قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با نسف قارشی ازبکستان با اشاره به دیدار فردا اظهار داشت: بازی حساسی در پیش داریم و بعد از قهرمانی در جام حذفی برایمان مهم است که هر سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: تیم حریف تیم خوبی است و با وجود اینکه در دیدار گذشته 4 بر 2 شکست خورد اما اعتقاد دارم این تیم باید 6 بر 4 الجزیره را شکست می‌داد ما بازی راحتی در پیش نداریم و امیدوارم هواداران فردا در ورزشکاران حضور پیدا کنند تا این سه امتیاز مهم را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص مصدومان این تیم گفت: متأسفانه کیانوش رحمتی را در اختیار نداریم چون او باید روز پنجم فروردین پایش را جراحی کند و در این بین جباری و تیموریان نیز در اختیار ما نیستند. تیموریان از دو هفته دیگر رفته رفته آمده می‌شود و البته ساموئل را هم طی این چند روز به دلیل استراحت برایش تمرینات سبک در نظر گرفتیم اما مهم این است که بازیکنان‌مان با انگیزه و با غیرت بازی کنند.

مظلومی در خصوص این که چقدر از حریف خود شناخت دارید گفت: بازی‌های جام حذفی برایمان تمام شد و در این دو روز از بازیکنان خواستیم که جام حذفی را فراموش کنند. چون سال گذشته در دور رفت غفلت کردیم و تنها به خاطر یک گل از صعود به مرحله بعد بازماندیم سعی ما این است که این بار غفلت نکنیم و می‌دانیم که حریف به خاطر قهرمانی در مسابقات AFC کاپ در اینجا حضور دارند و در لیگ کشور ازبکستان نیز در جایگاه سوم هستند. ما بازی این تیم با الجزیره را تماشا کرده‌ایم و باید در بازی فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سؤالی که در ادامه راه چه مشکلاتی را در پیش دارید گفت: باید به هر شکل ممکن سه بازی را پیش سر بگذاریم و دو بازی را در خانه برگزار می‌کنیم این 6 امتیاز برای ما و صعود به مرحله بعد حیاتی است و باید قبل از بازی آخر صعودمان را قطعی کنیم. برای این دو بازی مشکلی نداریم و با بازگشت مصدومان تیم قوی‌تر می‌شود.

 مهدی امیرآبادی در نشست خبری پیش از دیدار با نماینده ازبکستان در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: پیشاپیش سال نو را به هموطنان ایرانی تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی خوب و پربرکت را در پیش داشته باشند. تیم حریف بازی گذشته ما را تماشا کرده و آن‌ها می‌دانند که تیمی قدرتمند هستیم.

وی افزود: به خاطر این است که آن‌ها از مدعی بودن ما حرف می‌زنند و حتما شنیده‌اند که قهرمان شده‌ایم و همین مسئله ترس به وجود نماینده ازبکستان انداخته است. از حالا فکر و ذکر ما لیگ قهرمانان آسیا است و روی این جام تمرکز کرده‌ایم.

مدافع تیم استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در ادامه راه چه کمبودهایی در تیم‌تان می‌بینید گفت: بازیکنان خوب ما رفته رفته به شرایط مسابقه می‌رسند اما متاسفانه ما فقط حرف از حرفه‌ای بودن می‌زنیم.

تیمی که قهرمان جام حذفی شده روز گذشته زمینی برای تمرین نداشت و خواهش من از وزارت ورزش این است که فتح‌الله زاده را تنها نگذارند. وقتی می‌خواستیم تمرین کنیم گفتند که زمین ورزشگاه دستگردی در اختیار نماینده ازبکستان است و مجبور شدیم به کمپ اختصاصی برویم. نمی‌توانم برایتان توضیح دهم که ما چگونه تمرین کرده‌ایم اما اگر ادعا دارید که در آسیا باید سهمیه بیشتری بگیریم نباید با تیم قهرمان جام حذفی این گونه برخورد شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:2 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 293
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 421
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 64325
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1