قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تيم فوتبال پرسپوليس ايران که با کسب 8 امتياز از چهار ديدار درصدر جدول رده بندي گروه چهارم قرار دارد از ساعت 18 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادي تهران ميزبان الهلال عربستان خواهد بود.
 

اين ديدار مي تواند نقش تعيين کننده اي براي مشخص شدن تيم صدرنشين اين گروه داشته باشد و در اين راستا بازيکنان و کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس حساب ويژه اي برروي حمايت هواداران پرشمار خود باز کرده اند.


 

سرخ پوشان پايتخت که برخلاف عملکرد ضعيف خود در ليگ برتر، در آسيا نمايش مناسبي ارايه کرده اند و در صورت برتري برابر تيم يکدست و هماهنگ الهلال عربستان صعود خود را به عنوان تيم نخست گروه چهارم قطعي خواهند کرد.


 

''''مصطفي دنيزلي'''' براي اين ديدار حساب ويژه اي به روي عملکرد ''''آودوکويچ'''' سنگربان سرخ پوشان و همچنين ''''شيث رضايي'''' و ''''مهرداد پولادي'''' باز کرده است تا در خط دفاعي و درون دروازه مشکلاتش به حداقل برسد.


 

ديگر نماينده کشورمان که روز سه شنبه به ميدان خواهد رفت تيم سپاهان اصفهان است که در دبي با النصر امارات که هدايت آن برعهده ''''والتر زنگا'''' ايتاليايي است روبرو مي شود.


 

شکست هفته گذشته سپاهان برابر لخويا در قطر سبب شد تا شاگردان ''''زلاتکو کرانچار''''‌صدر جدول رده بندي را از دست بدهند و براي صعود نياز به کسب 3 امتياز در امارات داشته باشند.


 

سپاهان که نايب قهرماني ليگ قهرمانان آسيا را در کارنامه خود دارد هم اکنون با 7 امتياز و به دليل تفاضل گل کمتر نسبت به الاهلي عربستان در رتبه دوم جدول رده بندي ايستاده است و لخويا قطر هم با 6 امتياز در تعقيب تيم هاي صدرنشين است.


 

در واقع ديدارهاي هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا مي تواند تا حدود زيادي چهره تيم هاي صعود کننده گروه سوم را مشخص کند.


 

اما چهارشنبه شب، استقلال ايران که در زمان قرعه کشي به نظر مي رسيد در آسانترين گروه ممکن قرار گرفته است در ورزشگاه آزادي ميزبان الريان قطر خواهد بود و بايد براي هموار کردن راه صعود خود با 3 امتياز زمين را ترک کند.


 

آبي پوشان تهراني که در چهار بازي گذشته خود 5 امتياز کسب کرده و تنها به يک پيروزي رسيده اند نياز به حمايت هواداران خود دارند تا با غلبه بر نماينده قطر فوتبال ايران را به داشتن نمايندگان پرتعداد در مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا اميدوار کنند.


 

پرويز مظلومي براي اين ديدار از غيبت احتمالي ''''مجتبي جباري'''' که هنوز به طور کامل از بند مصدوميت رهايي پيدا نکرده، احساس نگراني مي کند.


 

از سوي ديگر صحبت هاي سرمربي استقلال که پس از ديدار با شهرداري تبريز اعلام کرد برخي بازيکنان اين تيم کم کاري مي کنند، احتمال بروز مشکلات براي استقلال در حساسترين زمان رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا را فراهم کرده است.


 

با تمامي اين تفاسير فوتبالدوستان ايراني در انتظار درخشش نمايندگان کشورمان در ليگ قهرمانان آسيا هستند که مي تواند پيش درآمدي براي روزهاي خوب تيم ملي فوتبال در مقدماتي جام جهاني باشد.


