قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روبرتو مانچيني، سرمربي منچسترسيتي، علي رغم کاهش فاصله امتيازي با منچستريونايتد در صدر جدول ليگ برتر، به رقيب همشهري قهرماني در ليگ برتر را تبريک گفت.



يونايتدها روز گذشته در ديدار مقابل منچستريونايتد به تساوي 4-4 رسيدند و سيتي با پيروزي 2-0 مقابل وولوز، فاصله امتيازي در صدر جدول را به 3 امتياز کاهش داد.



در صورتي که سيتي هر سه ديدار باقي مانده اش را با پيروزي پشت سر بگذارد، قهرمان اين فصل ليگ برتر خواهد شد اما مانچيني احتمال قهرماني تيمش را رد کرد.



او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تنها منچستريونايتد مي تواند قهرمان اين فصل شود. قهرماني در دست ما نيست. ما سه امتياز از آنها کمتر داريم.



بعد از دربي ما دو ديدار دشوار داريم؛ ابتدا با نيوکاسل براي رسيدن به چمپيونزليگ تلاش مي کند و بعد از کوئينزپارک رنجرز که براي فرار از سقوط تلاش مي کند. فکر مي کنم سه ديدار دشوار داريم.



اگر منچستريونايتد 10-0 سوانسي را شکست دهد و 2-0 ساندرلند را ببرد، و اگر ما سه پيروزي 1-0 به دست بياوريم، به يک نقطه خواهيم رسيد."



او همچنين در مورد ديدار روزگذشته تيمش مقابل وولوز و واکنش عالي جو هارت مقابل ضربه استفن فلچر، زماني که بازي 1-0 بود، گفت:" واکنش او بسيار مهم بود زيرا در لحظه مهمي اين کار را انجام داد. من از مهاجمان تيم ناراحت هستم زيرا به خوبي از موقعيت هاي مان استفاده نکرديم. اگر آن ضربه گل مي رسد، سرنوشت بازي تغيير مي کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:50 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 346
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 474
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 64378
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1