قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تیم های نونهالان ایران, پاکستان, تاجیکستان, افغانستان, ترکمنستان, هند, قرقیزستان و ازبکستان, هشت تیمی بودند که قرار بود از روز چهارشنبه 23 فروردین به مدت 10 روز در این جشنواره شرکت کنند اما به جز کشور میزبان , فقط تیم های افغانستان، تاجیکستان برای شرکت در این رقابت ها حضور یافتند و بقیه تیم ها به دلایل مختلف انصراف دادند.

''احمد یارخان لوظی'' دبیر فدراسیون فوتبال پاکستان در مصاحبه با روزنامه ''اکسپرس تریبون'' با بیان اینکه ''انصراف ایران ناامید کننده ترین تصمیم بود''، اظهار داشت: ایران ضعیف ترین بهانه را آورد.

دلیل عدم اعزام تیم فوتبال نونهالان ایران، تخصیص یک پرواز غیر مستقیم به این تیم اعلام شده است در حالیکه ازبکستان به دلیل مشکلات مالی انصراف داد و قرقیزستان به دلیل مخالفت والدین بازیکنان، تیم خود را به پاکستان اعزام نکرد.

دبیر فدراسیون فوتبال پاکستان در این باره افزود: پاکستان از این پس در هیچ از تورنمنت های ایران شرکت نخواهد کرد.

''ما با ارسال نامه کتبی به کنفدراسیون آسیا شکایت کرده ایم و امیدواریم این کنفدراسیون مجازات سنگینی را برای ایران در نظر بگیرد. ما پیش از این در تمامی مسابقاتی که در ایران برگزار می شد، شرکت می کردیم''.

وی اظهار داشت: سال گذشته در ابوظبی 12 ساعت معطل شدیم، اما هرگز گله و شکایت نکردیم چون می خواستیم به وعده ای که داده بودیم عمل کنیم. ولی آنچه ایران انجام داد بسیار غیر حرفه ای بود. آنها دو نفر از داوران خود را برای شرکت در کارگاه های داوری جشنواره زیر 14 ساله ها فرستادند، اما از اعزام تیم خودداری کردند.

به گفته وی کنفدراسیون فوتبال آسیا باید دلیل انصراف تیم ها را از آنها بپرسد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:13 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 209
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 337
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 64241
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1