قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسامی داوران مسابقاتی که روز دوشنبه از هفته بیست و پنجم برگزار می شود، به شرح زیر است:

هفته بیست و پنجم: دوشنبه 17/11/90

مس سرچشمه-ذوب آهن-ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه باهنر کرمان

محمود رفیعی-حسین خانبان-حمیدرضا سیفی آذر-قاسم واحدی-ناظر: حسین خوشخوان

سایپا – استقلال – ساعت 17 – ورزشگاه آزادی-تهران

سید احمد صالحی-سعید علی نژادیان- علی میرزابیگی-سید حسین زرگر-ناظر: سید رضا غیاثی

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:10 ] [ mahiar ]

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به برگزاری دیدارهای گروه‌های B، D و E از مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا به طور همزمان تأکید کرد.فیفا ابتدا نگران بود که اختلاف دمایی در در منطقه خلیج فارس در مورد همزمانی این دیدارها مشکلاتی را ایجاد کند که با تحقیقاتی در این زمینه به عمل آمد مشخص شد مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و باید دیدارهای این 3 گروه به طور همزمان برگزار شود.

به این ترتیب و با اعلام فیفا تیم ملی ایران که صعود خود به مرحله دوم گروهی را قطعی کرده است برای تثبت صدرنشینی خود از ساعت 16:45 دقیقه 10 اسفند در ورزشگاه آزادی از گروه پنجم رقابت‌ها میزبان قطر است و در دیگر دیدار این گروه تیم‌های بحرین و اندونزی به طور همزمان در منامه با هم دیدار می‌کنند.

پیش از این تیم های عراق، اردن از گروه اول و ازبکستان و ژاپن از گروه سوم صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده‌اند و احتیاجی به همزمانی دیدارهای این گروه نیست.

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:8 ] [ mahiar ]
به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه محمود خوردبین نتوانست به همکاری اش با تیم فوتبال پرسپولیس ادامه دهد، مسئولان باشگاه مذاکراتی را با محمد زادمهر انجام دادند و در نهایت با وی به توافق رسیدن تا به عنوان سرپرست در تیم فوتبال این باشگاه فعالیت کند. زادمهر از امروز شنبه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.
[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ mahiar ]

به نقل از بیلد، در تازه‌ترین فهرست بازیکنان با ارزش و گران‌قیمت اروپا، بارسلونا که پایان فصل گذشته با غلبه بر منچستریونایتد انگلیس صاحب عنوان قهرمانی اروپا شد، دارای ۵ بازیکن در میان 10 ستاره با ارزش در بازار نقل و انتقالات فوتبال حرفه‌ای است.

این بازیکنان شامل لیونل مسی، آندرس اینیستا، سسک فابرگاس، ژاوی و داوید ویا هستند که ارزشی بالغ بر ۳۰۹ میلیون یورو در بازار دارند و براین اساس با توجه به ستارگان گران قیمت  دیگر کاتالان‌ها، بارسا به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین تیم جهان محسوب می‌شود.

مسی که در یک سال گذشته عناوین بازیکن برتر جهان و اروپا را به خود اختصاص داده، براساس این گزارش بازیکنی است که در بازار رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارد و ارزشمندترین فوتبالیست جهان نیز محسوب می‌شود.

براساس این فهرست کریستیانو رونالدو مهاجم رئال با ارزشی بالغ بر ۹۰ میلیون یورو در رده دوم فهرست مذکور جای گرفته و در کنار او یک بازیکن انگلیسی (وین رونی)، یک آلمانی (ماریو گومس) و یک فرانسوی (فرانک ریبری) نیز در جمع 10 نفر اول جهان حاضر هستند.

این گزارش در عین حال عنوان می‌کند بازیکنان اسپانیایی به واسطه درخشش در سطح باشگاهی و ملی در چند سال گذشته گران‌قیمت‌ترین‌ها به شمار می‌روند.

علاوه بر ۵ بازیکن نام‌برده از بارسا فرناندو تورس‌ نیز که در تیم انگلیسی چلسی بازی می‌کند یکی از گران‌بهاترین ستارگان جهان به شمار می‌رود.

