قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش خبرنگار ورزشي ايسنا از خوزستان، پس از بازديد اصحاب رسانه و خبرنگاران از اين پروژه که ظهر هشتم بهمن در محل احداث ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز انجام شد، کار بسياري از بخش‌هاي اين استاديوم نيمه‌تمام باقي مانده و مطمئناً انجام آن‌ها تا پايان ماه جاري بسيار دشوار خواهد بود.


اين پروژه در حالي قرار است هم زمان با دهه فجر به بهره‌برداري برسد که پيشرفت فيزيکي بيش از 95 درصد به نظر مي‌رسد.


مشاهدات خبرنگار ايسنا از آخرين وضعيت ورزشگاه 50 هزار غدير نفري اهواز بدين شرح است:


کار چمن ورزشگاه به پايان رسيده و کيفيت آن قابل قبول است، به شکلي که مي‌توان هم اکنون در آن يک بازي رسمي اجرا کرد اما نبود دروازه‌هاي زمين کاملا به چشم مي‌خورد که به گفته‌ي مسوولين و مجري قرار است طي چند روز آينده نصب شوند.


پيست دووميداني استاديوم نيز حدود 40 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و تنها قسمتي از پيست احداث شده است اما کارهاي زيرساختي آن به پايان رسيده و به احتمال فراوان کار آن تا زمان اعلام شده براي افتتاح ورزشگاه به پايان برسد.


صندلي‌هاي سکوهاي تماشاگران به طور کامل نصب شده و نوشته‌ي خوزستان با کلمات لاتين در بين آن‌ها چهره‌اي زيبا به نماي استاديوم داده است. کار در راهروهاي استاديوم همچنان ادامه دارد و کارگران مشغول انجام کارهاي تکميلي و نصب سيستم‌هاي روشنايي هستند که پيش‌بيني مي‌شود طي چند روز آينده اين کار آن‌ها نيز به پايان برسد.


رختکن‌هاي اين ورزشگاه نيز نيمه تمام است و نشانه‌اي از وجود سونا به غير از اتاقکي با اين نام ديده نمي‌شود اما کار احداث حمام‌هاي رختکن‌ها به پايان رسيده است.


با رفتن به طبقات فوقاني با مکاني روبه رو شديم که قرار است به موزه ورزشي استان اختصاص يابد، بنا به گفته مدير کل سازمان ملي جوانان و تربيت بدني استان اين مکان به عنوان محلي براي قرار دادن افتخارات و جام‌هايي که استان خوزستان به آن‌ها نايل شده، در نظر گرفته شده است.


موزه ورزشگاه غدير اهواز به شکلي طراحي شده که مقامات و مسوولين براي ورود به جايگاه خود از کنار اين موزه عبور مي‌کنند و اين مکان مي‌تواند ارايه‌کننده پيشينه و افتخارات استان خوزستان در عرصه‌ي ورزش باشد.


قسمت VIP ورزشگاه نيز مراحل پاياني کار خود را مي‌گذراند و مي‌توان گفت به زودي و طي هفته آينده شاهد تکميل کار آن باشيم، اما همچنان ريزه‌کاري‌هايي باقي مانده که احتمالا در زمان مقرر و پيش از ورود مسوولين براي افتتاح به پايان خواهد رسيد.


جايگاه در نظر گرفته شده براي خبرنگاران و اصحاب رسانه در ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز برخلاف ساير ورزشگاه در استان و حتي خارج از استان وضعيت بسيار خوبي دارد و چند اتاقک که همگي ديد قابل قبولي به استاديوم و چمن ورزشگاه دارند احداث شده است.


طبقه‌ي فوقاني اين ورزشگاه نيز به قسمت اداري اختصاص يافته که آسياويژن و اکادمي فوتبال از جمله قسمت‌هاي اين سايت اداري به شمار مي‌آيد.


براي معلولين نيز امکاناتي خوبي در نظر گرفته شده که آسانسور ويژه معلولين و جايگاه ويژه براي آن‌ها از جمله‌ي اين امکانات است.


جايگاه دوربين‌هاي صدا و سيما نيز در منطقه مناسب و با امکانات خوبي احداث شده است.


نبود نورافکن‌هاي ورزشگاه کاملا در اين استاديوم به چشم مي‌آمد، پايه‌هاي اين نورافکن‌ها نصب شد بود و ‌قرار است طي روزهاي آينده در محل مورد نظر نصب شوند.


در مجموع مي‌توان گفت پيشرفت ساخت ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز طي يک سال گذشته و در مقايسه با سال‌هاي اخير پيشرفت قابل قبولي داشته اما با وجود ريزه‌کاري‌هاي موجود و به خصوص لزوم تزيين و رنگ‌کاري استاديوم، تکميل کامل ورزشگاه تا پايان سال جاري شايد بعيد به نظر برسد.


حال با توجه به اصرار وزير مسکن و شهرسازي در افتتاح اين پروژه همزمان با دهه فجر بايد يادآور شد، اتمام هرچه سريعتر ‌کار‌هاي باقي‌مانده امري ضروري است و انتظار مي‌رود اين ورزشگاه پس از بهره‌برداري، گرفتار مشکلات پروژه‌هاي مشابه در سطح کشور نشود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:56 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 593
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 721
بازدید ماه : 719
بازدید کل : 64625
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1