قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دومین دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه استامفوردبریج برگزار خواهد شد. چلسی که در فصل جاری در پیکارهای باشگاهی داخلی نتوانست به آنچه مد نظر مقامات تیم، بخصوص رومن آبراموویچ، مالک متمول و روسی برسد، در لیگ قهرمانان تا به اینجا چهره تیمی کاملا موفق را داشته است.

این اتفاق خوشایند در حالی برای آبی‌های استامفوردبریجی روی داده که حتی در نیمه‌های راه «آندره ویاس بواس» مربی جوان پرتغالی را به علت کسب نتایج ضعیف در رقابت های داخلی بخاطر اخراج از دست داد تا اکنون روبرتو دی ماتئو، مربی جوان ایتالیایی به عنوان مسئول موقت زمام امورش را در اختیار گیرد.

در مقابل میهمان انگلیسی‌ها تیمی کوچک و کم اعتبار در دنیای فوتبال نیست. بلکه با وجود بارسلونا، دروگبا، لمپارد، تری، چک و ... خود را برابر حریفی می بینند که عنوان قهرمانی فصل گذشته این مسابقات را در اختیار دارد و به علت کلاس کاملا برتر و منحصر بفرد خود،‌ الگوی تمام تیم های باشگاهی و حتی ملی سراسر جهان شده است.

آخرین سری ملاقات ‌های این دو تیم انگلیسی و اسپانیایی مربوط به سال 2009 و مرحله نیمه نهایی همین مسابقات است که در نیوکمپ به تساوی بدون گل رسیدند و در لندن تساوی یک بر یک شکل گرفت. از این رو بارسا صعود کرد اما چلسی حذف شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:8 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 215
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 343
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 64247
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1