قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در هفته سي و دوم دو تيم سپاهان و استقلال تيم‌هاي اول و دوم جدول ليگ مقابل دو تيم شانزدهم و هفدهم جدول (شهرداري تبريز و شاهين بوشهر) قرار مي‌گيرند.
 

استقلال و سپاهان در روياي قهرماني هستند و شهرداري و شاهين در التهاب سقوط. اين هفته خيلي از ابهامات جدول ليگ برطرف مي‌شود اينکه آبي‌ها همچنان در کورس قهرماني مي‌مانند يا اينکه سپاهان به تنهايي در صدر به انتظار لمس جام قهرماني خواهد ماند. در اين ميان نبايد از تراکتورسازي هم گذشت، تيمي که هنوز به آينده اميدوار و منتظر لغزش سپاهان و استقلال است.


 

نگاهي به 9 بازي اين هفته مي‌اندازيم.


 

* سپاهان - شاهين ؛ به دنبال سومين قهرماني با شکار شاهين


 

سپاهان با سه امتياز بيشتر در صدر جدول قرار گرفته و در صورتي که بتواند اين هفته شاهين را شکار کند راه قهرماني‌اش را هموار خواهد کرد. کرانچار بعد از پيروزي هفته گذشته برابر فولاد و فرار اين تيم به سوي قهرماني گفت 90 درصد قهرمانيم. به اين ترتيب بعيد نيست آنها جشن قهرماني‌شان را در کنار زاينده رود بگيرند.


 

شاهين هم با وجود داشتن بازيکنان نامدار در خطر سقوط است. اين تيم اگر مي‌خواهد دومين تيم سقوط کرده به ليگ يک نباشد بايد در اصفهان امتياز بگيرد وگرنه قصه شاهين پرطرفدار و پرحاشيه در ليگ برتر پايان غم انگيزي براي فوتبالدوستان دو آتشه بوشهري خواهد داشت.


 

* تراکتورسازي - پرسپوليس؛ خروج سرخپوشان تهراني از بحران يا اميدواري قرمز‌هاي تبريز؟


 

پرسپوليس هفته گذشته با شکست 4 بر 2 برابر سايپا هم طرفداران بي‌شمار و ميليوني‌اش را نااميد کرد و هم حاشيه‌هايش بيشتر از قبل شد. بعد از اين باخت رويانيان از پروين خواست دخالت کند ولي دنيزلي اعلام کرد به هيچکس اجازه دخالت در کارش را نمي‌دهد.


 

پرسپوليس اگر به دنبال جلب رضايت هواداران دلشکسته‌اش است بايد در تبريز بازي خوبي انجام دهد وگرنه در صورت پذيرفتن يک شکست ديگر در وضعيت اضطراري قرار مي‌گيرد و شوخي تلخ سقوط به دسته يک کم کم تبديل به کابوسي براي پرسپوليس و ميليون‌ها هوادارش مي‌شود و اين تيم براي سقوط نکردن بايد در دو هفته پاياني ليگ بجنگد. پرسپوليس در دو هفته اخير داماش و سايپا را از بحران خارج کرده و بايد ديد اين هفته خودش از بحران خارج مي‌شود يا تراکتورسازي را به قهرماني اميدوار مي‌کند.


 

قلعه‌نويي و بازيکنان تراکتورسازي بيش از گذشته انگيزه دارند و نمي‌خواهند در تبريز از کورس قهرماني عقب بمانند. قلعه‌نويي اگر دنيزلي را شکست دهد همچنان به قهرماني در ليگ اميدوار مي‌ماند اما مشخص نيست چه بر سر دنيزلي و پرسپوليس مي‌آيد. شايد در اين بازي مساوي هم نوعي برد خفيف براي پرسپوليسي باشد که در بدترين دوران تاريخي خود قرار دارد.


 

* داماش گيلان - صباي قم؛ هر دو به دنبال پيروزي!


 

 داماش که تا قبل از بازي با پرسپوليس در خطر سقوط قرار داشت پس از پيروزي جنجالي در ورزشگاه آزادي برابر پرسپوليس دگرگون شد. داماش اکنون براي رسيدن به پله ششم ليگ مبارزه مي‌کند. حريف داماش صباي قم است که اگرچه هوادار ندارد اما شانس زيادي براي آسيايي شدن دارد. ويسي و شاگردانش بايد در رشت پيروز شوند تا همچنان در رده چهارم جدول باقي بمانند در غير اين صورت ممکن است در پايان اين هفته به رده پنجم سقوط کنند و جاي خود را به نفت تهران بدهند. بازي در رشت مي‌تواند تماشايي باشد زيرا دو تيم به پيروزي فکر مي‌کنند.


 

* سايپا - ملوان انزلي؛ نبرد دارا و ندار!


 

سايپا هفته گذشته بعد از پيروزي شيرين و پرگل مقابل پرسپوليس خود را از منطقه خطر جدا کرد و به رده هفتم رسيد و اگر در اين هفته بتواند ملوان را شکست دهد و ذوب آهن پيروز نشود مي‌تواند به رده ششم برسد. نارنجي‌پوشان در اين هفته صاحب مديرعامل جديدي به نام حيدري شده‌اند. مديري که شايد تا آخر فصل دست به تغييري در اين باشگاه نزند.


 

 ملوان اما در رده چهاردهم جدول است و اگر نتواند در کرج از نارنجي‌پوشان امتياز بگيرد خطر سقوط بيش از گذشته تهديدش مي‌کند. سايپا يکي از تيم‌هاي متمول و صنعتي ليگ برتر است که مقابل ملوان بي‌پول قرار مي‌گيرد. جدال دو تيم نبرد دارا و ندار است.


