قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حسین ابن قاسم در مورد برنامه آماده‌سازی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تعطیلات میان فصل ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی آماده‌سازی تیم بطور کامل در شهر اهواز برگزار می‌شود زیرا بهترین شرایط آب و هوایی ایران را در حال حاضر شهر اهواز دارد.
 
 وی با بیان اینکه تیم فولاد مشکل مالی ندارد، اضافه کرد: همه در این شرایط دوست دارند به شهر اهواز آمده و اردوی خود را در این شهر برپا کنند. ضمن اینکه در حال حاضر ما 3 زمین خوب برای تمرین داریم و اگر به شهرهای دیگر می‌رفتیم، ممکن بود به خاطر سرما زمین تمرین خوبی را پیدا نکنیم.
 
 سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر هم اظهار داشت: در نیم فصل دوم، ما تیم سوم جدول هستیم و اگر در برخی از دیدارها بدشانسی نمی‌آوردیم، امروز در رده بهتری هم قرار داشتیم. در این شرایط می‌توان گفت تیم فولاد خیز بسیار خوبی را برای موفقیت در نیم فصل دوم برداشته است.
 
 وی خاطرنشان کرد: هدف باشگاه و تیم این است که در 8 هفته پایانی لیگ نتایج قابل قبولی را بدست آورده و به هدف‌مان که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، دست یابیم. در نیم فصل دوم اتفاقات زیادی رخ می‌دهد اما اینکه تا چه اندازه می‌توانیم به این هدف‌مان برسیم، به تلاش کادرفنی و بازیکنان بستگی دارد.
 
 ابن قاسم با ابراز امیدواری از اینکه مصدومیت آرش افشین و امیر شرفی تا آغاز دوباره مسابقات برطرف می‌شود، در پایان در مورد وضعیت رضا نوروزی گفت: منتظریم تا کادر پزشکی تیم در مورد این بازیکن نظرش را اعلام کند اما امیدواریم مصدومیت وی جدی نباشد و بتواند تیم را در ادامه مسابقات همراهی کند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:54 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 559
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 687
بازدید ماه : 685
بازدید کل : 64591
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1