قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تکلیف دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی جام ملت های 2012 آفریقا با انجام دو مسابقه حساس فرداشب (یکشنبه) مشخص خواهد شد. در اولین مصاف این بازی‌ها که در دو کشور گابن و گینه برگزار می‌شود، گابن به استقبال از مالی خواهد شتافت. گابنی‌ها در دور گروهی موفق شدند 2 بر صفر از سد نیجر عبور کنند، 3 بر 2 مراکش را شکست دهند و با یک گل نیز تونس را مغلوب کنند.

این تیم که توسط گرنوت روئور مربی آلمانی - فرانسوی هدایت می‌شود، با امتیاز کامل راهی دور کنونی شد تا شایستگی خود را برای رسیدن به بازی نهایی از همان ابتدا نشان دهد.

 

مالی نیز در دور قبلی با یک گل گینه را شکست داد و 2 بر صفر از غنا شکست خورد. اما در بازی آخر 2 بر یک بوتسوانا را مغلوب کرد تا با 6 امتیاز جواز صعود بگیرد.

 

در دیداری دیگر غنا با تونس مصاف می‌دهد. غنایی‌ها در مرحله گروهی موفق شدند برابر بوتسوانا به برتری یک برصفر رسیده و مالی را نیز با دو گل از سد راه برداشته‌اند، این تیم همچنین مقابل گینه به تساوی یک بر یک رسیده است.

همچنین تونس حریف غنایی‌ها توسط سامی طرابلسی هدایت می‌شود و در مرحله گروهی توانستند 2 بر یک مراکش را شکست دهند، با همین نتیجه از سد نیجر عبور کردند و با یک گل مغلوب گابن شده‌اند.

امشب نیز در اولین سری از مسابقات دور یک چهارم نهایی از ساعت19:30به وقت تهران سودان با زامبیا و از ساعت22:30 به وقت تهران ساحل عاج با گینه مصاف خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 460
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 588
بازدید ماه : 586
بازدید کل : 64492
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1