 

* فجرسپاسي - ذوب آهن اصفهان؛ جدال مربيان اصفهاني


 

فجر هفته گذشته برابر تيم سقوط کرده مس سرچشمه شکست خورد تا مديران اين تيم به جاي اينکه از کادر فني و بازيکنان خود ايراد بگيرند پيش بيني کنند که مس سرچشمه برابر مس کرمان شکست سنگيني مي‌خورد تا حداقل تيم ديگر کرماني به ليگ يک سقوط نکند! با اين حال اگر فجر دوست دارد در ليگ برتر بماند بهتر است به جاي ايراد و شبهه افکني در ليگ امتيازهاي لازم را در اين سه هفته پاياني بگيرد زيرا در آن صورت در ليگ برتر ماندگار خواهد شد و هيچ تباني و همکاري هم نمي‌تواند اين تيم را به ليگ يک بکشاند.


 

ذوب آهن کورسويي از اميد براي گرفتن سهميه آسيا دارد و شاگردان ابراهيم‌زاده اگر بتوانند در شيراز پيروز شوند مي‌توانند به چهارمي در ليگ برتر و گرفتن سهميه آسيا اميدوار باشند اتفاقي که اگر بيفتد براي ذوب آهن و فوتبال اصفهان خوب خواهد بود و اصفهاني‌ها دوباره دو تيم در ليگ قهرمانان آسيا خواهند داشت هرچند وضعيت مالي باشگاه ذوب آهن به هيچ عنوان قابل قياس با سه سال گذشته نيست. ياوري و ابراهيم‌زاده هر دو اصفهاني هستند و نبرد اين دو اصفهاني کاربلد ديدني است، هرچند اهداف آنها متفاوت است.


 

*مس کرمان - مس سرچشمه؛ دربي کوير با طعم انتقام


 

دربي کرمان نه تنها براي مردم اين استان که براي ساير تيم‌هاي انتهاي جدولي و در خطر سقوط مهم است. برخي مدعي هستند با توجه به اينکه مس سرچشمه سقوط کرده سعي مي‌کند سه امتياز اين مسابقه را به مس کرمان تقديم کند تا حداقل مس کرمان در ليگ برتر بماند اما مديران باشگاه مس سرچشمه مي‌گويند ما اگرچه فوتبال را در ليگ برتر باخته‌ايم اما اخلاق را نمي‌بازيم ضمن اينکه بازيکنان ما مي‌خواهند توهين قاسمپور سرمربي کنوني مس کرمان را بدهند؛ مربي‌اي که پيشنهاد مربيگري مس سرچشمه را قبول نکرد و گفت اين تيم بازيکن ندارد!


 

 مس کرمان اگر نتواند مس سرچشمه را شکست دهد بيش از گذشته در خطر سقوط قرار مي‌گيرد. براي مس سرچشمه پيروزي و شکست فرقي ندارد.


 

*راه آهن - فولاد خوزستان؛ تقابل بحران‌زده‌ها


 

راه آهن بعد از شکست خانگي برابر تراکتورسازي در وضعيت بدي در جدول قرار گرفته و علي دايي اگر مي‌خواهد تيمش سقوط نکند بايد در اين بازي پيروز شود و ديگر بهانه‌اي هم مثل تغيير ورزشگاه خانگي‌‌ از سوي سازمان ليگ ندارد. فولاد خوزستان هم بعد از سه شکست متوالي به تهران مي‌آيد. شاگردان جلالي براي دفاع از اعتبارشان با تمام توان بازي خواهند کرد تا براي چهارمين بار متوالي در ليگ شکست نخورند. رويارويي دو تيم بحران‌زده در نوع خود جالب توجه است.


 

*نفت آبادان - نفت تهران؛ ديدار نفتي!


 

دربي نفتي ليگ هم مي‌تواند ديدني باشد. نفت تهران اگر در اين بازي پيروز شود همچنان به کسب سهميه آسيايي اميدوار خواهد بود. نفت آبادان در خانه‌اش در اين فصل بيشتر شکست خورده و اکنون نيز فونيکه‌سي بهترين گلزن اين تيم هم با سرمربي تيم اختلاف پيدا کرده و اين مسايل مي‌تواند به سود حسين فرکي و شاگردانش باشد.


 

*استقلال - شهرداري تبريز؛ استقلال اميدوار مي‌ماند؟


 

استقلال هفته گذشته دو امتياز حساس را در بوشهر از دست داد، با اين حال اين تيم هنوز به قهرماني در ليگ برتر اميدوار است. اگر استقلال بتواند شهرداري تبريز تيمي که در خطر سقوط است را شکست دهد همچنان در کورس قهرماني باقي خواهد ماند اما اگر شهرداري استقلال را متوقف کند در آن صورت اميدهاي آبي‌ها براي گرفتن دومين جام در اين فصل کمرنگ‌ مي‌شود.


 

جدايي فتح‌الله‌زاده و اختلافش با هيئت مديره باشگاه استقلال هم اين تيم را بيش از گذشته دچار مشکل کرده است و با اين حاشيه‌ها بايد ديد آبي‌ها در خانه چه کار خواهند کرد.


 

برنامه ديدارهاي هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال


 

پنج‌شنبه 7 ارديبهشت


 

تراکتورسازي تبريز - پرسپوليس ساعت 16:30


 

سپاهان اصفهان - شاهين بوشهر ساعت 17


 

جمعه 8 ارديبهشت ساعت 17


 

داماش گيلان - صباي قم


 

سايپا - ملوان انزلي


 

فجرسپاسي - ذوب آهن


 

مس کرمان - مس سرچشمه


 

راه آهن - فولاد خوزستان


 

نفت آبادان - نفت تهران


 

جمعه ساعت 19:10


 

استقلال - شهرداري تبريز


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:57 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 440
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 568
بازدید ماه : 566
بازدید کل : 64472
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1