶ امتیاز

۱۵-یواخیم لو، آلمانی، ۷۶ امتیاز

۱۶-کارلوس آلبرتو پریرا، برزیلی، ۶۵ امتیاز

۱۷-اوتمار هیتسفلد، آلمانی، ۶۵ امتیاز

۱۸-کارلوس دونگا، برزیلی، ۶۲ امتیاز

۱۹-روبرتو مانچینی، ایتالیایی، ۶۲ امتیاز

۲۰-اتو ره‌هاگل، آلمانی، ۶۱ امتیاز

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:49 ] [ mahiar ]

چهارشنبه شب ورزشگاه سن سیرو میزبان دیداری حساس و تماشایی است. میلان و یوونتوس در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا (جام حذفی ایتالیا ) مقابل هم قرار خواهند گرفت.

حساسیت اوضاع جدول سری آ و رقابت شانه به شانه دو تیم یووه و میلان برای صدرنشینی در جدول این رقابتها، این دیدار را بیش از هرزمان دیگری جذاب خواهد کرد.

دیگر دیدار این مرحله هم پنجشنبه شب میان دو تیم سیه نا و ناپولی انجام خواهد شد.

دو بازی برگشت این مرحله در روز بیست و یکم ماه مارس، برگزار می شود تا تکلیف فینالیستهای کوپا ایتالیا روشن گردد.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:48 ] [ mahiar ]

دو تیم میدلزبورو و ساندرلند در پیکاری که یک هفته قبل در دور چهارم جام حذفی انگلیس مقابل هم برگزار کردند، به تساوی یک بر یک رسیدند.  از این رو بر اساس قوانین موجود در این کشور برای معرفی تیم پیروز این مرحله دیداری مجدد برگزار خواهند کرد.

در مصاف قبلی ساندرلند در خانه به تساوی یک بر یک در ورزشگاه آف‌لایت برابر حریف رسید. در حالی‌که فردا شب این بازی به میزبانی حریف برگزار خواهد شد تا نتیجه نهایی مشخص شود.

امروز (سه‌شنبه) از همین سری مسابقات دو دیدار مطابق برنامه انجام خواهد شد:

ساوت‌هامپتون – میل‌وال

شیفیلد‌ونزدی – بلکپول

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:47 ] [ mahiar ]

فرداشب (چهارشنبه) مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا که از ۲۰ روز قبل در دو کشور گینه و گابن آغاز شده است با انجام دو بازی فینالیست‌های خود را در ایستگاه آخر خواهد شناخت.

از این رو در اولین بازی ساحل عاج که از ستارگان پرآوازه‌ای همچون دیدیه دروگبا، حبیب کولوتوره، یحیی توره و سلمان کالو بهره می‌گیرد، برابر مالی قرار خواهد گرفت که از حضور بزرگانی همچون سیدو کیتا،‌گارا دمباله و... بهره می‌برد.


در دومین جدال نیز زامبیا و غنا دومین دیدار را برگزار خواهند کرد که در این میان بزرگانی همچون روژر کولا و جوناس ساکوا از زامبیا با جان منساه،‌جان پانتسیل، سولی مونتاری، آنتونی عنان و ... به رقابت می‌پردازند.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:46 ] [ mahiar ]

  وحيد هاشميان پس از شرکت در کلاس مربيگري در آلمان موفق شد با کسب نمره کامل بخش نظري که 70 درصد کل نمره را تشکيل مي‌دهد، مدرک A مربيگري يوفا را کسب کند. نمره بخش عملي نيز در آينده نزديک اعلام خواهد شد.

بر اين اساس، اگر هاشميان يک سال سرمربي يک تيم حرفه‌اي باشد، مي‌تواند مدرک مربيگري حرفه‌اي يوفا را نيز اخذ کند.

مدرک مربيگري حرفه‌اي يوفا بالاترين درجه مربيگري در فوتبال اروپاست.

