قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





احمدي ابتدا در مورد شرايط سپاهان حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌کند: «تمرين‌هاي ما آغاز شده و حالا اردویی هم در کشور ترکیه داریم. خوشبختانه از لحاظ روحي و فني شرايط خوبي داريم و اميدوارم در ليگ قهرمانان هم نتايج خوبي بگيريم.»
 احمدي در پاسخ به اين سوال که آيا سپاهان از گروه خود صعود خواهد کرد تاکيد مي‌کند: «ما با لخويا، النصر و الاهلي همگروه هستيم و گروه سپاهان اصلا آسان نيست. البته تيم ما در اين بازي‌ها به اندازه کافي تجربه دارد که از اين گروه بالا برود. با اين‌حال معتقدم که در هر بازي بايد از موقعيت‌ها نهايت استفاده را ببريم و اشتباه کردن در چنين بازي‌هايي که سطح بالايي دارد گران تمام خواهد شد.»
 دروازه‌بان سپاهان در پاسخ به اين سوال که اصلي‌ترين رقيب شما براي صعود چه تيمي است خاطرنشان مي‌کند: «اصلي‌ترين رقيب، خودمان هستيم. ما اگر مثل روزهاي اوج باشيم از اين گروه صعود خواهيم کرد ولي همانطور که گفتم تيم‌هاي همگروه سپاهان به هيچ وجه ضعيف نيستند. الاهلي در ليگ عربستان جايگاه خوبي دارد، در قطر لخويا صدرنشين است و النصر امارات هم لوکا توني مهاجم سرشناس ايتاليايي را به خدمت گرفته است.»
 احمدي در مورد رويارويي با لوکا توني در اولين بازي سپاهان مي‌گويد: «او يک مهاجم حرفه‌اي و گلزن است و مهار توني کار سختی است.البته ما در اصفهان بازي خواهيم کرد و بايد از شرايط ميزباني استفاده کنيم. اگر گل اول را بزنيم خيلي راحت مي‌توانيم النصر را ببريم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:45 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 281
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 64185
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1