 

[ دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:52 ] [ mahiar ]

اميد شريفي نسب بازيکن تيم نفت آبادان تصميم گرفته از فوتبال خداحافظي کند. وي باشگاه را هم در جريان اين تصميم گذاشته و از آنها خواسته در بازي با استقلال که يکشنبه هفته آينده در آبادان برگزار مي شود مقدمات اين خداحافظي فراهم شود.
 

مسئولان باشگاه نفت آبادان قصد دارند پس از هماهنگي هاي لازم با سازمان ليگ و باشگاه استقلال مراسم خداحافظي شريفي نسب را تدارک ببينند.


 

[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:37 ] [ mahiar ]

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، در حالي ‌که قرار بود آلومينيوم هرمزگان و پيکان تهران، قهرمان‌هاي دو گروه مسابقات ليگ يک براي مشخص شدن قهرمان مسابقات، رو در روي هم قرار بگيرند اما با انصراف آلومينيوم هرمزگان، پيکان قهرمان مسابقات ليگ دسته اول شد.
 

رضا رهقي، سرپرست تيم فوتبال پيکان در اين باره گفت: قصد داشتيم فينالي درخور مسابقات ليگ يک برگزار کنيم، اما از فدراسيون خبر دادند تيم آلومينيوم از حضور در مسابقه انصراف داده است که اين رفتار با توجه به حضور مسئولان آنها در مراسم قرعه‌کشي، حرفه‌اي نبود. به هر حال با غيبت آنها، فدراسيون پيکان را 3 بر صفر برنده اعلام خواهد کرد.


 

 

[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:32 ] [ mahiar ]

به نقل از سان، چهارشنبه گذشته پس از برتري بايرن مقابل رئال در پايان ضربات پنالتي بازي برگشت مقابل رئال مادريد، اين گونه تصور مي‌شد که انگليسي‌ها علاقه‌اي به کسب موفقيت بايرن در بازي فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابل چلسي نداشته و خواهان موفقيت نماينده کشورشان هستند. اما در بريتانيا از گوشه و کنار اخباري در دو روز گذشته به گوش رسيده که حکايت از تمايل فراوان مربيان تيم‌هاي تاتنهام و نيوکاسل براي موفقيت باوارايي‌ها مي‌کند.



علت اين امر رقابت فشرده‌اي است که هم اکنون نيوکاسل و تاتنهام، تيم‌هاي چهارم و پنجم جدول ليگ برتر بر سر کسب سهميه فصل بعد ليگ قهرمانان در کنار دو تيم منچستري (يونايتد و سيتي) و همين‌طور آرسنال آغاز کرده‌اند. زيرا در صورتي که در پايان ارديبهشت ماه بايرن در مصاف نهايي در ورزشگاه آليانس آره‌نا مغلوب استامفوردبريجي‌ها شود، شمار نمايندگان انتخابي انگليس در بهترين جام باشگاهي اروپا با حضور قطعي چلسي به عنوان تيم قهرمان، در عدد 3 باقي مي‌ماند؛ اما در صورتي که بايرن برنده بازي شود، آن وقت فرصت خوبي به دو تيم مذکور براي راهيابي به ليگ قهرمانان به عنوان سهميه چهارم رو مي‌کند.



در اين ارتباط ردنپ اظهار داشت: دروغ‌گو خواهم بود اگر بگويم دلم مي‌خواهد چلسي برنده ليگ قهرمانان شود. در واقع من الان طرفدار بايرن هستم. اميدوارم بايرن ببرد تا هواداران تاتنهام بتوانند فرصت حضور تيم محبوب‌شان را در ليگ قهرمانان اروپا بيابند.



آلن پارديو نيز به عنوان مسئول فني نيوکاسل اظهار داشت: هواداران چلسي از من دلخور نشوند. من دوست ندارم چلسي مقابل بايرن برنده شود. چون ما مي‌خواهيم به ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا کنيم.



