قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





'شاهین خالدان' دومین پیروزی تیم تنیس ایران را مقابل ویتنام در رقابت های گروه سوم جام دیویس منطقه آسیا و اقیانوسیه در تهران برای كشورمان به ارمغان آورد تا برتری تیم كشورمان در دیدار مقابل ویتنام قطعی شود.
در نخستین روز این رقابت‌ ها روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه پس از بارش شدید باران و توقف در مجموعه ورزشی انقلاب ، این مسابقه به زمین ‌های تنیس باشگاه استقلال منتقل شدكه طی آن 'شاهین خالدان' در دومین دیدار انفرادی تیم های ایران و ویتنام، 'نگو تین' را با نتیجه 2 بر صفر شكست داد.

خالدان در این دیدار با نتایج 6 بر یك و 6 بر 3 مقابل حریف ویتنامی خود به برتری رسید تا پیروزی تیم ملی تنیس ایران مقابل تیم ویتنام قطعی شود.

در نخستین دیدار انفرادی تیم های ایران و ویتنام نیز كه روزچهارشنبه در مجموعه انقلاب برگزار شده بود 'محسن حسین زاده' با حساب 2 بر صفر و نتایج 6 بر 3 و 6 بر 4 'لی نام' از ویتنام را شكست داده بود.

تیم ملی تنیس ایران در سومین دیدار خود كه به صورت دو نفره (دوبل) برگزار می‌ شود با تركیب 'شاهین خالدان' و 'كیارش سوری' رو در روی تیم ویتنام قرار می گیرد.

هر چند این دیدار تاثیری در برتری تیم ایران مقابل ویتنام نخواهد داشت اما به منظور ست‌ شماری احتمالی كه در روز پایانی تكلیف تیم‌ های صعود كننده را مشخص می‌كند، اهمیت دارد.

رقابت های تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه از ششم تا دهم اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب در تهران برگزار می شود.

تیم ملی تنیس ایران در این مسابقه‌ ها با تیم‌ های ویتنام، كویت، قرقیزستان و كویت هم گروه است و در صورتی كه بتواند جزو دو تیم برتر این رقابت ها قرار گیرد، به گروه دوم جام دیویس آسیا و اقیانوسیه صعود خواهد كرد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 8:15 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 175
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 64207
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1