قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر به خبرنگار فارس گفت: پس از تلاش‌های فراوان رضایتنامه پولادی از سوی باشگاه مس کرمان صادر شد و این بازیکن از امروز در تمرینات پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند.

پولادی تنها می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را همراهی کند.

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:0 ] [ mahiar ]

هفته هشتم جام الاتصالات امارات شب گذشته با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید.

در یکی از این دیدارها الوصل با سرمربیگری مارادونا که خلعتبری را در اختیار دارد میهمان الوحده بود و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و با 12 امتیاز در رده چهارم جدول گروه اول قرار گرفت. الوحده نیز با 9 امتیاز در رده پنجم جدول 6 تیمی قرار دارد.

در دیگر دیدار العین میزبان الامارات بود که در نهایت 3 بر صفر به برتری رسید و با 13 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

الجزیره صدرنشین میهمان دبی بود که در پایان با نتیجه پرگل 4 بر صفر به برتری رسید و با 19 امتیاز در رده اول باقی ماند.

روز پنجشنبه نیز 3 دیدار در گروه دوم برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:

الاهلی 2 - الشباب یک

النصر یک - بن‌یاس 2

الشارجه صفر - عجمان صفر

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:59 ] [ mahiar ]

 به نقل از مارکا، ساندرو روسل گفت: دوست ندارم اکنون در مورد عملکرد داوران حرف بزنم. اما در یک جمع بندی می‌توانم بگویم که عملکردشان خوب نبوده است.

این مقام افزود: مشکلات داوری روز به روز بیشتر می‌شود که در این باره باید چاره‌اندیشی کرد.

او در مورد افتخارات احتمالی تیمش در فصل جاری نیز عنوان کرد: با توجه به موقعیت تیم فکر می‌کنم از شش جام ممکن اگر بتوانیم به سه مقام قهرمانی نیز برسیم. در حقیقت فصلی خوب را پشت سر‌گذاشته‌ایم. آنچه در این میان بیشتر از هرچیز اهمیتی دارد، داشتن کیفیت و عملکرد خوب در کل فصل است. بطور قطع بر پایه چنین کیفیتی می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

بارسلونا اکنون با ۴۵ امتیاز در فاصله ۷ امتیازی رئال مادرید در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد و در جام حذفی نیز حریف والنسیا در مرحله نیمه نهایی است. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز باید با بایرلورکوزن آلمان مصاف دهد.

روسل در مورد رئال مادرید و رفتار خوزه مورینیو مربی پرتغالی این تیم در بازی هفته گذشته جام حذفی نیز عنوان کرد: فکر می‌کنم از نظردادن دراین باره باید اجتناب کنیم. به جای آن بهتر است دغدغه تیم خودرا داشته باشیم از حرف زدن در مورد مربی و بازیکن تیم رقیب اجتناب کنیم.

روسل در مورد خطای بی‌شمار په‌په بازیکن خشن خط دفاعی رئال علیه بازیکنان بارسا به‌خصوص لیونل مسی عنوان کرد: منتظر نقطه نظر اتحادیه باقی خواهیم ماند. اگر پاسخی کسب نکنیم، خود برای احقاق حق تلاش خواهیم کرد چون معتقدیم محیط فوتبال را به خاطر اخلاق ورزشی باید پاک نگه داشت.

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:58 ] [ mahiar ]

به گزارش خبرنگار ورزشي ايسنا از خوزستان، پس از بازديد اصحاب رسانه و خبرنگاران از اين پروژه که ظهر هشتم بهمن در محل احداث ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز انجام شد، کار بسياري از بخش‌هاي اين استاديوم نيمه‌تمام باقي مانده و مطمئناً انجام آن‌ها تا پايان ماه جاري بسيار دشوار خواهد بود.


اين پروژه در حالي قرار است هم زمان با دهه فجر به بهره‌برداري برسد که پيشرفت فيزيکي بيش از 95 درصد به نظر مي‌رسد.