*فهرست 10 بازیکن گران قیمت فوتبال جهان به شرح زیر است:

۱- لیونل مسی،آرژانتینی، بارسلونا، ۱۰۰ میلیون یورو

۲- کریستیانو رونالدو،پرتغالی، رئال مادرید، ۹۰ میلیون یورو

۳-آندرس اینیستا،اسپانیایی، بارسلونا، ۶۵ میلیون یورو

۴-سسک فابرگاس،اسپانیایی، بارسلونا، ۵۴ میلیون یورو

۵-وین رونی،انگلیسی، منچستریونایتد، ۵۴ میلیون یورو

۶-ژاوی،اسپانیایی ، بارسلونا، ۴۵ میلیون یورو

۷-داوید ویا، اسپانیایی،بارسلونا، ۴۵ میلیون یورو

۸-ماریو گومس، آلمانی،بایرن‌مونیخ، ۴۲ میلیون یورو

۹-فرناندو تورس،اسپانیایی، چلسی، ۴۲ میلیون یورو

۱۰-فرانک ریبری، فرانسوی،بایرن‌مونیخ، ۴۲ میلیون یورو

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mahiar ]

 

   به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مدیر رسانه ای تیم ملی برنامه حضور کادر فنی در ورزشگاهها و دیدن سایر بازیها را به این شرح اعلام کرد.

*دوشنبه 17 بهمن

دیدار سایپا با استقلال را کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان به همراه سیمویز و گاسپار با حضور در ورزشگاه آزادی تحت نظر خواهند گرفت. دیدار مس سرچشمه با ذوب آهن را نیز آقاجانیان، نمازی و مک درموت ازطریق تلویزیون می بینند.

*سه شنبه 18 بهمن

برای دیدار پرسپولیس با فجر سپاسی ، کلیه اعضای کادر فنی در ورزشگاه آزادی حضور می یابند

دیدار شاهین بوشهر با شهرداری تبریز را نمازی و مک درموت از طریق تلویزیون خواهند دید.

*چهارشنبه 19 بهمن

دیدار ملوان با نفت تهران را گاسپار و مک درموت ازطریق تلویزیون،سپاهان با مس را  نمازی و آقاجانیان ازطریق تلویزیون و تراکتورسازی با نفت آبادان را سیمویز ازطریق تلویزیون نظاره خواهند کرد.

*پنجشنبه 20 بهمن

دیدار راه آهن با داماش گیلان را کی روش، گاسپار و نمازی با حضور در ورزشگاه و فولاد خوزستان با صبای قم را  سیمویز، آقاجانیان و مک درموت ازطریق تلویزیون نظاره گر خواهند بود.

جمعه 21 بهمن

استقلال – ذوب آهن (مقدماتی جام باشگاههای آسیا) را نیز  کلیه اعضای کادر فنی در ورزشگاه حضور خواهند داشت.


 

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:15 ] [ mahiar ]

 

تکلیف دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی جام ملت های 2012 آفریقا با انجام دو مسابقه حساس فرداشب (یکشنبه) مشخص خواهد شد. در اولین مصاف این بازی‌ها که در دو کشور گابن و گینه برگزار می‌شود، گابن به استقبال از مالی خواهد شتافت. گابنی‌ها در دور گروهی موفق شدند 2 بر صفر از سد نیجر عبور کنند، 3 بر 2 مراکش را شکست دهند و با یک گل نیز تونس را مغلوب کنند.

این تیم که توسط گرنوت روئور مربی آلمانی - فرانسوی هدایت می‌شود، با امتیاز کامل راهی دور کنونی شد تا شایستگی خود را برای رسیدن به بازی نهایی از همان ابتدا نشان دهد.

 

مالی نیز در دور قبلی با یک گل گینه را شکست داد و 2 بر صفر از غنا شکست خورد. اما در بازی آخر 2 بر یک بوتسوانا را مغلوب کرد تا با 6 امتیاز جواز صعود بگیرد.

 

در دیداری دیگر غنا با تونس مصاف می‌دهد. غنایی‌ها در مرحله گروهی موفق شدند برابر بوتسوانا به برتری یک برصفر رسیده و مالی را نیز با دو گل از سد راه برداشته‌اند، این تیم همچنین مقابل گینه به تساوی یک بر یک رسیده است.

همچنین تونس حریف غنایی‌ها توسط سامی طرابلسی هدایت می‌شود و در مرحله گروهی توانستند 2 بر یک مراکش را شکست دهند، با همین نتیجه از سد نیجر عبور کردند و با یک گل مغلوب گابن شده‌اند.

امشب نیز در اولین سری از مسابقات دور یک چهارم نهایی از ساعت19:30به وقت تهران سودان با زامبیا و از ساعت22:30 به وقت تهران ساحل عاج با گینه مصاف خواهد داد.

