قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روزنامه هاي انگليس، اين بازيکن 24 ساله گفت: مي خواستم به گوشه چپ زمين بروم که احساس سرگيجگي کردم. هيچ دردي نداشتم. اصلا مانند درد هاي قفسه سينه که در فيلم ها نشان مي دهند، نبود. فقط سرگيجه داشتم، آن هم نه سرگيجه اي طبيعي. فراتر از واقعيت بود.
 

وي افزود: انگار در بدن کسي ديگر مي دويدم. توضيح آن سخت است. يک ضربه محکم احساس کردم... بعد هم يک ضربه ديگر. بعد همه چيز را دو تا مي ديدم. دو تا '' اسکات پارک'' و دو تا '' لوکا مورديچ''. فهميدم اتفاقي جدي افتاده است. به اطرافم نگاه کردم.


 

موآمبا گفت: چيزي شبيه رويا بود.مي توانستم بازيکنان تاتنهام را ببينم که اطرافم مي دوند. آخرين چيزي که شنيدم ، فرياد ''ديدرايک بوياتا'' مدافع تيم مان بود که فرياد مي زد بازگردم و به دفاع کمک کنم.


 

هافبک بولتون اضافه کرد:احساس کردم در آسمان معلق هستم. مي ديدم که سرم پيش رويم به زمين افتاد و همان زمان؛ دو ضربه محکم احساس کردم. همه اش همين بود. سياهي و ديگر هيچ. من مرده بودم.


 

اين بازيکن 24 ساله که به تازگي از بيمارستان مرخص شده، يک باتري در قلبش دارد تا در صورت بروز موارد مشابه مانع از ايستادن ضربان قلبش شود.


 

وي گفت: وقتي که دستگاه شوک الکتريکي را به کار انداختند و سيم ها را به سينه ام چسباندند؛ کاملا هوشيار بودم.


 

'' هوارد وب'' داور ديدار؛ پس از ايست قلبي موآمبا بازي را لغو کرد و بلافاصله معالجات اوليه براي بازگرداندن او به زندگي شروع شد. ''


 

دکتر '' اندرو دينر'' متخصص قلب که در ميان هواداران تاتنهام در ورزشگاه بود جان او رانجات داد. او پس از معالجات اوليه گفت که موآمبا بايد فورا به بيمارستان منتقل شود. با دستگاه دفيبرلاتور دو بار به او شوک الکتريکي دادند و سپس آمبولانس او را به بيمارستان منتقل کرد. در تمام اين مدت که 78 دقيقه طول کشيد، قلب او ازکار ايستاده بود.


 

موآمبا گفت: بخت با من يار بود که دکتر دينر در ميان جمعيت تماشاچيان بود. من به او مديونم.


 

به رغم آنکه موآمبا بيش از يک ماه در بيمارستان بستري بود هنوز علت واقعي ايست قلبي اش مشخص نشده است اما او از اين پس براي هر يک روز اضافي که زندگي مي کند, شکر گزار است.


 

وي گفت: آنچه اتفاق افتاد بيش از يک معجزه بود. ممکن بود حتي در صورت زنده ماندن دچار آسيب هاي مغزي شوم. بسيار عالي است که مي توانم باز هم فوتبال بازي کنم و اميدوارم آن روز زودتر برسد. ولي از آن مهم تر اين است که ميتوانم زندگي کنم و به خانواده ام عشق بورزم. من مرد خوشبختي هستم.


 

وي درباره دوران پس از ترخيص از بيمارستان هم گفت: هر هفته مانند سابق تمرين مي کنم و حالم خوب است. من از 18 سالگي فوتبال بازي مي کنم و در اين مدت هيچ مصدوميت جدي نداشته ام. درخانواده ما اصلا سابقه بيماري قلبي وجود ندارد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:0 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 274
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 402
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 64306
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1