مشاهدات خبرنگار ايسنا از آخرين وضعيت ورزشگاه 50 هزار غدير نفري اهواز بدين شرح است:


کار چمن ورزشگاه به پايان رسيده و کيفيت آن قابل قبول است، به شکلي که مي‌توان هم اکنون در آن يک بازي رسمي اجرا کرد اما نبود دروازه‌هاي زمين کاملا به چشم مي‌خورد که به گفته‌ي مسوولين و مجري قرار است طي چند روز آينده نصب شوند.


پيست دووميداني استاديوم نيز حدود 40 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و تنها قسمتي از پيست احداث شده است اما کارهاي زيرساختي آن به پايان رسيده و به احتمال فراوان کار آن تا زمان اعلام شده براي افتتاح ورزشگاه به پايان برسد.


صندلي‌هاي سکوهاي تماشاگران به طور کامل نصب شده و نوشته‌ي خوزستان با کلمات لاتين در بين آن‌ها چهره‌اي زيبا به نماي استاديوم داده است. کار در راهروهاي استاديوم همچنان ادامه دارد و کارگران مشغول انجام کارهاي تکميلي و نصب سيستم‌هاي روشنايي هستند که پيش‌بيني مي‌شود طي چند روز آينده اين کار آن‌ها نيز به پايان برسد.


رختکن‌هاي اين ورزشگاه نيز نيمه تمام است و نشانه‌اي از وجود سونا به غير از اتاقکي با اين نام ديده نمي‌شود اما کار احداث حمام‌هاي رختکن‌ها به پايان رسيده است.


با رفتن به طبقات فوقاني با مکاني روبه رو شديم که قرار است به موزه ورزشي استان اختصاص يابد، بنا به گفته مدير کل سازمان ملي جوانان و تربيت بدني استان اين مکان به عنوان محلي براي قرار دادن افتخارات و جام‌هايي که استان خوزستان به آن‌ها نايل شده، در نظر گرفته شده است.


موزه ورزشگاه غدير اهواز به شکلي طراحي شده که مقامات و مسوولين براي ورود به جايگاه خود از کنار اين موزه عبور مي‌کنند و اين مکان مي‌تواند ارايه‌کننده پيشينه و افتخارات استان خوزستان در عرصه‌ي ورزش باشد.


قسمت VIP ورزشگاه نيز مراحل پاياني کار خود را مي‌گذراند و مي‌توان گفت به زودي و طي هفته آينده شاهد تکميل کار آن باشيم، اما همچنان ريزه‌کاري‌هايي باقي مانده که احتمالا در زمان مقرر و پيش از ورود مسوولين براي افتتاح به پايان خواهد رسيد.


جايگاه در نظر گرفته شده براي خبرنگاران و اصحاب رسانه در ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز برخلاف ساير ورزشگاه در استان و حتي خارج از استان وضعيت بسيار خوبي دارد و چند اتاقک که همگي ديد قابل قبولي به استاديوم و چمن ورزشگاه دارند احداث شده است.


طبقه‌ي فوقاني اين ورزشگاه نيز به قسمت اداري اختصاص يافته که آسياويژن و اکادمي فوتبال از جمله قسمت‌هاي اين سايت اداري به شمار مي‌آيد.


براي معلولين نيز امکاناتي خوبي در نظر گرفته شده که آسانسور ويژه معلولين و جايگاه ويژه براي آن‌ها از جمله‌ي اين امکانات است.


جايگاه دوربين‌هاي صدا و سيما نيز در منطقه مناسب و با امکانات خوبي احداث شده است.


نبود نورافکن‌هاي ورزشگاه کاملا در اين استاديوم به چشم مي‌آمد، پايه‌هاي اين نورافکن‌ها نصب شد بود و ‌قرار است طي روزهاي آينده در محل مورد نظر نصب شوند.