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ mahiar ]

 

  به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، این احکام به شرح زیر است:

*جریمه نقدی دو باشگاه پیروزی و شهرداری تبریز

بر اساس گزارش ناظر داوری و نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار تیم های شهرداری تبریز و پیروزی تهران در تاریخ 26 دی ماه، تیم پیروزی به دلیل تاخیر سه دقیقه ای ورود به زمین در نیمه دوم مبلغ نه میلیون ریال جریمه شد و همچنین به واسطه توهین هواداران شهرداری تبریز به علی کریمی بازیکن تیم پیروزی و داور مسابقه و شکایت باشگاه پیروزی، کمیته انضباطی باشگاه شهرداری تبریز را با توجه به تکرار تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. کمیته انضباطی در ادامه تصریح می کند، تکرار این رویه از سوی کمیته هواداران باشگاه شهرداری تبریز تصمیمات شدیدی را به دنبال خواهد داشت. لازم به ذکر است هواداران شهرداری تبریز در یک بازی دیگر مقابل سایپا کرج در تاریخ 21 دی ماه در دقیقه 69 اقدام به فحاشی به داور کردند و ده میلیون ریال جریمه شده بودند.

همچنین باشگاه پیروزی در بازی روز 21 دی ماه در مقابل شاهین بوشهر در نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شد که شش میلیون ریال جریمه شده است.

در حکم دیگری از سوی کمیته انضباطی، تیم شاهین بوشهر هم در نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شد که به پرداخت نه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

*جریمه نقدی صنعت نفت آبادان
بر اساس گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار فجر شهید سپاسی و صنعت نفت آبادان درتاریخ 20 دی ماه در شیراز، تماشاگران منتسب به صنعت نفت آبادان پس از اعلام ضربه پنالتی به سود تیم فجر، اقدام به فحاشی به داور بازی کردند که کمیته انضباطی این باشگاه را به پرداخت 20 میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

*احضار مدیرعامل داماش گیلان
بر اساس گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار داماش گیلان و استقلال تهران که در تاریخ 20 دی ماه در رشت برگزار شد، تماشاگران منتسب به تیم داماش اقدام به فحاشی به بازیکنان و طرفداران تیم استقلال کردند و کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به این اتفاقات و با توحه به تکرار تخلفات تماشاگران فوق و عدم توجه مسئولین باشگاه داماش در ایجاد امنیت در ورزشگاه و جلوگیری از تخلفات تماشاگران  این باشگاه، انجام دیدارهای بدون تماشاگر را در دستور کار کمیته انضباطی قرار داده که جهت بررسی جامع لازم است مدیرعامل یا نماینده تام الاختیار باشگاه و سرپرست تیم جهت ادای توضیحات ساعت 15 روز یکشنبه 23 بهمن در محل کمیته انضباطی حاضر شوند.


 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:8 ] [ mahiar ]

 

   کنفدراسيون فوتبال آسيا در وب‌سايت خود اعلام کرد که جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي ملي جهان که هر ماه از سوي فيفا اعلام مي‌شود، در تاريخ 7 مارچ (17 اسفند) منتشر خواهد شد تا نتايج بازي‌هاي آخر تيم‌هاي آسيايي در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل در آن لحاظ شود.

بنا به اعلام سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، در قرعه‌کشي مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني براي مشخص کردن سيدها از رنکينگ فيفا استفاده خواهد شد.

بازي‌هاي آخر تيم‌ها در پنج گروه مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل روز 29 فوريه (10 اسفند) برگزار مي‌شود و دو تيم برتر هر گروه به مرحله بعد راه پيدا مي‌کنند تا در دو گروه پنج تيمي به رقابت خود براي صعود به جام جهاني ادامه دهند. در نهايت دو تيم برتر از دو گروه به صورت مستقيم مسافر برزيل مي‌شوند و تيم‌هاي سوم گروه‌ها با يکديگر دو مسابقه رفت و برگشت پلي آف برگزار مي‌کنند و در نهايت تيم برنده به مصاف نماينده آمريکاي جنوبي خواهد رفت.

با توجه به اينکه فيفا اعلام کرده در اين دوره رده تيم‌ها در سيدبندي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 لحاظ خواهد شد، تيم ملي ايران به طور قطع در سيدبندي آتي در سيد دوم قرار مي‌گيرد. با اين شرايط ايران در گروهي قرار مي‌گيرد که يا ژاپن در راس آن قرار دارد يا استراليا اما به طور قطع ايران در مرحله گروهي با کره‌جنوبي روبه‌رو نخواهد شد.

