قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال با پیروزی 5-1 مقابل سوسیه داد، بار دیگر فاصله اش با بارسا در صدر جدول را به 6 امتیاز افزایش داد
گلهای رونالدو ، بنزما و ایگواین باعث شدند که رئال مادرید بتواند شرایط را به وضعیت نرمال برگرداند تا تیم با انگیزه ای مضاعف و با فاصله شش امتیازی ، رقابت را ادامه دهد .

در همان آغاز بازی و در دقیقه 4 ، بنزما یک موقعیت خوب را از دست داد اما یک دقیقه بعد ، بازیکن فرانسوی یک سانتر خوب را از جناح راست فرستاد که این ایگواین بود که گل اول را به ثمر رساند .

سیستم دو مهاجمه مورینیو ، باز هم داشت خوب جواب می داد (هر چند که مربی پرتغالی اعتقادی به استفاده همزمان از بنزما و هیگوائین ندارد) و با این که سوسیه داد سعی می کرد به سبک مالاگا با گرفتن توپ از رئال نتیجه بگیرد ، اما قوای لازم برای این کار را نداشت .

در دقیقه 20 ، جدی ترین موقعیت تیم میزبان را کاسیاس روی حرکت گریسمن به خوبی مهار کرد . اما مثلث آتش رئال ، کار خودش را پیدا می کرد . رونالدو، بنزما و ایگواین با همکاری هایشان ، موقعیت هایی را برای یکدیگر ایجاد می کردند تا این که در دقیقه 32 روی پاس خوب کاکا ، کریس رونالدو هم پایش به گلزنی باز شد تا برنابئو نفس راحتی بکشد .

در دقیقه 40 ، بنزما با یک جایگیری خوب روی یک پاس بلند ، دروازه براوو را برای بار سوم گشود اما یک دقیقه بعد ، ژابی پرایتو این گل را پاسخ گفت . بازیکن سوسیه داد یک شوت از بیرون محوطه جریمه رئال روانه دروازه ایکر کرد که توپ پس از ساییدن به سر راموس و اوج گرفتن از فراز دستان کاسیاس به تور دروازه رئال مادرید چسبید . رئال مادرید بدین ترتیب با یک برتری قاطع و با یک بازی خوب توانست که با خیال راحت به رختکن برود و آماده نیمه دوم شود .

در همان آغاز نیمه دوم ، روی پاس فوق العاده خدیرا ، بنزما برای بار چهارم دروازه سوسیه داد را گشود تا تیم میهمان که پس از گلش امید گرفته بود ، انگیزه هایش را از دست بدهد.

در دقیقه 55 ، رئال مادرید به سبک رویایی خود که ضد حملات برق آساست ، گل پنجم را به ثمر رساند . واران توپ را گرفت ، به ایگواین داد و این ستاره آرژاتینی با یک پاس خوب ، باعث گلزنی رونالدو شد تا مشخص شود که انتقاداتی که به خاطر خودخواهی به مهاجم آرژانتینی می شود را نباید جدی گرفت .

رئال مادرید پس از این گل سعی در آرام کردن بازی داشت چرا که با توجه به بازی سه شنبه با آپوئل ، تیم نمی خواست خودش را خسته کند . خدیرا ، بنزما و رونالدو جایشان را به شاهین ، کوئنترائو و خوسه رودریگس دادند تا رئال نفس تازه ای بگیرد . هر دو تیم در دقایق پایانی موقعیت هایی داشتند که در نهایت 5-1 نتیجه پایانی باز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:34 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 345
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 473
بازدید ماه : 471
بازدید کل : 64377
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1