در مجموع مي‌توان گفت پيشرفت ساخت ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز طي يک سال گذشته و در مقايسه با سال‌هاي اخير پيشرفت قابل قبولي داشته اما با وجود ريزه‌کاري‌هاي موجود و به خصوص لزوم تزيين و رنگ‌کاري استاديوم، تکميل کامل ورزشگاه تا پايان سال جاري شايد بعيد به نظر برسد.


حال با توجه به اصرار وزير مسکن و شهرسازي در افتتاح اين پروژه همزمان با دهه فجر بايد يادآور شد، اتمام هرچه سريعتر ‌کار‌هاي باقي‌مانده امري ضروري است و انتظار مي‌رود اين ورزشگاه پس از بهره‌برداري، گرفتار مشکلات پروژه‌هاي مشابه در سطح کشور نشود.


 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:56 ] [ mahiar ]

فصل نقل و انتقالات زمستاني در حالي در اروپا به پايان رسيد که همه منتظر جدايي چهره‌هاي شاخصي همچون کارلوس توس، فرناندو تورس، کاکا و هيگواين بودند، اما هيچ کدام از اين چهره‌هاي شاخص به باشگاه‌هاي ديگر نرفتند.

 

** سري A ايتاليا

ميلان که تنها با اختلاف يک امتيازي نسبت به يوونتوس در رده دوم جدول رده‌بندي سري A قرار دارد در فصل نقل و انتقالات زمستاني فعاليت زيادي داشت و چند بازيکن را به خدمت گرفت.

اين تيم با جمال مصباح الجزائري قرارداد نهايي امضا کرد، ومرکل و مونتاري را هم به ترتيب از جنوا و اينتر به صورت قرضي به خدمت گرفت. هم چنان که ماکسي لوپز را به صورت قرضي از کاتانيا به تيم اضافه کرد و در لحظات پاياني با فيليپ پروسنيک از چلسي و راموس روديگا از اينتر ناسيونال برزيل قرارداد نهايي امضا کرد.


** اينتر

اينتر هم همچون رقيب سنتي‌اش در فصل جابجايي زمستاني پر کار بود. اين تيم که با رانيري نتايج خوبي در هفته‌هاي اخير به دست آورده است، با گوارين کلمبيايي به صورت قرضي از پورتو قرارداد امضا کرد و خوان و بالومبو را به ترتيب از اينتر ناسيونال برزيل و سامپدوريا به خدمت گرفت و کوتينيو، مونتاري و جاناتان را به صورت قرضي به ديگر باشگاه‌ها داد.


** يوونتوس

اين تيم با هدايت کونته نتايج بسيار خوبي در فصل جديد سري A گرفته است و تنها تيم بدون شکست ليگ‌هاي اروپايي به شمار مي‌آيد. يوونتوس در ابتدا تراکم خط حمله خود را کاهش داد، به طوري که آمائوري را به فيورنتينا فروخت، ياکونتا، بازينزا و مارکو موتا را به صورت قرضي به ترتيب به تيم‌هاي چزه‌نا و اودينزه و کاتانيا داد، اما بازيکناني که يوونتوس به خدمت گرفت عبارتند از مارتن کاسيرس از سويا ( به صورت قرضي)، سيمونه بودين از آتلانتا، مارکو بوريلو از رم و اواسيم بوي از آژاکس آمستردام.


** رم

اين تيم که در فصل جديد با هدايت لوئيس انريکه نتوانست انتظارات بر آورده کند، با نيکولانس آلونسو مهاجم اروگوئه‌اي و مارکوينيو از فلوميننزه برزيل قرارداد امضا کرد و در لحظات پاياني پيزارو را به منچسترسيتي فروخت.