تيم ملي ايران در آخرين رده‌بندي برترين تيم‌هاي ملي فوتبال جهان با 623 امتياز پس از تيم‌هاي ژاپن، استراليا و کره‌جنوبي در رده چهارم ايستاده و پس از ايران، تيم ازبکستان با 495 امتياز در جايگاه پنجم ايستاده است.

 
 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:7 ] [ mahiar ]

باشگاه سپاهان پس از پشت سر گذاشتن بحران های مدیریتی که اوایل فصل گریانش را گرفته بود این روزها، روزهای موفقی را پشت سر می گذارد.

تمامی تیم های فوتبالی این باشگاه در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در صدر جدول قرار دارند.

این اتفاق نادری است که توسط باشگاه سپاهان بدست آمده است.

* محرم نویدکیا این روزها تیم سپاهان را همراهی نمی کند. این بازیکن به دلیل شرایط خاصی که پیدا کرده قرار است در بازی های مهم سپاهان را همراهی کند تا سلامت او به خطر نیفتد. در همین راستا نویدکیا در حال آماده سازی خود است تا در اسفند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

* تیم سپاهان برای بازی هفته آینده مقابل مس کرمان حسن جعفری را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد.

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:4 ] [ mahiar ]

   رقابت بين تيم‌هاي منچستر يونايتد و چلسي يکي از رقابت‌هاي جديد و نوپاي فوتبال انگليس است. چلسي تا همين چند وقت پيش در حدي نبود که يک رقيب جدي براي شياطين سرخ محسوب شود اما پس از اينکه رومن آبراموويچ، تاجر ثروتمند روس اين باشگاه را خريد و سرمايه‌گذاري هنگفتي در آن انجام داد، چلسي تبديل به يکي از قطب‌هاي اصلي فوتبال جزيره شد و خود را به عنوان رقيب قدرتمندي براي تيم‌هايي همچون منچستر يونايتد، آرسنال و ليورپول مطرح کرد.

پس از اينکه مورينيو سرمربي موفق پرتو پرتغال هدايت چلسي را عهده‌دار شد، رقابت بين اين دو تيم نيز ابعاد جديدي به خود گرفت. درگيري‌هاي لفظي او با سر الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد همچون نفتي بود که بر آتش رقابت بين چلسي و منچستر يونايتد ريخته شده باشد. البته پس از مدتي، اين دو مربي با يکديگر آشتي کردند و احترام جاي خود را به خصومت داد.

زماني که مورينيو از استمفوردبريج رفت، به نظر مي‌رسيد که آتش رقابت اين دو تيم کم‌فروغ شده است. فرگوسن نيز از اين موضوع ناراحت بود. وي پس از رفتن آقاي خاص از چلسي گفته بود: "مورينيو خدمات زيادي به فوتبال و چلسي ارائه کرد. او ابعاد جديدي به بازي داده است و من از رقابت با او لذت مي‌بردم."

اما فرگوسن به خوبي مي‌دانست که هيچ فردي بزرگ‌تر از فوتبال نيست و رقابت تازه جان گرفته منچستر يونايتد و چلسي بدون حضور مورينيو نيز به کار خود ادامه خواهد داد. در اولين ديداري که چلسي بدون حضور مورينيو مقابل منچستر يونايتد قرار گرفت، فرگوسن تاييد کرد که اين رقابت همچنان ادامه دارد. وي گفت: "هنوز در حال رقابت با چلسي هستيم. هنوز همين بازيکنان در اين تيم حضور دارند و هنوز اين ديدار يک چالش بزرگ براي ماست. اگر نگاهي به بازي‌هاي سه، چهار سال اخير ما داشته باشيد متوجه اين واقعيت مي‌شويد."

اين دو تيم در سال 2008 به ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا کردند و براي کسب عنوان قهرماني اين تورنمنت معتبر در مسکو رودرروي يکديگر قرار گرفتند. شاگردان فرگوسن در اين ديدار به دنبال کسب سومين قهرماني خود در اروپا بودند، در حالي که بازيکنان چلسي سعي داشتند براي نخستين بار جام قهرماني اروپا را به دست آورند.

