قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جمشيد زارع در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد ميزان بدهي‌هاي دقيق باشگاه پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: از زمان گرفتن وام از بانک تجارت در مقطع مديريت آقاي خطيب در باشگاه پرسپوليس تا به امروز به مربيان و بازيکنان متعدد داخلي و خارجي، برخي هتل‌ها، آژانس‌هاي هواپيمايي و ... بدهکاريم که اکثرا نام طلبکاران از باشگاه پرسپوليس را مي‌دانند.
 

"طبق محاسباتي که در خصوص ميزان بدهي باشگاه داشتيم، مشخص شد رقم اين بدهي 18 ميليارد تومان است"، زارع با بيان اين جمله افزود: برخي از افرادي که از باشگاه طلب دارند حکم کميته انضباطي را هم گرفته‌اند اما با توجه به اينکه شرايط باشگاه را مي‌دانند، صدايي تا به امروز از آنها درنيامده گرچه مدت‌ها از زمان طلب آنها گذشته و پول‌شان را مي‌خواهند.


 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس افزود: در شرايط فعلي تقاضاي‌مان از دولت و وزارت ورزش و جوانان اين است که بدهي‌هاي گذشته باشگاه را پرداخت کرده تا تراز مالي‌مان مثبت شود، موضوعي که از الزامات AFC براي صدور مجوز حرفه‌اي باشگاه است. قطعا باشگاهي که بدهي داشته باشد، اين مجوز را دريافت نکرده و حق حضور در مسابقات را نخواهد داشت.


 

زارع با بيان اينکه درصورت پرداخت نشدن بدهي برخي افراد از جمله وينگادا و آرفي احتمال در نظر گرفته شدن هر نوع جريمه‌اي از سوي فيفا و AFC براي باشگاه پرسپوليس وجود دارد، تصريح کرد: مگر در زمان مديريت حبيب کاشاني و سرمربيگري افشين قطبي 6 امتياز از پرسپوليس کم نشد. بدون شک فيفا و AFC با هيچکس تعارف ندارد و اتفاقا اگر با تيم‌هاي آسيايي مهربان باشند، با تيم‌هاي ايراني در اين خصوص سختگيرانه‌تر برخورد مي‌کنند.


 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس با اشاره به اينکه اعضاي دولت و مسئولان وزارت ورزش و جوانان بايد فکر اساسي براي باشگاه پرسپوليس انجام دهند، در پايان گفت: بسيار اميدوارم با درايت دکتر عباسي وزير ورزش و جوانان اين مشکل بزرگ قابل حل باشد زيرا نگاه ايشان به باشگاه پرسپوليس که 30 ميليون هوادار دارد، مثبت است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:55 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 575
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 703
بازدید ماه : 701
بازدید کل : 64607
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1