** لاتزيو

بازيکناني که اين تيم ايتاليايي به خدمت گرفت، عبارتند از ايميليانو آلوارو اروگوئه‌اي که در خط حمله بازي مي‌کند و هوندا بازيکن ژاپني که از ليگ فرانسه به اين تيم اضافه شد. البته بازيکناني همچون اسکوله و جبرئيل سيسه از اين تيم جدا شدند و به تيم‌هاي جنوا و کوئينز پارک رنجرز انگليس پيوستند.


** ناپولي

قرار بود بازيکنان بزرگي همچون کاواني و لافتزه از ناپولي در فصل نقل و انتقالات زمستاني به تيم‌هاي بزرگ اروپايي بپيوندند اما سران اين باشگاه موفق شدند اين بازيکنان را حفظ کنند. اين در حالي است که تنها ماسکارا از ناپلولي به نووارا رفت. تنها خريد ناپولي ادواردو وارگاس مهاجم جوان شيليايي است. ناپولي در مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسي مي‌رود.


** ليگ برتر انگليس

در فوتبال جزيره تيم کوئينز پارک رنجرر بيشترين فعاليت را در فصل جابجايي زمستاني داشت، به طوري که با جبريل سيسه مهاجم فرانسوي لاتزيو، فدريکو ماچدا مهاجم جوان ايتاليايي منچستريونايتد (به صورت قرضي) و تاي تايو هافبک چپ ميلان (به صورت قرضي) قرارداد امضا کرد.


** منچسترسيتي

صدرنشين ليگ جزيره در آخرين لحظات موفق شد ديويد پيزارو هافبک شيليايي رم را شکار کند، اما وين بريچ را به صورت قرضي به ساندرلند داد.


** چلسي

خريدهاي اين تيم پاتريک بمفورد از ناتينگهام فارست و گري کي‌هيل از بولتون بودند.


** آرسنال

تيم ونگر که قرار بود پس از نتايج ضعيفش در اين فصل بازيکنان زيادي را به خدمت گيرد تنها با توماس اسفيلد ستاره جوان بورسيا دورتموند قرارداد امضا کرد، اما در دادن بازيکن به ديگر تيم‌ها فعاليت بيشتري داشت، به طوري که فريمبونگ، مارونه و ريومياچي را به صورت قرضي به ترتيب به تيم‌هاي ولورهمپتون، هال سيتي و بولتون داد. البته آرسنال، تيري آنري را هم به صورت قرضي از ردبولز نيويورک به مدت دو ماه به خدمت گرفته است.


** اورتون

اين تيم که در بازي هفته‌ بيست و سوم سه‌شنبه شب موفق شد تيم صدرنشين منچسترسيتي را با يک گل شکست دهد، با درن گيبسون هافبک منچستريونايتد به صورت دائمي و لاندون داناوان آمريکائي به صورت قرضي قرارداد امضا کرد.


** بولتون

تنها خريد اين تيم ريومياچي مهاجم جوان و کره‌اي آرسنال است که به صورت قرضي به اين تيم پيوسته است.


** نيوکاسل

تنها خريد اين تيم در فصل جابجايي زمستاني بابيس سيسه مهاجم سنگالي فرايبورگ بود.


** رقابت‌هاي لاليگا

در حالي که همگان منتظر اضافه شدن چهره‌هاي جديد به بارسلونا و رئال مادريد دو غول فوتبال اسپانيا و جهان بودند، اين دو تيم هيچ بازيکني را به خدمت نگرفتند و تنها فعاليت بارسلونا فروش ماکسول به پاري سن ژرمن و جاناتان به سالزبورگ بود. اين تيم همچنين قرارداد قرضي هلپ را به وردربرمن فسخ کرد تا اين بازيکن بتواند براي هميشه در اين تيم بماند.

در فصل جابجايي زمستاني، اسپانيول که در اين فصل نتايج بسيار خوبي گرفته است و با 31 امتياز در رده پنجم جدول رده‌بندي است، بيشترين فعاليت را داشت، به طوري که با کوتينيو از اينتر، کالو اوشه و ويکتور سانچس به صورت قرضي قرارداد امضا کرد، اما دروازه‌بانش کامينه را به مالاگا فروخت.