اين رقابت همان طور که روال معمول ديدارهاي نهايي است، يک رقابت دشوار و نفس‌گير بود. ابتدا بازيکنان منچستر يونايتد بودند که با گل 26 رونالدو از حريف خود پيش افتادند. چلسي تلاش زيادي براي جبران گل خورده کرد و فرانک لمپارد در آخرين دقايق نيمه اول موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند. در نيمه دوم هر دو تيم هرچه زدند به در بسته خوردند تا بازي به وقت اضافي کشيده شود.

در وقت اضافي نيز چند توپ به تير دروازه‌ها خورد و چند موقعيت خوب نيز گل نشد تا ضربات پنالتي تعيين‌کننده تيم قهرمان باشد. در نهايت اين شياطين سرخ بودند که در ضربات پنالتي پيروز شدند و جام قهرماني اروپا را بالاي سر بردند. اين مسابقه يکي از به يادماندني‌ترين رقابت‌هاي تاريخ اين دو باشگاه است و وقتي صحبت از رقابت چلسي و منچستر يونايتد مي‌شود، اولين ديداري که به ذهن هواداران دو تيم مي‌رسد همين مسابقه فينال در مسکو است.

اين دو تيم از سال 2000 تاکنون 23 بار در ليگ برتر انگليس مقابل يکديگر قرار گرفته‌اند که سهم منچستر يونايتد هفت پيروزي و سهم چلسي 9 پيروزي بوده است. هفت بار نيز ديدارهاي اين دو تيم به تساوي کشيده شده است. در اين رقابت‌ها چلسي 30 بار گل زده و منچستر يونايتد 29 بار دروازه حريف را باز کرده است. آخرين مسابقه اين دو تيم نيز در تاريخ 18 سپتامبر 2011 (27 شهريور 90) در اولدترافورد برگزار شد که با برتري 3-1 شياطين سرخ به پايان رسيد.

چلسي و منچستر يونايتد در حالي قرار است روز يک‌شنبه ديدار برگشت خود در ليگ برتر را در استمفوردبريج برگزار کنند که منچستري‌ها در 10 سال اخير نتوانسته‌اند در ورزشگاه خانگي چلسي به پيروزي برسند. در 9 بازي اخير اين دو تيم در استمفوردبريج، شش بار چلسي پيروز شده و سه بازي نيز به تساوي کشيده شده است. آخرين پيروزي منچستري‌ها در ورزشگاه خانگي چلسي به آپريل 2002 بازمي‌گردد که اين تيم موفق شده با سه گل پل اسکولز، رود فان نيستلروي و اوله گانر سولسشير از سد حريف خود بگذرد.

با اين حال سرمربي منچستر يونايتد از عملکرد اين فصل بازيکنانش در بازي‌هاي خارج از خانه رضايت دارد و اميدوار است که تيمش بتواند در اين بازي، طلسم 10 ساله را بشکند.


سر الکس گفت: در اين فصل در بازي‌هاي خارج از خانه خوب نتيجه گرفته‌ايم و از اين پس هم بايد بتوانيم خوب نتيجه بگيريم. در چند هفته آينده، چند بازي خارج از خانه بسيار مهم مقابل چلسي، تاتنهام و منچستر سيتي داريم. اين بازي‌ها براي ما جنبه حياتي دارند. در چند سال اخير مسابقه‌هايمان در خانه چلسي هميشه سخت بوده و در آنجا با بدشانسي مواجه شده‌ايم و نتايج نااميدکننده‌اي گرفته‌ايم. بازيکنانم مي‌دانند که در اين بازي چه کاري بايد انجام دهند. آن‌ها به خوبي از وظايف خود و سطح استانداردها و انتظارات باشگاه باخبرند و بايد در بازي‌ها به اين مسائل توجه کنند.

بازيکنان منچستريونايتد به لطف پيروزي هفته پيش مقابل استوک سيتي و شکست منچستر سيتي مقابل اورتون، در صدر جدول با رقيب همشهري خود هم‌امتياز شده‌اند و تنها به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارند. به همين دليل، شاگردان فرگوسن انگيزه بالايي خواهند داشت تا با تداوم بخشيدن به روند پيروزي‌هاي خود و توقف احتمالي منچستر سيتي در هفته‌هاي آينده، به تنهايي به صدر جدول تکيه زنند. از سوي ديگر، شاگردان وياس بواس نيز که در رده چهارم جدول حضور دارند، مايلند که دست‌کم با حفظ مقام چهارمي خود بتوانند سهميه حضور در ليگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

بايد تا روز يک‌شنبه صبر کنيم تا ببينيم که کدام تيم مي‌تواند به هدف خود برسد.

 
 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:3 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1595
بازدید کل : 65501
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1