قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مديربرنامه هاي اريکسن در صحبتهايي اعلام کرده که انتفال احتمالي موکلش به ميلان ميتواند يک انتقال مثبت و خوب باشد.اگر چه او از منچستر يونايتد به عنوان يک رقيب جدي براي ميلان نام مي برد.
 

کريستين اريکسن جوان يکي از ستاره هاي نو ظهور حال حاضر اروپاست و در آينده نه چندان دور او به باشگاه بزرگي براي پيشرفت نقل و مکان خواهد کرد.


 

باشگاه هايي چون ميلان و منچستر يونايند از جدي ترين مشتريان اين ستاره 20 ساله دانمارکي هستند و هر کدام قصد دارند اين هافبک را به رختکن خود بکشانند.


 

اريکسون در برابر منچستر يونايتد اين فصل ليگ  اروپا، در هر دو ديدار رفت و برگشت به ميدان رفت و مطمئنا با عملکرد خود سر الکس فرگوسن را تحت تاثير خود قرار داده است.


 

طبق گفته مارتين اسکوتز ,انتقال او به ميلان مي تواند يکي از گزينه هاي مد نظر موکلش باشد اما ظاهرا اين ستاره دانمارکي مدتي ديگر در امستردام هلند باقي خواهد ماند.


 

مديربرنامه هاي اريکسن در اين رابطه گفت: "انتقال او به ميلان مي تواند يک انتقال خوب و رو به جلو باشد.نمي دانم که آيا او آماده بازي کردن در يک باشگاه مهم و بزرگ است يا نه ؛اما بدون شک کيفيت بسيار خوبي براي بازي در تمام ليگ ها دارد.در حال حاضر او در حال رشد و نمو در آژاکس است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:54 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 450
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 578
بازدید ماه : 576
بازدید کل : 64482
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1