 
 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:44 ] [ mahiar ]

شب گذشته دو پیکار نخست از مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات که در گینه و گابن به صورت مشترک برگزار می شود، انجام گرفت که زامبیا و ساحل‌عاج با کسب پیروزی‌های  ۳ برصفر جواز صعود دریافت کرده و تیم‌های خوشبخت‌های این مرحله نام گرفتند.

ابتدا زامبیا مقابل سودان این نتیجه را کسب کرد. استوپیلا سونزو ۱۵، فلیکس کاتون‌گو ۶۶ و جیمز چامانگا ۸۶ سه گل وارد دروازه سودان کردند.

در این بازی سیف علی موسوی بازیکن سودان در دقیقه ۶۵ به دستور داور از زمین اخراج شد.

در دومین مسابقه نیز گینه استوایی با همین نتیجه برابر یاران دیدیه دروگبا در تیم ساحل عاج، شکست را پذیرا شدند.

دروگبا، کاپیتان و مهاجم عضو تیم چلسی در دقایق ۳۶ و ۶۹ با دو گل تیم کشورش را پیش انداخت. سپس در دقیقه ۸۱ نوبت به یحیی توره، عضو تیم منچسترسیتی انگلیس رسید تا شمار گل های «فیل‌ها» را به سه افزایش دهد.


امشب (یکشنبه) در دو دیدار دیگر گابن با مالی و غنا مقابل تونس صف‌آرایی می‌کنند تا چهره دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی شناسایی شود.

 

 

 

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:49 ] [ mahiar ]

 

منچسترسیتی باز هم در خانه پیروز شد؛ این بار مقابل فولام. آنها با این برد فاصله خود در صدر جدول با منچستریونایتد را موقتا به سه امتیاز رساندند و رکورد صد درصد پیروزی خانگی را حفظ کردند.

سیتی بازی را عالی آغاز کرد و در دقیقه 10 به گل رسید. آدام جانسن در محوطه جریمه با خطای کریس برد سرنگون شد و پنالتی حاصل را سرخیو آگوئرو به راحتی به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 30 بود که گل دوم به ثمر رسید. این بار ضربه جانسن را کریس برد که جاگیری بدی داشت وارد دروازه شوارتزر کرد.

گل سوم را ادین ژکو در دقیقه 72 زد. آگوئرو در محوطه جریمه به پیش تاخت و سندروس و دیویس را پشت سر گذاشت و توپ را به ژکو داد که کسی او را مهار نکرده بود. او هم از فاصله 6 متری گل سوم را زد.

سیتی با این برد 57 امتیازی شد و در صدر جدول ماند. فولام هم با 27 امتیاز چهاردهم است.
 

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:48 ] [ mahiar ]

شب گذشته با انجام شش دیدار دیگر مسابقات هفته بیستم بوندس‌لیگا ادامه یافت. شش بازی که تنها یک برد داشت و پنج مصاف آن به تساوی منجر شد. اما در مهمترین دیدار روز که در شمال آلمان جایی که هامبورگ در حضور ۵۷ هزار تماشاگر در ورزشگاه ایمه‌تچ آره‌نا به استقبال از بایرن مونیخ شتافت، تساوی یک بر یک رقم خورد.

بایرن که دو سال قبل در خانه هامبورگ به تساوی بدون گل رسید، شب گذشته پس از گذشت ۲۴ ماه یکبار دیگر مجبور شد نزد حریف سنتی خویش امتیازات را تقسیم کند.

در این دیدار میزبان که از دو ماه قبل توسط تورستن فینک، بازیکن سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ مونیخی‌ها هدایت می‌شود، توانست ابتدا به گل برسد. در دقیقه ۲۳ پس از آن‌که گوئر‌ه‌رو، هافبک اهل پرو  بندرنشینان (بازیکن پیشین بایرن‌) پاسی زیبا به ژکوپو سالا، گلزن ایتالیایی تیمش داد، دروازه مانوئل نویر فرو ریخت.

بایرن که در این دیدار از وجود رافینا به خاطره ۵ اخطاره بودن، محروم بود و در خط دفاع به جای او از تیموچوک استفاده می‌کرد، پس از این عقب ماندگی بر شدت حملات خود افزود. اما میزبان با جمع شدن در مقابل دروازه خویش سعی کرد با اداره بازی مانع به ثمر رسیدن گل به سود میهمانش شود.

