قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 باشگاه سپاهان اصفهان دراین اطلاعیه اعلام کرد با توجه به پیگیریهای مکرر تمامی علاقمندان و هواداران فوتبال، مدیریت این باشگاه در جهت احقاق حقوق مسلم خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهد کرد که متن این اطلاعیه را در زیر می‌خوانید:
 
 " این باشگاه ظرف مهلت مقرر قانونی و پس از اینکه تنها چند ساعت پیش از بازی تیم سپاهان برابر تراکتورسازی تبریز در روز 22 اسفندماه سال گذشته، از طریق تماس تلفنی از لغو محرومیت توزی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطلع شد، رسماً شکوائیه و اعتراضش را به فدراسیون فوتبال و سرپرست سازمان لیگ حرفه ای فوتبال اعلام و ارسال کرد.
 
 همچنین باتوجه به اینکه از نظر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا و نیز بند (ب) ماده 33 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته محترم انضباطی زمانی می‌تواند محرومیت شخصی یک بازیکن را تعلیق کند که بازیکن خاطی و محروم حداقل نیمی از مدت محرومیت خود را سپری کرده باشد و با عنایت به اینکه رودریگو تنها به یک جلسه محرومیت محکوم بوده، تعلیق مجازات یک جلسه محرومیت نامبرده مغایر بند (ب) ماده 33 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است.
 
 بر این اساس، باشگاه سپاهان اولاً متعاقب شکایاتی که بلافاصله پس از بازی سپاهان با تراکتورسازی نزد فدراسیون فوتبال مطرح کرد، با استخدام وکیلی بین المللی به نام غلامرضا رفیعی، متخصص در امور فوتبال به عنوان معترض ثالث نسبت به رأی تعلیق محرومیت بازیکن مذکور شکایت اعتراض ثالث خود را تسلیم کمیته محترم انضباطی کرد.
 
 علاوه بر آن با عنایت به اینکه مطابق بند (1) تبصره ماده 29 آئین نامه انضباطی، چنانچه کمیته انضباطی در صدور رأی مرتکب اشتباه شده باشد، رأی صادره قابل اعاده دادرسی است، باشگاه سپاهان از ریاست فدراسیون فوتبال، رسماً از طریق وکلای خود درخواست کرد تا در جهت اعاده دادرسی اقدام شایسته به عمل آید.
 
در نهایت اینکه وکیل این باشگاه باتوجه به ماده 16 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و با توجه به اینکه کمیته استیناف عالیترین مرجع قضائی فدراسیون فوتبال ایران است، به عملکرد کمیته انضباطی درخصوص اشتباه و یا تخلف از بند (ب) ماده 33 آئین نامه انضباطی نیز رسماً اعتراض کرده و خواهان رسیدگی به این موضوع شده است.
 
 در پایان هیئت مدیره باشگاه سپاهان به مردم استان اصفهان، مسئولان ارجمند این استان و هواداران و دوستداران این باشگاه در سراسر کشور اطمینان می‌دهد تا رسیدگی به شکایت‌های تقدیمی و احقاق حقوق کامل این باشگاه و محرز شدن اینکه رفع محرومیت یک جلسه‌ای بازیکن باشگاه تراکتورسازی تبریز برخلاف نص صریح بند (ب) ماده 33 آئین نامه انضباطی است، به پیگیریهای حقوقی و قضائی داخلی و بین المللی خود ادامه خواهد داد."
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:20 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 314
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 442
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 64346
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1