او ادامه داد: اميدوارم هواداران چلسي درک کنند. واقعا دردناک است ما پس از تحمل رنج فراوان در ليگ برتر چهارم شويم اما بخاطر قهرماني احتمالي چلسي اين امکان را از دست بدهيم.

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:46 ] [ mahiar ]

خسرو والي‌زاده در اين باره به سايت فدراسيون فوتبال گفت: بازيکنان دعوت شده بايد ساعت 13 روز يکشنبه 10 ارديبهشت ماه جاري خود را در محل هتل آزادي تهران به کادر فني معرفي کنند.

اسامي بازيکنان دعوت شده به اردو:

شهاب گردان، محسن فروزان، حسين ماهيني، شجاع خليل آزاد، سيامک کوروشي، ابراهيم کريمي، احسان حاج صفي، پژمان نوري، رضا حقيقي، قاسم حدادي فر، قاسم دهنوي، اکبر صادقي، ميلاد زنيدپور، آرش افشين، پيام صادقيان، محمد قاضي، رضا نوروزي، محمد غلامي.

نخستين جلسه تمرين اين تيم ساعت 16:30 روز يکشنبه در محل زمين چمن کمپ تيم‌هاي ملي برگزار خواهد شد. ديدار تيم‌هاي ملي ايران و موزامبيک ساعت 15:30 روز چهارشنبه 13 ارديبهشت ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:45 ] [ mahiar ]

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين ، روزنامه بيلد نوشت در حاليکه باشگاه منچستريونايتد با پيشنهاد امضاي قراردادي سه ساله خواهان خريد شين جي کاگاوا ، هافبک ملي پوش ژاپني شده ، مسئولان دورتموند به اين بازيکن تنها تا روز دوشنبه مهلت داده اند که قرارداد جديدي با اين باشگاه امضا کند. قرارداد کنوني کاگاواي 23 ساله تا ژوئن 3013 اعتبار دارد و وي که اين فصل در 29 بازي 13 گل براي دورتموند به ثمر رسانده در صورتي که بخواهد در دورتموند بماند بايد قرارداد جديد خود را تا سال 2016 امضا کند. راينارد رائوبال رئيس باشگاه دورتموند گفت :« برگه قرارداد ما از مدتها قبل پيش روي کاگاوا گذاشته شده و از آنجائيکه او هنوز عکس العملي نشان نداده ، براي او مهلت تعيين کرديم.پيشنهاد ما بسيار مناسب است و به او شرايط بهتري پيشنهاد نخواهد شد.» وي افزود :« البته کاگاوا هنوز با هيچ باشگاه ديگري مذاکره نکرده است.» بيلد نوشت منچستريونايتد حاضر است در ازاي قراردادي سه ساله ، ساليانه 6 ميليون يورو به اين بازيکن پرداخت کند و از طرفي دورتمونديها نگران هستند تمديد نشدن قرارداد کاگاوا باعث شود وي در پايان فصل آينده به عنوان بازيکن آزاد اين تيم را ترک کند. دورتموند در سال 2010 کاگاوا را در ازاي تنها 35000 يورو از تيم سرزو اوساکاي ژاپن خريداري کرد.

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:42 ] [ mahiar ]

به نقل از شبکه الجزيره ورزشي، تيم العين با گل هاي بازيکن عربستاني خود ياسر القحطاني در نيمه اول توانست به پيروزي دست يابد و براي بار دهم به مقام قهرماني ليگ برتر برسد.



القحطاني که پيشتر اعلام کرده بود از بازي در تيم هاي خارجي کناره گيري خواهد کرد، در دقيقه هشتم بازي با ضربه چيپ تيم العين را جلو انداخت.



اين بازيکن گل دوم را نيز زماني وارد دروازه الجزيره کرد که دروازه بان اين تيم ضربه مهاجم غنايي تيم العين يعني آساموا جيان را مهارکرد ولي با رها شدن توپ از دست دروازه بان، قحطاني در دقيقه 21 بازي اين توپ را به گل تبديل کرد.



