قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عليرضا خليلي‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: فونيکيه‌سي در فروردين ماه دو روز به بهانه حل مشکلات خانوادگي از ما مرخصي گرفت و به امارات رفت. ظاهرا در آن روز به جاي مسائل خانوادگي با باشگاه عجمان امارات مذاکره و قراردادي دوساله با اين باشگاه امضا کرده است. مبلغ اين قرارداد براي هر فصل 700هزار دلار است.
 

وي ادامه داد: کار فونيکه‌سي تخلف است زيرا اين بازيکن با باشگاه نفت آبادان قرارداد دارد، ضمن اينکه در قراردادش متممي وجود دارد که بر اساس آن قرارداد فونيکه‌سي با باشگاه نفت دوساله خواهد بود. فونيکه مي‌گويد با ما قراردادي ندارد اما مدير برنامه‌هاي او با ما قرارداد امضا کرده و تمامي مفاد و متمم قرارداد را مدير برنامه‌هايش مي‌داند.


 

عضو هيئت مديره باشگاه نفت آبادان با اشاره به نامه‌نگاري با فدراسيون امارات تصريح کرد: در اين زمينه هم به فدراسيون امارات و هم به باشگاه عجمان نامه نوشتيم و به آنها تذکر داده‌ايم فونيکه‌سي بازيکن نفت آبادان است و اگر آنها خواهان اين بازيکن هستند بايد با باشگاه نفت مذاکره کنند و در صورت توافق مي‌توانند از اين بازيکن استفاده کنند در غير اين صورت به فيفا شکايت خواهيم کرد، ضمن اينکه ITC  اين بازيکن را هم صادر نمي‌کنيم. البته فونيکه‌سي به تمرينات ما برگشته و امکان دارد در سه بازي آخر از او استفاده کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:52 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 215
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 64119
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1