قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئالی‌ها که در اندیشه بازی با بایرن مونیخ بودند در این بازی از حریف عقب افتادند و تا اواخر دیدار بازی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد ولی رئال در نهایت موفق شد این تیم انتهای جدولی را ببرد.

کریستیانو رونالدو در این دیدار چهل و یکمین گل فصل خود را زد و رکورد جدیدی به جا گذاشت (رکورد قبلی با 40 گل متعلق به خود او بود)، و رئال مادرید هم با 107 گل در یک فصل با رکورد بیشترین گل زده‌ای که یک تیم تاکنون در یک فصل لالیگا داشته برابری کرد. این رکورد هم متعلق به خود مادریدی‌ها و برای فصل 90-1989 بود.

مردان ژوزه مورینیو بازی را با کنترل توپ آغاز کردند اما ناگهان گل خوردند. تره‌خو آرژانتینی از دفاع مادرید گذشت و زمانی که قصد داشت موقعیت را برای شوت‌زنی خود آماده کند، سرخیو راموس با دست توپ را زد و داور اعلام پنالتی کرد.

دلاس کوئواس که فصل پیش با گل او بود که گيخون در برنابئو پیروز شد پشت توپ ایستاد و اسپورتینگ را پیش انداخت.

دفاع گيخون سرانجام هفت دقیقه بعد باز شد. راموس سانتری عالی انجام داد که گونسالو ایگواین با ضربه سری خوب دروازه حریف را باز کرد.

سفیدپوشان به حملات خود ادامه دادند و یک بار ضربه ایستگاهی نوری شاهین به تیر دروازه برخورد کرد.

مورینیو در نیمه دوم کریم بنزما و آنخل دی‌ماریا را به میدان فرستاد.

مادرید باز هم توپ را در اختیار داشت ولی نمی‌توانست دفاع سرسخت گيخون را باز کند. آنها چند بار صاحب ضربات ایستگاهی شدند اما رونالدو نتوانست آنها را بر خلاف دیدارهای گذشته به گل تبدیل کند.

سرانجام در دقیقه 73 بود که رئال به گل رسید. دی‌ماریا از فضای پیش رو استفاده کرد و سانتری انجام داد که رونالدو توانست روی آن با ضربه سری که به تیر دروازه خورد توپ را به تور دروازه برساند.

کانیا از گيخون در دقیقه 79 اخراج شد. تکل خشن او روی پای دی‌ماریا چاره‌ای برای داور باقی نگذاشت جز این که کارت زرد دوم را به او بدهد. البته کانیا در نیمه اول هم می‌توانست اخطار دوم را بگیرد.

بنزما در دقیقه 81 گل سوم را زد. پاس عالی مسعود اوزیل به بنزما رسید و این مهاجم فرانسوی از زاویه‌ای بسته گل 107 مادرید در این فصل را به ثمر رساند. آنها با رکوردی که در فصل 90-1989 با هدایت جان توشاک به دست آوردند برابری کردند.

در نهایت مارسلو و بنزما موقعیت‌هایی را از دست دادند.

به این ترتیب مادرید در حالی به مصاف بارسلونا می‌رود که مطمئن است دست کم 4 امتیاز فاصله با این تیم دارد. گيخون هم 7 امتیاز فاصله با منطقه رهایی از سقوط پیدا کرده و به نظر می‌رسد سقوط آنها اجتناب‌ناپذیر باشد. آنها با 28 امتیاز و یک پله سقوط به رده نوزدهم رسیدند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:49 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 591
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 719
بازدید ماه : 717
بازدید کل : 64623
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1