العين که براي اولين بار در سال 2004 قهرمان ليگ برتر امارات شده بود در اين دوره از مسابقات با 46 امتياز و با اختلاف 10 امتيازي از تيم دوم يعني الشباب در صدر جدول جاي دارد.



تيم الجزيره نيز که قهرمان جام حذفي امارات شده بود با 35 امتياز رده سوم جدول را از آن خود کرد.

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:42 ] [ mahiar ]
به نقل از گاردين، وي در کنفرانسي مطبوعاتي که روز جمعه (امروز) پس از اتمام جلسه تمريني بارسا برگزار شد، تصميم نهايي خود را به اطلاع خبرنگاران رسانه‌ها رسانه‌‌ها رساند.

وي گفت تصميم به ترک بارسا در پايان فصل گرفته و اين نکته را به اطلاع ساندرو روسل، در جلسه روز گذشته‌اش رسانده است.

وي گفت: با مدير باشگاه حرف زدم و گفتم تمايلي براي امضا قراردادي جديد براي  مدت يک سال ندارم. به اين ترتيب پس از فينال کوپا دل ري(جام حذفي اسپانيا) دوران همکاري‌ام در اينجا به پايان خواهد رسيد.

اين مربي 41 ساله بارسا را در مدت 5 سال حضورش به 13 عنوان قهرماني نائل کرد.

وي از چندي پيش مورد درخواست باشگاه کاتالان براي امضاي قراردادي جديد قرارگرفت اما از انجام گفت‌وگو هاي جدي و امضاي قرارداد سرباز زد.

وي در حالي چنين تصميمي گرفت که هفته گذشته متحمل شکست از رئال در ال‌کلاسيکو شد و همينطور تيمش در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا بدست چلسي حذف شد.
[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:4 ] [ mahiar ]
اتلتيکو مادريد توانست با پيروزي يک بر صفر در خانه والنسيا به ديدار نهايي ليگ اروپا راه يابد.

اين باشگاه پايتخت‌نشين که در سال 2010 هم فاتح اين جام شده بود در مجموع پنج بر دو پيروز شد.

والنسيا حدود يک ساعت اتلتيکو را تحت فشار شديد قرار داد تا شکست سنگين چهار بر دو دور رفت را جبران کند، اما اتلتيکو بود که در دقيقه 60 با ضربه تماشايي آدرين بازي را به سود خود کرد.

مردان ديه‌گو سيمئونه يازده‌نفره به دفاع در برابر حملات والنسيا مي‌پرداختند و تيبو کورتوا، دروازه‌بان بلژيکي اتلتيکو بارها نمجبور به واکنش شد.

تنها گل بازي را آدرين زد. او پاس ديه‌گو را با سينه مهار کرد و با شوتي مهارنشدني دروازه ديه‌گو آلوس را گشود و دهمين گل خود در اين تورنمنت را زد.

در دقيقه 79 بود که صحنه جنجالي ديدار روي داد. روي يک حمله والنسيا بود که توپ ظاهرا به دست تياگو برخورد کرد و داور هم به نظر رسيد که نقطه پنالتي را نشان داد، اما سپس تصميمش را پس گرفت. درگيري‌ها بالا گرفت و داور به تياگو کارت قرمز مستقيم داد. سيمئونه هم مجبور شد خودش به ميدان برود و بازيکنان را جدا کند.

هرچند اتلتيکو ده‌نفره شده بود اما والنسيا کار بسيار دشواري پيش رو داشت و در انتها هم نتوانست به گلي برسد.

اسپورتينگ که بازي رفت را دو بر يک در خانه خود برده بود بازي را بهتر آغاز کرد. اما مردان مارسلو بيلسا به تدريج فشار روي دروازه حريف را آغاز کردند تا اين که در دقيقه 17 به گل رسيدند.

