قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در این دیدار بارسا از دقیقه 57 و با اخراج تیاگو آلکانتارا 10 نفره شد اما آبی و اناری ها در نهایت توانست در پالما د مایورکا، میزبان شان را شکست دهند.

بعداز سپری شدن دقایق ابتدایی، بارسا رفته رفته جریان بازی را در دست گرفت و اشتباه مدافعان میزبان مسی را در موقعیت گلزنی قرار داد. اما ستاره آرژانتینی بعد از گذشتن از خوسه نونس، نتوانست دودو آنواته را مغلوب کند.

در مقابل مایورکا بهترین موقعیت نیمه اولش را در پاسخ به این حمله ایجاد کرد اما ضربه سر خیمنس راهی به چهارچوب دروازه والدس نداشت.

سرانجام در دقیقه 25 مسی توانست قفل دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. البته دخالت الکسیس سانچس در لحظه ورود توپ به دروازه باعث شد تا بعضی از خبرگزاری ها نام مهاجم شیلیایی را به عنوان زننده گل اعلام کنند.

شاگردان خواکین کاپاروس نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و اخراج تیاگو آلکانتارا به دلیل خطای هند عمد، شرایط را برای میزبان بهتر کرد اما حملات این تیم از قدرت لازم برای باز کردن دروازه بارسا برخوردار نبود.

در واکنش به اخراج پدرو، گواردیولا، مونتویا و کیتا را جانشین فابرگاس و پدرو کرد تا تیمش توان بیشتری برای مقابله با حملات حریف را داشته باشد.

در فاصله 10 دقیقه به پایان بازی، پیکه گل دوم تیمش را روی همکاری مسی و پویول به ثمر رسید تا خیال گواردیولا از کسب سه امتیاز این دیدار راحت شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:37 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 356
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 484
بازدید ماه : 482
بازدید کل : 64388
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1