قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیدار سوم تیم‌های مهرام و الریاضی لبنان در مرحله نهایی رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا از ساعت 19:20 در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد که در پایان مهرامی‌ها با نتیجه 92 بر 76 به برتری رسیدند.

در کوارتر اول مهرامی‌ها که با ترکیب مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، پاپسو و نیکولاس کیتیشویلی وارد میدان شدند نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و پرتاب‌هایشان یکی پس از دیگری به هدر رفت، اما شاگردان هاشمی در دفاع عملکرد خوبی داشتند و اجازه خودنمایی به حریف لبنانی را ندادند تا در پایان کوارتر اول حساب کار 14 بر 12 به سود الریاضی شود.

در کوارتر دوم مهرامی‌ها تا اواسط این کوارتر همچون کوارتر قبل عمل کردند و پرتاب‌های خود را با بی دقتی از دست دادند، اما در ادامه توانستند با تمرکز بالا توپ‌های خود را وارد سبد کنند و در این کوارتر به نتیجه تساوی 23 بر 23 دست یافتند تا در پایان نیمه اول این نماینده لبنان باشد که با حساب 37 بر 35 از میزبان خود پیش بیفتد.

در کوارتر سوم مهرامی‌ها فوق‌العاده ظاهر شدند و در دفاع و حمله عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. شاگردان هاشمی حملات الریاضی را در دفاع بسیار خوب مهار کردند و در حمله با پرتاب‌های صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق و ریباندهای پاپسو توانستند با نتیجه 29 بر 24 به برتری دست یابند.

در کوارتر چهارم نیز همچون کوارتر سوم مهرامی‌ها خوب ظاهر شدند و پاپسو و نیکولاس کیتیشویلی در دفاع و حمله موفق بودند و در پایان نماینده ایران توانست با نتیجه 28 بر 15 به برتری دست یابد و در مجموع مهرام 92 بر 76 الریاضی را شکست داد.

در دو دیدار گذشته هر یک از تیم‌ها به یک پیروزی دست یافته بودند. مرحله نهایی باشگاه‌های غرب آسیا به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود و قرار است دیدار چهارم هم امروز به میزبانی مهرام در تهران برگزار شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:24 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 592
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 720
بازدید ماه : 718
بازدید کل : 64624
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1