قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جلسه نهایی انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر ظهر امروز یکشنبه بین رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر و حمید درخشان در تهران برگزار شد. در این  نشست ضمن توافق نهایی با شروط حمید درخشان، مفاد مورد نظر تا درخشان با بازگشت مجدد خود هدایت تیم شاهین را در ادامه رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد.

احمد گزی رئیس هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر با تایید این خبر گفت: استقلال نظر کامل در امور فنی تیم و پرداخت بخشی از مطالبات مالی بازیکنان شاهین تا پیش از بازی این تیم با داماش در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر جزو شروط اصلی درخشان برای پذیرش هدایت تیم شاهین بود.

قرارداد حمید درخشان با شاهین بوشهر تا پایان فصل است و در صورتی که وی بتواند با این تیم نتایج قابل قبولی بگیرد، قراردادش برای فصل آینده هم تمدید خواهد شد.

شاهین بوشهر لیگ یازدهم را با حمید درخشان آغاز کرد و پس از آن سکان هدایت این تیم به دست فیروز کریمی افتاد اما این مربی به دلیل بیماری قادر به ادامه همکاری با تیم بوشهری نبود. پس از آن مسئولان باشگاه شاهین با قاسمپور مذاکرت جدی را انجام داد، اما وی از امضای قرارداد با باشگاه شاهین خودداری کرد تا مسئولان شاهین دوباره سرمربی اول فصل خود را برای هدایت این تیم برگزینند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 306
بازدید ماه : 304
بازدید کل : 64210
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1