در نیمه دوم نیز بایرنی‌ها به خاطر تراکم زیاد بازیکنان هامبورگ در دفاع موفق به انجام کار زیادی نشدند تا اینکه در اواخر نیمه دوم ایویتسیا اولیچ، مهاجم کروات به جای تونی کروس وارد بازی شد. با حضور این مهاجم بر شدت حملات باوارایی‌ها افزوده شد تا جایی که وی اندکی پس از حضورش در میدان در دقیقه ۷۱ با پاس توماس مولر دروازه هامبورگ را گشود و در نهایت این دیدار به تساوی یک بر یک منجر شد.

در جدالی دیگر شالکه و ماینس نتیجه‌ای مشابه آن‌چه در خانه هامبورگ رقم خورد، را ثبت کردند. در این بازی که در ورزشگاه ولتینز‌آره‌نا و در هوایی کاملا سرد انجام گرفت، ابتدا محمد زیدان در دقیقه ۱۵ میهمان را پیش انداخت.

پس از این گل شاگردان آبی‌پوش شالکه یکپارچه حمله شدند تا این که در دقیقه ۵۹ بالاخره توانستند توط اوباسی گل تساوی را به ثمر برسانند.

همچنین دیدار ولفسبورگ با بورسیامونشن‌گلادباخ در ورزشگاه فولکس‌واگن‌آره‌نا نیز برنده‌ای نداشت و دو تیم تساوی بدون گل را رقم زدند.

در این جدال اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی ولفسبورگ تا دقیقه ۶۲ در ترکیب تیمش بود. اما در این هنگام جای خود را به سیو، بازیکن فرانسوی سپرد.


*سایر نتایج:

هوفن هایم 2- آگسبورگ 2

گل ها: امپلا 38، سالی هوویچ 51(پنالتی) برای هوفن هایم، مولدرس 31، لانگ کامپ 72 برای آگسبورگ


هرتابرلین صفر – هانوفر یک

گل ها: محمد عبدالوایه 68

اخراج: نوی مان از هرتابرلین در دقیقه 75


بایرلورکوزن 2- اشتوتگارت 2

گل‌ها: کیسلینگ 11، روفلس 47(پنالتی) برای لورکوزن، یولیان شیبر 23، مارتین هارنیک 89 برای اشتوتگارت

اخراج: مولینارو 90 برای اشتوتگارت


با توجه به نتایج شب گذشته، بایرن مونیخ که تا روز جمعه صدرنشین بود، رده نخست را به بورسیادورتموند واگذار کرد و خود تا پله دوم سقوط کرد.

اکنون زردپوشان دورتموندی با ۴۳ امتیاز در پله اول و بایرن با ۴۱ امتیاز و میانگین گل زده ۳۳+ در رده دوم جای دارند.

شالکه با همین امتیاز و میانگین گل زده ۲۱+ در رده سوم حضور دارد . مونشن‌گلادباخ و بایرلورکوزن نیز به ترتیب با ۴۰ و ۳۱ امتیاز چهارم و پنجم هستند.


*جدول رده بندی:

1- بورسیادورتموند 43 امتیاز

2-بایرن مونیخ 41 امتیاز، میانگین گل زده 33+

3- شالکه 41 امتیاز، میانگین گل زده 21+

4-بورسیامونشن گلادباخ 40 امتیاز

5-بایرلورکوزن 31 امتیاز

 

 

 

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:46 ] [ mahiar ]

برنامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از هفته نوزدهم تا بیست و ششم درحالی از سوی سازمان لیگ آزادگان اعلام شد که پایان رقابت‌های این رقابتها، سی و یکم فرودین‌ماه سال 1391 است. برنامه کامل این مسابقات به شرح زیر است:

هفته نوزدهم:
چهارشنبه - 26/11/90
* صنعت ساری - گسترش فولاد تبریز، ساعت 14:30، ورزشگاه شهدا ساری
* پیام مخابرات فارس - شهرداری بندرعباس، ساعت 14:30، ورزشگاه  شهدا ارتش شیراز
* فولاد یزد - استیل آذین سمنان، ساعت 14:30، ورزشگاه نصیری-یزد

