قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شجاعی بعد از عمل‌هایی که روی پایش انجام داد، دوران سختی را پشت سر گذاشت و حتی برای مدتی طولانی از کفش مخصوص و عصا استفاده می‌کرد. این بازیکن اما چند هفته پیش عصا را کنار گذاشت تا مشخص شود که درصد زیادی از مصدومیت او بهبود یافته و مسعود می‌تواند خودش را آماده بازگشت به میادین کند.

شجاعی در گفت‌وگو با خبرآنلاین از شروع تمرینات اختصاصی خود خبر داده و می‌گوید:«به امید خدا از دو، سه روز دیگر در سالن کار کردن با دوچرخه ثابت را آغاز خواهم کرد و این شروع تمرینات من خواهد بود. اگر همه چیز خوب پیش برود بعد از دو هفته دیگر می‌توان نرم‌دویی را آغاز کنم و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط بازی نزدیک شوم.من دارم برای بازی کردن در لالیگا لحظه شماری می کنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:9 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 581
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 709
بازدید ماه : 707
بازدید کل : 64613
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1