قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شاگردان مانچو در حالی پای به این دیدار گذاشتند که در دیدار قبلی مقابل چلسی 2-1 به پیروزی رسیده بودند. مانچینی در این دیدار تیمش را با دو تغییر نسبت به دیدار قبل راهی میدان کرد. گرت بری و ادین ژکو به جای نایجل دی یونگ و سرخیو آگوئرو راهی میدان شدند.

بازی شروع آرامی داشت و هیچ یک از دو تیم در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی ایجاد نکردند. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 12 به وجود آمد اما ضربه ژروم کامرون راهی به دروازه هارت نداشت.

نیمه اول در نهایت بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس شان را در نیمه دوم امتحان کنند.

در حالی که هیچ یک از دو تیم کاملا بر بازی مسلط نشده بود، استوک توسط کراوچ به گل رسید. مهاجم سابق لیورپول روی پاس بگوویچ بعد از یک استپ سینه و مهار توپ با روی پا، با یک ضربه زیبا دروازه حریف را باز کرد.

سیتی برای زدن گل تساوی جلو کشید اما بعد از اینکه حملات این تیم یکی از بعد از دیگری دفع شد، مانچو بار دیگر ته وز را راهی میدان کرد. تنها دو دقیقه از ورود مهاجم آرژانتینی سپری شده بود که یحیی توره گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی سیتی تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام داد و در مقابل شاگردان تونی پالیس چشم به ضد حملات داشتند اما دیگر توپی از خط دروازه عبور نکرد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

با این تساوی سیتی به صدر صعود کرد اما دو امتیازی که این تیم در این دیدار از دست داد می تواند در انتهای فصل برای شان بسیار گران تمام شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:45 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 485
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 613
بازدید ماه : 611
بازدید کل : 64517
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1