قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نقل از سایت فدراسیون فوتبال خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی گفت: بازیکنان دعوت شده  ساعت 21 روز پنجشنبه 27 بهمن ماه با در دست داشتن گذرنامه خود را در محل هتل اوین به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند.

 همچنین یعقوب کریمی بازیکن تیم نفت تهران که در فهرست تیم زیر 22 سال اعلام شده بود، به فهرست 37 نفره تیم ملی اضافه شده و در جمع 27 بازیکن اعزامی به دوبی قرار گرفت.

 وی اسامی 27 بازیکن دعوت شده را به این شرح اعلام کرد:

 سید مهدی رحمتی، علیرضا حقیقی، محسن فروزان، سوشا مکانی، محمدباقر صادقی، خسرو حیدری، حسین ماهینی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی، امیرحسین فشنگچی، جواد نکونام، مازیار زارع، رضا حقیقی، علی کریمی، محمد نوری، پژمان نوری، اشکان دژاگه، غلامرضا رضایی، محمد قاضی، کریم انصاری فرد، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی فر، یعقوب کریمی.

  والی زاده افزود: بازیکنان حاضر در اردوی دوبی 24 بازیکن خواهند بود زیرا نکونام، حقیقی و دژاگه در این اردو حضور نخواهند داشت و در بازگشت تیم ملی به تهران روز هفتم اسفندماه به اردو ملحق خواهند شد. ضمنا در آن زمان فهرست تیم ملی با اضافه شده این سه نفر، به 23 نفر برای دیدار با قطر کاهش خواهد یافت.

 تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز جمعه 28 بهمن عازم دوبی شد و تا 5 اسفند در این شهر اردو و یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت. این دیدار روز چهارم اسفند ماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد شد. تیم ملی شامگاه پنجم اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعدازظهر روز 6 اسفند تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار دهم اسفند برابر قطر آماده کند.

 مهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری سه بازیکن استقلال بعد از دیدار این تیم برابر الاتفاق به اردوی تیم‌ملی در امارات ملحق خواهند شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:45 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 324
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 452
بازدید ماه : 450
بازدید کل : 64356
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1