پنجشنبه - 27/11/90
* ابومسلم مشهد - پیکان تهران، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی مشهد
* داماش ایرانیان - اتکا گلستان، ساعت 14:30، ورزشگاه کارگران تهران
* مس رفسنجان - ایرانجوان بوشهر، ساعت 14:30، ورزشگاه  تختی رفسنجان
* شهرداری یاسوج - نساجی مازندران، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی یاسوج
* گل‌گهر سیرجان - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 14:30، ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر
* ماشین سازی تبریز - پاس همدان، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی تبریز
* سایپا شمال - شهرداری اراک، ساعت 14:30، ورزشگاه وطنی قائمشهر
* برق شیراز - استقلال صنعتی، ساعت 14:30، ورزشگاه اختصاصی برق
* تربیت یزد - صنعتی کاوه تهران، ساعت 14:30، ورزشگاه نصیری یزد
* آلومینیوم هرمزگان - نیروی زمینی تهران، ساعت 14:45، ورزشگاه بندرعباس
* نفت مسجد سلیمان - گهر زاگرس درود، ساعت 15، ورزشگاه اختصاصی نفت

هفته بیستم:
پنجشنبه - 04/12/90
* پیکان تهران - صنعت ساری، ساعت 14:45، ورزشگاه شهدا شهر قدس
* گسترش فولاد تبریز - داماش ایرانیان، ساعت 14:45، ورزشگاه تختی تبریز
* اتکا گلستان - فولاد یزد، ساعت 14:45، ورزشگاه آزادی گرگان
* شهرداری اراک - پیام مخابرات فارس، ساعت 14:45، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
* استیل آذین سمنان - مس رفسنجان، ساعت 14:45، ورزشگاه تختی سمنان
* شیرین فراز کرمانشاه - شهرداری یاسوج، ساعت 14:45، ورزشگاه انقلاب کرمانشاه
* نساجی مازندران - برق شیراز، ساعت 14:45، ورزشگاه وطنی قائمشهر
* گهر زاگرس درود - گل‌گهر سیرجان، ساعت 14:45، ورزشگاه تختی درود
* پاس همدان - نفت مسجد سلیمان، ساعت 14:45، ورزشگاه قدس همدان
* نیروی زمینی تهران - تربیت یزد، ساعت 14:45، ورزشگاه شهدا نزاجا تهران
* کاوه تهران - ماشین‌سازی تبریز، ساعت 14:45، ورزشگاه هما تهران
* شهرداری بندرعباس - ابومسلم مشهد، ساعت 15، ورزشگاه خلیج فارس
* ایرانجوان بوشهر - سایپا شمال، ساعت 15:15، ورزشگاه بهشتی بوشهر
* صنعتی خوزستان - آلومینیوم هرمزگان، ساعت 15:15، ورزشگاه تختی اهواز

هفته بیست و یکم:
سه‌شنبه - 9/12/90
* سایپا شمال - استیل آذین سمنان، ساعت 14:45، ورزشگاه وطنی قائمشهر
* تربیت یزد - استقلال صنعتی، ساعت 14:45، ورزشگاه نصیری یزد

چهارشنبه - 10/12/90
* ابومسلم مشهد - شهرداری اراک، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی مشهد
* صنعت ساری - داماش ایرانیان، ساعت 14:45، ورزشگاه شهدا ساری
* پیکان تهران - شهرداری بندرعباس، ساعت 14:45، ورزشگاه شهدا شهر قدس
* فولاد یزد - گسترش فولاد تبریز، ساعت 14:45، ورزشگاه نصیری یزد
* مس رفسنجان - اتکا گلستان، ساعت 14:45، ورزشگاه تختی رفسنجان
* پیام مخابرات فارس - ایرانجوان بوشهر، ساعت 14:45، ورزشگاه شهدا ارتش شیراز
* شهرداری یاسوج - برق شیراز، ساعت 14:45، ورزشگاه تختی یاسوج
* شیرین فراز کرمانشاه - گهر زاگرس درود، ساعت 14:45، ورزشگاه انقلاب کرمانشاه
* گل‌گهر سیرجان - پاس همدان، ساعت 14:45، ورزشگاه اختصاصی گل گهر
* ماشین سازی تبریز - نیروی زمینی تهران، ساعت 14:45، ورزشگاه تختی تبریز
* آلومینیوم هرمزگان - نساجی مازندران، ساعت 15، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* نفت مسجد سلیمان - کاوه تهران، ساعت 15:15، ورزشگاه اختصاصی نفت