فرناندو يورنته سانتر ايکر مونيان را به سوسائتا سپرد و او هم با شوت دروازه روي پاتريشيو را گشود.

اين گل بيلبائو به اين معنا بود که آنها اکنون تيم صعودکننده به شمار مي رفتند. اسپورتينگ به همين دليل به پيش تاخت و در دقيقه 44 به گل رسيد. ريکي ون ولفسوينکل در اين دقيقه با شوت پاي چپ توپ را به گوشه پايين دروازه ايرايسوس زد.

اما تلاش اين بازيکن هلندي کافي نبود و يورنته در لحظات تلف‌شده نيمه اول توپ را به شکلي فوق‌العاده کنترل کرد و به ايباي سپرد تا او دروازه پاتريشيو را باز کند.

دو تيم در نيمه دوم نمايشي عالي داشتند. ابتدا سوسائتا روي پاتريشيو را مجبور کرد واکنشي ديدني داشته باشد، و سپس خاوي مارتينس توپ را به تير دروازه اسپورتينگ زد.

آن سو هم اميليانو اينسوا با ضربه ايستگاهي تماشايي خود داشت براي اسپورتينگ گل مي‌زد که توپ با برخورد به مدافعان حريف به تير دروازه خورد.

يک بار هم اينسوا ضربه ايستگاهي ايباي را از روي خط دروازه اسپورتينگ برگرداند.

در نهايت مقاومت پرتغالي‌ها در دقيقه 88 شکسته شد. ايباي توپ را سانتر کرد و يورنته با ضربه‌اي که به تير دروازه هم برخورد کرد گل ديگري براي بيلبائو زد و آنها را به ديدار نهايي رساند.

اسپورتينگ بلافاصله تلاش کرد که يک گل بزند تا تيم فيناليست را عوض کند، اما شب، شب بيلبائو بود.
[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:0 ] [ mahiar ]

به نقل از فارس حالا نام پرسپوليس که مي آيد به جاي اين که لرزه بر اندام حريفان بيفتد، تن هواداران اين تيم را مي لرزاند؛ حالا ديگر همه منتظر هستند تا پرسپوليس گام به ميدان بگذارد و ببينند چند گل مي خورد.

يک فصل کابوس وار؛ اين تنها چيزي است که مي توان درباره پرسپوليس گفت؛ پرسپوليسي که اين روزها به جاي جنگيدن براي قهرماني براي سقوط نکردن مي جنگند. تلاش پرسپوليس براي بقا در ليگ برتر؛ اين شايد بيشتر شبيه يک طنز تاريخي باشد اما واقعيت دارد.



* آغاز مشکلات پيش از فصل

شروع مشکلات به ابتداي فصل باز مي گردد، جايي که علي دايي از مدت ها پيش از پايان فصل در اقدامي که در هيچ کجاي جهان ديده نمي شود عليه سرپرست باشگاهي که در آن کار مي کند موضع گرفت. اگر چه  دايي تيم سومي که گرفته بود را در پايان ليگ به عنوان تيم چهارم تحويل داد اما با قهرماني در جام حذفي برگ برنده اش را براي ادامه حضور در اين تيم رو کرد.

در پايان فصل حبيب کاشاني 5 گزينه را براي سرمربيگري پرسپوليس در نظر گرفت که دايي هم بين آنها بود. کميته فني تشکيل شد و راي به سرمربيگري دايي داد اما پايان مهلت 12 ساعته وي در ساعت 4 صبح باعث شد حميد استيلي به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شود.

انتخاب استيلي آغاز مشکلات او و باشگاه بود، چه اين که اين مربي در اولين بازي فصل برابر ملوان در حالي که هنوز بازي در نيمه اول در جريان بود شعار "علي دايي" را شنيد و هرگز نتوانست از آن رها شود. شرايط روحي و فشار زيادي که به خاطر شعار تماشاگران روي اين تيم وجود داشت سبب شد پرسپوليس با استيلي نتيجه نگيرد و اين مربي پس از شکست در دربي در جام حذفي از پرسپوليس جدا شود.



