قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران که روز گذشته با نتیجه تساوی یک بر یک در اصفهان به پایان رسید، نوشت: محمد نوری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان بازی هفته سی‌ام لیگ برتر برای تیمش گلزنی کرد تا سپاهان 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کند.

در این دیدار که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، در حالی که تیم میزبان تصور می‌کرد با 3 امتیاز شیرین روی گل جواهیر سوکای در دقیقه 82  زمین مسابقه را ترک خواهد کرد، محمد نوری 5 دقیقه بعد گل تساوی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد تا پیروزی صدرنشین بر باد رود.

این نتیجه ضربه بزرگی بر سپاهان وارد کرد؛ زیرا استقلالی‌ها، غول‌های تهران با اختلاف تنها 4 امتیاز و با یک بازی کمتر در تعقیب نماینده اصفهان هستند.

تیم زلاتکو کرانچار بدون شکست و با 7 امتیاز از 3 بازی در صدر گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. این تیم در دور رفت مرحله گروهی مسابقات 2 پیروزی خانگی و یک تساوی یک بر یک مقابل الاهلی امارات به دست آورده است. یک پیروزی برای سپاهان مقابل لخویا در ورزشگاه السد قطر در تاریخ سه‌شنبه 22 فروردین، این تیم را به عنوان مدعی اصلی صدرنشینی گروه سوم معرفی خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:35 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 64157
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1