هفته بیست و دوم:
پنجشنبه - 18/12/90
* داماش ایرانیان - فولاد یزد، ساعت 15، ورزشگاه کارگران تهران
* شهرداری اراک - پیکان تهران، ساعت 15، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
* گسترش فولاد تبریز - مس رفسنجان، ساعت 15، ورزشگاه تختی تبریز
* اتکا گلستان - سایپا شمال، ساعت 15، ورزشگاه آزادی گرگان
* استیل آذین سمنان - پیام مخابرات فارس، ساعت 15، ورزشگاه تختی  سمنان
* گهر زاگرس درود - شهرداری یاسوج، ساعت 15، ورزشگاه تختی درود
* برق شیراز - آلومینیوم هرمزگان، ساعت 15، ورزشگاه اختصاصی برق
* پاس همدان - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 15، ورزشگاه قدس همدان
* نساجی مازندران - تربیت یزد، ساعت 15، ورزشگاه وطنی قائمشهر
* کاوه تهران - گل‌گهر سیرجان، ساعت 15، ورزشگاه هما تهران
* نیروی زمینی تهران - نفت مسجد سلیمان، ساعت 15، ورزشگاه شهدا نزاجا
* شهرداری بندرعباس - صنعت ساری، ساعت 15:15، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* ایرانجوان بوشهر - ابومسلم مشهد، ، ساعت 15:30، ورزشگاه بهشتی بوشهر
* صنعتی خوزستان - ماشین سازی تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی اهواز

هفته بیست و سوم:
پنجشنبه - 25/12/90
* صنعت ساری - فولاد یزد، ساعت 15، ورزشگاه شهدا ساری

جمعه - 26/12/90
* مس رفسنجان - داماش ایرانیان، ساعت 15، ورزشگاه تختی رفسنجان
* پیکان تهران - ایرانجوان بوشهر، ساعت 15، ورزشگاه شهدا شهر قدس
* سایپا شمال - گسترش فولاد تبریز، ساعت 15، ورزشگاه وطنی قائمشهر
* ابومسلم مشهد - استیل آذین سمنان، ساعت 15، ورزشگاه تختی مشهد
* پیام مخابرات فارس - اتکا گلستان، ساعت 15، ورزشگاه حافظیه شیراز
* شهرداری یاسوج - آلومینیوم هرمزگان، ساعت 15، ورزشگاه تختی یاسوج
* گهر زاگرس درود - پاس همدان، ساعت 15، ورزشگاه تختی درود
* تربیت یزد - برق شیراز، ساعت 15، ورزشگاه نصیری یزد
* شیرین فراز کرمانشاه - کاوه تهران، ساعت 15، ورزشگاه انقلاب کرمانشاه
* ماشین سازی تبریز - نساجی مازندران، ساعت 15، ورزشگاه تختی تبریز
* شهرداری بندرعباس - شهرداری اراک، ساعت 15:15، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* نفت مسجد سلیمان - صنعتی خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه اختصاصی نفت

