قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اتلتيکو مادريد توانست با پيروزي يک بر صفر در خانه والنسيا به ديدار نهايي ليگ اروپا راه يابد.

اين باشگاه پايتخت‌نشين که در سال 2010 هم فاتح اين جام شده بود در مجموع پنج بر دو پيروز شد.

والنسيا حدود يک ساعت اتلتيکو را تحت فشار شديد قرار داد تا شکست سنگين چهار بر دو دور رفت را جبران کند، اما اتلتيکو بود که در دقيقه 60 با ضربه تماشايي آدرين بازي را به سود خود کرد.

مردان ديه‌گو سيمئونه يازده‌نفره به دفاع در برابر حملات والنسيا مي‌پرداختند و تيبو کورتوا، دروازه‌بان بلژيکي اتلتيکو بارها نمجبور به واکنش شد.

تنها گل بازي را آدرين زد. او پاس ديه‌گو را با سينه مهار کرد و با شوتي مهارنشدني دروازه ديه‌گو آلوس را گشود و دهمين گل خود در اين تورنمنت را زد.

در دقيقه 79 بود که صحنه جنجالي ديدار روي داد. روي يک حمله والنسيا بود که توپ ظاهرا به دست تياگو برخورد کرد و داور هم به نظر رسيد که نقطه پنالتي را نشان داد، اما سپس تصميمش را پس گرفت. درگيري‌ها بالا گرفت و داور به تياگو کارت قرمز مستقيم داد. سيمئونه هم مجبور شد خودش به ميدان برود و بازيکنان را جدا کند.

هرچند اتلتيکو ده‌نفره شده بود اما والنسيا کار بسيار دشواري پيش رو داشت و در انتها هم نتوانست به گلي برسد.

اسپورتينگ که بازي رفت را دو بر يک در خانه خود برده بود بازي را بهتر آغاز کرد. اما مردان مارسلو بيلسا به تدريج فشار روي دروازه حريف را آغاز کردند تا اين که در دقيقه 17 به گل رسيدند.

فرناندو يورنته سانتر ايکر مونيان را به سوسائتا سپرد و او هم با شوت دروازه روي پاتريشيو را گشود.

اين گل بيلبائو به اين معنا بود که آنها اکنون تيم صعودکننده به شمار مي رفتند. اسپورتينگ به همين دليل به پيش تاخت و در دقيقه 44 به گل رسيد. ريکي ون ولفسوينکل در اين دقيقه با شوت پاي چپ توپ را به گوشه پايين دروازه ايرايسوس زد.

اما تلاش اين بازيکن هلندي کافي نبود و يورنته در لحظات تلف‌شده نيمه اول توپ را به شکلي فوق‌العاده کنترل کرد و به ايباي سپرد تا او دروازه پاتريشيو را باز کند.

دو تيم در نيمه دوم نمايشي عالي داشتند. ابتدا سوسائتا روي پاتريشيو را مجبور کرد واکنشي ديدني داشته باشد، و سپس خاوي مارتينس توپ را به تير دروازه اسپورتينگ زد.

آن سو هم اميليانو اينسوا با ضربه ايستگاهي تماشايي خود داشت براي اسپورتينگ گل مي‌زد که توپ با برخورد به مدافعان حريف به تير دروازه خورد.

يک بار هم اينسوا ضربه ايستگاهي ايباي را از روي خط دروازه اسپورتينگ برگرداند.

در نهايت مقاومت پرتغالي‌ها در دقيقه 88 شکسته شد. ايباي توپ را سانتر کرد و يورنته با ضربه‌اي که به تير دروازه هم برخورد کرد گل ديگري براي بيلبائو زد و آنها را به ديدار نهايي رساند.

اسپورتينگ بلافاصله تلاش کرد که يک گل بزند تا تيم فيناليست را عوض کند، اما شب، شب بيلبائو بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:0 ] [ mahiar ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 311
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 439
بازدید ماه : 437
بازدید کل : 64343
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1