سويا هم همچون اسپانيول فعاليت زيادي داشت به طوري که خوزه آنتونيو ريس را به صورت دائمي از اتلتيکو مادريد خريد و با ايک کالا، مارتيميو و بابا ديارا سنگالي قرارداد امضا کرد، اما مارتين کاسيرس را به يوونتوس فروخت.


** ليگ فرانسه

پاري سن ژرمن با دلارهاي بي‌شمار مالکان قطري خود بيشتر از ديگر تيم‌ها فعاليت داشت به طوري که آلکس مدافع برزيلي چلسي، ماکسول مدافع بارسلونا و تياگو موتا هافبک اينتر را به خدمت گرفت.


** ليل

اين تيم موسي سو مهاجم گلزن خود را به فنر باغچه ترکيه فروخت و در عوض نولان روکس را جانشين او کرد.


** ليون

تنها بازيکني که اين تيم در فصل جابجايي زمستاني به خدمت گرفت، حمدان کمالي اماراتي بود. کمالي تنها بازيکن اماراتي است که به ليگ فرانسه پيوسته است.


** بوندسليگا


**اوکسبورگ

هلپ را به صورت دائمي از بارسلونا به خدمت گرفت.


**باير لورکوزن

با فدران چورلوکا هافبک تاتنهام به صورت قرضي قرارداد امضا کرد.


** اشتوتگارت

تنها خريد اين تيم ايسبويچ بهترين گلزن هوفنهايم بود.


** ماينس

محمد زيدان مهاجم مصري دورتموند را به خدمت گرفت.


 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:54 ] [ mahiar ]

به نقل از سان، رایان گیگز که اولین حضور خود را برای «شیاطین سرخ» در مارس سال ۱۹۹۱ انجام داد، تاکنون رکورد ۸۹۷ بازی برای اولدترافوردی‌ها را ثبت کرده است. گیگز ۳۸ ساله که از چندی قبل مورد گفت‌‌وگوی تیمش برای انجام مذاکره بر سر امضا قرارداد یک ساله جدیدی قرار گرفت، اظهار داشت: مذاکرات فعلا دچار وقفه شده و بزودی از سرگرفته خواهد شد. در شرایط کنونی از وضعیت و احساس خوبی برخوردار هستم و می‌خواهم به فعالیتم کماکان ادامه دهم.

این هافبک در مدتی بالغ بر ۲۱ سال فعالیت ورزشی صاحب افتخارات پرشماری شد. او که ۱۲ مقام قهرمانی لیگ برتر، ۴ مقام نخست جام حذفی و ۲ فتح لیگ قهرمانان اروپا را درکارنامه ورزشی‌اش دارد، افزود: من آماده هستم برای منچستر بازی کنم و البته با باشگاه تا امضا قراردادی جدید همکاری کنم.

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:54 ] [ mahiar ]

پس از اینکه خبر اخراج ادینهو به ایران رسید بلافاصله پیشنهادات تیم های ایرانی به این بازیکن ایرانی آمد تا ادینهو به لیگ ایران برگردد و باشگاه از همه تیم ها تلاش بیشتری کرد تا ادینهو را به خدمت بگیرد اما پاسخ او به این پیشنهادات نه بود " در یک هفته گذشته روزی نبود که از ایران تماس های بسیاری نداشته باشم . افراد مختلف از باشگاه های مختلف برای حضورم در لیگ ایران تماس می گرفتند که پاسخم به همه این پیشنهادات منفی است . چون نمی خواهم این فصل به لیگ ایران بر گردم .

باشگاه مس تمام خواسته های من را قبول کرد اما من می خواهم یک فصل را در امارات تمام کنم و بعد تصمیم بگیرم فصل بعد هم با شارجه قرارداد دارم باید تصمیم بگیرم که این قرارداد را حفظ کنم یا که به ایران برگردم .