* دنيزلي ادامه دهنده راه استيلي

حضور دنيزلي مي توانست بهترين خبر براي هواداران پرسپوليس باشد. دنيزلي اگر چه در دوران حضور در پاس و پرسپوليس جامي کسب نکرده بود اما بازي هاي زيباي تيمش در خاطر هواداران مانده بود. اين گونه بود که رويانيان که از ابتدا اعتقادي به استيلي نداشت و دنبال فرصتي براي برکناري او بود به ترکيه رفت و رضايت دنيزلي را براي حضور در ايران جلب کرد.

همه فکر مي کردند دنيزلي قرار است معجزه کند و با تيمي که استيلي نتوانسته بود موفق شود به بالاي جدول برسد اما ديري نپاييد که اين موضوع رنگ باخت و دوران تار و تيره پرسپوليس با دنيزلي هم ادامه يافت.



در اين مدت و پيش از آغاز ليگ قهرمانان آسيا تنها چيزي که توانسته بود پرسپوليسي ها را خوشحال و دنيزلي را از فشارها دور کند پيروزي دراماتيک اين تيم در دربي بود، مسابقه اي که شايد اگر روال عادي اش ادامه پيدا مي کرد و استقلالي ها جشن پيروزي شان را در همان بازي نمي گرفتند  و دنبال سوبله و چوبله نبودند، اين گونه پايان نمي يافت.



با اين حال پس از دربي پرسپوليس روزهاي سختي را سپري کرد تا اين که امروز در مرز سقوط  قرار دارد، اتفاقي که در دوران تاريخ اين باشگاه بي سابقه است. اين دو تيم در دو بازي آخر خود 8 گل دريافت کرده و با 49 گل خورده دومين خط دفاع ضعيف ليگ را دارد و اين يعني فاجعه.

وقتي پرسپوليس در آسيا با چند بازيکن کمکي تقويت شد نتايج خوبي گرفت و شايد تنها دلخوشي هواداران نتايج اين تيم در آسيا است. دنيزلي در اين مورد توانسته رضايت هواداران را جلب و آنها را به آينده اميدوار کند.

با اين حال خيلي ها مي گويند دنيزلي با اين بازيکنان نمي تواند در ليگ کاري بکند اما موضوع اين است که استيلي هم همين بازيکنان را داشت و قطعا اگر او امروز سرمربي پرسپوليس بود بدتر از اين نتيجه نمي گرفت.



 * کريمي فرصت يا تهديد؟

در پرسپوليس اما اتفاقات ديگري هم رخ مي دهد اين که بازيکن به راحتي به خودش اجازه مي دهد عليه سرمربي اش صحبت کند، از همبازيانش ايراد بگيرد و اگر دلش نخواست تيم را در سفر همراهي نکند.

در اين که علي کريمي بازيکن بزرگي است هيچ شکي وجود ندارد و هيچ کس منکر تاثير گذاري و محبوبيت او در پرسپوليس نيست اما آيا اين مسائل بايد به يک بازيکن اجازه دهد هر کاري که مي خواهد انجام دهد؟ کريمي قبلا، هم در پرسپوليس و هم در استيل آذين عليه مديران باشگاهش حرف زده بود و البته در تيم ملي نيز اين گونه بود، يعني اين کار تقريبا تبديل به عادت شده است. با اين حال يک بازيکن هر چقدر هم که بزرگ باشد نبايد به خودش اجازه دهد در کار سرمربي دخالت کند.