هفته بیست و چهارم:
پنجشنبه - 17/1/91
* شهرداری اراک - صنت ساری، ساعت 16:15، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
* فولاد یزد - مس رفسنجان، ساعت 16:15، ورزشگاه نصیری یزد
* داماش ایرانیان - سایپا شمال، ساعت 16:15، ورزشگاه کارگران تهران
* استیل آذین سمنان - پیکان تهران، ساعت 16:15، ورزشگاه تختی
* گسترش فولاد تبریز - پیام مخابرات فارس، ساعت 16:15، ورزشگاه تختی تبریز
* اتکا گلستان - ابومسلم مشهد، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی گرگان
* پاس همدان - شهرداری یاسوج، ساعت 16:15، ورزشگاه قدس همدان
* کاوه تهران - گهر زاگرس درود، ساعت 16:15، ورزشگاه هما تهران
* برق شیراز - ماشین سازی تبریز، ساعت 16:15، ورزشگاه حافظیه شیراز
* نیروی زمینی تهران - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 16:15، ورزشگاه شهدا نزاجا
* نساجی مازندران - نفت مسجد سلیمان، ساعت 16:15، ورزشگاه وطنی قائمشهر
* آلومینیوم هزمرگان - تربیت یزد، ساعت 16:30، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* ایرانجوان بوشهر - شهرداری بندرعباس، ساعت 16:30، ورزشگاه بهشتی بوشهر
* صنعتی خوزستان - گل‌گهر سیرجان، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی اهواز

هفته بیست و پنجم:
پنجشنبه - 24/01/91
* صنعت ساری - مس رفسنجان، ساعت 16:30، ورزشگاه شهدا ساری
* شهرداری اراک - ایرانجوان بوشهر، ساعت 16:30، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* سایپا شمال - فولاد یزد، ساعت 16:30، ورزشگاه وطنی قائمشهر
* شهرداری بندرعباس - استیل آذین سمنان، ساعت 16:30، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* پیام مخابرات فارس - داماش ایرانیان، ساعت 16:30، ورزشگاه حافظیه شیراز
* پیکان تهران - اتکا گلستان، ساعت 16:30، ورزشگاه شهدا شهر قدس
* ابو مسلم مشهد - گسترش فولاد تبریز، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی یاسوج

جمعه - 25/01/91
* شهرداری یاسوج - تربیت یزد، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی یاسوج
* پاس همدان - کاوه تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه قدس همدان
* ماشین سازی تبریز - آلومینیوم هرمزگان، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی تبریز
* گهر زاگرس درود - نیروی زمینی تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی درود
* نفت مسجد سلیمان - برق شیراز، ساعت 16:30، ورزشگاه اختصاصی نفت
* شیرین فراز کرمانشاه - صنعتی خوزستان، ساعت 16:30، ورزشگاه  انقلاب کرمانشاه
* گل‌گهر سیرجان - نساجی مازندران، ساعت 16:30، ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر

هفته بیست و ششم:
چهارشنبه - 30/01/91
* ایرانجوان بوشهر - صنعت ساری، ساعت 16:30، ورزشگاه بهشتی بوشهر
* مس رفسنجان - سایپا شمال، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی رفسنجان
* استیل آذین سمنان - شهرداری اراک، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی سمنان
* فولاد یزد - پیام مخابرات فارس، ساعت 16:30، ورزشگاه نصیری یزد
* اتکا گلستان - شهرداری بندرعباس، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی گرگان
* داماش ایرانیان - ابومسلم مشهد، ساعت 16:30، ورزشگاه کارگران تهران
* گسترش فولاد تبریز - پیکان تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی تبریز

پنجشنبه - 31/01/91
* کاوه تهران - شهرداری یاسوج، ساعت 16:30، ورزشگاه هما تهران
* تربیت یزد - ماشین سازی تبریز، ساعت 16:30، ورزشگاه نصیری یزد
* نیروی زمینی تهران - پاس همدان، ساعت 16:30، ورزشگاه شهدا نزاجا
* آلومینیوم هرمزگان - نفت مسجد سلیمان، ساعت 16:30، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
* صنعتی خوزستان - گهر زاگرس درود، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی اهواز
* برق شیراز - گل‌گهر سیرجان، ساعت 16:30، ورزشگاه حافظیه شیراز
* نساجی مازندران - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 16:30، ورزشگاه وطنی قائمشهر
 

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:43 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 1773
بازدید کل : 65679
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1