هنوز تصمیمی نگرفتم اما چیزی که مشخص است در این فصل به لیگ ایران بر نمی گردم . به غیر از مس ها که تلاش زیادی کردن از استقلال هم پیشنهاد داشتم و مربی این تیم تلاش می کرد تا من به استقلال بیایم اما من تصمیم را گرفته بودم و نمی خواهم در این فصل به ایران بیایم و به قراردادم با شارجه امارات وفا دار می مانم

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:53 ] [ mahiar ]

 

      به نقل از اسپورت کاتالونیا، "عادل رامی" مدافع فرانسوی والنسیا اسپانیا که همزمان از منچستر‌سیتی و میلان ایتالیا پیشنهاد رسمی دریافت کرده، روز گذشته در جلسه با مقامات بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

این مدافع مرکزی جانشین تیاگو مصدوم خواهد شد. وی ۲۶ سال سن داشته و به تازگی از لیل فرانسه به والنسیا نقل مکان کرده است.

رامی پس از عقد قرارداد رسمی با والنسیا به صورت قرضی بار دیگر لباس لیل را بر تن کرده و پیشنهاد بارسلونا برایش رویایی‌ترین پیشنهاد در زندگی محسوب می‌شود.

وی سابقه ۱۶ بازی ملی در لباس فرانسه را نیز در کارنامه خود یدک می‌کشد.

وکیل رامی این هفته با وکیل باشگاه بارسلونا وارد مذاکره خواهد شد تا مقدمات انتقال وی در فصل تابستان را فراهم کند.

جوزپه گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نیز با این روند موافقت کرده است.

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:50 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان در خصوص اعلام آمادگی همزمان کفاشیان و تاج در انتخابات گفت: به جهت آگاهی و اشراف کاملی که این دو نفر از رویدادهای بین المللی پیش رو دارند و همچنین به دلیل پیگیری سیاست ها و استراتژی های تدوین شده توسط فدراسیون فوتبال، هیئت رئیسه مطابق نظر خواسته شده از قریب به اتفاق اعضای مجمع و خواسته آنها به کفاشیان و تاج پیشنهاد کرد که همزمان در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: مهدی تاج مصمم است در صورت قاطع بودن علی کفاشیان برای حضور در انتخابات به عنوان رئیس، کاندیدا نشود که البته این تصمیم به نظر من کاملا یک تصمیم اخلاقی و درست است.

رئیس سازمان لیگ آزادگان در ادامه در خصوص تاریخ اتمام مسابقات لیگ دسته اول گفت: این مسابقات 31 فروردین ماه به اتمام می رسد و دو تیم قهرمان هر گروه، مستقیما به لیگ برترصعود می کنند و البته تیم سوم نیز از طریق مسابقه پلی آف، انتخاب می شود که قطعا این دیدارها تا 15 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد و در سال جاری تلاش کردیم تا نسبت به سال های گذشته با نظم بیشتر مسابقات را برگزار کرده و به پایان برسانیم.

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:50 ] [ mahiar ]

 

   ایمان مبعلی پس از اینکه در با مصدومیت از ناحیه کمر روبرو شد ترجیح داد از الشارجه امارات جدا شود و به ایران بازگردد.

مبعلی در بازگشت به ایران از تیم های مختلفی از جمله استقلال و پرسپولیس پیشنهاداتی داشت اما مسئولان استقلال مذاکره با این بازیکن را نهایی کرده و با او به توافق رسیده اند.

وی شب گذشته برای تسویه حساب با باشگاه الشارجه به امارات رفت و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد پس از بازگشت به ایران مذاکراتش با استقلال را به مرحله قرارداد می رساند.

گفته می شود باشگاه پرسپولیس هم درصدد است ایمان مبعلی را جذب کند.

 

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:49 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 ... 35 36 37 38 39 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 1621
بازدید کل : 65527
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1