کريمي ابتدا در عربستان و پيش از بازي با الهلال با دنيزلي مشکل پيدا کرد اما با وساطت بازيکناني نظير مهدوي کيا و مسئولان اين مشکل برطرف شد تا اين که شماره 8 پس از بازي با الغرافه رسما از دنيزلي انتقاد کرد و گفت: "از مربي بپرسيد چرا بازيکني که ضعيف بازي و اشتباه مي کند را در بازي بعدي باز هم در ترکيب قرار مي دهد."

فارغ از اين که کريمي به عنوان بازيکن نبايد اين حرف ها را بزند – همانطور که مهدوي کيا و هاشميان که مثل کريمي در آلمان بازي کرده اند تاکنون اين گونه حرف نزده اند- بايد گفت که آيا خود کريمي تاکنون بازي ضعيف نداشته است؟ بر فرض که حق هم با کريمي باشد آيا او بايد به خودش اجازه بدهد اين مسائل را رسانه اي کند؟ تيم سرمربي دارد و اوست که تشخيص مي دهد چه کسي بازي کند و چه کسي نيمکت نشين باشد. اين ماجرا هم با وساطت مسئولان باشگاه خاتمه يافت و کريمي و دنيزلي براي دومين بار آشتي کردند تا اين که بازي با تراکتورسازي فرا رسيد. کريمي طبق گفته پزشک پرسپوليس مصدوم نبود اما به تبريز نرفت. خيلي ها گفتند به خاطر مشکلش با تماشاگران تبريزي که از زمان حضورش در استيل آذين به وجود آمده به اين شهر نرفته است. کريمي در حالي به تبريز نرفت که پرسپوليس نياز مبرمي به او داشت.

نمي دانيم شايد اگر مسئولان باشگاه کمي قاطعانه تر با موضوع برخورد مي کردند کار به اين جا کشيده نمي شد. رويانيان که همه او را به قاطيعت و قانونمندي مي شناسند اين بار اعمال قانون نکرد تا کريمي در اين چند وقت د ر کارهايي که نبايد انجام دهد هت تريک کند و پس از دو بار مشکل با سرمربي به تبريز نرود.



 * بيماري را علاج کنيد

خيلي از اين مشکلات به ابتداي فصل و نحوه انتخاب سرمربي اين تيم و نحوه بسته شدن تيم برمي گردد. در اتفاقات امروز خيلي ها مقصر هستند. پرسپوليس روزهاي سختي را مي گذراند و هوادارانش تلخ ترين دوران را تجربه مي کنند. مسئولان اين تيم مدام وعده فصل آينده را مي دهند و مي گويند که مي خواهند تيم فوق کهکشاني ببندند اما سوال اين است که آنها براي امروز پرسپوليس چه در نظر گرفته اند؟

پاسخ اين سؤال را مي توان در اظهارات رويانيان گرفت آنجايي که مديرعامل پرسپوليس صبح امروز در يک برنامه زنده تلويزيوني گفت که به طلسم اعتقاد پيدا کرده و پرسپوليس طلسم شده است! خنده دار است؛ اين پرسپوليس بيمار است و بايد براي علاجش کاري کرد اما مديرعاملش از طلسم صحبت مي کند. شايد اين حرف به خاطر فوتبالي نبودن سردار است چرا که قبل از طلسم چيزهاي ديگري براي موفقيت لازم است.

نکته ديگر اين که در شأن پرسپوليس نيست که به ليگ يک برود اما در شأن برخي بازيکنان اين تيم هست که به جاي ليگ برتر در ليگ يک به ميدان بروند. پرسپوليس در نزديکي هاي منطقه خطر است و اگر چه خطر کمتري نبست به تيم هاي پايين جدولي اين تيم را تهديد مي کند اما همين که گفته مي شود در معرض سقوط قرار دارد به قول علي پروين تن هر پرسپوليسي را مي لرزاند. اين يعني بدترين اتفاق ممکن براي تيمي که دوران با افتخارش هنوز از يادها نرفته است.

[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:59 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 41 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 242
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 242
بازدید ماه : 1833
بازدید کل : 65739
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1