قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هواپیمای حامل سرخپوشان پایتخت، ساعت 13 به وقت تهران (ساعت 12:30 به وقت دوحه) در هوای گرم، شرجی و غبارآلود شهر دوحه به زمین نشست. سرخپوشان پس از پیاده شدن از هواپیما با یک دستگاه اتوبوس راهی ترمینال فرودگاه شدند اما پس از دقایقی مشخص شد اتوبوس فرودگاه به اشتباه، قرمزپوشان را در ترمینال دیگری پیاده کرده است.

کاروان پرسپولیس پس از 15 دقیقه، با یک دستگاه اتوبوس دیگر راهی ترمینال مربوطه شده و دقایقی نیز برای ورود در صف طولانی بازرسی قرار گرفت و پس از آن با اتوبوسی دیگر راهی هتل "سوئیس بل" دوحه شد. مسیر 10 دقیقه‌ای فرودگاه تا هتل در هوایی نامطلوب طی شد و این کاروان ساعت 14:30 به وقت تهران (14 به وقت دوحه) وارد هتل شده و بازیکنان برای انتقال وسایلشان به اتاق‌هایشان مراجعه کردند.

محمدرضا زادمهر به بازیکنان اعلام کرد برای صرف ناهار ساعت 14:30 (به وقت دوحه) به رستوران مراجعه کنند. سرخپوشان بعد از ناهار به استراحت پرداختند.

کادر فنی تیم، امروز (پنجشنبه) برای ارزیابی زمین‌های مورد نظر برای تمرینات، بررسی‌‎های لازم را انجام داده و بعد از جلسه در هتل، زمان تمرین را مشخص خواهند کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در چارچوب هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 روز 17 اسفندماه در عربستان برگزار خواهد شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:7 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 373
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 501
بازدید ماه : 499
بازدید کل : 64405
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1