قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و نفت آبادان در هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد.

تیم نفت در دقیقه 28 توسط رضا خالقی‌فر به گل دست یافت. پس از 3 دقیقه از این گل والری آلکسانیان از نفت از زمین بازی اخراج شد تا این تیم از دقیقه 31 بازی را 10 نفره ادامه دهد.

بازیکنان شهرداری از یک بازیکن اضافه خود استفاده کردند و در دقیقه 32 توسط سعید دقیقی گل تساوی را به ثمر رساندند تا در پایان 45 دقیقه اول دو تیم به تساوی یک بر یک برسند.

در نیمه دوم در دقیقه 76 بازیکنان شهرداری تبریز صاحب ضربه پنالتی شدند که سعید دقیقی این ضربه را از دست داد و نتوانست به گل تبدیل کند. پس از اینکه حبیب دهقان، دروازه‌بان نفت این توپ را دفع کرد ووریا غفوری به داور مسابقه معترض شد که این اعتراض باعث شد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند و تیم شهرداری نیز 10 نفره شود.

در ادامه تیم شهرداری در دقیقه 90+2 توسط ضربه سر سعید دقیقی به گل برتری دست یافت تا اولین پیروزی خود را با سرمربی جدید یعنی بیژن عزیزی تجربه کند. این ششمین پیروزی شهرداری در طول این فصل از رقابت‌ها بود. این اولین بازی شهرداری پس از برکناری مدیرروستا از سمت سرمربیگری تبریزی‌ها بود.

قضاوت این دیدار برعهده سعید بخشی‌زاده بود. وی به محمد ایران‌پوریان و محمدرضا زینال‌خیری از شهرداری کارت زرد نشان داد و وریا غفوری را در دقیقه 76 از شهرداری و والری آلکسانیان در دقیقه 31 از نفت با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:5 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 264
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 392
بازدید ماه : 390
بازدید کل : 64296
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1