قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سمیر حلال دستیار اول برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال با اشاره به بازی فردا اظهار داشت: بازی راحتی را پیش رو نداریم ولی می‌دانیم که هر دو تیم برای ارائه بهترین مسابقه به زمین خواهند آمد.
وی ادامه داد: ما استقلال را خوب می‌شناسیم و آنالیز دقیقی نسبت به آنها داشته‌ایم و می‌دانیم آنها چند ملی‌پوش دارند و تصمیمات لازم را برای مهار آنها گرفته‌ایم. باید اشاره کنم که بازی‌های قبلی ما در لیگ عربستان باعث شده تا برای این دیدار آماده‌تر باشیم.

مربی الاتفاق در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا برانکو به ایران نیامد گفت: برانکو با توجه به سابقه حضور در ایران تمایل نداشت که به اینجا بیاید و دلایلش شخصی بود اما اگر بگوییم که حضور او تأثیری ندارد اشتباه است. به همراه کمک دوم آمادگی کامل داریم و روش‌های مقابله با استقلال را می‌دانیم و تصمیم گرفته‌ایم عدم حضور برانکو را جبران کنیم.

وی در خصوص شکست این تیم مقابل الهلال در فینال جام حذفی عربستان گفت: ما بازی قابل قبولی را ارائه کرده بودیم و تمام تحلیل‌های کارشناسی حق برنده شدن را به ما داده بود ولی در آن بازی شانس نداشتیم اما فردا تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد.
سمیر حلال در خصوص مصدومان این تیم گفت: یک هافبک و یک مهاجم را در اختیار نداریم که هافبکمان برزیلی است و مهاجم تیم آرژانتینی است و در بازی فردا نمی‌‌توانیم از آنها استفاده کنیم اما مصدومیت آنها جدی نیست و می‌توانیم در بازی‌های آتی از آنها بهره ببریم.

مربی تیم الاتفاق در خصوص حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه آزادی گفت: حضور تماشاگران ایرانی  و تشویق‌های آنها همیشه یک ضرب‌المثل برای ما بوده اما این را بدانید که بازی فردا برای استقلال هم راحت نیست. الاتفاق یکی از بهترین تیم‌‌های عربستانی است که به ایران آمده و بازیکنان بین‌المللی زیادی دارد.
وی افزود: ما به تماشاگران ایرانی احترام می‌گذاریم اما بازیکنان من عادت دارند که مقابل تماشاگران زیاد بازی کنند اما قبول دارم که این مسئله برای استقلال یک پوئن محسوب می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:42 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 568
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 696
بازدید ماه : 694
بازدید کل : 64600
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1