قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

  به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، این احکام به شرح زیر است:

*جریمه نقدی دو باشگاه پیروزی و شهرداری تبریز

بر اساس گزارش ناظر داوری و نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار تیم های شهرداری تبریز و پیروزی تهران در تاریخ 26 دی ماه، تیم پیروزی به دلیل تاخیر سه دقیقه ای ورود به زمین در نیمه دوم مبلغ نه میلیون ریال جریمه شد و همچنین به واسطه توهین هواداران شهرداری تبریز به علی کریمی بازیکن تیم پیروزی و داور مسابقه و شکایت باشگاه پیروزی، کمیته انضباطی باشگاه شهرداری تبریز را با توجه به تکرار تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. کمیته انضباطی در ادامه تصریح می کند، تکرار این رویه از سوی کمیته هواداران باشگاه شهرداری تبریز تصمیمات شدیدی را به دنبال خواهد داشت. لازم به ذکر است هواداران شهرداری تبریز در یک بازی دیگر مقابل سایپا کرج در تاریخ 21 دی ماه در دقیقه 69 اقدام به فحاشی به داور کردند و ده میلیون ریال جریمه شده بودند.

همچنین باشگاه پیروزی در بازی روز 21 دی ماه در مقابل شاهین بوشهر در نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر وارد زمین شد که شش میلیون ریال جریمه شده است.

در حکم دیگری از سوی کمیته انضباطی، تیم شاهین بوشهر هم در نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شد که به پرداخت نه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

*جریمه نقدی صنعت نفت آبادان
بر اساس گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار فجر شهید سپاسی و صنعت نفت آبادان درتاریخ 20 دی ماه در شیراز، تماشاگران منتسب به صنعت نفت آبادان پس از اعلام ضربه پنالتی به سود تیم فجر، اقدام به فحاشی به داور بازی کردند که کمیته انضباطی این باشگاه را به پرداخت 20 میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

*احضار مدیرعامل داماش گیلان
بر اساس گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار داماش گیلان و استقلال تهران که در تاریخ 20 دی ماه در رشت برگزار شد، تماشاگران منتسب به تیم داماش اقدام به فحاشی به بازیکنان و طرفداران تیم استقلال کردند و کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به این اتفاقات و با توحه به تکرار تخلفات تماشاگران فوق و عدم توجه مسئولین باشگاه داماش در ایجاد امنیت در ورزشگاه و جلوگیری از تخلفات تماشاگران  این باشگاه، انجام دیدارهای بدون تماشاگر را در دستور کار کمیته انضباطی قرار داده که جهت بررسی جامع لازم است مدیرعامل یا نماینده تام الاختیار باشگاه و سرپرست تیم جهت ادای توضیحات ساعت 15 روز یکشنبه 23 بهمن در محل کمیته انضباطی حاضر شوند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:8 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 309
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 437
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 64341
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1