قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مسعود اسماعیل پور کشتی ‌گیر وزن 60 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل نماینده هند به نشان نقره رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا بسنده کرد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، اسماعیل‌پور نماینده پس از استراحت در دور نخست، حریفانی از مغولستان و تاجیکستان را مغلوب کرد و به دیدار پایانی مسابقات راه پیدا کرد.
اسماعیل‌پور در دیدار فینال به مصاف یوگیشوار دات از هند رفت که در 3 تایم و با نتایج 2 بر صفر، یک بر 3 و 3 بر 3 مقابل این حریف شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.
حسن رحیمی نماینده 55 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریف ژاپنی نشان طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، رحیمی در دور نخست فاریس العلی الرفاعی از سوریه را در 2 تایم و با نتایج 6 بر صفر و 4 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز در 2 تایم و با نتایج 5 بر صفر و 2 بر صفر لانگ‌بایک وو از چین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. نماینده 55 کیلوگرم کشورمان در نیمه‌ نهایی نیز در 2 تایم و با نتایج 3 بر صفر و یک بر صفر مقابل جین چئول کیم از کره‌جنوبی پیروز شد و فینالیست شد.
رحیمی برای کسب نشان طلا به مصاف یاسوهیرو اینابا از ژاپن رفت و در 3 تایم و با نتایج 2 بر صفر، 2 بر 3 و 4 بر 2 از سد این حریف نیز گذشت و نخستین نشان طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:14 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 349
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 477
بازدید ماه : 475
بازدید کل : 64381
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1