قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های بعد از تعطیلات نوروز با برگزاری شش مسابقه دنبال می‌شود که علاوه بر دیدارهای حساسی که در پنج شهر کشورمان به انجام خواهد رسید، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته را تیم‌های استقلال اهواز و صبای قم در قم برگزار می‌کند.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز از هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر امید با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید کشور بازی بسیار مهمی خواهد بود که صبای قم تلاش می‌کند شکست بازی قبل خانگی برابر برق شیراز را نیز در این دیدار تلافی کند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و استقلال اهواز در زمین اختصاصی تیم امید صبای قم یعنی مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود، در حالی شاگردان سیدمحسن بابامیری در آخرین بازی خانگی خود برابر تیم چهارم جدول یعنی برق شیراز به شکستی ناباورانه تن دادند.

در این دیدار که در مجموعه تختی قم و البته با بازی خوب صبای قم برگزار شد، تیم فوتبال امید برق شیراز در حالی که در دقایق آغازین نیمه نخست به گل رسیده بود، دست به انجام بازی کاملا تدافعی زد و تا آخرین لحظات برتری خود را حفظ کرد تا با خوش اقبالی به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یابد.

امیدهای صبای قم در هفته نخست مقابل ابومسلم مشهد در ورزشگاه تختی قم به تساوی دو بر دو رسیده بودند اما در هفته دوم در ورزشگاه تختی اصفهان مقابل تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان به تساوی بدون گل قناعت کردند تا بعد از پیروزی دلچسب یک بر صفر مقابل تیم فوتبال امید نساجی مازندران با روحیه‌ای مضاعف به مصاف حریفان بروند.

در ادامه این رقابت‌ها نیز دیدار برگشت صبای قم با شهرداری تبریز با تساوی به پایان رسید در حالی که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم به انجام رسیده بود و طی آن شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک صبای قم را با شکست مواجه کرد.

در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر جدول رده بندی ایستاده است در حالی که تیم‌های امید فولاد خوزستان، نفت تهران و برق شیراز در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

صبای قم در حال حاضر با کسب 22 امتیاز در رده هفتم ایستاده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:46 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 219
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 347
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 64251
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1