قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دی متئو در ششمین دیداری که به عنوان سرمربی روی نیمکت چلسی نشست، تیمش را با 5 تغییر نسبت به دیدار قبلی مقابل منچسترسیتی به میدان فرستاد.

جان تری و بوسینگوا به ترکیب اصلی برگشتند و جای ایوانوویچ و داوید لوئیس را گرفتند. رائول میرلس و فرناندو تورس هم جای خود را به  استوریج و دروگبا دادند. مایکل اسین هم در خط میانی جانشین جان ابی میکل شد.

در سمت مقابل هم ویلیام گالاس، مدافع سابق آبی ها، در ترکیب اصلی تاتنهام جای لدلی کینگ را گرفت. ساندرو جانشین نیکو کرانچار در خط میانی شد و آدبایور که در دیدار قبلی جای لوئیس ساها را گرفت.

تاتنهامی که در لیگ برتر هرگز در خانه چلسی به پیروزی نرسیدند، این بار هم شروعی عصبی در استمفودبریج داشتند و پاس های اشتباه بایکنان این تیم موجب شد تا بازیکنان چلسی در همان 5 دقیقه ابتدایی یک فرصت خوب گلزنی پیدا کردند اما این موقعیت توسط دروگبا از دست رفت.

بعد از گذشت دقایق اولیه، بازیکنان تاتتهام نمایش بهتری داشتند اما چیزی نمانده بود که  در دقیقه 15 دروازه شان باز شود. پاس بلند جان تری برای دروگبا در محوطه جریمه، این مهاجم باتجربه را در موقعیتی تقریبا تک به تک قرار داد اما ضربه او راهی به چهارچوب نداشت.

بعد از اینکه چلسی چند موقعیت خوب را از دست داد، بازی به نبرد هافبک های دو تیم در میانه میدان تبدیل شد .

تاتنهامی ها در دقایقی پایانی نیمه اول روی یک ضد حمله موقعیت خطرناکی روی دروازه چلسی ایجاد کردند اما آنها هم در گلزنی موفق نبودند.

در نیمه دوم هم آبی ها تیم برتر میدان بودند و دروگبا بار دیگر موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد اما هیچ از ضربات مهاجم ساحل عاجی راهی به دروازه تاتنهام نداشت.

در این دیدار گرت بیل نتوانست همان بازی همیشگی اش را ارائه بدهد و در روز کم فروغ او، تاتنهام هم نمایش چندان خوبی نداشت.

در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم همچنان در رتبه چهارم و پنجم بمانند. این تساوی مطمئنا بیش از همه هواداران آرسنال را خوشحال کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:41 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 284
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 64188
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1